motorda bir sıkıntı yok ama çalışmıyor bi yardım
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 07:10
#1
arkadaşlar geçen açtıgım konudaki motoru topladık. birkaç gün önce çalışıyordu ama artık çalışmıyor. buji ateşliyor karbüratörünü yeni aldık benzin geliyor başka sorun ne olabilir ? arkadaş hava filitresindendir dedi ama hava filitresini yeni aldık, taktık ben anlayamadım bilen ustalarım abilerim varsa bi yardım etsin be
Ne KraL oL Ne PaŞa DeLikanLı oL, ŞereFinLe YaŞa... ♥ ▂▃▅▇═══►кoPµк◄═══▇▅▃▂ ♥ ::gazla::
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 08:51
#2
2 de 80 görürsen böyle olur...
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
09 Ağustos 2012, 09:18
#3
bujiyi yerınden sök ve parmagını bujı yuvasına tıka marşa bas,
parmağını itecektir,
itmiyor ise segmanlardan,
ateşleme gündüz gözle görülür olmalı ,yoksa ateşleme yetersın,
Ve birde motorun eksantrik sentesinı kontrol et,
Bunlarda sorun yok ise çalışması gerekır,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
10 Ağustos 2012, 04:47
#4
yok ya pistondan deil, ateşlemede var. motoru yeni yopladık bi sıkıntısı yoktu ya. çalışan motor çalışmadı :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------
bu motor o deiğil kardeş :D
Ne KraL oL Ne PaŞa DeLikanLı oL, ŞereFinLe YaŞa... ♥ ▂▃▅▇═══►кoPµк◄═══▇▅▃▂ ♥ ::gazla::
-
10 Ağustos 2012, 05:01
#5
sübap kesmiş falan olabilirmi? Komprasör varmı?
-
10 Ağustos 2012, 05:41
#6
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
bujiyi yerınden sök ve parmagını bujı yuvasına tıka marşa bas,
parmağını itecektir
merakımdan soruyorum, ya piston üst noktadaysa ve marşa basınca parmağı içeri çekerse
-
10 Ağustos 2012, 06:14
#7
RunemagicK adlı üyeden alıntı
merakımdan soruyorum, ya piston üst noktadaysa ve marşa basınca parmağı içeri çekerse
çekmez. Çünkü o zaman emme sübabı açılıyor ve ordan hava ve yakıt karışımı çekiyor. Yukarı çıkarken sübapların 2 side kapalı olacakki, sıkıştırıp ateşleyecek. Ateşleyince piston aşağı itilecek ve tekrar çıkışta emme sübabı kapalı, eksoz sübabı açık olacak ve yanmış karışım eksozdan dışarı atılacak. Yardımcı olmuştur umarım yazdıklarım
-
11 Ağustos 2012, 03:03
#8
adem80 adlı üyeden alıntı
çekmez. Çünkü o zaman emme sübabı açılıyor ve ordan hava ve yakıt karışımı çekiyor. Yukarı çıkarken sübapların 2 side kapalı olacakki, sıkıştırıp ateşleyecek. Ateşleyince piston aşağı itilecek ve tekrar çıkışta emme sübabı kapalı, eksoz sübabı açık olacak ve yanmış karışım eksozdan dışarı atılacak. Yardımcı olmuştur umarım yazdıklarım
piston 2 kere aşağı iniyor. birinde emme sübabı açık tamam ama ateşleme anında ikiside kapalı
-
11 Ağustos 2012, 03:06
#9
yukarı çıkarken sıkıca bastır, havayı kaçırma, tazikle aşağı inerken parmağını emmez korkma
-
11 Ağustos 2012, 03:31
#10
Elektronik bağlantılarından olabilir stop tuşu bağlantılarında sorun vardır..
-
11 Ağustos 2012, 03:34
#11
Geçen gün motoru yıkadım kuruladım falan benim ön fren kırıldıdı yeni aldım oda arka stop lambasının düğmesine değmiyor bazen arka stop açık kalıyor bunu farketmedim bastım marşa tık yok Allah Allah noldu şimdi buna neyse ayak marşı ile çalıştırdım geldim eve aklıma geldi Ulen dedim aküyü yedik galiba hadi hayırlısı sonra ayak freni ile çalıştırdım sorun yok sonra düzelttim.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
11 Ağustos 2012, 05:06
#12
ossiaa4560 adlı üyeden alıntı
Elektronik bağlantılarından olabilir stop tuşu bağlantılarında sorun vardır..
Arkadaşa katılıyorum benimde başıma çok geldi...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)