Büyük motor kullananların Sözleşmesimi var?
Reklamlar
-
20 Temmuz 2012, 15:28
#61
ÖzLeMKaYrA adlı üyeden alıntı
Burada önemli olan sana yetişebilmek için (mantıken yetişilemez ve bu genelde bilinir) 200+ hız yapmak mı yoksa seninde önem verdiğin gibi tüm korumaları takıp keyifle güvenle yol almak mı? Sen hava atmak için o şekilde yapmıyor olabilirsin ama bu o şekilde yapan insanları değiştirmiyor maalesef...
Önemli olan tabiki korumaları fulleyip keyifle yol almaktır fakat 130-140'la giden bir enduronun, cruiserin, touringin vs. yanından 160-170'le geçerken peşime takılıp beni kovalamaya çalışmasının mantığı nedir? Bir sakatlık olmasın diye ben uzaklaştıkça arkamdan motoru patlatıyor resmen adam...
Reklamlar
-
20 Temmuz 2012, 15:36
#62
Ne kadar gereksiz muhabbet beya
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Temmuz 2012, 15:37
#63
SS' e binen adam görülmek ve duyulmak ister bu nedenle kaskla işi olmaz,
Scooter ve daha küçük CC li motora binenler diğerleri ile aradaki cc farkın dan dolayı zaman zaman ezilme duygusna kapılıp full foruma ile gezip ss e binenlerin korumasız gezmesi konusunda prim yaparlar
Enduro motorlara binen adamların ne görünmek duyulmak gibi bir problemi vardır neden CC ile ilgilenirler geizp tozmayı seven rahat adamlardır ama cadde de değil doğada gezmeyi severler bu yüzden de motorları yüksek ve dayanıklıdır. Kimseyle işi olmadıkları için ve biraz aklıbaşında adamlar olduklarından full koruma gezerler. Bu arada bunların dışına çıkan alternatiflerde yok değil geçen hafta cumartesi kozyatağında BMW 1200 GS' e şort-tişört ve parmak arasıyla binen abiyi gördükten sonra bu fikrim sabitlendi.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
GÖZÜ PEK MOTORCULAR VARDIR, BİRDE YAŞLI MOTORCULAR...
HEM GÖZÜ PEK HEMDE YAŞLI MOTORCU YOKTUR...
-
20 Temmuz 2012, 15:40
#64
Sürücü ya kaskı koluna takar ya kask hiç olmaz yanında takanlarda çoğunluk var tabi
Ama artçısı bayansa artçıya verir kendi kaskını kendi kaksız sürer
İmza Yok ::tutkuy:: ::xs22:: ::gazla::
-
20 Temmuz 2012, 16:09
#65
seckin_ adlı üyeden alıntı
Önemli olan tabiki korumaları fulleyip keyifle yol almaktır fakat 130-140'la giden bir enduronun, cruiserin, touringin vs. yanından 160-170'le geçerken peşime takılıp beni kovalamaya çalışmasının mantığı nedir? Bir sakatlık olmasın diye ben uzaklaştıkça arkamdan motoru patlatıyor resmen adam...
Şu yazdıklarından derdinin ne olduğu bell:, "birisi benle kapışsada yarışsak". Adam enduro, cruiser almış belki senin motorunun 2 katı para vermiş hala burda beni geçemezlerki muhabbeti yapıyorsun. 1200 rt kullanan hiç bir kimsenin derdi inan racer kovalamak değildir, olsaydı adam gider onu alırdı zaten. Arkandan biraz gaz verilince iyi gaza geliyorsun anlaşılan.
-
20 Temmuz 2012, 16:35
#66
Okurt adlı üyeden alıntı
Şu yazdıklarından derdinin ne olduğu bell:, "birisi benle kapışsada yarışsak". Adam enduro, cruiser almış belki senin motorunun 2 katı para vermiş hala burda beni geçemezlerki muhabbeti yapıyorsun. 1200 rt kullanan hiç bir kimsenin derdi inan racer kovalamak değildir, olsaydı adam gider onu alırdı zaten. Arkandan biraz gaz verilince iyi gaza geliyorsun anlaşılan.
Tebrik ederim dostum... Tam anlamıyla çok iyi anlamışsın ne demek istediğimi.
