0 kawasaki 250 alacaklara ve kawasaki severlere
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 13:28
#101
BEN DA MOTOR DÜNYASINA ATILMAK İSTİYORUM ... O YÜZDEN TECRÜBELİ ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNİ ALMAK İSTİYORUM....
İLK İŞİM ŞU AN B EHLİYETİM VAR KURSA GİDİP A2 EHLİYET ALACAĞIM
ALACAĞIM MOTOR DA KAWASAKİ 250 CC OLACAK,
EVİN ÜNÜNE ÖYLECE BIRAKIRSAM MUHTEMELEN ÇALINIR BUNUN İÇİN BİR ÜNERİNİZ VAR MI
İLK MOTORUM 250 CC OLMASI SİZCE FAZLAMI?
BİR DE 2012 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM
MOTOR KULLANMAK İÇİN KİLO PEK ÖNEMLİ Mİ MESELA BENİM KİLOM 58 BOY 1,73?
Reklamlar
-
03 Ağustos 2012, 14:36
#102
250cc uygunmu ona cevap veremem ben cunku kisiden kisiye değişen bir etkendir.
Brandayla kapatıp, alarmlı kilitle kilitlersen yeterlidir. Muhitinede bağlı biraz tabiki.
2 adet kilit kullanırsan hırsıza vakit kaybı olur.
Disk kilidi tavsiye etmiyorum üzerinde unutursan sıkıntı yaratır.
Allah kaza bela vermesin, şimdiden hayırlı olması dileğiyle.
-
03 Ağustos 2012, 15:11
#103
ilgin için teşekkürler boy ve kılo ugunmu bu motor için ?
-
03 Ağustos 2012, 15:19
#104
-
03 Ağustos 2012, 15:49
#105
Merhabalar,Fiyat konusunda aldığım istihbaratlar 13000,14000 arası olacak arkadaslar.Aslında iyide oldu yoksa bu türkiye gazetesinin dahattığı bisikletler gibi olurdu.
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp,İhtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz....
-
03 Ağustos 2012, 16:04
#106
acemi84 adlı üyeden alıntı
BEN DA MOTOR DÜNYASINA ATILMAK İSTİYORUM ... O YÜZDEN TECRÜBELİ ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNİ ALMAK İSTİYORUM....
İLK İŞİM ŞU AN B EHLİYETİM VAR KURSA GİDİP A2 EHLİYET ALACAĞIM
ALACAĞIM MOTOR DA KAWASAKİ 250 CC OLACAK,
EVİN ÜNÜNE ÖYLECE BIRAKIRSAM MUHTEMELEN ÇALINIR BUNUN İÇİN BİR ÜNERİNİZ VAR MI
İLK MOTORUM 250 CC OLMASI SİZCE FAZLAMI?
BİR DE 2012 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM
MOTOR KULLANMAK İÇİN KİLO PEK ÖNEMLİ Mİ MESELA BENİM KİLOM 58 BOY 1,73?
http://www.motosikletmacerasi.com/ba...c-motosikleti/
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
Bu arada yabancı bir kaynakta ağırlığı 174 kg olacak diye okudum.Fazla geldi,bu konu hakkında fikrim yoktu,sonra eski kasalara baktım onlar da sanırım aşağı yukarı bu ağırlıkta.250cc bir motor için fazla bir ağırlık değilmi bu?
-
03 Ağustos 2012, 16:25
#107
-
03 Ağustos 2012, 16:43
#108
-
03 Ağustos 2012, 19:02
#109
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Helal olsun Kawasaki ye
Bu zamana kadar sıktı ama beklediğine değdi. Tam bir SS ve 10R yavrusu olmuş.
Tek kelimeyle mükemmel, her detayıyla süper olmuş
Bu motor alınır
Bakalım Yamaha nasıl bir şey çıkaracak?
Yamaha Ceo su TASUMA SUKO yaptığı açıklamada yzf r 250 modelini yapması için kawasaki Ceo su Sahura KALKIYO ile anlaştıklarını ve bu motoruda kawasakinin üreteceğini açıklamış
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
03 Ağustos 2012, 19:13
#110
erkete adlı üyeden alıntı
Merhabalar,Fiyat konusunda aldığım istihbaratlar 13000,14000 arası olacak arkadaslar.Aslında iyide oldu yoksa bu türkiye gazetesinin dahattığı bisikletler gibi olurdu.
