Arkadaşlarlar merhabalar, çok uzun zamandır motor merakım ve tutkum var. bunu gerçekleştiricem
başlangıç için sizce gs 500 nasıl olur, motorun ağırlığı sorun olmaz 1,82 boy 82 kiloyum,
ama dediğim gibi başlangıç için..
Arkadaşlarlar merhabalar, çok uzun zamandır motor merakım ve tutkum var. bunu gerçekleştiricem
başlangıç için sizce gs 500 nasıl olur, motorun ağırlığı sorun olmaz 1,82 boy 82 kiloyum,
ama dediğim gibi başlangıç için..
eline koluna hakim olabilirsen problem olmaz ama gene de daha küçük motorla başlasan daha iyi olurdu. Güzel motordur ben severim şahsen
Bence 125 cc ya da 150 ccyle baslamalisin
Bu yüzden fazla gelebilir 500 cc
baya bi baktım, tüm arkadaşlar başlangıç için 125, 150 yada 250 cc öneriyor.
bence de daha büyük makineler için kesinlikle sürüş deneyimi gerekiyor
ama gs 500 alsam nasıl sıkıntılar yaşarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------
aynı tarz daha küçük Kanuni Phantom lar var. bu motorlar nasıldır
ne de olsa yeni 2012 ama sorun çıkartır mı?
Phantom'dan uzak dur. 500lük makine o kadar sorun olmaz başlangıç açısından. Biraz zorlayabilir ama alışırsın zamanla.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
ya r1 de ybr de aynı açıyı çeviriyor gazı çevirirken o yüzden eline hakim olabileceksen dedim. 500 cc lik bir motor çoğu 1.6 otomobili tokatlar örnegin. Tehlikeli mi evet ama tabi ki başlanır
her 500lük sorun çıkarmaz. ilk zamanlar biraz dikkatli gaz açmak kaydıyla gs 500 ideal bir motordur. ancak 125 lik gibi rahat değil, dikkatli sürmen gerekir.
illaki 150 segmentlerinde başlasan daha iyi, ama her gaz verdiğinde tekere gelmeyecek bir makine ile başlamanında çok sorun olacağını sanmıyorum. eğer sürdüysen performans açısından mz 351 e denktir gs500
arkadaşlar dün itibari ile ehliyetimi aldım. başlangış için hangi modeli önerirsiniz. boyum 172
Gazı aniden açarsın ve yere yapışırsın, bu bir problemdir
Ama başlanmaz diye birşey yok, daha fazla dikkat gerektirir
250 cc idealdir
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
arkadaşım hemen 500 cc le başlarsan bir sürü yanlış bilgiler edinir ve motordan zevk almazsın.
hızı severim, hız benim için vazgeçilmez dersen başlanmaz,
eğitimsiz güvenli sürüş egitimi alınmadan başlanmaz,
trafiği okuyamıyorsan arabaların bir sonraki hamlelerini tahmin edemiyorsan başlanmaz,
paniksen, panik ataksan yolda bir çukur gördüğünde ondan kıvırmayı düşünmeden panikle frene basacaksan başlanmaz,
arkadaşlarına hava atmaktan hoşlanyorsan başlanmaz,
akrobosi severim tek teker giderim diyorsan başlanmaz
yok ağa benim aklım yerinde yukarıdakilerin dışındayım şehir içi caddelerde70-80 le tıpış tıpış giderim dersen elindeki gücü doğru kullanmayı bilirsen prof eğitim alırsan başlanır. eğer yukarıdaki şartların biri senin için geçerli ise önce 250 cc ile başlamanı seni sevenler adına öneririm.
al bi 250 cclik başla, hatta 2. el al çok masrafada girme derim ben belli bir km den sonra 500 lüğe geçersin. Ben açıkcası tavsiye edilmez başlangıçta 500 lük diyorum. Her işin bir raconu var kuralına göre oynamak lazım, ha yok ben illa başlıyacam düşüğünü istemiyorum dersen de umarım bir sorun yaşamazsın.
Gökyüzünün güzelliğini görmeyenler, kuşların neden uçtuğunu asla bilemeyecekler
bencede iyi bir eğitim almadan 500lük zevkten çok eziyet olur iki seçenek var ya iyi bir eğitim alıp 500lük almak yada ufak bişeylerle yola başlamak ben ilk 600le başladım ama çok sıkı bi eğitim gördüm daha zor ve tehlikeli oluyor en iyisi ufaktan başlamak derim...