-
20 Temmuz 2012, 20:10
#67
Elalemim giyip çıkardıklarını niye kendinize dert ediyorsunuz? Hiç başka probleminiz kalmadı, herşeyi hallettiniz herhalde bir bu kaldı.
Bırakın kim ne isterse onu giysin, ölecekmiş yada kalacakmış kime ne.
Öldüğünde hesabını size mi soracaklar?
Lütfen bırakın bu tartışmayı.
-
20 Temmuz 2012, 20:37
#68
Forumdaki şu kask muhabbetleri süper adminlerden bir isteğim olacak yeni bir başlık açalım ''Kasksızlar'' diye ben ve benim gibi kask takmayanlar orda takılsın.
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
20 Temmuz 2012, 22:34
#69
Kocaeli İl Temsilcisi
Khutuck adlı üyeden alıntı
Pis fakirler kompleks mi yapmışlar senin cici motoruna karşı?
Ferrari'si olan kıroları eleştirdiğinde de sen pis fakir oluyorsun sanırsam?
@Piyanist_irf
2010'da Fazer aldım, üzerinde açık egsoz vardı. Motoru teslim alır almaz Fazer'i olan bir arkadaşımla konuştum, üç gün sonra serviste egsozları değiştirdik. Onun orijinal egsozunu ben aldım, benim egsozumu o aldı. her ne kadar sesini sevsem de ben o egsozla giderken arkamdan yediğim küfrü kaldıramam, insanları rahatsız etmek mizacıma ters.
Maddiyatım da var, tecrübem de oldu, gidip Hayabusa almam, 1000RR almam. Önemli olan benim aldığım zevk, bu makineler de bana zevk verecek makineler değiller. Motorumla hava da atmam pek, motordan başka hava atacak çok şeyim var
tabiki bu konuda zevkler ve renkler tartışılamaz yahuuu aslında çok kapsamlı bir konu hakikaten ,derinlemesine konuşulduğu zaman sonu gelmez ama bunun kestirme ve özet olarak cevabı şudur ,yukarıda dediğim gibi genelleme olarak yazıyorum havayı civayı bende sevmem ,atan adamıda sevmem , ama bir hayabusa benim gözümde iyi bir makinadır tabiki , meraklı gözler yanıma gelip beni soru yağmuruna tuttuğunda bu hoşuma gider ama sapla samanı karıştırmamak lazım hava atmak başka bir durum
sonuçta burada sohbet edyoruz benim olduğu gibi herkezin motosiklete , karşı bir bakış açısı var , fikri ,zikri var ben egzost sesini severim ama bahsettiğim gibi bazı egsoztlar var küfür ettirecek cinsten bazıları var ruhumu okşuyor sanki , hoşuma gidiyor arkadaş yalanmı söyleyeyim şimdi
benim şu an imkanım olsa ben hayabusayı alırım sıkıntı yok, ama herkez benle aynı fikri paylaşacak diyede bir kural tabiki olamaz
sonuçta sohbet edeceğiz , tartışacağız , yeri gelecek boğaz boğaza gelşeceğiz ama yinede ortak noktada birleşip bir bütün olabileceğiz ben böyle bir insanım
bir konu açılmış bir arkadaşımız kask takmayanların genelde yüksek cc süper sport motosiklet sürücülerinin olduğunu vurgulamış ben kendi çevremde böyle bir şeye pek şahit olmadım hatta şöyle söyleyeyim büyük cc makinaların 10 tanesinden sadece şehir içinde bir tanesini görüyorsam ,
küçük cc motosiklet kullanıcılarının neredeyse yarısından fazlası kask takmıyor , yani büyük cc ler küçük cc leri döver gibi bir ayrımcılığın söz konusu olduğunu düşündüm bir an için , sanki bir ayrımcılık olmuş konuda , kask takmayan adam kask takmayan adamdır , ha 50 cc kullanmış ha hayabusa kullanmış ne farkeder ?
selametle hayırlı ramazanlar cümleten
birde kask takmadığı için ,gebersin zihniyetçileri var ulen niye gebersin adam , sana ne oluyor yahuu
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
20 Temmuz 2012, 23:09
#70
Geçen gün kız arkadaşımı işten aldım.Kaskını almayı unutmuş ,ben de kendi kaskımı ona verdim.Sonra bir trafik ekibi beni durdurdu.Ceza yazmadılar,zaten full korumam vardı gerçi hiç evrak falan da sormadılar.Senin herşeyin tamdır dediler.Benim gıcık olduğum asıl konu ise trafik ekipleriyle ben konuşurken 2-3 tane küçük cc motor geçti.Hiç birinde ne kask vardı ne de koruma...Polis onları durdurmadı bile...
