Yamaha XVS 250 -- Hyosung GV 250
Reklamlar
-
24 Ağustos 2012, 20:21
#1
Arkadaşlar bu iki motor arasındayım hangisini alacağıma karar veremedim
yamahanın görünüşü daha güzel bence hyosung 28 beygir yamahanın adı var hyosungun yeni modelleri halen mevcut yamahanın en son modeli 2004
anlayacağınız kafam böyle karışık
yamaha alırsam yedek parça sorunu yaşarmıyım sorun çıkartırmı örneğin 2001 model 11 sene geçmiş
hyosung alırsam 2008 ve üst modelleri tercih edicem servisi batmış sanırsam st olması gerekiyormuş
ama dersenizki yamaha sorun çıkarmaz eskidir ama sağlamdır servisleride ilgilenir yedek parça bulursun yamahada karar kılıcam sırf görünüşü için
Reklamlar
-
24 Ağustos 2012, 20:30
#2
Tereddütsüz virago - 90 model bi viragomuz var arkadasımızda 12 yıldır biniyor ve motoru hırpalayan bi kullanm tarzı var . Hala saat gibi. Yedek parça a dan z ye mevcut . orjinall parça biraz tuzludur. ama kötü olmayan yan sanayi yani - ledow keawey gibi v tvinlerin tüm parçaları 1 e 1 aynı zaten. Aklına takılan varsa 2 motoruda uzun zaman kullandım.Detaylı bilgi verebilirim sorularını yanıtlayabilirim.
[B][COLOR="Red"]BİZ İNSANLARA MOTOSİKLETİ SEVDİRMEYE ÇALIŞIRKEN SAĞDA SOLDA GAZ ÇEKİP ! ARA SOKAKLARDA TEKER YAPARSANIZ!! ASLA ÖNYARGILARI YIKAMAYIZ ! BİLİNÇLİ SÜRÜCÜLER OLALIM VE MOTOSİKLET = ŞEYTAN İŞİ TABUSUNU HEPBİRLİKTE YIKALIM !! :queen:[/COLOR][/B]
-
24 Ağustos 2012, 20:33
#3
GV 250 her açıdan yamaha xvs 250'den daha iyi bir motor, torku daha fazla, beygiri daha yüksek, daha kalıplı. 21e 28 beygir sonuçta. Temiz 2008 altı bulursan da fark etmez, yedek parçaları stkanuni servislerinde mevcut, olmadı koreden bir haftada kendin getirebiliyorsun. Yamaha 650liği güzel de 250lik cılız kalıyor gv 250 yanında. Ben olsam öyle bişey tercih etmem. Yok param var benzin de koymaz dersen 650 dragstar al da eski japon 250liklere bulaşılmaz dertsiz başına dert alırsın. 250lik cruiser tayfasının tartışmasız lideri GV 250dir. Mart 20den beri tek seferde 40 derece sıcaklıkta 750 kilometre de dahil 13 bin kilometre yaptım teklemedi bile.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
24 Ağustos 2012, 20:37
#4
Valla hocam 1 er yıldan fazla kullandım bahsi geçen motosikletleri . Çok kurcalanmamış bi virago 5 tane gv öldürür. çok kurcalanmış hatta paramparça bi virago toplnarırsa 3 4 tane gv yi yine gömer . motosiklet ustasıyım hemen hemen her motora biniyorum tabi tercih yine alıcınn olacaltır biz sadece görüş bildiriyoruz fikir ayrılıkları normaldir.
