Enjeksiyonludan Er-5 e geçiş. Sizin düşünceleriniz?
Reklamlar
-
05 Ağustos 2012, 17:03
#1
Merhaba arkadaslar .
Yaklasık 1.5 seneye yakın Gt250r kullanıyorum.2008 enjeksiyonlu. Su aralar bi motor degistirme hevesi aldı basını gidiyor. Elimde fazla bütçede yok. Değerinde bir motosikletle ya da üzerine az bisey koyarak tarz degisikliği yapabilirim. Ve Er-5 tarzı birşeyler düşünüyorum 2004-2005 karbüratorlu eski sistem.Yapmalımıyım böyle birşeyi yakıt korkutuyor beni.Klasik bir soruyla siz olsanız?
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
Reklamlar
-
05 Ağustos 2012, 17:11
#2
100 km de 5-6 lt tüketimi var ona göre yani.
-
05 Ağustos 2012, 18:19
#3
Katlanacaz artık bir çılgınlık yapıp alırsak
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Ağustos 2012, 18:26
#4
Hayabusa almak çılgınlık tır top speed fazla degismicek alma sesbebi önemli tabiki de 4 silindir ve daha yeni bir motoru tercih ederdim yerinde olsam
-
05 Ağustos 2012, 18:29
#5
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Hayabusa almak çılgınlık tır top speed fazla degismicek alma sesbebi önemli tabiki de 4 silindir ve daha yeni bir motoru tercih ederdim yerinde olsam
Çılgınlık herkes için farklıdır hocam illa hayabusa almak mıdır olay top speede bakmıyorum tabi ki degismeyecek. Benim bütcem bu kadar 4 silindir yeni motoru ben niye istemeyim ki? Benim bütceme göre er5-er6 tarzı motorları alabilmek büyük biseydir en azından su an için
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Ağustos 2012, 18:32
#6
enjeksiyonludan karbüratörlüye geçiyor olsanda hp farkı olacağından önemli değil. er-5 normal kullanımda 4,5 lt ile 100 km gider şehir içi. uzun yolda daha aşağıda çekebilirsin. 2 sene kullandım ve bazen sattığıma pişman oluyorum aklıma geldikçe
er-6 alma ihtimalin varsa kesinlikle er-6 derim. arkadaşımda vardı ve çok keyifli ve er-5 e oranla daha konforluydu.
-
05 Ağustos 2012, 19:00
#7
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Hayabusa almak çılgınlık tır top speed fazla degismicek alma sesbebi önemli tabiki de 4 silindir ve daha yeni bir motoru tercih ederdim yerinde olsam
gt250r ile er-5'i aynı kefeye koyuyorsunuz'ya helal olsun diyorum.
biraz konuşulan motorlar hakkında bilgi sahibi olmak için karşılaştırılan motosiklet markalarının topacını 5 dakika göz atsanız yeterli bilgiye ulaşır ve yorumları bilinçli yaparsınız.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
05 Ağustos 2012, 19:10
#8
vlad1462 adlı üyeden alıntı
enjeksiyonludan karbüratörlüye geçiyor olsanda hp farkı olacağından önemli değil. er-5 normal kullanımda 4,5 lt ile 100 km gider şehir içi. uzun yolda daha aşağıda çekebilirsin. 2 sene kullandım ve bazen sattığıma pişman oluyorum aklıma geldikçe
er-6 alma ihtimalin varsa kesinlikle er-6 derim. arkadaşımda vardı ve çok keyifli ve er-5 e oranla daha konforluydu.
Er6 zor seneye filan belki de. Er5 5 yaksın tamamdır ya sorun degil benim için 6 yı filan gecmesin de
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Ağustos 2012, 19:23
#9
Kullandık ikisinide Hyosung pert ettim.tanımıyorsun denemedigim motor modeli sınırlıdır 30 bin üstü vs Topspeed farkını söyledim topaç deil topik bu arada
-
05 Ağustos 2012, 20:20
#10
aynı marka ve model motorda enjeksiyon ve karbüratör olması kesinlikle 0.5--1 lt. daha fazla fark olmaz
-
05 Ağustos 2012, 20:30
#11
eski bir er5 kullanıcısı olarak hayal kırıklığı yaşayacağın 100 de 100 dür daha yazmak istemiyorum
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
-
05 Ağustos 2012, 20:39
#12
regal adlı üyeden alıntı
eski bir er5 kullanıcısı olarak hayal kırıklığı yaşayacağın 100 de 100 dür daha yazmak istemiyorum
Bence yazmalısınız hocam nasıl yani hayal kırıklıgı?
