motor rektefesi ve piston seçimi
Reklamlar
-
bende çin malı yuan 150gy3a dağ motoru motoru komple revizyona soktum vede şuan hazır komple söklmüşken pistonuda büyütmek istedim şuan üstünde 62 mm lik orjinal 150 cc piston var ben bunu 63.5 mm olanla değiştirmek istiyorum uyum konusunda çok sıkıntı olucağını sanmıyorm acaba rica etsem bana şu siteden http://www.rialli.com/ neler almam gerek söylermisiniz balata üst kapak vs tam olarak
Reklamlar
-
orjinaline rektefe ile koydur o pistonu. Üst kapağın içini pistona göre taşlattır veya komple 200 cc üst kapak at cg tipi ise motorun. Şimdi alt kısım alırsan uyarmı uymazmı bilemem.
-
motor cg tipi o zaman bana 200 üst kapak birde 63.5 piston lazım dimi birde şu debriyaj balatasında 200 lük dediği uyarmı
-
01 Ağustos 2012, 00:02
#4
debriyaj tası aynıysa uyar. Ama aynımı ben bilmiyorum.pistonu hangi rektefeciye uydurtcaksın? İstersen önce rektefeci ile görüş öyle al pistonu segmanı. Belki kendinde vardır rektefecinin piston segman. Makineleri ona göre ayarlıdır. İstersen bi ustana veya rektefeciye danış piston konusunda öyle karar ver.
-
01 Ağustos 2012, 00:15
#5
tamam adem cok sagol cevablar ıcın
-
01 Ağustos 2012, 00:23
#6
bişey değil. Umarım problem çıkarmaz. Bende 125 lik titanı piston büyüterek ve üst kapağı taşlatarak 150 cc ye çıkarttım. 2 yıldır biniyorum. Hiç sorun çıkarmadı 2 yıldır. Mükemmel tork var motorda.
-
01 Ağustos 2012, 00:25
#7
bende azda olsa performans amaçlı istiyorum malum istanbul trafiğinde 120 130 yapma zorunda kalıyorsun sollamak gerektiğinde birde 200 lük karbüratör alsam işe yararmı ki oda
-
01 Ağustos 2012, 00:31
#8
orjinal karburatöru usta ayarladı benim. Gerek yok dedi. Bi orjinali dene, yetmezse cg 200 karburatör takarsın. Hemen masraf etme yani karburatöre.
-
01 Ağustos 2012, 00:35
#9
ok o zaman ben ustaya bi soram kurtarırsa alayım
-
01 Ağustos 2012, 00:37
#10
bi dene. Benim karburatör 22 mm lik. Bi kaç ayarla kurtardı. İyi kaçıyor. Seninki kaçlık bilgin varmı?
-
01 Ağustos 2012, 00:42
#11
24 lük dü sanırım sheng way mi ne öle bi marka
-
01 Ağustos 2012, 00:44
#12
Beyler afedersiniz de cg tipi motor ne oluyor ? Son zamanlarda cok slk duyuyorum bu terimi aciklarsaniz sevinirim.. tesekkurler
-
01 Ağustos 2012, 00:49
#13
motorun yapısı hondanın eskiden ürettiği çinlilerin bircogunda kullanılan tek sılındırlı motor tipi
-
01 Ağustos 2012, 00:53
#14
üst kapağı neden taşlatıyon yumurta? üst kapak büyük olmasın sıkıştırma oranı daha fazla olsun olmaz mı?
-
01 Ağustos 2012, 01:00
#15
egzantrik zinciri yerine çubuk itecek kullanılan motorlar arkadaşım.
24 lük karburatör 200 cc kaldırır arkadaşım. Olmadı ustaya hafif oynatıver. Uyar.
---------- Mesajlar birleştirildi 01-08-2012 - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 31-07-2012 23:54 ----------
delileoo adlı üyeden alıntı
üst kapağı neden taşlatıyon yumurta? üst kapak büyük olmasın sıkıştırma oranı daha fazla olsun olmaz mı?
olum piston büyücek üst kapağın altı 125 veya arkadaşın 150 cc ona göre kalacak. Piston daha fazla hava ve yakıt karışımı sıkıştıracak. Büyük patlamalar büyük yerde olur. 125 cc lik üst kapakta olan bi patlama aşadaki 150 lık pistonun 125 cc lik yerini asa itecek. Pistonun tamamının aşa sert bişekilde patlamadan sonra itilmesi için piston büyüklüğünde yukarda patlama olması lazım ki tam verim alınsın. Ben kendi dilimde böyle tarif ettim. Kafam bunlara çalışır. Zaten başka bişeye çalıştığı yok
-
01 Ağustos 2012, 01:03
#16
ok bigiler için tekrar sağol
-
01 Ağustos 2012, 01:17
#17
ben de patlama odası dar olsun genişlemesin ve dolayısıyla sıkıştırma daha fazla olsun diyorum..150lik silindir pistona 125lik üst kapak takmak sıkıştırmayi arttırır mı arttırmaz mı? sen krank kolunu da kısa takarsan silindirden de alırsan motor daha çabuk şekılde daha yüksek devirler görür ve deli gibi torka yani sıkıştırmaya sahip olur..üstelik yakıt da subaplar sebebiyle çok bi artış göstermez..ne diyon yumurta yanlış miyim?
-
01 Ağustos 2012, 01:31
#18
Olurda Rektifiyeci bulamassanız TOPKAPIDA DİKRAN USTA var ona danışın,
onda piston segman vs tüm parcalar var,
adamın işi motosiklet çünki
Rektifiye yaptırmadan uygun ıse eger komple sılındır set alman daha mantıklı olur,
zira rektıfıye ucretı sılındır ucretıne denk gelecektır...
Kolay Gelsin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
01 Ağustos 2012, 01:33
#19
yok bence üst kapak en az piston genişliğinde olmalı. Krank koluna bişey diyemem. Benim üst kapak pistona göre ayarlandı, deli gibi tork var. Ön dişli 15 ti 16 ya çıkardım yetmedi arka 40 dı 38 e düşürdüm hala motor yerinde duramıyor. 12.5 torklu cbf lere rampada sol çekiyorum
-
01 Ağustos 2012, 01:48
#20
adem abi benım vn 800 ü de harley davıdson yapabılırmıyız :D
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)