Kazık yemeye de bir kılıf bulmuşsunuz, tam Z-moto'nun aradığı müşterisiniz.
-
03 Ağustos 2012, 20:36
#111
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
04 Ağustos 2012, 01:58
#112
seigen adlı üyeden alıntı
Kazık yemeye de bir kılıf bulmuşsunuz, tam Z-moto'nun aradığı müşterisiniz.
Merhabalar,Cbr 250 R kullanıcısının bunu söylemesi 2 kat daha komik hadi ama adamım biliyosun nasıl bir kazık yediğini :D...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:50 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Millet hala bu kafalardan vazgeçemedi. Yurt dışında fiyatı artmamış deniyor ısrarla. Kaldıki bu motosiklet neredeyse 10 yıldır yenilenmiyordu, bu benim son 2 senedir ninja 250 yi hiç düşünmememin sebebiydi. Kasa yenilenmesi lüksü bırakın çok geç kalınmış birşey zaten.
Simdi yenilendi diye fiyatı pahalı yok 2000 bin lira pahalı olur 13000 bin olur diyenler ne kafasını yaşıyorlar? Millet böyle mazosist oldukça düdükleyen çok olur
Adeta millet kendine iyi malı layık görmüyor illa yurt dışana göre pahalı olucak..''pahalı olur, pahalı olur'' Hey Allahım... KTM yapıyor işte bize müstehak! 4.000 e'lik duke 125 i 4.000 e ye satıyor ama 4.400 euro'luk 200 ü 5.000'e satıyor. Gelde şimdi bu firmadan servis hizmetinde ve parça temininde hizmet, iyi niyet bekle...
Firmanın elindeki modelleri varsa eğer eritmek için 300-400 euro indirimle satması ve yeni modeli 5000 eurodan satması işin normali zaten. Biz normalı değil inatla tersini seviyoruz
Piskiyatristlerin bir el atması lazım bu Türk pisikolojisine
Merhabalar,Öncelikle katıldığım bir cok yön var sana.Ama söyle bir düşünün,Adamlara Hiç bir şekilde destek vermiyor ülkemiz.Resmen vergi ülkesiyiz vatanımı milletimi çok seviyorum ama bakın ödediğimiz vergilere hepsi rekor.Kawasaki türkiyeye yatırım yapsa ne olacak 2 katı vergi gelecek adamlara resmen gümrüklerde tecavüz ediyor devletimiz.Bizi devletimiz zaten kazıklıyor dünya kadar kawasaki yamaha yapmış çokmu.Bu şeye benzedi biraz,Fransada bizim Türk abimize sormuşlar.Neden ermenilere soykırım yaptınız oda doğal olarak demiş sizin afrikada yaptıklarınız neydi?.Fransız gülmüş ve sen fransanın simgesi neden horozdur bilirmisin demiş? çünki ayakları bokun içindeyken tek şarkı söyleyen hayvan horozdur.Bizim kazıklanma muhabbetimizde buna benzemiş biraz.Görüşlerinize saygılıyım....
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp,İhtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz....
-
04 Ağustos 2012, 02:06
#113
ninja çirkinn bu sebepten dolayı almadım diyen bana göre ağır maldır hatta bayraklı mallık koşusunda 1. sırayı kapmıştır
-
04 Ağustos 2012, 11:09
#114
Frank şşşt olm sakin ol!!! seni aramayalım gene forumlarda başka isimlerle
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
04 Ağustos 2012, 15:08
#115
erkete adlı üyeden alıntı
Merhabalar,Cbr 250 R kullanıcısının bunu söylemesi 2 kat daha komik hadi ama adamım biliyosun nasıl bir kazık yediğini :D...
Aralıkta 9200'ken almışım, sezonda 20 bin km olacak. Seneye 600cc'ye geçiyorum, artık 250 cc'lerle ilgilenmiyorum kısacası. Yzf r125 gibi şişirilmiş fiyatı olan makinayı almışsın, hala da laf ediyorsun. Kuyruk acısı bu olsa gerek.
