hayır millet de saydırıyor motora.
İnternet imkanı olan burayı okur, araştırır, işine gelmiyorsa almaz.
Ben okudum, 40 bin kmlerde sorunsuz gezenler gördüm, hız denemesi yapanların 450 lira işçilik dahil motor yenilediğini gördüm, Metehan'ın pistonunun ne hale geldiğini gördüğümde bu motorun yumuşak kullanılması gerektiği kanaatine vardım. Gittim üzerine oturdum, kullanım şeklimin bu narin motora uygun olup olmadığını göz önünde bulundurarak beğendim, aldım.
Evet eksiltmese iyi olurmuş, benimkinde yok ama çoğu kişide var.
Doğrudur japon motor aldık, narin mi kullanacağız?
Tekliyormuş da yenileri o da garip.
Ama yer gök cbf olmuş.
Honda'nın ayıbıdır, doğrudur. Saçmadır, tuhaftır, jiklesi, aynası, göstergesi, lastiği bir dolu garip yeri var.
Ama eşsiz bir ebat, duruş, pürüzsüz bir sürüş, acayip bir konfor sunulmuş.
Yeni alan adama kullanırken cbf 600 gibi geliyor.
Ama bence honda için en önemlisi; peşinden hemen çanta demirleri, çeşit çeşit koruma demirleri, yan çanta aparatları, tur camları gibi yan üretimler yapılıp bayilerinde satılıyor.
İşte bunlar bir araya gelince alıp imkanın varsa hiç satmıyorsun. mümkün değilse satıp diğerlerini de kullanıp sonra geri dönüyorsun.
Başlıkta hep demişimdir: "Çok acayip maturdur bizimkisi.
"