[B][COLOR="Red"]BİZ İNSANLARA MOTOSİKLETİ SEVDİRMEYE ÇALIŞIRKEN SAĞDA SOLDA GAZ ÇEKİP ! ARA SOKAKLARDA TEKER YAPARSANIZ!! ASLA ÖNYARGILARI YIKAMAYIZ ! BİLİNÇLİ SÜRÜCÜLER OLALIM VE MOTOSİKLET = ŞEYTAN İŞİ TABUSUNU HEPBİRLİKTE YIKALIM !! :queen:[/COLOR][/B]
-
24 Ağustos 2012, 20:47
#5
Senin dediğin vosvosla poloyu karşılaştırmak gibi. Daha eski teknoloji daha çok dayanır belki ama keyif, performans, rahatlık gibi konular işin içine girince eski 250lik japonlar çok net sınıfta kalıyor; öldürür filan da boş laflar biraz, kullanıcının nasıl baktığına bağlı GV 250 de 6 senedir var daha ölenini görmedim, neye dayanarak bu iddiada bulunuyorsun merak ettim hani.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
24 Ağustos 2012, 20:56
#6
Motosiklet ustası olduğumu yazmıştım her türden motosiklet geliyor elime viragoya eski teknoloji ve konforsuz diyen senden başka birini görmedim şahsen. gerek gv gerek gtr çok söktüm topladım virago da çok söküp topladım ama gv 1 kere sökülünce randıman zor tutuyor. Yaşanmışlık ve tecrübeme dayanarak bunları söyledim. İstersen buradan daha çok uzatmayalım bu konuyu. Gerek yok kırmaya incitmeye biraz sinirli bi yapın var.Hayatının büyük bölümünü gv ye binerek geçirmişsindir tahminen hayatının derken motosiklet hayatının. Her neyse bu muhabbeti bırakalım da arkadas ne istediğine kendi karar versin bunlar benim görüşlerim. Tekeriniz düz bassın selametle.
[B][COLOR="Red"]BİZ İNSANLARA MOTOSİKLETİ SEVDİRMEYE ÇALIŞIRKEN SAĞDA SOLDA GAZ ÇEKİP ! ARA SOKAKLARDA TEKER YAPARSANIZ!! ASLA ÖNYARGILARI YIKAMAYIZ ! BİLİNÇLİ SÜRÜCÜLER OLALIM VE MOTOSİKLET = ŞEYTAN İŞİ TABUSUNU HEPBİRLİKTE YIKALIM !! :queen:[/COLOR][/B]
-
24 Ağustos 2012, 20:57
#7
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
-
24 Ağustos 2012, 21:02
#8
ogzcngdk önemli değil dostum 2 farklı fikirle karşılaştın =) Umarım kafan karışmamıştır. Biraz daha güncel tut bence konuyu hala arada kaldıysan Tecrübeli birkaç kişinin önerisini daha almanda fayda var.
[B][COLOR="Red"]BİZ İNSANLARA MOTOSİKLETİ SEVDİRMEYE ÇALIŞIRKEN SAĞDA SOLDA GAZ ÇEKİP ! ARA SOKAKLARDA TEKER YAPARSANIZ!! ASLA ÖNYARGILARI YIKAMAYIZ ! BİLİNÇLİ SÜRÜCÜLER OLALIM VE MOTOSİKLET = ŞEYTAN İŞİ TABUSUNU HEPBİRLİKTE YIKALIM !! :queen:[/COLOR][/B]
-
24 Ağustos 2012, 21:05
#9
SeMpaTuRk77 adlı üyeden alıntı
ogzcngdk önemli değil dostum 2 farklı fikirle karşılaştın =) Umarım kafan karışmamıştır. Biraz daha güncel tut bence konuyu hala arada kaldıysan Tecrübeli birkaç kişinin önerisini daha almanda fayda var.
evet öyle oldu ama olsun ben yamahaya sahibinden baktım koca türkiyede 4 kişi ilan vermiş ondan korktum dedim motor bu kadar az sayıdaysa parçası falan bulunmayabilir ama öyle değilmiş dediğin gibi güncel tutayım ben konuyu daha yorum yazan olur
-
24 Ağustos 2012, 21:10
#10
murat hocam gv kullandığından ve daha önceki motoru mct oldugundan onun için ona en iyi motor gv bende 1998 model 85000 de 650 lik dragstar var dostum benim fikrim de yamaha dan yana yedek parça her yerde mevcut takma kafana bu kadar..
-
24 Ağustos 2012, 21:27
#11
sevgili oğuzcan gedik, öncelikle aramıza hoşgeldiniz..
