Geçtiğimiz nisan ayında Honda CB125E aldım ve 8 000 km den fazladır kullanıyorum fakat klasik bir söz ama yetmemeye başladı....
Maximum ayırabileceğim bütçe 8 9 bin lira.. Bu civarda en az çift silindir ne önersiniz..?
Geçtiğimiz nisan ayında Honda CB125E aldım ve 8 000 km den fazladır kullanıyorum fakat klasik bir söz ama yetmemeye başladı....
Maximum ayırabileceğim bütçe 8 9 bin lira.. Bu civarda en az çift silindir ne önersiniz..?
[B]iki teker kanıma girdi gireli dört teker keyfim kaçtı... [/B]:P:mrgreen:
Birisi 250, diğeri 650 cc. Tecrübeli için tabiki hyo650 ama, senin durumun için 250 ye geçiş çok daha rahat ve emniyetli olur.
( 2. elde GT650 ye, 250lik motorlarla aynı fiyatı layık gören tüm çok bilen! motorcu arkadaşlarıma içten selamlarımı iletirim , gerçi en azından sizin sayenizde millet 650cc yi tadıyor. )
Kesınlıkle sen al guzel bır 250 2...3 yıl rahat rahat bın,
sonrasında düşün 600,,,650 cc motorları,
gerek ani ivmelenmeleri gerek viraj girişleri senin çok zorlayacaktır hatta Hiçte iyi olmayacaktır sağlığın açısından,
Dengesiz bir TOFAŞ SÜRÜCÜSÜ (çoğunlukla onlar bu tip hareketler yapıyor çünki ) ışıklarda seni gaza getirir ve kazaya sebebiyet verebılır,,,
Zamanını Beklemeni öneririm...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
al 250 lik kafan rahat bin..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Kawa Ninja
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
650 cc bi motor seni aşacakdır kanımca Hyosung da olsa Eski 79 yeni 81 beygir güç var bu biraz fazla gelebilir kanımca
Ama Kawa 250 33 Beygir zaten cb den Ninjaya gecinde Eşşekden inip Ata binmek gibi olcakdır
Sado
hyosung GT250R veya naked demek istemiş olabilir misin?
Bence NİNJA:D Birde ninjanın 650 liği var er6f ya da n de olabilir.Çift silindir canavar:D
Ben olsam kesinlikle ninja alırdım. Birincisi emniyet ve güven. İkincisi ise altındaki makine tamamen japon bir ürün kalite kokuyor.
www.mfarkedin.com
Motosikletleri Farkedin..!
Hyosung suzukinin fasonu diye okumuştum forumda Fakat 650 cc napcan be gülüm anca kaza yaptırır 250 cc de düşersen sakatlanırsın 650de ölürsün ne yol var ne yolcu 650 kullancak trafikte olcak iş değil o ben 250 cc yetin derim sağlam olsun 250 cc olsun hatta hyosung 250 al 0 al sorun yaşama..
Hyosung temiz olursa neden olmasın ki
www.erkakurye.com
bende 250 cc regal raptor vardı. kendileri 17 hp, 3 ay kullandım, daha sonra 600 cc 98 hp fazer aldım. gayette rahat, kolay ve zorlanmadan kullandım. akıllı kullanacağını düşünüyorsan hiç 250 cc ile uğraşma derim. daha sonradan yine yükseltmek isteyeceksin. 250 ccyi kullandığın süre de sadece zaman kaybı olacak.
+999999999999
Zaten neredeyse 10 bin km olmuş tecrüben
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94323854/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94631783/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...94395019/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93069070/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...92748177/detay
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
ya bizim forumda bu 125-250-500-600-1000 sıralaması olmak zorunda hissediliyor anlamış değilim arkadaşın tecrübesi evet çok değil ama belliki aklı başında ki 125 cc ile başlamış neden 500 cc bir makineyi de çok rahat kullanabilir bildirdiği bütçe cbf 500-er5 vb makinelere gayet uygun hem gayet güvenli hem de istanildiği an bileğinin altında güç var hem de aynı fiyata 125 cc den bence direk 500-600 cc motor kullanabilirsin yeterli eğitim tecrübe ve aklı başındalık ile halen anlamış değilim insanlar boşu boşuna maddi olarak zarara giriyor belki ege turu akdeniz turu yapacaksa yapamıyor kısacası maddi manevi bir kayıp var
bence sen cbf 500 alabilirsin 1 seneye yakın kullandım gayet memnun kaldım güzel torku olan son yuvarlak farlı nakedlardandır er5 alabilirsin temizini bulabilirsen gt 650 ilgili kafamda pek iyi şeyler uyanmıyor
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
kardeşim iyi güzel de sen 250lik bir motordan geçiş yapmışsın bu arkadaş 125lik bir motordan geçiş yapacak tamam herkes ister 100lükten veya 125likten direkt 650lik 1000lik makinalara geçiş yapmayı ama 125likle yapılan 10000km'lik tecrüben 650lik bir motorda işe yaraayabilir. neden? çünkü 125lik bir motorun gaza verdiği tepkiyle 650lik bir motorun verdiği tepki bir değildir. 125lik bir motor saatte 130km görüyorsa 650lik bir motor saatte 200km gibi hızları görüyor ( süratler örnek olması amacıyla verildi). taktir edersiniz ki arada büyük bir fark var ki motora her binen ister istemez altındaki motor ne olursa olsun gaza yüklenmek ister. tepki bilinmediğinden kontrolünü kaybedebilir arkadaş sonuç vahim. kontrol etmekte zorlanabilir her ne kadar kendine güvense de. 125lik bir motorla viraja girmekle 650lik bir motorla viraja girmek bir değildir. uzun lafın kısası 125ten direkt 650lik bir motora geçmek sorun olabilir. 125ten 650lik bir motora geçenler hiç mi yok . elbette ki var ama büyük çoğunluğu kaza yapmıştır. bunlar benim nacizane fikrimdir. Saygılarımla...
