Güle güle kullan kardeşim
Nasip olursa elimdeki 150 zc yi satıp pcx'in beyazını almayı düşünüyorum şuanda bildiğim kadarıyla 5900e peşin veriyolar
motorla ilgili izlenimlerini bekleriz..
Güle güle kullan kardeşim
Nasip olursa elimdeki 150 zc yi satıp pcx'in beyazını almayı düşünüyorum şuanda bildiğim kadarıyla 5900e peşin veriyolar
motorla ilgili izlenimlerini bekleriz..
Ben bulunduğum bölgede peşin 5800'e aldım, diğer yerlerde nasıldır pek bilmiyorum açıkçası. Ama aşağı yukarı o fiyatlardadır. İlk izlenimlerimi paylaşacak olursam, oldukça atak, seri ve rahat bir motor diyebilirim. Otomatik durdurma/başlatma (start-stop) özelliği sayesinde, ışıklarda veya kısa dur-kalklarda kolaylıkla benzin tasarrufu sağlıyor. Diğer taraftan oturuş mesafesi benim boyuma oranla (1.80) çok rahat olduğunu söyleyebilirim. İlk depo benzinim henüz bitmedi (25liraya tam doluyor) bitince ne kadar yakacak yazarım. Tabi farkettiğim diğer detayları da..
Selenin ortasındaki gereksiz pedi sökünce, bu kadar rahat seleyi neden bu parçayla mundar etmişler diye düşüneceksin.
Ben söktüm ve şu an tarifsiz bir konfor yaşıyorum, tavsiye ederim.
hemide kırmızı kasa...what a wanderful..lıfe...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Kırmızısı ilk günden beri favorimdi zaten.
Cayır cayır maşşallah
Çok yakın bir arkadaşım için uzun araştırmalar yapmıştım
Sonucunda başka alternatif çıkmamıştı listemdeki maddelere göre
Sonra neyin nesidir bu PCX demiş iyice detaya girmiştim yanlışlıkla kendimde aşık olmuştum
Bayramdan sonra kendisi de aramıza katılacak nasipse, büyük konuştu 3500 fazla vermem bi motosiklete dedi, tükürdüğünü yalamak ile cebelleşiyor şuan çok beğendi !
Her gördüğümde çok sevimli, zıpır geliyor gözüme. Yollarda yanımdan uzayıp gidince bi daha sevimli demiycem bu canavara diyorum
Çok güzel fotoğraflar, güle güle kullanmak nasip olsun tekrar tekrar
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Tekrar tekrar teşekkürler, haklısın ilk bakışta güzel görünüşüyle aldatıyor insanı ancak hız ve performans açısından da oldukça sağlam bir alet. Fiyat kimilerine fazla gelebilir fakat aldıktan sonra bu paraya değdiğini anlıyor insan. En güzel örneklerinden biri de yakıt tasarrufu, mesela ben depomu geçtiğimiz Perşembe (02.08.2012) tam dolu olacak şekilde doldurdum (25 TL). Haftasonu epey gezdiğim için bayağı yaktım (bu kişiden kişiye değişir) hal böyle olmasına rağmen depo neredeyse çeyrekte şuan ve şuana kadar 210 km. yaptım son depo ile.. Gerisini PCX almayı düşünenlere bırakıyorum.
PCX bana şöyle geliyor 50.000 TL bir ev alırsınız kira geliriniz 300 TL diyelim / 70.000 TL bir ev alırsanız kira geliriniz 750 TL olacak ise neden 50.000 liği alasınız ki. Borç harç bulur yine 70 liği alırım, nede olsa o borcu kendisi ödeyecek.
He yada hiç almam
20.000 fazla verdim diye bana 450 TL fazla kazandıran ev ne ise benim için PCX budur - yakıt tasarrufu ile, malzeme kalitesi ile, fiyat performans ile, 2. eli ile, muhteşem görsellikteki duruşu ile, konfor güç , tork, sürat... ...
Parasının hakkını fazlasıyla, son kuruşuna kadar hakediyor bence her kullandığınızda da sizin cebinize çalışıyor, bencil de değil daha ne olsun
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Benzetme enteresan olmuş ama maliyet açısından öyle olduğunu söyleyebiliriz. 25TL ile 200 km. hiçte küçümsenecek bir rakam değildir.
Bende şuan aynı ikilemdeyim, bir arkadaş performans olarak aralarında dağlar kadar farkın olmadığını söylemişti eğer gerçekten böyleyse tercihim pcx ten yana olacak.. Bu tip karşılaştırma yapan olduysa görüşlerine çok ihtiyacım var
PCX kullanıcısıyım, 1300km oldu, gerçekten çok memnunum. Babama da bir tane almak istedim fakat bu defa ikinci ele yöneldim. Afaki rakamlar uçuşuyor piyasada... Bu nedenle uygun fiyatlı bulduğum bir PC 150 yi düşünüyorum. Konfor açısından acaba farklı olur mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum. PCX in konforu da performansı da yeterli olduğu için daha azı ile karşılaşırsam çok üzülürüm.
Arkadaşlar Merhaba,
Hem PCX hemde şuanda PS150 kullanan motor sever olarak belkide bu yazacaklarım aynı benim gibi bu forumdan bilgi alarak beni aydınlattığı gibi sizleride aydınlatacaktır.
Motor almadan önce forumlardan hep alacağım motorlarla ilgi tavsiyeleri ve deneyimleri okurdum ancak fikirlerimi kimseyle paylaşmazdım.(Ne ego ama )
Şimdi gel gelelim motorlara.Öncelikle kullanım amacınızı iyi belirlemeniz gerekiyor ama arada öylesine uçurumlar yok onu söyliyeyim.Motoru sıfır Honda Plazadan alacakların iki motor arasındaki fiyat farkı yaklaşık 1000 Tl.Aynı fark 2 El piyasayada yansımış durumdaki bu sıfır alanlara çokta zarar ettirmiycek bi faktör.
