titreşim varmı acaba
titreşim varmı acaba
bende onu demek istyrm çakmadır büyük ihtml yoksa öle bir firma çinde ürtm yapmaz.Tartışmaya gerek yok
Ah bizim ülkemizde ne zamanki ne zaman vergiler kalkarsa kaliteli modeller gelir Hiç keeway e bakmak aklıma gelmemisti çunku kuba gurubu çoğu motorunu keeway markasından alıp kendi markalarını vuruyor... Bencede tartışmaya gerek yok çakma oldugu apaçık ortada
koskoca honda japonyada üretim yapıyor
yamaha yapıyor çinde jianshe diye bir firmaya yaptırıyor motorunu
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
niye yapıyor?
japonya da misal işcilik 3000 dolarsa
çinde 300 dolar
bu yuzden dünyadaki adidas nike bmw honda yamaha fabrikalarını oraya cektiler...
evet her firma üretimini oraya cekti
bu neden zorunuza gitti anlamadım ?
# motosikletle.blogspot
Herzamanki gibi .
Adamlar yapar biz seyrederiz.
Onlar yapar biz .ok atarız.
Herkes çalışır biz konuşuruz.
Üstünde ne yazarsa yazsın bir çin firmasının kendi tasarım , arge ve üretimiyse helal olsun adamlara.
Nedense 125 cc den yukarı yapamazlarmış gibi düşünüyoruz . Yamaha ducati .vs vs direk 600 cc üreterek başladılar sanki bu işe.
Fiyat en az 15000 olur bence.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
bana asparagas haber gibi geldi. Hayırlısı bakalım.
Makina Keeway RK 600 arkadaşlar.Üzerindeki motor eski Yamaha R 6 dan alınmış tabiiki china üretimi.88 ps 600 cc.
Keeway has announced a new 600 class, four-cylinder Chinese big naked bike. H Keeway is a famous brand by the Chinese group Qiangjiang Group, which begins its journey in 1999 and its European headquarters is situated in Hungary. Its aim is to keep international presence of the Chinese giant in European market. The new 4-cylinder motorcycle will be the first major street, from China, which will be introduced in European markets.
The bike has a very stylish design. The RK6 is an unfaired middleweight bike cheaper than the Yamaha XJ6. RK6 is the perfect mixture of modern and dated accessories. Engine of RK6 is based on older Yamaha R6 design. It has the output of almost 88bhp. The rear shock is mounted off center, the exhaust located under the seat and swing arm reminds SS bikes.
AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...
çinli bir motor olabilir ama kaliteliside war çinli motorun adamlar her keseye göre araç üretiyor
mercedes bile gitti çinde yapıyor üretimi
maliyet düşürme politakası şudur
fabrika kapatılır ucuz işçilik olan bir ülkede acılır..
örnek çin vietnam...
ve orada üretilen motosiklet veya malzeme herneyse asıl ülkesine örnegin japonyaya geri döner
ve sen son olarak oradan ithal ettiğini sanırsın..
herkes uyandı bu işi..
Ybr diyoruz ya
yamaha filan japon malı diyoruz
adamlar saglam motor yapıyor dogrudur sınıfının lideridir şüphesiz..
nerede yapıyor?
kendileri diyor bunu ben demiyorum
bu ybr yi yabancı dilin varsa az cok biraz oku google amca da bak
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
burada az cok acıklamış
bu küçük sınıf bişi bu ornek
ama sanmayın ki tamamen japon malı
hayır ..
adamlar fason markalar cıkarıp motorlarını parcalarını onlara yaptıyor ..
honda cb 125 e de aynı keza
honda hacı isim filan ya ...
gördük ismi :D sundiro honda :D
sana deseler ki biz bu motoru çinde üretiyoruz motor 600 rr alıcakmısın?
böyle bişi cıktıgında direkt 1-0 yenik başlıyor o marka..
bunu saklaması cok dogal
küçük segmenti saklamıyor görüyoruz
herkes biliyor cbf cb125 e ybr nin çinde üretilip japonyaya gidip oradan ihracat yapıldıgını
# motosikletle.blogspot
Çin min binerim ben buna
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
motorunun ybr jianshe firmasına üretildiğini biliyorsundur demi?
ybr nin kendi fabrikasında tüm parcalarının jianshe firmasına yaptırılıp marka kısmına sadece salcano yazıldıgını da biliyorsundur
çin min ama çinin belki de küçük sınıfta en iyi yaptıgı motorlara sahibiz
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp
salcano wolf s = JS125-6A
kanuni bora = JS125-6C
# motosikletle.blogspot
kaslı ve güzel bir görüntüsü var ....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
ramazanım arkadaşım. Herşey göründüğü gibi değildir. Bunu senin benden daha iyi bilmen lazım.
aynen öyle ramazan arkadaşım. İnşallah düzgün bişeyler yapmışlardırda yüzümüzü kara çıkarır. Ama bi orjinal japonun veya avrupalının yarısı kadar sağlam ve sorunsuz olsa kafi.
10000 TL diyen arkadaşlar şaka yapıyorlar herhalde. Bakın S&T Kanuni GT650'nin fiyatına, onun kadar birşey olur. Burada 4 silindirli ciddi bir motordan bahsediyoruz. Hadi 125 cc tek silindirlileri uyduruk kaydırık malzemelerle merdiven altı üretimle yaparsınız da, 88 BG motor yapmak ciddiyet ister. Malzeme kalitesi de en az bu GT650 kadar falan olmalıdır ki motor yolda ikiye ayrılmasın. Ucuzluğu ancak bu motorun plastik aksamlarında görebiliriz ama onlar bile gayet kaliteli duruyorlar. Yamaha motoru kullanılması da iyi olmuş (tabi doğruysa), motor açısından kafa rahat olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:27 ----------
Herhangi bir ürün hangi ülkenin markasına aitse, o ülkenin malıdır. Japon motoru Çin'de üretilse bile Japon'dur. Adamlar satış adetleri yüksek olduğundan bütün ufak modelleri Çin'e kaydırıyorlar, işçilik ve malzemede sürümden kazanmış oluyorlar. Bu modellerin de malzemeleri Çin malı olduğu için değil, firma öyle istediği için o kalitede oluyor.
italyan benelli ile alakası yoktur sanırım
tipi oldukça iyi ama sağlamlığı test edilmeli, öyle karar verilmeli
10 bin lira olsa satılır ama böyle bir motor için de 10 bin lira hayal
fiyatı 15 bin lira civarı olur tahminen ama ben o parayı çin malı bir motora vermem, henüz değil
ikinci el bir er6n tercih ederim, olmadı fazer alınır
hayır madem 600 cc yapabiliyorsun, yap 250-300-400 cc motorlar(2 silindir), en azından segmentte rakibin olmasın
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)