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Ağustos 2012, 20:39
#13
4 silindirin tadı başkadır.........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
06 Ağustos 2012, 03:50
#14
ERROR88 adlı üyeden alıntı
Kullandık ikisinide Hyosung pert ettim.tanımıyorsun denemedigim motor modeli sınırlıdır 30 bin üstü vs Topspeed farkını söyledim topaç deil topik bu arada
top speed diyorsun,biliyorum diyorsunuz
hyosung gt 250 r 29 hp ve 100 km'de ortalama 4,5 lt yakıt tüketir,yağ sogutmalıdır, son hızı max 170 km, selesi rahat degildir,zorlarsan daha fazla gitsin diye fazlalıkları servis tamamlar
kawasaki er 5 50 hp ve 100 km'de ortalama 4-5,5 lt yakıt tüketir,su sogutmalıdır,son hızı 220 km göstergede yazanı görürsün ,selesi çok rahattır,gaz açarken dikkat etmeli , orjinal safkan Japan'dur
bu işi topik-topaç ikilemine sokmadan,yorum yapmak güzeldir.
bir motosikletin üzerine oturup biraz yol yapmakla bilgi sahibi olunmuyor,bir kaç sene aynı motosikleti kullanıp + ve - yönlerini yeni başlayacak arkadaşlara anlatmak fikir vermek açısından iyi olur.
MF-Hyo ;
er 5 ile kafanıza takılan sorular varsa http://www.motosiklet.net/forum/moto...basligi-3.html topaç'ta bolca bilgi bulabilirsiniz,elimizden geldigi kadar yardımcı oluruz.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
06 Ağustos 2012, 04:21
#15
Anlatamassinki alsinda görürüz o zaman neye para verdiğini anladığı zaman regal açıkla biraz er5 in ne olduğunu almak isteyen tam olarak ne aldığını bilsin ramazan bende onu diyorum Hyosung dan sonra 4 silindir den başka alınmaz ha japon olsun dersen sanayide anlarsın eski japonun gazabını Hyosung parasına göre mükemmel dir vazgecersen bence 4 silindir için yap bunu
-
06 Ağustos 2012, 12:32
#16
Moderatör
250 cc 29 hp hyosung'dan sonra illa 4 silindire gecmeliyiz yani? Cift silindir 50-80 hp makinalar varken hemde. Bunu bir yere not edeyim bari, 250 cc 29 Hp Hyosung Cometten, tek silindir 650 cc, hemde 98 model bir motora gecmis biri olarak.
-
06 Ağustos 2012, 15:17
#17
Nedir bu 4 silindir muhabbeti anlamadım ki ben baslıga 4 silindire geciyorum gibi seyler yazmadım. Emin olun buna ben sizden cok gecmek istiyorum 4 e. Ben hyosungla deger olarak aynı daha rahat oturus pozisyonuna sahip uzun yolda düsük devirde daha cok hız yapan ve hyosung benzer yakıt degerlerine sahip olan bir japon istiyorum su anda. 4 silindir makinaya verecek ne 10-15 bin param var ne onun bakımına yetecek gücüm var ne de yakıtına. Öğrenciyim belirteyiim..
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
06 Ağustos 2012, 15:31
#18
Hız aramayan bir adamın topspeedle ne işi olurki ki böyle bir insanın 4 silindir motosiklet alması çok anlamsızdır. Yakıt ve tork söz konusuysa kesinlikle çift silindir Mesela er6-n ve NC700 ikiside harika motorlar. Özellikle NC700 şehir içi yakıt tüketimi 3.5litre sakin kullanımda dahada düşüyor sıkıştırınca motor 4lt yi geçemiyor ve maksimum torkunu 4750dd da veriyor artı ABS standart şimdi böyle bir teknoloji bana sunulduysa ki ivmelenmesi harika 200+ hızlar benim için önemli değilse neden 4 silindir alıp 8-10lt benzin yakayım? Para varsa yeni teknolojili bir çift silindir motor almak hız düşünmeyenler için çok mantıklı.
Konu başka yere gitti konuyu açan arkadaş kusura bakmasın özür dilerim sadece şu 4 silindir olayı her yerden fırlıyor deli oluyorum. Tercihe gelince arkdaşlarda söylemiş ikisinin teknolojiside tarzıda farklı değişiklik yapıcaksan düşünebilirsin ancak seneye para biriktiririm diyorsan kesinlikle er6-n
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
06 Ağustos 2012, 15:42
#19
Chemical, hocam dediğiniz gibi ikisinden biri olacak su aralar değiştirebilirim kararsızım ya da seneye kadar birşeyler ayarlarım inşallah er6-f tercihimdir
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
06 Ağustos 2012, 15:52
#20
4 silindir nedir arkadas benim gozumde kari gibi ciglik atan makinadir. 2 silindir V motor yapili Ducati kükrerken 7bin devirren sonra,bakmiyorum bile 4 silindire. Arkadasim alternatif olarak gs500 de dusunebilirsin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)