Honda CBR 125r repsol eski kasa alt saklı kaç liradır?
Reklamlar
-
29 Temmuz 2012, 23:01
#41
Sanırım ilandaki her 2 motoruda görmeye gidicem siyah olan motrun arka lastik geniş diğeri gibi bisiklet lasatiği gibi değil fakat siyahın km biraz fazla diğerine göre ben gidip 2 sinide bi göreyim yanımdada ya arkadaşımı yada abimi alırım giderim siyah olan gaziosmanpaşadaymış bana tramwayla 15 dk uzaklıkta ilk ona giderim.Birde diğeri repsol olan pazarlık yok son fiyat yazmış birde siyah olanla motor başında fiyatı konuşuruz bakalım o nekadar pazarlık yapacak.
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
Reklamlar
-
29 Temmuz 2012, 23:05
#42
http://www.facebook.com/cbr125fan
Mt ye üye bu sitenin admini onur (OnuRTass)
Teknik.. bölümünde konusu var xenon rölesi diye.. ona bi ulas cok satılık cbr var yardımcı olur.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
29 Temmuz 2012, 23:23
#43
Fiyata göre normal 750 daha indirim olursa olur bu iş malum parçası cok para daha 500 600 daha çıkarondan bisiler
-
29 Temmuz 2012, 23:46
#44
Km si yüksek yıpranmış elden çıkartmıya çalışıyor gel verelim sana ybr
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
-
29 Temmuz 2012, 23:51
#45
kanmix_x adlı üyeden alıntı
Km si yüksek yıpranmış elden çıkartmıya çalışıyor gel verelim sana ybr
Aha geldi gene
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
30 Temmuz 2012, 00:12
#46
İlk motorsiklet olarak ben sana honda Cbr 125 önermem.Önermememin nedenini de şöyle açıklayım genç bir arkadaşsın bir anlık öfke-hava atma isteği-artistlik ve benzeri nedenler dolayısıyla gaza gelip ne yaptığını bilmeden basar gidersin.Ayrıca en ufak bir arızada sana diğer motorlara göre yedek parça çok pahalıya patlar.Ayrıca Mondial Mh Drift alsan dahi yanından öyle kolay kolay biri geçemez ufak bir sibob ayarı ve benzeri ayarlarla o motorda 130-135 gider ve bir korumalık demiri ile motoru düşme ve çizilmelerden koruya bilirsin ve yedek parçasına piyasada kolay ulaşır ucuza alırsın.
Ayrıca SS tipi motoru döndürmekte kolay değildir bunları aklında tut bir anlık gazla hesabını veremeyeğin şeylere neden olma.
-
30 Temmuz 2012, 00:47
#47
stopbeyin adlı üyeden alıntı
İlk motorsiklet olarak ben sana honda Cbr 125 önermem.Önermememin nedenini de şöyle açıklayım genç bir arkadaşsın bir anlık öfke-hava atma isteği-artistlik ve benzeri nedenler dolayısıyla gaza gelip ne yaptığını bilmeden basar gidersin.Ayrıca en ufak bir arızada sana diğer motorlara göre yedek parça çok pahalıya patlar.Ayrıca Mondial Mh Drift alsan dahi yanından öyle kolay kolay biri geçemez ufak bir sibob ayarı ve benzeri ayarlarla o motorda 130-135 gider ve bir korumalık demiri ile motoru düşme ve çizilmelerden koruya bilirsin ve yedek parçasına piyasada kolay ulaşır ucuza alırsın.
Ayrıca SS tipi motoru döndürmekte kolay değildir bunları aklında tut bir anlık gazla hesabını veremeyeğin şeylere neden olma.
