Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

CBF 150 yağ yakıyor yok bunu yapıyor yok şu diyorlar sağım CBF solum CBF dolu???

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı MotorHstası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bilindiği üzre Yamaha YBR 125 ve Honda CBF 150 genelde kuruye motorlarıdır bu nedenle çok sıklıkla görmek mümkündür buna tamam.Ama şöyle bir şey varki efendim CBF yağ yakıyor CBF o kadar iyi değil CBF kötü diyorlar diyelim ki CBF 150 ye çamur atanlar var tamam ama kullanana adama sordum oda yağ yakıyor dedi.Birileri bana bu konuda yardımcı olsun lütfen.Özellikle de CBF kullanıcılarından büyük yardım bekliyorum.Yağ yaktığı halde neden harıl harıl CBF 150 kullanılmakta?Yada bu sorun bi şekilde ortadan kaldırılıyormu nedir yani?
    Şimdiden yardımcı olanlara teşekkür ederim...
    cbf'lar artık Türk insanı ile ahenk içinde yaşamaya alıştı,ister yağ yaksın ister arka teker lamba'da yapsın kimin umurunda

    bizler degilmiyiz peynir tenekesi dediğimiz halde senelerdir adi tofaş arabalarına binen,her gün yolda kalsak bile yeni modeli çıktıgında hemen almaya koşan yine bizlerdik.

    belki biraz fikir vermiş olabilir
    bu gün bile O kadar harika otolar 10 bin tl ye satılırken kıçı kırık tofaş ( kuş grubu ) otolara 5.000 tl para isteyen'ler var
    köfteci motoru derler,gitmez derler ama hayla nonda alırlar,arada bir bağlam oldugu kesin genler'le alakalı bir durum ..
    ERROR88 bunu beğendi.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bahsettiginiz video ben ve kuzenin
    onden giden ben videoyu cekende benim kuzen
    o yolda. dilovasi rampasi dimdik sayilmaz
    arka disliler 38 lik disli baska bisey yok birde ben 70
    kilo kuzen 65 kiloyduk o zaman
    ama simdi ben 75 kiloyum 2011 cbf var 1200 km de herseyi
    orjinal duzde 120 yi rahat goruyor en fazla125 km hizi gordum zaten
    oda halice baglanirken
    baska gitmiyor.
    Valla Dilovası rampasını biliyorum, dimdik olmasada tam motoru sallamalık bi rampa, 38 t diş ile o seviyuede bi rampadan motoru sallanılarak 140 km-h göstermek mümkün olabilir.

    Senin motorun genelin dışında iyi gidiyor. Ben 2011 model motorumun 43 t dişini sadece 42 t yaptım. Çünki daha ufağı yemiyor, benim ağırlığıma, yolculu kullanımıma, kullandığım istikametlerdeki yokuşların varlığına falan bakınca, olmuyor. Neyse ben de 88 kiloyum, tek kişi arkadan rüzgar essede düzde motorun gördüğü son hız, oda her zaman olmamak kaydıyla 115 km-h. 120-125 i ben düzde anca rüyamda görebiliyorum Neyse daha önceki sahibi motoru çok güzel açmış olabilir. Veya motorun üzerinde durolar varsa durolar sert hamurları sayerinde sürtünmenin az olmasından dolayı bir michalen e pirelliye nazaran motora güzel hızlar yaptırabiliyor. Michalen biraz motoru ve sürüşü hantallaştırıyor. Ben şimdiye kadar 42 t ile en fazla 125 i bayır aşağı gördüm. Hepsi bu

    Müdür işin diğer bi boyutu 2011 de 43 t diş varsa 120-125 km-h hızlar inanılmaz tehlikeli motor için. En korktuğum bu konuda 500 tl dedikleri krankın hasar görmesi. Devir kesici yok eski kasalar gibi, bilgin olsun. Ki biliyor olmalısın. 43 t varsa en azından arkayı 42 t yap bence. Kimbilir belki sen çoktan bu işi halletmişsindir, ama yazmak istedim.

  3. #43
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İster yağ eksiltmesi deyin ister yağ yakması, motorun sadece iki deliği var hava ve yakıt giren emiş ve eksoz gazının çıktığı manifoldlar.

    Bu kadar yağ yanmıyorsa ya eksozdan akmalıydı yada hava filtresinden demekki yanıyor yakıyor.

