İlk göz agrım hangisi olsun??
Reklamlar
-
06 Ağustos 2012, 03:21
#1
merhaba arkadaşlar..ilk motorumu almak istiyorum.sizin fikirlerinizi almak istiyorum..
genellikle şehir içinde kullanıcam arasıra uzun yol yaparım oda fazla km olmayacak şekilde..
ilerde motoru büyültmeyi düşünürüm vitesli kullanmayı ögrendikten sonra.
ehliyetimi bu sınavda alacagım..
3000-3500 tl limitim var siz sayuın mt ailesi ne önerirsiniz??
gönlümden japon geçio öncelikle eger limit yetmez se çin mallarından mondial drift olabilirmi ??
Reklamlar
-
06 Ağustos 2012, 03:41
#2
3350 TL fiyatı ile "0" km Honda CB 125 E ( pazarlık ile ! )
İlk motosiklet için çok ideal, dengeli, hızlanması, durması, oturuş pozisyonu, viraja girişi son derece güven verici, vites göstergesi ilk kez vitesli motosiklet kullanan biri için ciddi kolaylık sağlıyor.
Şehir içi için çok ideal, kıvrak ve çok seri,
Uzun yola giden arkadaşlarımız var, ( istanbul / Antalya yakınlarına kadar ege sahilinden ), yakıtı muhteşem ( sınıfının en az yakıt tüketeni ),
Kısa sürede sele gayet konforlu hale geliyor ( ilk 500-600 km ciddi sert ve konforsuz )
Limitinize sıfır km bi motosiklet olarak gayet uygun,
Gönlünüzden geçtiği gibi Japon patentli ve Japon mühendisliği ürünü, hemen hemen her marka ve model gibi çin üretimi.
Hiç fotojenik bir motosiklet değil bence, gidip çıplak göz ile görmeden değerlendirmeyiniz ( bu her model için geçerli tabi )
Tavsiye edilir...
Artısı, eksisi ile eralpt abimizin inceleme yazısı : http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2676019
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
06 Ağustos 2012, 04:58
#3
Asya hero 125 al bence nasıl bir motordur bilmiyorum ama şekil ve tip açısından bnm çok hoşuma gidiyor
-
06 Ağustos 2012, 05:06
#4
Size YBR 125 ile CBF 150'yi önerebilirim.
-
06 Ağustos 2012, 05:32
#5
ucuz ama sağlam bir koruma ekipmanı alsan -- mont, kapalı kask ve dizlik, en az 350 lira vereceksin, ne kadar çok verirsen, o kadar çok güvenli olacak. motorun kilidi, belki top case vs derken masrafların artacak.. ben motoru 3650 liraya aldım, sonrada 390 plaka için aracıya verdim, topcase + motor gereksinimleri + korunma ekipmanları 1000 lira harcadım. 5050 lira vermişim. Henüz motoru da teslim almadım bu arada
Bütçene göre ikinci el bak derim.. en azından korunma ekipmanları yarın öbürgün alırım diyerek sonraya bırakabileceğin şeyler kesinlikle değiller.. Mondial driftçiler motorlarından çok memnunlar.. Şekli şemalide güzel bir motor. Forumda motosiklet modelleri altında paylaşımlarını takip edebilirsin..
Bu arada nerden katılıyorsun, profilinde görünmüyor, gizli mi?
-
07 Ağustos 2012, 02:20
#6
atiTheSun adlı üyeden alıntı
ucuz ama sağlam bir koruma ekipmanı alsan -- mont, kapalı kask ve dizlik, en az 350 lira vereceksin, ne kadar çok verirsen, o kadar çok güvenli olacak. motorun kilidi, belki top case vs derken masrafların artacak.. ben motoru 3650 liraya aldım, sonrada 390 plaka için aracıya verdim, topcase + motor gereksinimleri + korunma ekipmanları 1000 lira harcadım. 5050 lira vermişim. Henüz motoru da teslim almadım bu arada
Bütçene göre ikinci el bak derim.. en azından korunma ekipmanları yarın öbürgün alırım diyerek sonraya bırakabileceğin şeyler kesinlikle değiller.. Mondial driftçiler motorlarından çok memnunlar.. Şekli şemalide güzel bir motor. Forumda motosiklet modelleri altında paylaşımlarını takip edebilirsin..