söylediklerinde çok haklısın ama hondanın parçaları kolay bulunur ve çok da pahalı değildir fakat etrafımdaki herkez bana mondial gibi markalardan uzak dur honda yamahadan şaşma diyor ki haklılarda ayrıca ss tarzı motorların gidon açılarının ufak olduğu kolay kolay dönmediğinide biliyorum uyarın için sağol
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Ayrıca ha deyince gaza gelen bir insan değilim ayrıca 1-2 sene önce öfke ve sinirle bir işe kalkıştım ve zararını gördüm bu nedenle öfkeyle hiç bir şey yapmam oturur öfkemin dinmesini beklerim aksi halde başıma gelenler aklıma gelir ve oturur beklerim.Motor bir oyuncak değil öfkeyle basıp gitmek gibi bir hata yapmama ama büyüklerim hep söyler ''büyük lokma ye büyük laf konuşma'' diye ondanda büyük konuşmuyorum fakat o öfkeyle çıkıp o çıkışımında hayatımın son çıkışı olacağını bilirim.en nihayetindede altımızdaki motor 125 cc 600 yada 1000cc değil ya.korumalarımı takınıp düzgün sürdünmü bişi olmaz.ama ön kaldırmakmı ya gidon dönerde o şekilde düşersem?yok yok.arka kaldırmakmı ya kafa üstü çakılırsam yok yok.anlıycan çok olmasada uslu akıllı bir çocuğum
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
-
30 Temmuz 2012, 00:55
#48
MotorHstası adlı üyeden alıntı
söylediklerinde çok haklısın ama hondanın parçaları kolay bulunur ve çok da pahalı değildir fakat etrafımdaki herkez bana mondial gibi markalardan uzak dur honda yamahadan şaşma diyor ki haklılarda ayrıca ss tarzı motorların gidon açılarının ufak olduğu kolay kolay dönmediğinide biliyorum uyarın için sağol
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Ayrıca ha deyince gaza gelen bir insan değilim ayrıca 1-2 sene önce öfke ve sinirle bir işe kalkıştım ve zararını gördüm bu nedenle öfkeyle hiç bir şey yapmam oturur öfkemin dinmesini beklerim aksi halde başıma gelenler aklıma gelir ve oturur beklerim.Motor bir oyuncak değil öfkeyle basıp gitmek gibi bir hata yapmama ama büyüklerim hep söyler ''büyük lokma ye büyük laf konuşma'' diye ondanda büyük konuşmuyorum fakat o öfkeyle çıkıp o çıkışımında hayatımın son çıkışı olacağını bilirim.en nihayetindede altımızdaki motor 125 cc 600 yada 1000cc değil ya.korumalarımı takınıp düzgün sürdünmü bişi olmaz.ama ön kaldırmakmı ya gidon dönerde o şekilde düşersem?yok yok.arka kaldırmakmı ya kafa üstü çakılırsam yok yok.anlıycan çok olmasada uslu akıllı bir çocuğum
Sen o motora bin hızlı gitmessen ben birsey bilmiyorum kendimden biliyorum abi.. O gaz asagı dayanmadan motor redline girmeden gaz kesmessin..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
30 Temmuz 2012, 01:11
#49
stopbeyin adlı üyeden alıntı
İlk motorsiklet olarak ben sana honda Cbr 125 önermem.Önermememin nedenini de şöyle açıklayım genç bir arkadaşsın bir anlık öfke-hava atma isteği-artistlik ve benzeri nedenler dolayısıyla gaza gelip ne yaptığını bilmeden basar gidersin.Ayrıca en ufak bir arızada sana diğer motorlara göre yedek parça çok pahalıya patlar.Ayrıca Mondial Mh Drift alsan dahi yanından öyle kolay kolay biri geçemez ufak bir sibob ayarı ve benzeri ayarlarla o motorda 130-135 gider ve bir korumalık demiri ile motoru düşme ve çizilmelerden koruya bilirsin ve yedek parçasına piyasada kolay ulaşır ucuza alırsın.
Ayrıca SS tipi motoru döndürmekte kolay değildir bunları aklında tut bir anlık gazla hesabını veremeyeğin şeylere neden olma.
Kardeşim honda cbr125 kaç yapıyor,135...Bende o fiyata cbf,ybr daha iyi bulunur diyorum.Ama japon varken,imkan da varsa çinliye gerek yok.Cbr125 i ss mi sanıyorsunuz,gidon yüksek,gayet dönüyor,driftten daha zor değil merak etmeyin.Belli ki denememişsin motoru,kim söylediyse sana yanlış söylemiş.
-
30 Temmuz 2012, 01:21
#50
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Sen o motora bin hızlı gitmessen ben birsey bilmiyorum kendimden biliyorum abi.. O gaz asagı dayanmadan motor redline girmeden gaz kesmessin..
hocam bu motor sonuçta 125 cc gideceği en son 140m km h he ben okadar diye bir anda okadar yapmama tecrübe kazandıkça hızım elbette artacaktır ilk başta 60 la gidiyorsam 3-4 aysonra 70-80 olur son sonra hızlanırım zaten kuralda budur millet boşuna cc yükseltmiyor çünkü tecrübe yapınca hız yükselir ama ilk acemiyken hız yapamam çünkü kendim korkarım okadar hızla gitmeye altıma sen 1000cc motorda versen ben yavaş giderim aylar geçtikçe alıştıkça hızımı yükseltirim.