Birde yüksek cc li adamlar hava atmayı severmiş... Nerden çıktıysa bu .Sanki istatistik yaptınız.Ben şehir merkezine mecbur kalmadıkça girmemeye çalışırım.Milletin bakışları beni çok rahatsız ediyor.Aragazı atıyormuyum ,atıyorum.Peki neden atıyorum,vites düşürürken devri yükseltip arka tekerin kilitlenmesini engellemek için.Ama MOTOR KULLANMAYI BİLMEYENLER bunu hava basmak için yaptığımı zannediyor.
Zaten biz ss ciler baba parası ile geçinen zenginleriz.Kendimiz çalışıp alamayız.Yeter kardeşim bu ne ya!İyaş Avm'nin karşısında bir tane park var.Arasıra orada takılırım .Oradan geçen motorcuları gözlemlerim.Kask takan 1/10 bile değil.
BÜYÜK MOTOR diye bir tabiri de ilk defa duydum.BÜYÜK MOTOR dan konu ss'a nasıl geldi onu hiç hiç anlamadım.
Neyse biraz daha yazmaya devam edersem ağzımı bozacağım...
I've woken now ,to find myself , in the shadows all I've created.
-
21 Temmuz 2012, 01:00
#71
Khutuck sunu yaziyim begencem seni.
Itirazim var, simdi orandan bahsetmissin.
Toplam 150cc alti motor sayisi ve toplam 600cc=+ uzeri SS sayisi nedir acaba?
Bence 150cc ve alti acik ara ondedir.
Gelelim asil konuya simdi sen diyosun ki kurye, liseli, yok efendim mobilet star, alemin qrali, ReYiZ, neonlu mondial 150zcler cok normal insanlar.
Ama adam motora daha fazla para verdiyse ve ayni apacilikleri yapiyorsa apacilik level i daha yuksektir.
Neden cunku parasi var, o zaman sorum su paran yoksa zaten apacisindir diye mi bakiliyor yoksa ucuz motorla yapilan apacilikler fasulyeden mi sayiliyor?
Demek istedigim eger apacilik oranindan bahsediyorsak 150cc ve alti grubu tartismasiz tek gecer.
Ve son olarak eklemek istedigim bilincli motorcular arasinda en cok motor koruma ve aksesuara para veren egitimlere giden grup yine SS cilerdir.
Kendi kendine gaza gelmeyipte hiz yapmayan ve patlayan kac SS ci var kac enduro vs vs var?
-
21 Temmuz 2012, 01:26
#72
Açıkçası trafikte abuk sabuk hareketler yapan tomofil sürücülerini, telefonla konuşarak 60 promil alkollüymüş gibi araç kullanan dangalakları nasıl ki kınıyorsam ve küfür ediyorsam kask takmayanlara da ederim ve ediyorum. Benim otomobilimden kullanan ve apaçilik yapan ya da ben yaşlarda bunu direksiyon başında yapana nasıl kötü gözle bakıp laf söyleniyorsa tüm camiasına motosiklet için de bu geçerli. Kimse yüzünden ön yargılara maruz kalmak zorunda değilim!
-
21 Temmuz 2012, 02:01
#73
Supersport motosikletler zaten görsellikleriyle, sesleriyle, performanslarıyla çok dikkat çeken motosikletlerdir.
Bende litrelik supersport kullanıyorum ve güvenle kullanabilmek için birçok kıyafet, techizat aldım,
birilerine hava atmak veya kendimle birlikte başkalarının da hayatlarını tehlikeye atmak gibi bir niyetim hiç olmadı, bu niyetle de satın almadım hiçbir motosikletimi!