Bu arada nerden katılıyorsun, profilinde görünmüyor, gizli mi?
profili dolduramadım hatırlattığın iyi oldu sağolasın. ist den katılıyorum. sağlık memuruyum. aslını sorarsan abimiz bütçeye uygun sıfır almam konusunda fikrini sundu kendisine teşekkür ediyorum bu sebeple biraz gecikti ama kusuruma bakmaz inşallah sıfırın dediğin gibi biraz maddi yönden dezavantajları var. birkaç arkadaşımda ikinci el almam konusunda önerilerini sundu. aklımada yattı ikinci el almak. bugün ilk vitesli sürüş denememi mondial drift ile kısa ve 2 tur da olsa yaptım sıkıntı yok o yüzden memnunum bakalım önümüzdeki sınavda ehliyeti alır almaz aranıza katılacağım hayırlısıyla...
-
07 Ağustos 2012, 02:23
#7
ehliyeti alana kadar daha çok fikrin değişecektır
-
07 Ağustos 2012, 02:25
#8
zafer masallah ilk denemede olsa çok iyi sürdünn..
ben bile bukadar beklemiyodumm...
ben seni fazla etkilemek istemiorum gönlünden geçeni al..
ama ilerde satacagını düşünerek al ilk motorunu..
benim düşüncem ikinci elden yana olman..
zaten ögrenmek için alacaksın motoru..
-
07 Ağustos 2012, 02:42
#9
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
zafer masallah ilk denemede olsa çok iyi sürdünn..
ben bile bukadar beklemiyodumm...
ben seni fazla etkilemek istemiorum gönlünden geçeni al..
ama ilerde satacagını düşünerek al ilk motorunu..
benim düşüncem ikinci elden yana olman..
zaten ögrenmek için alacaksın motoru..
dedim ben sana o kadar da bu işin acemisi değiliz. acemiyim de hani motora yabancı değilim o kadar. yetenek var biraz erken kapıyorum işi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------
delileoo adlı üyeden alıntı
ehliyeti alana kadar daha çok fikrin değişecektır
kardeşim illaki hergün herkesin fikri değişiyo helede ilk defa motor alacak olan için her saat bile değişir :D hayırlısıyla ehliyeti alayım da ondan sonra varsın fikrim değişsin. değişse bile sonuç yine motor alacam :D alınca inşallah 2 ay sonra modeli yükseltmek istemem
Keşke dememek için Hayallerini Yaşa...
-
07 Ağustos 2012, 02:49
#10
bence 2. el bi temiz az kmli bi yamaha ybr125 al memnun kalacagından eminim mh driftte güzel motor tabikide ama paran warken en iyisin almalısın
-
07 Ağustos 2012, 02:56
#11
eğer 2 el alamaya niyetin varsa bu paraya bence ybr veya tvs alabilirsin kask mont vb kıyafetleri de taksitle alırsın olur biter ama sana tavsiyem 2. eli güzel olan ybr almandır hem az yakar çok dengeli sürüş kalitesi oldukça güzel yedek parçası bol mesala 1 yıl sonra satarsan aldığın fiyata satabilirsin
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
07 Ağustos 2012, 04:08
#12
F54 adlı üyeden alıntı
eğer 2 el alamaya niyetin varsa bu paraya bence ybr veya tvs alabilirsin kask mont vb kıyafetleri de taksitle alırsın olur biter ama sana tavsiyem 2. eli güzel olan ybr almandır hem az yakar çok dengeli sürüş kalitesi oldukça güzel yedek parçası bol mesala 1 yıl sonra satarsan aldığın fiyata satabilirsin
tvs lerde fena değil modelleri güzel. özellikle 2009 lar ilgimi daha çok çekti.
Keşke dememek için Hayallerini Yaşa...
-
07 Ağustos 2012, 05:25
#13
Zafer hocam, 3000 bin lira motora ayırabilecek olsam şu modellere bakarım.. 0 için mondial drift : 2800 TL. salcano wolf s : 2600 TL. üstelik bu fiyatlara kredi kartına peşinatsız taksitle alırsın. salcano wolf s'i olanlar hem motor hem konfor için (sele, titreşim) ybr ile aynı diyorlar, tamir/bakım masraflarınınsa çok daha ucuz olduğunu söylüyorlar. mondialcilerince mh driftte titreşimin benzer oldugunu söylüyorlar. plaka ruhsat işlerinde de, işlemleri kendin yapsan 300 lira masrafın olacak. motoru satacagın zaman ise genel kanı, bi parça daha ucuza gidecegi yönünde.. bir sezondan fazla kullanma ihtimalin varsa alabilirsin..