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
-
30 Temmuz 2012, 01:35
#51
MotorHstası adlı üyeden alıntı
hocam bu motor sonuçta 125 cc gideceği en son 140m km h he ben okadar diye bir anda okadar yapmama tecrübe kazandıkça hızım elbette artacaktır ilk başta 60 la gidiyorsam 3-4 aysonra 70-80 olur son sonra hızlanırım zaten kuralda budur millet boşuna cc yükseltmiyor çünkü tecrübe yapınca hız yükselir ama ilk acemiyken hız yapamam çünkü kendim korkarım okadar hızla gitmeye altıma sen 1000cc motorda versen ben yavaş giderim aylar geçtikçe alıştıkça hızımı yükseltirim.
140 la yerde sürüklendigini düşün En az 100 metre gidersin.. Ss motorun dogası hızdır..Sende hızı seviyorsun..Karar senin ama ben ilk koruma demiri falan tabilcegin bi motor al derim.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
30 Temmuz 2012, 01:52
#52
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
140 la yerde sürüklendigini düşün
En az 100 metre gidersin.. Ss motorun dogası hızdır..Sende hızı seviyorsun..Karar senin ama ben ilk koruma demiri falan tabilcegin bi motor al derim.
söylediğinde haklısın fakat 140 kmh yapmam için baya bi tecrübe kazanmış olmama lazım en az 1-2 sene sonra o hızlarda gidecek tecrübeye sahip olurum o zamana kadar yavaş yavşa takılıcaz tecrübe kazana kazana alışa alışa hızlanıcaz.
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
-
30 Temmuz 2012, 02:01
#53
MotorHstası adlı üyeden alıntı
söylediğinde haklısın fakat 140 kmh yapmam için baya bi tecrübe kazanmış olmama lazım en az 1-2 sene sonra o hızlarda gidecek tecrübeye sahip olurum o zamana kadar yavaş yavşa takılıcaz tecrübe kazana kazana alışa alışa hızlanıcaz.
Karar senin ben manisalıyım bizim otobanlar bos olur.. cok deyil.. sehir içide cok sakindir.. Sen istanbuldasın. Frenleme calısmalarına alıs..Reflekslerin cok iyi olması lazım.
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
30 Temmuz 2012, 02:07
#54
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
Karar senin ben manisalıyım bizim otobanlar bos olur.. cok deyil.. sehir içide cok sakindir.. Sen istanbuldasın. Frenleme calısmalarına alıs..Reflekslerin cok iyi olması lazım.
bende istanbulda yaşıyorum ama manisalıyım desene hemşeriyiz valla reflekslerim bisikletten iyidir her gün arkadaşımla semt semt dolaşırız ama tabiki otobana çıkmıyoruz tabi bu ramazan gelmeden önceydi şimdi pek dolaşmıyoruz.Ayrıca ara sokaklarda ve caddelerde arabalar sağolsın otabanı aratmoyor adam caddeye cart diye çıkı veriyor tabiki refklekslerim burdan iyi.
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
-
30 Temmuz 2012, 02:36
#55
Kardeşim, kafanı hiç bulandırma git gönlündeki makinayı al.
ilanların ilk ikisi güzel. Ama birincisi daha temiz görünüyor.
Ev arkadaşım CBR125r kullanıyor, bildiğin eşşeğe biner gibi bindi 1 sene, hatta son yağ değişimini ben uyardımda yaptı, motordan 1,5 su bardağı yağ çıktı, ama motor hala ayakta ve diri... Adamlar taş gibi makina yapmışlar. Giriş segmenti olduğu için daha bir özenli yapııldığına inanıyorum. ("Bu adam ilk defa motor kullanacak, vites aralıklarını (devir okumayı ve hissetmeyi), kompresyonu yeni öğrenecek... Mekaniği çok yoracak..." düşüncesi ile yapılan bir motor bence. Honda bunu düşünecek uygulayacak profesyonellikte ar-ge'si olan bir marka.
125cc SS kasa segmentinde en dayanıklı motordur. alacağın motorların sinyallerine bak, yatmasını oradan alnlarsın, ve vites/fren pedalından. eğiklik, hatlarda dalgalanma varsa yatmıştır. Sinyaller değişmişse muhtemelen yine yatmıştır. Daha zevkine sinyal değiştiren bir CBR kullanıcısı görmedim. İlandaki arkadaşlar keyfe keder değiştirdik diyorlarsa ellerinde mutlaka eski sinyalleri vardır. İste, en azından gör.
Kararın gayet güzel. Korkma, altı üstü 125'lik makina Ha diyince 100'e çooook çooook sonra çıkan bir makina... Gidon midon takma kafana zaten scooter gibi trafiği kolay okuyabilmen için yapılan bir motordur. Oturuş pozisyonu neredeyse dike yakındır, boyun kısa değilse.
Sevgiler.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
-
30 Temmuz 2012, 02:41
#56
BornToBeWild adlı üyeden alıntı
Kardeşim, kafanı hiç bulandırma git gönlündeki makinayı al.
ilanların ilk ikisi güzel. Ama birincisi daha temiz görünüyor.