Hava atmıyorum, riske girmiyorum (AMA!) çok dikkat çekici, riskli ve kullanımı zor bir motosiklete biniyorum. Benim kabahatim ne? Apaçi miyim? Görgüsüz müyüm?
Var sayalım ki öyleyim, bunca yıl motosiklet kullandım, tecrübe edindim, birçok şey öğrendim ve hala devam ediyorum, eğitimlere katıldım... Eee? hepsi boşuna mı?
Bazılarına hızlı gelebilir fakat şöyle bir durum da var! Supersportlar trafik içinde veya düşük hızlarda çok çabuk ısınıp, hararet yapabilen motosikletlerdir, açıklık ister, rüzgar ister, hız ister!
bir scooterla 120 bile yapmak riskliyken, ben 1. vitesimde 128km görüyorum ve 150km'den sonra ancak soğutabiliyorum motosikletimi, yolumuda ona göre seçiyorum veya bir şekilde yol açıyorum kendime. Bu bir zevk işi, o yüzden eleştirilemez veya tartışılamaz!
her koyun kendi bacağından asılır, akılsız başın cezasınıda ayaklar çekermiş. bir yerde de bunları konuşup-tartışmak çok anlamsız!
ben kask takıyorum, korumalarımı giyip önlemimi alıyorum! bir başkası yapmıyorsa bu onun sorunudur, kimseyi ilgilendirmez.
-
21 Temmuz 2012, 02:33
#74
Sırf bu yüzden sadece 600cc üstünü kabul edeceğim ayrı bir forum kurma niyetindeyim...
-
21 Temmuz 2012, 02:33
#75
glock adlı üyeden alıntı
Supersport motosikletler zaten görsellikleriyle, sesleriyle, performanslarıyla çok dikkat çeken motosikletlerdir.
Bende litrelik supersport kullanıyorum ve güvenle kullanabilmek için birçok kıyafet, techizat aldım,
birilerine hava atmak veya kendimle birlikte başkalarının da hayatlarını tehlikeye atmak gibi bir niyetim hiç olmadı, bu niyetle de satın almadım hiçbir motosikletimi!
Hava atmıyorum, riske girmiyorum (AMA!) çok dikkat çekici, riskli ve kullanımı zor bir motosiklete biniyorum. Benim kabahatim ne? Apaçi miyim? Görgüsüz müyüm?
Var sayalım ki öyleyim, bunca yıl motosiklet kullandım, tecrübe edindim, birçok şey öğrendim ve hala devam ediyorum, eğitimlere katıldım... Eee? hepsi boşuna mı?
Bazılarına hızlı gelebilir fakat şöyle bir durum da var! Supersportlar trafik içinde veya düşük hızlarda çok çabuk ısınıp, hararet yapabilen motosikletlerdir, açıklık ister, rüzgar ister, hız ister!
bir scooterla 120 bile yapmak riskliyken, ben 1. vitesimde 128km görüyorum ve 150km'den sonra ancak soğutabiliyorum motosikletimi, yolumuda ona göre seçiyorum veya bir şekilde yol açıyorum kendime. Bu bir zevk işi, o yüzden eleştirilemez veya tartışılamaz!
her koyun kendi bacağından asılır, akılsız başın cezasınıda ayaklar çekermiş. bir yerde de bunları konuşup-tartışmak çok anlamsız!
ben kask takıyorum, korumalarımı giyip önlemimi alıyorum! bir başkası yapmıyorsa bu onun sorunudur, kimseyi ilgilendirmez.
Siz motosikletinizi soğutmanız lazım diye milleti riske atamnızmı gerekiyor. Kimse bir birini kandırmasın ss motosikler pist için üretilmiş motorlardır cadde tipi motor değildir. Bu motorları kullanmaya ne ülkemizin asfaltı nede trafiği uygundur. 15-20bini biriktiren ya bu foruma gelip 600cc ile başlasam olurmu diyor yada sormadan gidip ss motor alıyor. Şu kademeli ehliyet ülkemize gelmeli yerinden kalkan gidip yüksek cc motor almamalı. Eğitim olmadıktan sonra enduroda kullanan ss kullanan naked kullanan farketmez beyin olmadıktan sonra eğitim olmadıktan sonra hepsi aynı.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
21 Temmuz 2012, 02:39
#76
Çok gerizekalı SS'ciler tanıyorum, onun yanında çok efendilerini de tanıyorum. Olay kullanıcıda bitiyor tamamen.