İkinci el : ybr 125 esd, tvs apache, cb 125 e.. bu modeller motorun temizse yok satabilir. özellikle alırken yanında sana topcase, branda vs veriyorlarsa çok daha iyi. yalnız kaskımıda veriyorum derlerse kaskı alma. bence kask kişiye özel ve geçmişini bilmesi gereken bi husus. agzın burnun, saçın değiyor ve her zaman içindesin. ls2 kapalı kaskı bugün 100-120 arası alabilirsin.. tvs apache ile çok hafif eğimli gidiyorsun. 17 derece kadar. bu belki ilk etapta yada uzun yolda çok hafif yorabilir. diger modellerin oturuşta eğimleri 0-1 derece arası, dik sürüyorsun ve ayaklarında ybr ve cb için 86-88 derece kadar, oldukça rahat kullanıyorsun. mondial ve salcano yu bilmiyorum ama onlarda böyledir muhtemelen..
Önce motorunu nerede nasıl muhafaza edeceğini ayarla. motor öyle basamak indirip çıkaracak bisiklet gibi bi makina değil. istanbul gibi bi yerde güvenlik bi kaç derece daha önemli. motoru aldıgında zincir ve belki ayrıca alarmlı disk kilidi alman çok önemli. adamın direksiyon kilidi olan motoru götürmesi 15 sn sürüyor. branda kediler ve çocuklar için önemli gene.. forumda zaman geçirdikçe konuşulan sohbetlerden neler gerekli, neler oluyor ögrenebilirsin..
-
07 Ağustos 2012, 05:43
#14
atiTheSun adlı üyeden alıntı
Zafer hocam, 3000 bin lira motora ayırabilecek olsam şu modellere bakarım.. 0 için mondial drift : 2800 TL. salcano wolf s : 2600 TL. üstelik bu fiyatlara kredi kartına peşinatsız taksitle alırsın. salcano wolf s'i olanlar hem motor hem konfor için (sele, titreşim) ybr ile aynı diyorlar, tamir/bakım masraflarınınsa çok daha ucuz olduğunu söylüyorlar. mondialcilerince mh driftte titreşimin benzer oldugunu söylüyorlar. plaka ruhsat işlerinde de, işlemleri kendin yapsan 300 lira masrafın olacak. motoru satacagın zaman ise genel kanı, bi parça daha ucuza gidecegi yönünde.. bir sezondan fazla kullanma ihtimalin varsa alabilirsin..
İkinci el : ybr 125 esd, tvs apache, cb 125 e.. bu modeller motorun temizse yok satabilir. özellikle alırken yanında sana topcase, branda vs veriyorlarsa çok daha iyi. yalnız kaskımıda veriyorum derlerse kaskı alma. bence kask kişiye özel ve geçmişini bilmesi gereken bi husus. agzın burnun, saçın değiyor ve her zaman içindesin. ls2 kapalı kaskı bugün 100-120 arası alabilirsin.. tvs apache ile çok hafif eğimli gidiyorsun. 17 derece kadar. bu belki ilk etapta yada uzun yolda çok hafif yorabilir. diger modellerin oturuşta eğimleri 0-1 derece arası, dik sürüyorsun ve ayaklarında ybr ve cb için 86-88 derece kadar, oldukça rahat kullanıyorsun. mondial ve salcano yu bilmiyorum ama onlarda böyledir muhtemelen..