    Ayrıca 1 LT yağ alan bir makinanın 8-10 saat çalışma sonrası yağın %20-30 unu kaybetmesi akıl almaz birşey.Kesinlikle bir mühendislik hatası var bu işte.

    Yağ pompa basıncı çok yüksek veya yüksek kapasiteli debili seçilmiş olabilir. Bu külbütör kapağının içinde aşırı yağ birikmesine ve sibop saplarından içeri sızmasına sebep olur.

    Veya karterde yeterli dalga kıran yani çalkalanma ve sıçramayı önleyen engeller yoktur.Bunun sonucunda piston eteklerine çok yağ sıçrar ve yağ sekmanları bunu yeterince sıyıramaz ve kopresör sekmanlarına çok yağ bırakır.

    Çözüm:

    Yağ basıncının veya debisinin düşürülmesi, yukarıdan süzülme kanallarının dönen krank ve biyelden uzaklaştırılması, çalkalanmayı önlemek için ilave engeller konulması.

    Motoru hiç görmeden yazıyorum. Sibop sap ve yaylarını çevreleyen federler yüksek yapılmış olabilir, alçaltılması gerekebilir.

    Şimdiiii,

    Arkadaşlarımızın anlattığından yola çıkarak, yağın yarısını kaybetmesine rağmen ve 200- 250 ml yağ kalana kadar yağlama devam edebiliyorsa karterde çalkalanmayı eleyebiliriz.
    Sadece süzülme kanallarının yeri, pozisyonu ile biyel ve yatakların çok yağlanması kaldı alt tarafta.Üst tarafa geçmeden bilenlerden ricam yardımcı olurlar mı? Yanma odasının altındaki bu yağlama yağ pompasıyla mı yoksa sıçratmayla mı olmakta? Yani biyel alt ölü noktada iken yağ haznesinin en alt yerinde yağa batıp çıkıyorsa sıçratmadır. Yağ kanallarına ulaşan delikler mevcutsa püskürtmedir.

    Veee sıçratma yöntemi ile yağlıyorsa dişli grubu yağ haznesi ile motor yağ haznesi arasındaki feder yüksek veya yağ seviye dengeleme delikleri-kanalları küçük olabilir.

    Yahu uğraştırmayın beni fotolar varsa paylaşın development yapalım şurada.

    Konuyu bunca irdelememin sebebi, tek ortak nokta olan yağ pompası basınç ve debisi yani pompa seçimidir ve Honda bunu biliyor çözüyor olmalıydı.

    Tersi ise tasarım hatası ve çözümü modifikasyon demektir.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  4. #44
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Arjantinli69 bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  5. #45
    selçuk sezer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Sym hd2
    Alıntı MotorHstası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki 100km de ne kadar yağ eksiltiyor ve bu yağın fiyatı nedir?
    diğer motorların 100 km ne kadar benzin yaktığı sorulur cbf de ise yaktığı yağı merak ediliyor hayret
    Sıdkın hakikatı seni yalandan başka bir şeyin kurtaramayacağı bir yerde gerçeği söylemendir"Cüneyd i Bağdadi"

  6. #46
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    Alıntı İHTİYAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdiiii,

    Arkadaşlarımızın anlattığından yola çıkarak, yağın yarısını kaybetmesine rağmen ve 200- 250 ml yağ kalana kadar yağlama devam edebiliyorsa karterde çalkalanmayı eleyebiliriz.
    Sadece süzülme kanallarının yeri, pozisyonu ile biyel ve yatakların çok yağlanması kaldı alt tarafta.Üst tarafa geçmeden bilenlerden ricam yardımcı olurlar mı? Yanma odasının altındaki bu yağlama yağ pompasıyla mı yoksa sıçratmayla mı olmakta? Yani biyel alt ölü noktada iken yağ haznesinin en alt yerinde yağa batıp çıkıyorsa sıçratmadır. Yağ kanallarına ulaşan delikler mevcutsa püskürtmedir.

    Veee sıçratma yöntemi ile yağlıyorsa dişli grubu yağ haznesi ile motor yağ haznesi arasındaki feder yüksek veya yağ seviye dengeleme delikleri-kanalları küçük olabilir.

    Yahu uğraştırmayın beni fotolar varsa paylaşın development yapalım şurada.

    Konuyu bunca irdelememin sebebi, tek ortak nokta olan yağ pompası basınç ve debisi yani pompa seçimidir ve Honda bunu biliyor çözüyor olmalıydı.