Yakıt olarak kimi PCX için full depo 200 kimi 250 demiş ben motorumlara(ESPsiz modeli) 6.0 Lt 280 km gittim ve bu sakin kullanımda biraz agrasif kullanırsanız maksimum düşüş 30 km oluyorduki buda 250 km.Şuan Ps150 ile 6.0 Lt 250 km gidiyorum ve yine agrasif sürüşle 220 km civarında sürüş sağlayabildim.Tabi burda 25cc fark ve PCX'in START-STOP özelliğinin farkı ortaya çıkıyor.
Gelelim performansa PS150 çok atak bir motor özellikle araç sollarken PCX'E göre farkındalık yaratıyor.
Görünüm olarak PCX yine artıda ama eksik bir yönü var arka kuyruğa topcase taktırmak hem kuyruğun delinmesine hemde daha sonralarda delinen yerlerden kuyruğun çatlamasına sebep oluyor.Tabi biz türkler topcase olmadan yapamayız.Mühendislerde bunu düşünememiş)))
Ps150 sele olarak biraz daha konforlu tabi PCX'in burda tek artısı artçı ile sizi ayıran bölümü.Buda sürücüyü değil artçının konforu düşünülmüş.Tabi uzun yolda sanki artçı yoruluyo))
Lastiklere gelince hakikaten IRC Marka lastiği üreten Pirelli sanki insanlara kastı varmış gibi bi lastik üretmiş.Özellikle ıslak zeminde diyorum,kalkış esnasında gaza hızla bile dokunsanız arka lastik olduğu yerde pati çekerek kalkıyor ve buda hiç istenilen bir durum değil.(KURU ASFALTTA BİLE LASTİK KAYARMI)Aynı lastik PS150"yede takılmış ama biraz daha geliştirilmiş ve ıslak zeminde kaysada normal asfaltta sorun yok.
Güvenlik açısından lastiklerde PS150 daha iyi demekle beraber fren sistemleri her ikisindede kombi ve bu duruş mesafesini kısaltıyor.
Şimdi diyeceksenizki sen hangi motoru tavsiye edeceksin.Ben herikisinide kullandım.Hergün işe gidip gelen birisi olarak ilk etapta yakıt,(PCX)sonra hadi eşini al gez toz dersen(PS150) derim.
Öylede oldu zaten hergün işe gidip geliyorum.Biraz daha fiyatlı oluyor bana ama Antalyadan hadi çıkalım deniz kıyısından KAŞ,KALKAN,ÖLÜDENİZ yapalım dediğimde PS150 diyorum.Bana kimse kızmasın bu yazdıklarımdan dolayı bu benim tamamen kendi Şahsi fikirlerim ve deneyimlerimdir.Ama halen inanın bana Gönlüm PCXte hemde sedefli beyaz)))
tabikide ps150i
pcx verilecek parayla yamaha xenter 150 alınması bu motorlar içinde en doğru seçimdir
bunu 2 pcx 125 kullanan ben (biri esp li) söylüyorum
ayrıca pcx abartıldığı kadar ekonomikte değil .o start stop özelliğini benim arkadaşım bile motoru ilgi çekmesi için yaptıklarını söylüyo
bu 125 cc motor çok bi fayda sağlarmı hiç.yakıt ölçümlerinde bilinçli gaz açmak çok önemlidir
hocam 2 haftaya kadar bende aynı ikilemdeydim ve zaten bu konuyada yazmıştım, geçen hafta ps 150i aldım ve şuan çok mutluyum. Performans, konfor, yakıt ekonomisi çok iyi bence ve pcx e göre ps 150i daha kalıplı.
ah o yamaha yokmu yap şu motoru 6999 bizde daha kolay alalım
çanta ön cam biraz lüks e kaçsada sigara içmeyen bi adama fazla dokunmaz
zaten tek zevk im motosiklet(alkol u saymazsak. oda akşamdan akşama)
bende 2014 e xenter la girebilirim çok dengeli ve konforlu olduğu söyleniyor ve ekonomik
tam benlik sürekli şehir içi arada bi 3000km turlar için oda 2 yılda bir
250cc almak biraz lüks e kaçar gibi onun yanına da bi küçük cc almak lazım şehir içinde xmax fazla geleceğinden en güzel seçim bence xenter
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
kalıp olarak hondanın ölçülerinde pcx daha kalıplı yer alıyor onun haricinde uzunlukta bile ps150 daha uzun ama şaşırtan kalıp meselesi oldu inceledim meğer o kalıp pcxte ayak konulan yerin kalınlığıymış orada bi çıkıntı var altta onun genişliği onun haricinde ince ve gidon aşağıda göstergeler en aşağıda yer alıyor binince
bence hiç lüxs kaçmaz millet deli gibi 250 sınıfında iddalı motor olmadığından xciting ve gts 250 aldı.sonrada parçaları çok çabuk soldu xcitinglerdede deli gibi debriyaj sesi patlak verdi:D tıpkı ps150 de olduğu gibi
herkez bu günlerde xmax 250 dönüyor yenilendi harika oldu
xenter 150 ise bizim honda nın kazık attığı ses problemiydi bazılarının f1 aşığıydı gibi sorunlarını yapmadan sorunsuz kullanılabilecek bir motor olarak görüyorum.pcx ti yok ps di yok çinde yapılan aprilla screbeo ydu bunlara dönüp bakmayın bile
Mustafa Kemal Atatürk
aprillayı sıkıştırma oranından ve bakım parça pahalı olduğundan eledim
nerde üretildiğine hiç girmiyorum bile
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)