Daha önce de dedik 3-5 ay önce dedikoduları vardı diye. Zaten makalenin girişinde "300'lük acaba böyle birşey mi olacak" yazıyor, yani fotoşop o resim. Ancak bu dedikodular doğru çıkmadı, Kawasaki 250'lik motoru yenileyerek devam ediyor yola. 250r ve 400r gibi iki model varken aptal olmaları lazım 300r diye ayrı bir model çıkarmaları için.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
İnşallah Deniz kardeşim söylediklerinde haklı çıkarsın.... 300r çıkarsa bütün hayallerim yalan olur :(
Cbr 600 parası ve yakıtlarıda aynı
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Aslında ülkemizdeki vergilendirme sınırı spastikçe olmasa 5000 euro yerine 5100-5200 euro verip 300cc bir motosiklete binmeyi tercih ederdim. Ancak sadece bir model için hükümetin vergilendirme sınırını 300cc'ye yükselteceğini düşünmek fazla iyimser olur. Şu anki durumda 250cc'ye kadar vergilendirme %18 kdv + %8 ötv iken, 250cc geçildiği anda ötv %37 gibi adaletsiz bir orana çıkıyor (hoş, ötv'nin neresi adaletli, nereden tutsan elinde kalıyor ayrı konu). Dolayısıyla kimse +50cc için fazladan bir çuval vergi verip o motoru almaz, satanın da elinde patlar.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Z-Moto bunu bir yerinden uydurmamış galiba...
Dedikodular güçleniyor...
Amerika için yazıyor ama bakalım ülkemizde ne olacak...
http://hellforleathermagazine.com/20...0-636cc-zx-6r/
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Hakketten bu ninja 300'ün özellikleri güzelmiş, fakat diğer yeni 250liliğin stili daha güzel. Umarım fiyatıda aynı olur
ordaki 300'lük full fotoşak zaten.. 300cc'lik ninja avrupadaki yeni kanunda motorların otoyala çıkaması için 300cc olmasınımı ne şart koşan yeni düzenleme gereği üretilme ihtimali var, ama yinede Z-moto tamamen ticari kaygılarla bu %10 luk ihtimali gerçekmiş gibi müşteriye anlatıyor..
300cc ÖTV den dolayı 6.500 euro olur ve Ninja 250'nin sonu olur zaten.. Devlette o ÖTV yi kolay kolay güncellemez..
ninja 300 ile ilgili soylentiler artiyor ve son duyuma gore 2013 ninja 300 modeli ilk olarak Amerika ve sonra da tum Avrupada satisa konulacak ve ninja 250nin yerini alacak, yeni kasa ninja 250 uzakdogu pazari ile sinirli kalacak, Amerikanin en cok satilan 5 modelinden biri olan ninja 250, cbr250 ciktiktan sonra sallanmis, tum dunyada satislari yariya yakin azalinca, koklu bir degisim yapildi, Avrupa icin 250cc beklentisini de 300cc olarak yapmislar, 250cc baslangic ehliyetine uygun olmasina ragmen ( avrupada 33 beygir siniri varmis ) 300cc olarak devam karari alinmis, 39beygir olacak ve fiyatlandirmasi cbr 250yi bitirecek cinstenmis, yalniz turkiyeye girisi bayagi bir yuksek olacak vergilerden dolayi da, hondanin da buna karsilik bir suprizi var, yeni cbra hazir olun.