    Tersi ise tasarım hatası ve çözümü modifikasyon demektir.
    olayı yağ pompası basıncına kadar dayandırmaya gerek yok bence. sonuçta bu motoru üreten adam basıncını saptamıştır. sonuçta honda dan bahsediyoruz, motorun fiyatını düşürmek için malzeme kalitesinden fedakarlık yapsalarda tasarım açısından fedakarlık durumu söz konusu olamaz. olay malzeme kalitesinde oluşan yetersizlikte diye düşünüyorum. egzoz emisyonlarına uydurma çabasıylada birleşince motorun kurum bağlayıp segman sıkışması ve hava soğutmalı olması sebebiylede ısınıp sıkıştığı zaman silindirde meydana gelen genişleme sayesinde yağ segmanının tam işlev görememesinden ötürü yağ eksiltme olmakta bence. gördüğüm bir iki cbf silindirinde segman kaynatma mevcuttu. zaten 4 tl lik segman
    subap keçelerinden direk silindir tepesine inecek yağın daha gözle görünür şekilde yanacağı ve kendini belli edeceğini düşünüyorum.

  7. #47
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    bide yağ eksiltmeseydi kimse başka motor almazdı birde bunu düşününzaten fazlasıyla cbf var bence bu sorunu çözmeye çalışmayın,başka markaların ekmeğine kan doğramayın

    cbf çok rahat motordur kendisi

  8. #48
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bu mal bizmi oluyoruz şimdi

  9. #49
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    Metehan nerde yahuu bir ara üstünü basını yırtıyodu cbf diye okuması lazım konuyu ben yorum yapmıyorum saygılar
    www.erkakurye.com

  10. #50
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Dilovası rampasını biliyorum, dimdik olmasada tam motoru sallamalık bi rampa, 38 t diş ile o seviyuede bi rampadan motoru sallanılarak 140 km-h göstermek mümkün olabilir.

    Senin motorun genelin dışında iyi gidiyor. Ben 2011 model motorumun 43 t dişini sadece 42 t yaptım. Çünki daha ufağı yemiyor, benim ağırlığıma, yolculu kullanımıma, kullandığım istikametlerdeki yokuşların varlığına falan bakınca, olmuyor. Neyse ben de 88 kiloyum, tek kişi arkadan rüzgar essede düzde motorun gördüğü son hız, oda her zaman olmamak kaydıyla 115 km-h. 120-125 i ben düzde anca rüyamda görebiliyorum Neyse daha önceki sahibi motoru çok güzel açmış olabilir. Veya motorun üzerinde durolar varsa durolar sert hamurları sayerinde sürtünmenin az olmasından dolayı bir michalen e pirelliye nazaran motora güzel hızlar yaptırabiliyor. Michalen biraz motoru ve sürüşü hantallaştırıyor. Ben şimdiye kadar 42 t ile en fazla 125 i bayır aşağı gördüm. Hepsi bu

    Müdür işin diğer bi boyutu 2011 de 43 t diş varsa 120-125 km-h hızlar inanılmaz tehlikeli motor için. En korktuğum bu konuda 500 tl dedikleri krankın hasar görmesi. Devir kesici yok eski kasalar gibi, bilgin olsun. Ki biliyor olmalısın. 43 t varsa en azından arkayı 42 t yap bence. Kimbilir belki sen çoktan bu işi halletmişsindir, ama yazmak istedim.
    ethem dişli işine el atmadım,
    ama sanırım bunu da 38 lik yapacagım
    fazerden inip 150 cc bir motoru dişli ile hızlandırmak akıl işi değil tabi ama yapmadan duramayacağım dedigin gibi.
    rampalarda yokuşlarda işim olmuyor olsa bile gitsin yeter, bakalım 43 lük dişliyi 38 yapınca kaç görebileceğim
    dedigim gibi düzde 120 görüyor haliç rampasında 125 i gördüm başka gitmiyor.
    38 lik takınca paylaşırım,
    dişli ile birlikte jantları da siyah yapacağım ardında kırmızı fosfor çektik mi motor işi bitiyor,
    daha iğne bile takmam...
    çünkü bişey kalmıyor,
    bundan sonra binerim...
    98 Beygir.....

  11. #51

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    sen ne diyosun kawasakiler yanıyor !

  12. #52
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır millet de saydırıyor motora.

    İnternet imkanı olan burayı okur, araştırır, işine gelmiyorsa almaz.