Önce motorunu nerede nasıl muhafaza edeceğini ayarla. motor öyle basamak indirip çıkaracak bisiklet gibi bi makina değil. istanbul gibi bi yerde güvenlik bi kaç derece daha önemli. motoru aldıgında zincir ve belki ayrıca alarmlı disk kilidi alman çok önemli. adamın direksiyon kilidi olan motoru götürmesi 15 sn sürüyor. branda kediler ve çocuklar için önemli gene.. forumda zaman geçirdikçe konuşulan sohbetlerden neler gerekli, neler oluyor ögrenebilirsin..
eyvallah kardeşim sağolasın önerilerini dikkate alacağım. kask meselesine gelince bi sağlıkçı olarak başkasının kaskını almayacak olduğumu bilmeni isterim sıfır motor alırsam selesiydi arka koruma ön koruma ruhsat işleriydi cart curt biraz tuzluya mal olacak gibi. ikinci elde en azından tam acemiliği üzerimden atarım hem selesi koruması falan da olur sıkıntı olmaz. temiz bi ikinci el apachı yada ybr hiç fena durmayacak gibi görünüyor. aslında bugün arkadaşın mondial drifti kullandım ilk vitesli kullanışımdır ayrıca belirteyim pek anlamam ama fena değildi. driftin ikinci elini temizini bulursam da alabilirim gibi geliyor sonuç olarak ilk motor olacak ve acemilik atacam üzerinde
Keşke dememek için Hayallerini Yaşa...
-
07 Ağustos 2012, 06:37
#15
Kullandığım için rahatlıla tavsiye edebilirim.kanuni bora 125 ,ideal bir başlangıç motoru yakıt minumum keyif maximum.. vesselam.
"Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi
-
07 Ağustos 2012, 08:43
#16
Bence 0.veya 2.el cb alınmaz .. Ayak marsı bile yok..Marsa basmassa..Vurdurucanmı 3.650 verdigin motoru ?
2.el Ybr bakabilirsin 3000 Civarinda.. 3500 Tl var diyorsun.. 90 Tl üstüne almak 410 Tl kaldı.. 180 Ls2 Kask+150 Ceket =330 (80 TL Bütcen kaldı.) 20 Tl ye disk kilidi. 60 Tl ye Kilit alırsan.. 3500 e cok iyi tamamlarsın..
Veya 0. Drift bakabilirsin..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
07 Ağustos 2012, 08:58
#17
neden gözünün ağrımasını ister ki insan
sanki ilk ağrıyınca bir daha ağrımıyacak
sonra artık o saydığımız cc lerde cin olmayan yok
kafana yatan yedek parçası bol ve ucuz kullanıcısı fazla kronik rahatsızlığı olmayan performansı iyi olanlardan bir tane alın yeter
hem geçiş motoru diyorsunuz 0 almaktansa temiz bir 2. el daha iyi olur zannedersem
cb125 e ybr 125 Mh Drift125 ki 135 cc bu motor performans dersen performans yakışıklılığı bir başka yakıt cimrisi sayılır o da kullanıcı tarzına göre değişir
gerisi yalan ile dolan hatta Amerikanın oyunu
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
09 Ağustos 2012, 05:37
#18
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Bence 0.veya 2.el cb alınmaz .. Ayak marsı bile yok..Marsa basmassa..Vurdurucanmı 3.650 verdigin motoru ?
2.el Ybr bakabilirsin 3000 Civarinda.. 3500 Tl var diyorsun.. 90 Tl üstüne almak 410 Tl kaldı.. 180 Ls2 Kask+150 Ceket =330 (80 TL Bütcen kaldı.) 20 Tl ye disk kilidi. 60 Tl ye Kilit alırsan.. 3500 e cok iyi tamamlarsın..
Veya 0. Drift bakabilirsin..
Kask mont dızlık eldıvene bıraz daha para verıp ıyısını alma taraftarıyım hadı eldıven neyse de dıger ucu kesınlıkle dusunce senı korumalı. benım saglıgım daha onemlı bısı olamaz. Ikı kurus daha fazla para verırım kaska monta vb sonradan eyvah dememem ıcın. Gun gelırde keske dersenız aldıgınız urunden zamanında dusunupte alacaktınız. Sonradan eyvah demek bı ıse yaramıyor...
-
09 Ağustos 2012, 05:48
#19
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Bence 0.veya 2.el cb alınmaz .. Ayak marsı bile yok..Marsa basmassa..Vurdurucanmı 3.650 verdigin motoru ?
Okuyabilmek için tıklayınız : http://f1208.hizliresim.com/10/9/bntys.jpg
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
09 Ağustos 2012, 11:29
#20
0 araçta plaka-sigorta masrafları var. 300 civarı. ikinci elde noter masrafı dışında gene zorunlu trafik sigortası masrafı olacak. önceki sigortası araç satılınca düşer, önceki sigortayı yaptıran, kalan gün sayısınca parasını sigortacısından alır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)