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
bu da benim nacizane fikrim. cc olarak düşünmeyelim. konuyu açan arkadaşın bindiği motor 10 hp dir, benim önceki motorum 17 hp cin motoruydu. eminim ki gaz tepkime süreleri yaklaşık aynıdır. ben 17 hp den 98 hp ye geçtim. gayet te memnunum. arkadaşta eminim ki nerede nezaman gaz açılacağını, nerede açılmayacağını bilir. ennihayetinde bunlar motor tecrübesidir. ki arkadaşın da motor tecrübesi varmış.
saygı duyarım
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
cc hacmi değil motosiklet üzerindeki hakimiyetindir yolda seni güvenli kılan. umarım gönlüne göre birşey'e karar verebilirsin.
tercihim gt 650 comet den yana
What goes around, Comes back arround...
hayır.. Onca zamanda 650 ile 250 yi ayırabiliyorum.. :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------
Değerli Arkadaşlar;
Açık fikirleriniz için ayrıca teşekkürler. Şu anda Motosikletimde 10 bini devirmek üzereyim..
Yaşım 31.. 14 ümden beri bir fiil araçla trafikteyim.. Kullanmadığım araba kalmadı dersem ukalalık etmiş olmam çünkü
çocukluğumdan itibaren yakın zamana kadar arabacılık sektöründe geçti.
Bu başlığı açtıktan sonra edindiğim birkaç deneyimi paylaşmak istiyorum ki;
1. Bir gün boyunca ş.içi dışı karışık olarak yaklaşık 300 km boyunca 2011 CBR250 kullandım.. ( Gayet iyi hızlanıyor, muhteşem sessiz, keyifli sürüşü var ve albenili.. Bir günde alıştım.. Bir anda 120 130 lar a çıkabiliyor ama benim için bir süre sonra performansının yetmeyeceği aşikar... Yeni başlıyor olsaydım tadından yenmezdi.. İnanılmaz keyifli.. )
2. Honda Magna VF750 efsana makine.. 4 silindirli çook beygirli muhteşem makine.. Düz yol gidecek, şehir içi trafiğe girmeyecek olsam benim için yapılmış diyebilirdim..
3. Suzuki TL1000 faciası.. O mu bana bindi ben mi ona anlamadım ya neyse.. 0 - 200 ü birkaç saniye.. Otoban zevki bambaşkadır ama amacım yürüyen bir kalorifer ile bacaklarımı pişirmek değil..
4. Fazer 4 Silindir 98 beygir 600cc.. Dik açıda oturuş pozisyonu ve denge muhteşem.. Güç ve doyurucu motor sesi.. Sağlamlık ve yakıt ekonomisi..
Edindiğim fikir şu ki;
250 alırsam en geç 1 ay içerisinde sıkılacağım.. Performans diye diye daha fazla yakıp, motoru yıpratacağım.. Hayal ettiğimden çok daha büyük hacimler kullandım ilk başta zorlandım ve şüphesiz alışana kadar zorlanacağım.. Kaldı ki ben şimdiki motoruma ilk bindiğimde debriyaj dan elimi çekerken tereddüt ediyordum birden fırlamasın diye ama şimdi bisikletten farkı yok... Bence güç yerinde doğru
kullanılırsa sıkıntı yoktur.
Hayırlısı ile satalım şu fasulyemizi de... Gelsin GT650, veya zorlarsak fazer, cbr600f )
[B]iki teker kanıma girdi gireli dört teker keyfim kaçtı... [/B]:P:mrgreen:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)