    Ben okudum, 40 bin kmlerde sorunsuz gezenler gördüm, hız denemesi yapanların 450 lira işçilik dahil motor yenilediğini gördüm, Metehan'ın pistonunun ne hale geldiğini gördüğümde bu motorun yumuşak kullanılması gerektiği kanaatine vardım. Gittim üzerine oturdum, kullanım şeklimin bu narin motora uygun olup olmadığını göz önünde bulundurarak beğendim, aldım.

    Evet eksiltmese iyi olurmuş, benimkinde yok ama çoğu kişide var.

    Doğrudur japon motor aldık, narin mi kullanacağız?

    Tekliyormuş da yenileri o da garip.

    Ama yer gök cbf olmuş.

    Honda'nın ayıbıdır, doğrudur. Saçmadır, tuhaftır, jiklesi, aynası, göstergesi, lastiği bir dolu garip yeri var.

    Ama eşsiz bir ebat, duruş, pürüzsüz bir sürüş, acayip bir konfor sunulmuş.

    Yeni alan adama kullanırken cbf 600 gibi geliyor.

    Ama bence honda için en önemlisi; peşinden hemen çanta demirleri, çeşit çeşit koruma demirleri, yan çanta aparatları, tur camları gibi yan üretimler yapılıp bayilerinde satılıyor.

    İşte bunlar bir araya gelince alıp imkanın varsa hiç satmıyorsun. mümkün değilse satıp diğerlerini de kullanıp sonra geri dönüyorsun.

    Başlıkta hep demişimdir: "Çok acayip maturdur bizimkisi. "

    Bir kaç resimle perçinleyelim o vakit benim yazmama gerek kalmamış ağzına sağlık









    yavru tourıng varmı dahası ?
    Tsubasa, v max, jr. ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  13. #53
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kaç resimle perçinleyelim o vakit benim yazmama gerek kalmamış ağzına sağlık



    http://img834.imageshack.us/img834/554/img026vb.jpg



    http://img689.imageshack.us/img689/7659/img060n.jpg

    yavru tourıng varmı dahası ?
    allah kaza bela vermesin güzel motorun var =)
    benim sattıgım motorda aynı cantalı siyahıydı
    tekerlerini biraz kalınlaştırmıştım pirelli lastik taktım öneririm

  14. #54
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    allah kaza bela vermesin güzel motorun var =)
    benim sattıgım motorda aynı cantalı siyahıydı
    tekerlerini biraz kalınlaştırmıştım pirelli lastik taktım öneririm
    teşekkür ederim motorumun güzel yada çirkin olması önemli değil o kadar, ne olacak işte altı üstü cbf 150 honda bir ybr kadar edermi etmez tabiiiii

    koyun yanına bir ybr esd , kardeşim elinizi vicdanınıza götürerek cevaplayın ama hangisi daha heybetli, hangisi daha güçlü ve torklu, ??? bu arada ybr nin yan çantalarınıda görmek isteriz haaa ben yaparım aparatlarını sorun değil ? ama her adamın eli anahtarmı tutuyor ? , parası var alacak ama ,, yok ?

    hangisi adam gibi motora benziyor ? cbf yağ yakıyormuş evet yakıyor ama ben motorumla mutluyum arkadaş , şimdi kalkıpta 2 saat şu sahur vaktinde cevap yazmaya çalışmayacağım , o yüzden kestirme soyut ve anlaşılır cevaplar veriyorum çünki vaktim yok karnım aççç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:55 ----------

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hakaret etmek te moda oldu bu akşam
    coşkun abi tornadan yeni çıkmış gürgen odunu var abi sıcak sıcak sahur yemeğinin ardından ikram ediver arkadaşlara tatlı niyetine
    Güzel Şale bunu beğendi.
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  15. #55
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    o resimde yerde ayaklığın yanındaki yağmı?

  16. #56
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o resimde yerde ayaklığın yanındaki yağmı?