Ev arkadaşım CBR125r kullanıyor, bildiğin eşşeğe biner gibi bindi 1 sene, hatta son yağ değişimini ben uyardımda yaptı, motordan 1,5 su bardağı yağ çıktı, ama motor hala ayakta ve diri... Adamlar taş gibi makina yapmışlar. Giriş segmenti olduğu için daha bir özenli yapııldığına inanıyorum. ("Bu adam ilk defa motor kullanacak, vites aralıklarını (devir okumayı ve hissetmeyi), kompresyonu yeni öğrenecek... Mekaniği çok yoracak..." düşüncesi ile yapılan bir motor bence. Honda bunu düşünecek uygulayacak profesyonellikte ar-ge'si olan bir marka.
125cc SS kasa segmentinde en dayanıklı motordur. alacağın motorların sinyallerine bak, yatmasını oradan alnlarsın, ve vites/fren pedalından. eğiklik, hatlarda dalgalanma varsa yatmıştır. Sinyaller değişmişse muhtemelen yine yatmıştır. Daha zevkine sinyal değiştiren bir CBR kullanıcısı görmedim. İlandaki arkadaşlar keyfe keder değiştirdik diyorlarsa ellerinde mutlaka eski sinyalleri vardır. İste, en azından gör.
Kararın gayet güzel. Korkma, altı üstü 125'lik makina Ha diyince 100'e çooook çooook sonra çıkan bir makina... Gidon midon takma kafana zaten scooter gibi trafiği kolay okuyabilmen için yapılan bir motordur. Oturuş pozisyonu neredeyse dike yakındır, boyun kısa değilse.
Sevgiler.
JAPON:D Deneyen bilen insan,kulaktan dolma bilgiyle konuşmayan insan kendini belli ediyor.
-
30 Temmuz 2012, 07:44
#57
BornToBeWild adlı üyeden alıntı
Kardeşim, kafanı hiç bulandırma git gönlündeki makinayı al.
ilanların ilk ikisi güzel. Ama birincisi daha temiz görünüyor.
Ev arkadaşım CBR125r kullanıyor, bildiğin eşşeğe biner gibi bindi 1 sene, hatta son yağ değişimini ben uyardımda yaptı, motordan 1,5 su bardağı yağ çıktı, ama motor hala ayakta ve diri... Adamlar taş gibi makina yapmışlar. Giriş segmenti olduğu için daha bir özenli yapııldığına inanıyorum. ("Bu adam ilk defa motor kullanacak, vites aralıklarını (devir okumayı ve hissetmeyi), kompresyonu yeni öğrenecek... Mekaniği çok yoracak..." düşüncesi ile yapılan bir motor bence. Honda bunu düşünecek uygulayacak profesyonellikte ar-ge'si olan bir marka.
125cc SS kasa segmentinde en dayanıklı motordur. alacağın motorların sinyallerine bak, yatmasını oradan alnlarsın, ve vites/fren pedalından. eğiklik, hatlarda dalgalanma varsa yatmıştır. Sinyaller değişmişse muhtemelen yine yatmıştır. Daha zevkine sinyal değiştiren bir CBR kullanıcısı görmedim. İlandaki arkadaşlar keyfe keder değiştirdik diyorlarsa ellerinde mutlaka eski sinyalleri vardır. İste, en azından gör.
Kararın gayet güzel. Korkma, altı üstü 125'lik makina Ha diyince 100'e çooook çooook sonra çıkan bir makina... Gidon midon takma kafana zaten scooter gibi trafiği kolay okuyabilmen için yapılan bir motordur. Oturuş pozisyonu neredeyse dike yakındır, boyun kısa değilse.
Sevgiler.
Yardımların ve tiyoların için sağol bende senle aynı fikirdeyim ve boyum 1.75 bu motora boyum nasıl uygunmudur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------
Pain adlı üyeden alıntı
JAPON:D Deneyen bilen insan,kulaktan dolma bilgiyle konuşmayan insan kendini belli ediyor.
Aynen doğrudurJAPONDAN şaşmıycan
[I][U][B]Motosiklet = Doğa üstü bir güçtür....[/B][/U][/I]
-
30 Temmuz 2012, 22:10
#58
MotorHstası adlı üyeden alıntı
Yardımların ve tiyoların için sağol bende senle aynı fikirdeyim
ve boyum 1.75 bu motora boyum nasıl uygunmudur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:42 ----------
Aynen doğrudur
JAPONDAN şaşmıycan
10 numara. Tam sana göre, çok rahat kontrol edebilirsin.
[COLOR="#000000"][B]We believe in the sky, and we don’t believe in the sunroof.[/B][/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)