-
04 Ağustos 2012, 21:34
#116
iyi aksamlar, yeni ninjanin ilk test surusune dair bilgiler paylasildi, su an kafama takilan birkac konu var, ninja 250 taylandda uretilirken, yeni kasanin ilk endonezyada tanitimi yapildi, bazi haberlere gore uretime endonezyada katildi ( bajaj ile ortak uretim olacakmis ), buna gore endonezya uretimler icin verilen guc 32beygir, tayland icin ise 36beygir olarak duydum. tanitim endonezyada yapildi, satis agustos sonunda olacak ama taylandda satisina bir hafta once baslanacakmis ( 24agustos ) ve su anda bir aylik sira olmus bile ( daha iki gun olmadi bu ne hiz ), absli model ile abs olmayan arasinda 2kg fark varmis ama su anki tum modellerde absli olanlar 4kg fazla, yani abs 4kg ek getirirken, ninjada 2 kg olmasi ilgi cekici, sebep bilinmiyor, neyse uzatmayayim fazla, bir de veriler, vites hiz icin ( 6. vites dahil degil ve hiz 20den itibaren' )
1st gear up to 45 km/h
2nd gear up to 75 km/h
3rd gear up to 90 km/h
4rd gear up to 120 km/h
5th gear up to 150 km/h
daha fazlasi icin http://www.ninjette.org/forums/showp...&postcount=308 bakabilirsiniz, cok gec oldu, o yuzden linkle gecistirme gibi oldu.
-
04 Ağustos 2012, 21:44
#117
kursattekin adlı üyeden alıntı
buna gore endonezya uretimler icin verilen guc 32beygir, tayland icin ise 36beygir olarak duydum.
Umarım böyle saça sapan bir çifte standart işine girmez Kawasaki. Yamaha bunu 3-5 yıl önce fazerlarda yapmıştı, hiç hoş değil ve uzak durmak için fazlasıyla yeterli bir sebep. Ama zannetmiyorum böyle bir hata yapacaklarını. 32 ise 32, 36 ise 36.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
04 Ağustos 2012, 23:48
#118
26 beygir olayı sadece taylandı kapsıyor belli oldu. Çünkü bildiğim kadarıyla cbr150'ler avrupa emisyon değerlerini karşılayamıyor ve Thai bu konuda daha gevşek. Zaten ZZR250 daha güçlüydü 2006 da gücü düşürüldü 36 yapabilseler şimdiki ninja da 36 beygir satılırdı
-
04 Ağustos 2012, 23:56
#119
zaten burdaki eski kasalar enjektorlu idi, bakalim 1 aya kadar iyice sekillenir zaten
-
05 Ağustos 2012, 00:20
#120
kursattekin adlı üyeden alıntı
iyi aksamlar, yeni ninjanin ilk test surusune dair bilgiler paylasildi, su an kafama takilan birkac konu var, ninja 250 taylandda uretilirken, yeni kasanin ilk endonezyada tanitimi yapildi, bazi haberlere gore uretime endonezyada katildi ( bajaj ile ortak uretim olacakmis ), buna gore endonezya uretimler icin verilen guc 32beygir, tayland icin ise 36beygir olarak duydum. tanitim endonezyada yapildi, satis agustos sonunda olacak ama taylandda satisina bir hafta once baslanacakmis ( 24agustos ) ve su anda bir aylik sira olmus bile ( daha iki gun olmadi bu ne hiz ), absli model ile abs olmayan arasinda 2kg fark varmis ama su anki tum modellerde absli olanlar 4kg fazla, yani abs 4kg ek getirirken, ninjada 2 kg olmasi ilgi cekici, sebep bilinmiyor, neyse uzatmayayim fazla, bir de veriler, vites hiz icin ( 6. vites dahil degil ve hiz 20den itibaren' )
1st gear up to 45 km/h
2nd gear up to 75 km/h
3rd gear up to 90 km/h
4rd gear up to 120 km/h
5th gear up to 150 km/h
daha fazlasi icin
http://www.ninjette.org/forums/showp...&postcount=308 bakabilirsiniz, cok gec oldu, o yuzden linkle gecistirme gibi oldu.
yahu bu adamı boğasım geldi :D sen git o kadar pistte 8 tur dolan, düzlük yetmesin top speed yapamadan pite yanaş.Son virajda o diz yere değecek 6.vitesteki son hızda öğrenilecekti ah ah.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)