Bu arada Seçkin, dizlik takmaya başladın mı?
-
21 Temmuz 2012, 04:12
#77
ÜmitDURA adlı üyeden alıntı
Sırf bu yüzden sadece 600cc üstünü kabul edeceğim ayrı bir forum kurma niyetindeyim...
O forumun pek tadı olacağını sanmıyorum
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
21 Temmuz 2012, 04:39
#78
ÜmitDURA adlı üyeden alıntı
Sırf bu yüzden sadece 600cc üstünü kabul edeceğim ayrı bir forum kurma niyetindeyim...
çok iyi ve çok doğru olur! fakat forumda supersport'u olmayan ve düşük cc'ye binen çok beğendiğim, saygı duyduğum ve ciddiye aldığım insanlarda var!
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:27 ----------
chemical adlı üyeden alıntı
Siz motosikletinizi soğutmanız lazım diye milleti riske atamnızmı gerekiyor. Kimse bir birini kandırmasın ss motosikler pist için üretilmiş motorlardır cadde tipi motor değildir. Bu motorları kullanmaya ne ülkemizin asfaltı nede trafiği uygundur. 15-20bini biriktiren ya bu foruma gelip 600cc ile başlasam olurmu diyor yada sormadan gidip ss motor alıyor. Şu kademeli ehliyet ülkemize gelmeli yerinden kalkan gidip yüksek cc motor almamalı. Eğitim olmadıktan sonra enduroda kullanan ss kullanan naked kullanan farketmez beyin olmadıktan sonra eğitim olmadıktan sonra hepsi aynı.
Bu yazınızı direk bana yazmış olamazsınız herhalde, umuyorum ki genel olarak konuşuyorsunuzdur.
Bakınız! arz ve talep üzerine firmalar bu motosikletleri üretiyorlar ve bu modeller PİST için uygun değildir (yanlışınız var) Piste yakın modellerdir, SuperSport ayrı! Superbike ayrıdır... Pist motosikletleri apayrıdır! benim kullandığım cadde için yapılmış seri üretim Supersport'tur. Tr şartlarına uygundur, değildir orasını gerekli mercihler, bakanlıklar onaylar, tayin ederler... Standartlara uygun ki satışı yapılıyor ve bizde alıyoruz! Ayrıca ben kimsenin hayatını tehlikeye atmıyorum (yanlışınız var) ayrıca bunu söyleyebilmeniz içinde kullanımıma-sürüşüme şahit olmanız gerekir. FARKINDA OLMADAN BİRÇOK CANLININ VEYA İNSANIN HAYATINA KASTEDİYORUZ! HİÇ KİMSE MASUM DEĞİLDİR. yani...
-
21 Temmuz 2012, 11:34
#79
Bu başlık altına birşeyler yazdıktan sonra yaşadığım şehirde dün iftara kadar uzun bir süre dolaştım, yaşadığım yerde bir ara sık sık motosikletlilere yönelik kask, ehliyet, ruhsat kontrolleri yapılırdı, sanırım biraz kontroller laçkalaşmış olacak ki motosiklet kullanıcılarının hepsi soyunup dökünmüşler, birkaç kasklı vatandaşın hepside büyük cc.'li kullanıcılardı. yani başlıktaki genellemenin tam zıttı bir durum konusuydu bunu doğruca kabul etmem gerek.
Özellikle ikinci elin ve ikinci elleri internetten bulup satın almanın artması sebebi ile benim yaşadığım yerler gibi küçük il merkezlerinde bile bir racing makina patlaması yaşanıyor. Evim üç şeritli geniş bir yola yakın inanın bütün akşam kafamız ...liyor motorsiklet gürültüsünden . Önceleri yani son bir iki yazdan beri ilginç gelen, hatta motorları bile tanımaya başladığımız bir dönem yaşadık. "aa bak yine o kırmızı cbr,yesil zzr...." derken işin öyle bir suyu çıktı ki artık motor gürültüsü tahammül edilmez noktaya geldi. Yalan değil artık 155'i açıp durumu şikayet edenlerden biri haline geldim. Tabi şunuda eklemek lazım, evimizin önünden bu deneme hızlarını yapan arkadaşların bazılarında kask yok. Nasıl oluyor demeyin basbayı yok işte, adam bir şekilde o şekilde bu yüksek süratleri yapmaktan çekinmiyor, rüzgardan bile rahatsız olmuyor.