dragstar 250 ler artık ülkemizde çok nadir bulunan makineler,haliyle yurt içinde yedek parça sıkıntısı yaşayabileceğini düşünüyorum,ha yurt dışından bulursun getirirsin ona bişi demem..hyosung gv250 ye gelince sıfırı hala üretilen 2005 yılından beri ülkemizde boy gösteren bir makine..sempatürk77 hocamız daha fazla km yapmış olanı görmüştür zira çok söküp toplamış..söküp toplama işlemi yapıldıysa ya km si fazla bir motordur ya da ciddi anlamda tarzından emin olmayıp sahipleri tarafından hırpalanmış motordur diye düşünüyorum.ancak ben 77.000 km de olan ve sadece sarf malzemeleri değiştirilerek standart bakımları haricinde sökülmemiş,herhangi bir işlem yapılmamış gv250 gördüm..muratın dediği gibi güç ve tork açısından bakacak olursan gv250,250 cc grubunun lideridir.yaklaşık 3 ay boyunca 93 model virago 250 kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki evet,viragolar sağlam makineler ancak bu yaklaşık 15-20 yaşında bir virago alıp ta yedek parça olarak ledow,supershadow un yedek parçalarını kullanacaksam o zaman japon bir makineye binmenin bence bir anlamı yok.gidip ledow alırım kendi parçalarını kullanmış olurum en azından..kaldı ki o kadar yaşlı bir makine istediği kadar dayanıklı ve istediği kadar japon olsun yıllara ve metal yorgunluğuna maruz kalacaktır.bu sebeplerden ötürü yaşlı bir motor almazdım senin yerinde olsam..yaklaşık 3 sene boyunca da gv250 kullanan biri olarak diyebilirim ki her türlü çinliden defalarca daha üstündür..hava soğutmasının yanında yağ soğutmasının olması uzun yolda çok rahat ettirir.ancak yoğun trafikte kullanıldığında radyatördeki yağ havaya göre daha çabuk ısınacağı için çok uzun süre trafikte kullanıldığında hafif şekilde performans kaybı hissedebilirsiniz.ancak çok önemli değil,hatta bazen hissetmezsiniz bile..gelelim yedek parça olayına..ister st olarak al,ister hyo olarak al yedek parça sıkıntısı yaşamazsın ancak kuralkan kendi tekeline aldığı için yedek parça fiyatlarını sanki kendisi belirliyor gibi davranabiliyor..böyle durumlarda ebay yada en çok tercih edilen hyosunsource siteleri yardımına koşuyor.dikkatli araştırırsan bazı parçalar ve aksesuarlar kuralkana göre daha hesaplı bile getirtilebiliyor.yani öyle bir korkun olmasın..konuyu çok dağıttım ancak yaşlı bir japon alma derim,genç bir japon alacağım dersen 2007 model civarında intruder250 ler var,onlara bakabilirsin.ancak ben her durumda sana gv250 yi öneririm.elimden geldiğince tarafsız yorum yaptığıma inanıyorum,umarım yazdıklarımın sana yardımı dokunur..saygılar,sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
26 Ağustos 2012, 04:05
#12
yorumlar için teşekkürler..
yorum yapmak isteyen arkadaşları bekliyorum
-
26 Ağustos 2012, 08:58
#13
-
26 Ağustos 2012, 12:00
#14
ben 250 dragstar kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ederim, serviste veya parçada bi sıkıntı yaşamıyorum. Bence görsel olarak GV250 ile arasında uçurum var, zevk meselesi tabi bu ama, açıkcası kimse bundan sonra GV250 ye oturtamaz beni. GV kullanıcıları gücenmesin ama ucuz duruyor o alet ya.
Oğuzcan sorun olursa istediğin zaman sorabilirsin, cevaplarım
-
26 Ağustos 2012, 14:44
#15
Her iki modeli kıyaslamaktan çok mesela sahibinden iki ayrı ilan verseydiniz daha belirleyici yorumlar gelebilirdi bence.
Hyosung kullanan 2 arkadaşım vardı. Motora bende bindim. Kalıplı olması, güçlü olması artı özellikleri.
Sadece boşa alma problemi vardı ikisindede ama belli bir yıla ait sorun olduğunu sanıyorum.
Bence Hyosungun tek dez avantajı japon markası olmaması malzeme işçilik yamahayla kıyaslanamaz.
Neden böyle düşündüğüme gelince paslanmaması gereken yerleri (Nikelajlı kısımlar) daha çabuk korozyona uğruyor.
3-4 yıl 650xvs kullandım. Üç arkadaşımdada aynından vardı. Fakat ne hikmetse ben her türlü arızayı yaşadım.
Motora nasıl özenli baktığımı arkadaşlarım bilirler.
Sonuç olarak. Çok temiz bulabilirsen (Garajda kalmıştır. Sahibi kullananamamıştır ama iyi bakmıştır vs..)
Yamaha xvs250 veya virago alınabilir.
Ama Hyosung u alırsan çeşitli sebeblerle elden çıkarmak istersen daha çabuk satabilirsin.
Benim görüşlerim böyle.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)