moto siklete merakım var ve başlamak için 500 cc den bahsediyor ve boy 180 kilo 82 diyor kendini rambo sanıyor 500 cc nın yanında sen bir pamuksun bunu sakın unutma baslan gıc için herzaman ufak cc li motor maksimum 250 cc hem rahat hem egitim için onnumara gaz ayarını kalkısları durusları kavraman için tam bir egitici makinadır he zannetmeki 250 cc yi zapederim malesef onunda gücü var bu iki tekerde hatya asla yer yok ve aileni ve kendiniüzecek birsey yapmadan hatta yol yakınken 250 cc den yukarı cıkma bu arda ömur boyu kullan demiyoruz 5 6 ay kullan kavra neyin ne oldugunu öğren ondan sonra git 500 600 1000 lik al sende motorda rahat edersin yoksa coook masraf cıkar sn en ufak plastık parcaları 500 tl ) var sen dusun
BaNa TaKıL EvDeN aTıL )
güzel kardeşim ben 250 mondial mct ile başladım 40 km ile kaza yaptım ALLAH IM SEN EN BÜYÜKSÜN dedim 3yıl kullandım şimdi 700 ccc hondam var Allaha şükür Allah olmayan kardeşlerimede versin. şimdi bilen değil yaşayanım benden dinle
1) japon ile düşersen ki ALLAH ın emri en az 2 kere her biri sana en az grenej olsa 300 tl masraf demek
2)250 yarış değilse kalkabileceğin kapasite belli 500 de belli sakın yapma. başlarda ayarlayamzsın. ve acemi adam mutlaka sanzımana zarar verir
3)500 de keyif almazsın uzun süre korkudan bu işler tecrübedir.sana diyecekler ki bir süre sonra motorsana yetmez.arkadaş ne yetmiyor ayağın asfalttan 10 cm yukarda 100 km hızla gidiyorsun iki teker üstünde sırtında güvenli denilen bir kumaş var aslına bakarsan bizler akkıllı adamlar değiliz ama bu tutkuyu yaşa.
4)bir arkadaşımın imzası idi çok severim en iyi motorcu torununu görendir kesinlikle doğru o yüzden 250
5)her motorcu ki ben cruizer kullandım ilk mondial mct kaç yapıyor dersin. 2 ay sonra yüreklenirsin ben öğrendim dersin otobanda denersin kaç yapıyoru yazık olur. en tehlikeli dönem zaten ilk 2 ay ile 1 yıl biliyorum sanırsın kendini bu iş en az 30.000kmtecrübe ister. git ikinci el mct al bakımını yaptır iyi bir ustaya 1 yıl bin düş kır parçala öğren at bu sırada para biriktir kardeşim sana bişey olsun istemem hiçbir motorcuya birşey olsun istemem acele etme
Ey makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun etme
herkese merhabalar,
tecrübeleriniz çok önemli sağolun siteye de bu nedenle katıldım ve güzel şeyler paylaştıkça daha bir keyifli olur. istanbuldan katılıyorum
hepinizin dediği gibi 250 cc yada altı bir şeylerle başlayıp 1, 2 sene deneyim yaptıktan sonra 500 cc lik bir makine almanın daha doğru olacağına ikna oldum. honda twister alıcam galiba yada 250 lik max 5000 tl civarında ne alabilirim. (cbf, ybr dışında)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
tastan arkadaş yorumların çok akıllıca teşekkürler
ama mondial mct 250 ler çok sorun çıkartır mı? bazı arkadaşlar sürekli sorun çıkartır demişlerdi ama onlar bu moturu kullanmadılar sen kullandığın için soruyorum ne dersin...
Aman diyelim ve noktayi koyalim biliyorsunki trafik bizim kontrolumuzde degil ve tehlike aninda gerek agirligi gerekse ulastigi hizlar itirbariyle 500cc bir canavarin hakimiyeti tebrubesiz biri icin cok guc olacaktir seni kaybetmek istemeyiz.
bu ve benzer başlıkları görünce aklıma hep başlangıç cc si aldatmacası başlığı geliyor.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...datmacasi.html
suzuki gs 500 çok sen en iyisi gt250 comet al ..
demiş arkadaş ama
her ikiside birbirinin kopyası iki alet ..
biri 47 hp diğeri 29 hp
bakın vikipedya ve bir çok yabancı site suziki gs 500 için ne demiş
bu arkadaş size uysa, para sorunuda yoksa gidip bir aprilia rs 250 alsa olur dimi 250 cc nasıl olsa ..Suzuki GS500 Suzuki Motor Company 'nin üretiği popüler giriş seviyesi bir motosiklettir.
250 cc ama 72,5 hp rahat rahat 200km/h ve üzeri hızları görebilecek bir alet..
motor bir meleke işidir ..
biri honda today ile bile başlayamaz ama bir diğeri çok rahat daha üst bir cc ilede başlayabilir ..
Şahsi fikrim gs 500 ün çok ideal bir başlangıç motoru olduğu yönündedir.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)