Burda bu tür motorlar kullanan adam akıllı tüm arkadaşları tenzih ederim, çünkü benimde bu tür motorlar kullanarak bizzat beni bu işe bulaştıran arkadaşımdır. Ama yine aynı arkadaşımızında onayladığı gibi ss kullananlar arasında malların sayısı büyük hızla artmakta. Zaten bu durum kendini meydana gelen kazalarla da kendini gösteriyor.
Bir ikincisi bazı arkadaşların kask takmayı bir opsiyon olarak göstermesi, yani "canım takmazlarsa takmasınlar, kendi canı değil mi?" anlayışı var ki bu kesinlikle yanlış. Kask sadece hayat kurtaran bir güvenlik önlemi değil, sürüş güvenliğinide artıran bir şey. 130-140 ila giderken kaskın vizörüne çarpan bir taş bile tehlikeli bir şekilde kırılmaya ve dikkat dağılmasına yol açacak gibiyken, insanların kasksız nasıl sürat yapabildiklerini anlayamıyorum (evet gözlük takıyoruz diyenleri duyar gibiyim...). Yani kazya müdahil olan motorcunun sadece kendisine zarar vermesi gibi bir durum söz konusu değil, kendi sorumluluğunu almamış bir insandan başkalarının sorumluluğunu da beklemek aptallık olmalı.
-
21 Temmuz 2012, 12:10
#80
glock adlı üyeden alıntı
Supersport motosikletler zaten görsellikleriyle, sesleriyle, performanslarıyla çok dikkat çeken motosikletlerdir.
Bende litrelik supersport kullanıyorum ve güvenle kullanabilmek için birçok kıyafet, techizat aldım,
birilerine hava atmak veya kendimle birlikte başkalarının da hayatlarını tehlikeye atmak gibi bir niyetim hiç olmadı, bu niyetle de satın almadım hiçbir motosikletimi!
Hava atmıyorum, riske girmiyorum (AMA!) çok dikkat çekici, riskli ve kullanımı zor bir motosiklete biniyorum. Benim kabahatim ne? Apaçi miyim? Görgüsüz müyüm?
Var sayalım ki öyleyim, bunca yıl motosiklet kullandım, tecrübe edindim, birçok şey öğrendim ve hala devam ediyorum, eğitimlere katıldım... Eee? hepsi boşuna mı?
Bazılarına hızlı gelebilir fakat şöyle bir durum da var! Supersportlar trafik içinde veya düşük hızlarda çok çabuk ısınıp, hararet yapabilen motosikletlerdir, açıklık ister, rüzgar ister, hız ister!
bir scooterla 120 bile yapmak riskliyken, ben 1. vitesimde 128km görüyorum ve 150km'den sonra ancak soğutabiliyorum motosikletimi, yolumuda ona göre seçiyorum veya bir şekilde yol açıyorum kendime. Bu bir zevk işi, o yüzden eleştirilemez veya tartışılamaz!
her koyun kendi bacağından asılır, akılsız başın cezasınıda ayaklar çekermiş. bir yerde de bunları konuşup-tartışmak çok anlamsız!
ben kask takıyorum, korumalarımı giyip önlemimi alıyorum! bir başkası yapmıyorsa bu onun sorunudur, kimseyi ilgilendirmez.
Bak dediklerinde haklısın ama bizim yollar ve trafik kurallarına göre yaptığın hız doğru değil. Ayrıca sen böyle ve senin gibi düşünenler böyle yapıyor. Ancak sürücülerin kullandığı korumalar yayaları yada trafikte ki diğer sürücüleri korumuyor araçlarınız hızlı olmak zorunda anlattığın gibi ama yollar müsait değil hızla yapılan kazalar daha kötü daha az şans var fizik kuralları gereği. Her araçla kaza oluyor ama hızınızdan dolayı daha tehlikeli.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)