Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
zaten joride ile xenter arasında gidip geliyorum
geçen ay adana da vardı bi tane 6000 tl ye sıfır ayarında kaçırdığıma çok pişmaama altın fiyatları çok düşük 10 tane gram 5 tane de ata lira var biraz yükselsin hemen değerlendirmeye alıp alacağım bi tane xenter veya joride200i
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Bir PCX kullanıcısı olarak sonuna kadar tavsiye ederim. Hızlanması, manevra kabiliyeti, konforu ve dengesi çok iyi. Şehir içi kullanım için en ideal motorlardan biridir. Uzun yolda tek çekeceğiniz sıkıntı 107 km/h de devreye giren devir kesici. Oturuş falan olarak bakarsan da gidon sana daha yakın ve yüksek. Tutuşu ve duruşu çok rahat bir motosiklettir. Sormak istediğin soru olursa zevkle cevap verebilirim.
1 senedir PCX kullanıyorum.bende senin gibi bu iki model arasında kalmıştım ama görünüş benim için daha önemli diyerek gidip pcx aldım. neticede aldığım honda pcx ps150 den az yakıyor max hızı 108-110 arası devir kesiciye giriyor. ama gidip 160€ ya jcosta varyatör alınca zaten oluyor sana ps150. eğer şehir içinde kullanacaksan her iki modelde çok iyi sonuçta honda kalitesi. görüntü açısında pcx çok ağır basar.bagaj pcx de daha iyi. lastik ebatı ps150de daha iyi. ama en önemliside git motorların bir üstüne otur boy kaç kilo kaç?.. ayaklarını bir uzat bakalım rahat ediyormusun.benim boyum 1.82 ve kötü görünmüyor pcx de. ayak uzatmada uzun yolda rahat ettiriyor.malzeme kalitelerine bak şıklık vs incele kararını ona göre ver.
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
Ben de iki model arasında kaldım. Bayide 150'lik Psi ve PCX ikisini de iki saat detaylı olarak inceledim.
PSi 150 çok kaliteli bir alet ve en az iki pcx'i hurdalığa gönderirim havasında.
1- PSi selesi PCX'ten yüksek. PSi'de ayaklarım yere tam basmadı ayrıca PCX'in selesi PSi'ninkinden çok daha rahat.
2- PCX'te tüketimsiz duraklama özelliği var. PSi'de yok. Ev-iş arasında sadece bir trafik ışığı var o da 90 saniye kırmızı yanıyor ve beni deli ediyor. O ışık olmasa 60 saniye içinde evde olacağım. Artık o ışıkta beklerken yakıt tüketmeyeceğim.
3- PCX'te başlatıcı ve üreteç teknolojisi daha gelişmiş.
4- PCX, PSi'den toplamda daha sessiz.
5- PCX'te 12 volt çakmak çıkışı var. PSi'de yok. Acil telefon pil dolumu gerekebilir. Kışın kullanmadığında PCX aküsünü sökmeden buradan ufak bir tesisat modifiyesiyle şarjedebilirim.
6- PSi, Avrupa pazarına yönelik, PCX ise Asya pazarına yönelik hazırlanmış izlenimi uyandırıyor. Bir türlü Avrupa'ya kanım ısınmadı.
7- PCX, PSi'den 20 kg daha hafif ve bu da binlerce kilometre yol yaptığınızda dikkate değer yakıt tasarrufu sağlar. Güç ağırlık oranlarını detaylı incelemedim ancak PCX, güç ağırlık oranında PSi'yi hafifçe geçebilir ve benim gibi hafifsiklet biri için hızlanmada fark yaratır. PCX'in hava sürtünmesinin PSi'ninkine göre daha az olacağını ve yakıt tüketibinin bu nedenle daha az olacağını düşünüyorum.
8- PCX'te yan sehpa indirildiğinde motor duruyor. PSi'de bu özellik yok. Ne uğraşacağım anahtarla.
9- PCX 150, Psi 150'ye göre 200 TL daha ucuz.
10-PSi'nin İtalya fabrikası üretimi durdurmuş. Üretim durduysa ikinci el piyasası PCX'e göre zayıflayabilir.
11-En önemlisi PCX kesinlikle PSi'den daha tipli duruyor. PSi ile kendimi biraz yaşlı hissedebilirdim.
İlk gözağrısı Today'ime kuma geliyor, bakalım ne zaman kavuşacağız PCX'e.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)