sozun ozu ninja 300 maalesef gercek oluyor, ninja 250 ise Avrupa ve Amerikada sonlaniyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:16 ----------
ufak bir not: henuz gercek 300cc resimleri yok, nettekiler photoshop ama 300cc olayi gercek
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:19 ----------
http://www.gaadi.com/blog/kawasaki-n...unched-in-2013
250cc 32beygir
300cc 39beygir
400cc 43 beygir
300cc-400cc farki yok gibi, bakalim neler gorecegiz 2013te nasip olursa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:24 ----------
kawasaki 300cc ile hondanin 250ccsini ve yeni gelecek honda 400cc nin onune kesmek istiyormus
Z-Moto'nun yetkilisi yazıyor 250 cc gelmeyecek, 300 cc gelecek diye, millet inanmıyor, neden inanılmadığına da benim aklım ermiyor. Adam detaylı olarak yazmış, eski modelin Euro 2 normunu karşılamıyor, bu yüzden de yeni bir model üzerinde kullanılamayacak. Avrupa'daki bu 250 cc altının otobana girmeme mevzusundan dolayı da tüm markaların yaptığı gibi Kawasaki, motoru 300 cc'ye çıkarmaya karar vermiş. Bizdeki fiyat ÖTV ve Z-Moto fırsatçılığından dolayı anormal yüksek olacağından motor klasik olarak satmayacaktır. O yüzden Z-Moto 300 cc'den vazgeçip 400 cc'yi fiyatını fazla abartmadan (15 bin TL altı tutarak) getirirse kendi selameti açısından iyi olacaktır. Aksi durumda Kawasaki'yi küçük hacimli motorlar için unutabiliriz. 250 cc bile olsa fiyat farkından dolayı CBR 250 karşısında hiç şanşları kalmadı.
Kullanıcı olarak da bize düşen markalara ve 3-5 BG farkına falan takılmayıp akıllı olan seçimi yapmaktır. Akıllı seçim de Honda CBR 250, SYM SB250Ni veya Suzuki Inazuma 250'den biri oluyor.
Firmalar lobi yapar, herşeyde Avrupa Birliğini kıstas alan hükümeti ikna edebilirlerse 250cc de başlayan yüksek vergi 300 veya 400cc'ye itilebilir. Belki bu şekilde kabul edilebilir bir fiyata ninja 300 alabiliriz. Yok eğer bir düzenleme yapılmassa bize de yazık Z-moto'ya da. Adamlar satamayacak biz de binemeyeceğiz. Tabii bir de vergi sınırı için düzenleme yapılıp Z-moto'nun yine de boru gibi bir fiyat dayaması (5000 euro yerine 5500-6000 ) gibi çirkin bi ihtimal var ki ona hiç girmek istemiyorum.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
yamaha bi cıkarsa 250 ss
yzf 125 r ın 250sini cıkarıcakmış gibi bişiler duyduk ama ne kadar dogru bilmiyoruz
fiyatı da yakın tutar hondaya bu sefer
o zaman ninja kalmaz honda kalmaz
yzf 125 r mı cbr 125 mi deseler herkes yamaha der ama fiyatta 125 cc motor için 9 10 bin tl aşırı derecede fazla
# motosikletle.blogspot
yamahayı ilk gördüğümde 1-2 sene oldu sanırım
o ne be makineye bak filan oldum 600 lük sandım
r125 yazısını görünce geldim netten baktım paraya baktım peeeh oldum =)
cbr 125ten o kadar etkilenmedim
cbr 250 iş yapar ama tip olarak
en iyisi ninja ama z motodan bişi alınmaz =)
# motosikletle.blogspot
koskoca kawasaki ülkemizde 15 bin tl ye 300cc motor satılamayacağını bilir rezil olmaz herhalde . piyasaya vergiyi de hesaplar uygun bi fiyat çeker 300 cc getirecekse eğer.
Yavuz Sultan Selim Han
z motonun dediği dogruysa 15 bin tl den satılacak gibi bişi oluşuyor
4-5 bin tl 250 cc den daha fazla olacak vergiden dolayı dediler
300 cc motosiklete 15 16 bin tl kim vermek ister cok merak ediyorum
# motosikletle.blogspot
Z-Moto'nun yapacak birşeyi yok. Sorun aradaki ötv uçurumundan kaynaklanıyor. 250cc'ye kadar %8 iken 250cc üzeri yanılmıyorsam %37. Z-Moto elindeki 250r'ları da ucuz alternatifi olarak tüketecektir. Bu durumda ne yazıkki 300R'lar pek de satılmaz. Ta ki kawasaki avrupa emisyonlarında makyajlı 300r yapana dek. Bu da 1-2 yılı bulur.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)