ömrü bitmiş bir lastik bile o hale gelmez. bu direk üretim hatası.
ömrü bitmiş bir lastik bile o hale gelmez. bu direk üretim hatası.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Arkadaşlar sağolun dilekleriniz için...
Sabah atmış olduğum maillere bir yanıt alamadım. Firmaların bu durum karşısındaki tavrının ne olacağını merakla bekliyorum.
http://www.motorla.co
Geçmiş olsun, kazaya da sebep olabilirdi. Umarım haklı arayışınızda sizden yana bir sonuç çıkar.
tabi ki bakkal suçlu -- size günü geçmiş süt satmamalıydı.Aynı şekilde lastikçi de size eski lastik satamaz!
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Konu sava değil ama madem yazdın burdayız arkadaş Ve çok memnunum lastiğimden.Shinkoyu oldum olası beğenmezdim ama bu kadarını tahmin etmiyordum açıkcası.
Aklıma takılan bir mevzu ise Yüksek sürate çıkıldımı acaba bu lastik ile zira her lastiğin bir hız sınırı mevcut?
ANGARAJ
benzer bir sorunla bir arkadaş da karşılaştı,1150'sine taktığı shinko lastik 3 bin km de kopmalar oldu.
oto severi ardığımız da,satın aldığınız kişiye gidin,faturasını bulun,lastik stok da yok vb.mazeretlerle
ekeledi,ilgilenmedi.
ben xt660'a sava taktım,birkaç ay sonra ön lastik yanak da kesikler oluştu
ithalatçı firmayı aradım,abi hemen gönder yenisini göndereyim,test sonuçlarını beklemeden
raporun gelmesi geç olur dedi.
ve hemen sava ön lastiğimi gönderdiler sağolsunlar.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
bu lastik sanki sırt geçirilmiş gibi kaplama yapılmış sanki
birde dikkat edilecek şey bazı hava saatleri bozuk olup çok yüksek hava basabiliyor normalde 30 psi gibi gösteriyor ama 90 psi hava basabiliyor buyda lastiği buna benzer durumlara sokabiliyor ama böyle sırt plaka kopması değilde çatlaklar olusur veya gümler
geçmiş olsun
Tahmin ettiğim gibi yakantopa döndüm. Motomarketim (Fatih Kılıçlı) beni Shinko'nun distribütörü Otosever'e, Otosever'de Motomarketim'e yönlendiriyor. Atıığım maillere bir cevap yok. Fatih kılıçlı'nın kendisi tatildeymiş, döndüğünde hallederiz dedi elemanları.
Göreceğiz bakalım neler olacak.
http://www.motorla.co
Geçenlerde 199. model tam hatırlayamadığım bir bmw motosikletin üzerinde halen orjinal lastikleri olduğunu görünce şaşırmıştım. Bir çok eski model olduğu halde km si düşük motosikletin üzerinde orjinal lastikleri mevcuttur. Lastiğin sertleşme eğilimine girmiş olması, skt sinin geçmiş olması, hamurunun sertleşmesine ve yol tutuşun kısmen zayıflamasına sebep olur, böyle bir arıza vermesi söz konusu olmamalı. bence bire bir üretim hatası. Ayrıca 10 bin km de de bi dl nin lastik ömrü bitmez. 20 bin desen düşünürdüm ama 10 binde diş leri halen orjinal seviyesine yakın ve skt si bitmemiş bi lastik böyle bi olumsuzluk sergiliyorsa direk üretim hatası diye düşünüyorum. Veya markaya mahsyuben bi kalitesizlik ve Shinko hatası.
En basitinden ucuz etin yahnisi yavan olur durumu.
1000 cc bir makineye shinco gibi lastik kesinlikle takılmaz daha 250cc hyoları ayakata tutamıyor ve bunuda herkes bılıyor neredeyse.
Geçmiş olsun. Bence kullanıcı hatası , oda bu lastiğe para vermekle hata yapmış.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
# motosikletle.blogspot
Cok gecmiş olsun.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Şimdi bu diyeceğime kızanlar olacak ama kaçıncı şahıslara kadar meselenin peşinden koşacaksın? Çin kökenli hiçbir üretim malı gerek motosiklet gerekse diğer elektronik vs. ürünler distribütör aracılığıyla değilde 3. firmalar aracılığıyla satıldığı için ne bir kalite kontrol ne de satış prensibi ve müşteri planına sahip.. Yani seninki kurumuş göle olta sallamak gibi bişey oluyo.. Adamlar zaten kökeni olmayan uzakdoğu firmalarının mallarını halkımızın işi görülsünde adı ne olursa olsun diye yıllardır satıyor ve satacaklarda.. yani emin ol sana her türlü bi kuyu açıp seni orda bırakacaklar.. milyon dolarlar dönüyor bu sektörde her türlü bi kılıf hazırlanır yani müşteri her zaman haklıdır anca bizim mahalle bakkallarında geçerli günümüzde..
Gel gelelim DL1000 gibi bi motosiklete güvenmediğiniz bi marka lastik almak kullanıcısı olarak ne kadar mantıklı? Tartışılır.. Motora sinirlenip motoru hiç olmayacak bi markaya emanet etmek bu tür sonuçlara yol açabilir ki bunun tek sorumlusu motosiklet sahibidir.. Çin malı üründeki mantık şu.. kusuru sakla görüntüyü pakla ne olursa olsun satarsın! aldığınız ürün hele ki bir lastikse hatanın %50 side sizde bence..
Ayrıca, yol asla bitmez..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)