Sizce tecrübem yeterli mi?
Reklamlar
-
26 Temmuz 2012, 02:20
#21
geçenlerde öğrendiğim bi bilgi şöyleydi. "54-57 beygirlik bir motor hiç vites değiştirmeden gaz telinin 8milimetre harekketiyle 80-100 km hızlanır" 100 beygirlik bi motorda 3-4milimetrelik bi oynama sana 135 km hız olarak geri döner saniyeler içinde.. sen gazı açınca geriye savrulursun.. geriye savrulunca motora tutunmak için gidonu daha sıkı tutar gazı daha çok açarsın. sonrası.. sonrası yok hacı durum böyle. bu bilgi doğrultusunda sen karar ver HAZIR MISIN?
Reklamlar
-
26 Temmuz 2012, 02:43
#22
herşey tamamda 30bin gaymen varmı onu de hele
-
26 Temmuz 2012, 03:36
#23
kendini hazır hissediyorsan neden olmasın, gayet heveslisin, eğer tavsiye istersen hazır honda 600rr alacaksın sürüş eğitimlerine katılmanı tavsiye ederim
hem senin için bir aktivite olur, hemde birçok pekiştirmen gereken veya dikkat etmen gereken bilgiler öğrenebilirsin! (çok iyi biniciler içinde geçerli bu eğitimler)
hatta ilerde de California Superbike School' a yazılırsın...
KISACASI! Böyle bir modele odaklandıysan-kararlıysan bunu olumlu şekilde yönlendir, eğitimler-aktiviteler-gruplar...
-
26 Temmuz 2012, 03:49
#24
Benim tecrubem yok bu konuda fakat çok okuyup araştıran biri olarak aklımda en ciddi yer etmiş bilgi yüksek kuvvette motosiklete direkt geçişte şudur,
Alacağın SS motosikletin mutlaka ama mutlaka kullanım opsiyonları olmalı ve sen en düşüğe ayarlayıp atıyorum bu 100 hp gücün 35-40 ı nı kullanarak motosikletine alışmalısın.
Bu sınırlandırılmış opsiyonlar yok ise yüksek güçteki bir mtosiklete direkt geçiş dünyadaki hiçbir forumda önerilmemiş! Hatta kullanıcılar bu sınırlandırma kademelerini yılda "1" kademe açarak kullanıyor durum bukadar tehlikeliymiş.
Tekrar söylüyorum bu konuda hiç tecrube sahibi değilim, fakat durum bu.
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
26 Temmuz 2012, 04:42
#25
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Benim tecrubem yok bu konuda fakat çok okuyup araştıran biri olarak aklımda en ciddi yer etmiş bilgi yüksek kuvvette motosiklete direkt geçişte şudur,
Alacağın SS motosikletin mutlaka ama mutlaka kullanım opsiyonları olmalı ve sen en düşüğe ayarlayıp atıyorum bu 100 hp gücün 35-40 ı nı kullanarak motosikletine alışmalısın.
Bu sınırlandırılmış opsiyonlar yok ise yüksek güçteki bir mtosiklete direkt geçiş dünyadaki hiçbir forumda önerilmemiş! Hatta kullanıcılar bu sınırlandırma kademelerini yılda "1" kademe açarak kullanıyor durum bukadar tehlikeliymiş.
Tekrar söylüyorum bu konuda hiç tecrube sahibi değilim, fakat durum bu.
600 cc lik motorlarda o özellikler yokmuş.
-
26 Temmuz 2012, 08:45
#26
vfr 800 ile toplamda kaç km yapmışsındır
bu rr alınca şehir içi kullanım için almıyorsun dur inşallah
bir de şapkayı karşına koy benim kullanım zamanım ne olacak,ne için ve ne kadar şehir içinde binerim ne kadar şehirler arası yada pist şansım varmı
sunuçta bu motor zırt pırt binilip inilecek durulup kalkılacak motor değil
ama yinede sen bir 600 cc Naked al derim
evet evet bir 600 cc naked iyi olacak
bence naked iyidir alan pişman olmaz
şehir içinde şehirler arasında naked iyidir
pist bulursan hız,yol bulursan yol mesela gsr750a , fz8 yada nc700s bu makinalar çabuk koca bulur neden her yol Roma
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
26 Temmuz 2012, 09:53
#27
Motosiklette tecrübe kullanılan yıl değil yapılan km. ile ölçülür. Bu nedenle de hafta sonların da kullandığını ve fazla yol yapmadığını ima eden yazına istinaden bende şu anda 600 rr için biraz erken olduğunu düşünüyorum. Bu kadar zaman beklemişsin madem, 250 cc lik aynı kategoride bir motor alıp gücü yavaş yavaş artırırsan daha sağlıklı olacağına inanıyorum.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
-
26 Temmuz 2012, 10:21
#28
Seni NC700 açar. Çok güçlü olmadığından yavaş yavaş tecrübe kazanırsın. Street Triple biraz deli fişek kalır, Fazer'dan daha güçlüdür.
-
26 Temmuz 2012, 10:34
#29
600 lük motor bir anlık dalgınlığı affetmez.benim yaşım da 21.bazen ufak tefek hataları, dalgınlığıma gelen durumları cbr125 im le güç de olsa toparlayabiliyorum.
Bende istiyorum 600 lük bir motor, alamazmıyım ? borç harç bir şekilde alırım.Allaha şükür işim var gücüm var.Fakat inanın 600 lük motor 125 liğe nazaran 4-5-6 kat daha fazla dikkat ister.Bir anlık dalgınlığı affetmez.
Zaten anladığım kadarıyla da 600 lüğü alacak gibisiniz.Tekeriniz düz bassın şimdiden Kazasız belasız inşallah..
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
26 Temmuz 2012, 10:56
#30
kawasaki er6 n derim
-
26 Temmuz 2012, 16:03
#31
Değerli yorumlarınız icin cok teşekkür ederim , sanırım alicağim makinayi birazdaha kafamda netleştirdim 600 rr gerçektende güçlü makina ben biraz dqha naked düşünmeye başladım aslında dün street triple a baktım ama onunda cc si cok yuksek ama tip olarak street triple tarzında daha güçsüz ama aynı kalitede bir tavsiye verebilecek olan varmı acaba ?
buarada motoru tamamen keyif amaçlı kullanıyorum, bahcesehirde oturyorum zaten hafta sonları otobandan çatalcaya yada tekirdağ edirne tarafına turlar yapıyorum sadece şehir içi hiç kullanmıyorum . vfr 800 ü 2-3 bin km kullanmışlığım var sadece
-
26 Temmuz 2012, 16:21
#32
kesinlikle naked almanı tavsiye ederim.
-
26 Temmuz 2012, 16:23
#33
Naked iyidir
Her ihtiyaca cevap verir.
dört tekerde bedenimi,iki tekerde ruhumu taşırım
-
26 Temmuz 2012, 16:31
#34
Tavsiyemiz ER6N dir paşa
Az yakan çok kaçan 2 silndir 72 beygirlik motor
Ucuzda sıfırı Emsallarinin en ucuzu diyebilrim 2 silindir diye muhtemelen ama gücü iyi
-
26 Temmuz 2012, 20:35
#35
Ducati streetfighter hakkındaki düsüncelerinizi alabilirmiyim buda 600 rr kadar tehlikeli bir aracmidir sizce ??
-
27 Temmuz 2012, 00:16
#36
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)