    95 litre bagaj hacmi var bunun 50 litresini uzun yolda yanımda 10/ 40 yağ taşımak için kullanırım genelde, evet doğrudur ayaklığın yanındaki yağ kaçmamış gözünüzden

    büyük ihtimal yan çantalardaki 10 /40 yağlardan süzülmüştür yerlere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------

    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan nerde yahuu bir ara üstünü basını yırtıyodu cbf diye okuması lazım konuyu ben yorum yapmıyorum saygılar
    metehan motorsuzlıktan yanıyor şimdi koyarsa bu konuya son noktayı koyacak adamdır kendileri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım seni tebrik ediyorum çok güzel bi soru sormuşsun
    ahaaaa cbf düşmanı da burdaymış görmedim zaten bu topic sensiz olmazdı bu arada senin devremülk işi sakat fatih o işe hiç girme serdar abi sana durumu izah eder lakin o sırada beraberdik tesadüfen belediye kalaminden bir ağabeyimiz geldi yanımıza serdar abi anlattı durumu , o abide aman deddi sakın !

    bilgine
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  17. #57
    v max - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2011
    Şehir
    KOCAELİ Değirmendere
    Motosikleti
    zx636r ninja
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    95 litre bagaj hacmi var bunun 50 litresini uzun yolda yanımda 10/ 40 yağ taşımak için kullanırım genelde, evet doğrudur ayaklığın yanındaki yağ kaçmamış gözünüzden

    büyük ihtimal yan çantalardaki 10 /40 yağlardan süzülmüştür yerlere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------



    metehan motorsuzlıktan yanıyor şimdi koyarsa bu konuya son noktayı koyacak adamdır kendileri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------



    ahaaaa cbf düşmanı da burdaymış görmedim zaten bu topic sensiz olmazdı bu arada senin devremülk işi sakat fatih o işe hiç girme serdar abi sana durumu izah eder lakin o sırada beraberdik tesadüfen belediye kalaminden bir ağabeyimiz geldi yanımıza serdar abi anlattı durumu , o abide aman deddi sakın !

    bilgine
    yağ yakan cbf yoktur hızlı giden cbf vardır
    ''KARANLIĞA IŞIK TUT''

  18. #58
    Güzel Şale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2012
    Şehir
    Adana
    En rahat, en konforlu. 150cc motosikletdir. 2012 cbf 150'im var. Üçüncü cbf 150'im. Ha birde ben yağ yaktırmayı başaramadım! Şu ana kadar Allah'a çok şükür hiçbir sorun yaşatmadı bana, sigortası bile atmadı. Allah nazardan saklasın. Motoru kullanmıyorum sanmayın. Adana'nın sıcağında bir günde 10 sat yolculuk yaptığım da oldu "Bu yola motor vurulur mu?" denecek yollardan gittiğim de oldu. Rutin bakımları dışında yağ ekleme ihtiyacı olmadı. Ya uzun yola gideceğim sorun yaşar mıyım diye hiç düşünmedim. Bir daha 150cc motosiklet alacak olsam yine cbf 150 alırım....
    Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...

  19. #59
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Onu bunu bırakın kardeşim cbf benim 4. Motorum bundan daha konforlusuna daha rastlamadım.. Bir önceki motorum ybr idi bir gram yağ yakmazdi ama sadece yağ yakmiyodu başka ne tork ne konfor nede denge

    Bu motorumu satsam yine cbf alırım o kadar...

  20. #60
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    95 litre bagaj hacmi var bunun 50 litresini uzun yolda yanımda 10/ 40 yağ taşımak için kullanırım genelde, evet doğrudur ayaklığın yanındaki yağ kaçmamış gözünüzden

    büyük ihtimal yan çantalardaki 10 /40 yağlardan süzülmüştür yerlere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------



    metehan motorsuzlıktan yanıyor şimdi koyarsa bu konuya son noktayı koyacak adamdır kendileri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------



    ahaaaa cbf düşmanı da burdaymış görmedim zaten bu topic sensiz olmazdı bu arada senin devremülk işi sakat fatih o işe hiç girme serdar abi sana durumu izah eder lakin o sırada beraberdik tesadüfen belediye kalaminden bir ağabeyimiz geldi yanımıza serdar abi anlattı durumu , o abide aman deddi sakın !

    bilgine
    aga senin de gördüğün gibi cbf çamur atmadım sadece arkadaşı tebrik ettim
    ama gerçekten karga yavrusunu ak pak yavrum diye severmiş
    cbf sahiplaride o hesap yani
    eğer mondial yağ yaksa yerden yere vurlurdu neden çin malı ama bak honda ya ne kadar çok kronik sorunu olan motosikleti satıyor hemde 5 bin tl alanların hiç sesi çıkmıyor hatta çokta mutulular yani

    abi devremülk işi benim bi arkadaşın o kararından caydırdık hayırlısı ile
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)