(Mondial)125 mh Drift vs. 150 Mcx Roadracer
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 01:09
#1
Drift mi mcx mi?
Mcx benzin deposu ile driftinki ayni mi?(driftinki hos duruyor)
hangisi ort olarak daha az yakar?
Birde mcx kullanan arkadaslara ozenle ve israrla soruyorum genelde 4-5 devirde tekleme.silkleme yapiyomus dogrumu?
Reklamlar
-
08 Ağustos 2012, 01:23
#2
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Drift mi mcx mi?
Mcx benzin deposu ile driftinki ayni mi?(driftinki hos duruyor)
hangisi ort olarak daha az yakar?
Birde mcx kullanan arkadaslara ozenle ve israrla soruyorum genelde 4-5 devirde tekleme.silkleme yapiyomus dogrumu?
Iki motorunda kullandım kendi motorum mcx depoları farklıdır aynı yakıyor ikiside neden derseniz mondial kalitesi =)) tekleme olayı mcx te var ama benimkinde 6500km den sonra ortadan kalktı
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
08 Ağustos 2012, 01:40
#3
162cc motor nasıl tekler ya ? hay ... mondial
-
08 Ağustos 2012, 01:44
#4
Mengu16 adlı üyeden alıntı
162cc motor nasıl tekler ya ? hay ... mondial
aslında bu tekleme denilen olay hangi viteste olduğun fark etmeksizin 4000-5000devir arası sen gazı sabit tutsanda ''diyelim 4500de sabit tutyorsun'' motor sanki kendi kendine az bişey gazı verip kesiyor gibi oluyor olay bundan ibaret buda motor güzel bi şekilde açıldıktan sonra ve belli kilometre yapıp parçalar tam olarak birbirine alıştıktan sonra ortadan kalkıyor.
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
08 Ağustos 2012, 01:46
#5
OnrMRT adlı üyeden alıntı
aslında bu tekleme denilen olay hangi viteste olduğun fark etmeksizin 4000-5000devir arası sen gazı sabit tutsanda ''diyelim 4500de sabit tutyorsun'' motor sanki kendi kendine az bişey gazı verip kesiyor gibi oluyor olay bundan ibaret buda motor güzel bi şekilde açıldıktan sonra ve belli kilometre yapıp parçalar tam olarak birbirine alıştıktan sonra ortadan kalkıyor.
Onda bişey yokki, benim itirazım kalkışlardaki gaz yememe, geç devirlenme tekleme sorunları. 125MX motorum var motor ısınana kadar yaklaşık 5dk garajdan çıkaramıyorum, 2 adım yürüyüp yığılıyo ısınana kadar.
-
08 Ağustos 2012, 02:01
#6
Drift daha iyi olur birde yakıtlarında azda olsa fark vardır drift az yakar 30 cc fark var arada .
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
08 Ağustos 2012, 02:57
#7
birde 150 mc de BALANSÖR yok diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin mh da var balansör
-
08 Ağustos 2012, 03:04
#8
Phoenixs adlı üyeden alıntı
birde 150 mc de BALANSÖR yok diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin mh da var balansör
balansor mc,mcx,drift te de var.
Karlıyollar adlı üyeden alıntı
Drift daha iyi olur birde yakıtlarında azda olsa fark vardır drift az yakar 30 cc fark var arada .
arkadaşımda drift var kmde 13kuruş yakıyor benimde 13 kuruş yakıyor eğer zorlarsam 15 yakıyor
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
08 Ağustos 2012, 03:27
#9
mondial'ler 500lük motor kadar çok yakıyorlar neredeyse
-
08 Ağustos 2012, 03:52
#10
jimpam adlı üyeden alıntı
mondial'ler 500lük motor kadar çok yakıyorlar neredeyse
Nasılmış o ? 500'lük japonlar 5-6 litreden az yakmıyo ...
-
08 Ağustos 2012, 04:13
#11
bizim m800 4 litre yakıyor valla.
-
08 Ağustos 2012, 04:17
#12
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Onda bişey yokki, benim itirazım kalkışlardaki gaz yememe, geç devirlenme tekleme sorunları. 125MX motorum var motor ısınana kadar yaklaşık 5dk garajdan çıkaramıyorum, 2 adım yürüyüp yığılıyo ısınana kadar.
karbüratör hava ayarı...
-
08 Ağustos 2012, 15:04
#13
Baslangic motorum olacak.mcx alrsam bu tekleme olayi bende sorun yaratabilir mi?zaten cok surmeyecegim 6500km benim icin 2 yil.2yil sorunlu motoru nasil kullamabilirim.drift daha cazip geliyor hem direksyon yonunden mcx bisiklet direksiyonu gibi duruyo ama driftinki iyi.ama driftin arka tekeri ufak oldugundan cok kayiyomus.ya teklemeyi secicem yada kaymayi sizce hangisi?
-
08 Ağustos 2012, 15:20
#14
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Baslangic motorum olacak.mcx alrsam bu tekleme olayi bende sorun yaratabilir mi?zaten cok surmeyecegim 6500km benim icin 2 yil.2yil sorunlu motoru nasil kullamabilirim.drift daha cazip geliyor hem direksyon yonunden mcx bisiklet direksiyonu gibi duruyo ama driftinki iyi.ama driftin arka tekeri ufak oldugundan cok kayiyomus.ya teklemeyi secicem yada kaymayi sizce hangisi?
öyle ya teklemeyi seçicem yada kaymayı gibi bi genelleme yapman yanlış bence mcx inde lastikleri okadar iyi olduğu söylenemez. sonuçta mondial ucuza satmak için tabiki ucuz mal kullanacak. lastikleri değiştirirsin 150 liraya hallolabilen bişey ki bunun yanı sıra mcx in tekleme sorunuda hallolabilen bişey ben senin yerinde olsam 200-300 mü artık neyse daha fazla verip ilk motorun olsa bile mcx alırdım bi drift e göre çok daha iyi tartışmasız. bu tekleme olayından da bu kadar korkmayın okadar kötü bişey değil adamı öldürmüyor nasıl ki her işin bi çözümü vardır onunda bi çözümü olyur elbet motorcunla gidip görüşürsün. ben sadece gidip motorcuya göstermedim arkadaşlarım 6000den sonra geçer dediler ilk başta pek inanmıyodum kilometre yaptım ve kendiliğinden geçti.
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
08 Ağustos 2012, 16:04
#15
Peki sizce kırmızı mı siyah mı?
Kırmızı bana daha çekici geliyor.Siyah oldumu sanki gözükmüyo gibi
-
08 Ağustos 2012, 16:21
#16
I.Love.Drift adlı üyeden alıntı
Peki sizce kırmızı mı siyah mı?
Kırmızı bana daha çekici geliyor.Siyah oldumu sanki gözükmüyo gibi
e onada sen karar ver artık kardeşim =)) okadarınıda bizden bekleme zevk renk meselesi yani =))
siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil
-
08 Ağustos 2012, 17:24
#17
Peki motoru aldıktan sonra ruhsat vb. şeyler neler ve maaliyeti ne kadar?
-
08 Ağustos 2012, 18:04
#18
-
08 Ağustos 2012, 18:22
#19
Kırmızı mcx Ruhsat vs 250 civarı tutar.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
08 Ağustos 2012, 22:22
#20
Ruhsat bandrol baska ne lazim ve bunlarin fiyati ne?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)