Cbr 250 r için lastik tavsiyesi
Reklamlar
-
Herkese merhaba arkadaşlar! iki hafta içinde honda cbr 250r alıyorum. Yorumları okuduğum kadarıyla default gelen lastikler çok kötüymüş. Motosikleti alırken kaliteli bir lastik takmayı düşünüyorum. Ancak forumda araştırdım pek bilgi bulamadım. Kaliteli yol tutuşu iyi olan güvenli bir lastik almayı düşünüyorum. 500tl gibi bir bütçe ayırabilirim.
-Cbr 250r için tavsiye edebileceğiniz lastikler hangileridir?
-Normal lastiklerden biraz daha kalın lastik takabilir miyim? Ve bunun güvenlik açısından bir katkısı olur mu?
-Default lastikleri direk bayiye bıraksam alacağım lastiklerde bir indirim sözkonusu olur mu?
Reklamlar
-
susruta adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba arkadaşlar! iki hafta içinde honda cbr 250r alıyorum. Yorumları okuduğum kadarıyla default gelen lastikler çok kötüymüş. Motosikleti alırken kaliteli bir lastik takmayı düşünüyorum. Ancak forumda araştırdım pek bilgi bulamadım. Kaliteli yol tutuşu iyi olan güvenli bir lastik almayı düşünüyorum. 500tl gibi bir bütçe ayırabilirim.
-Cbr 250r için tavsiye edebileceğiniz lastikler hangileridir?
-Normal lastiklerden biraz daha kalın lastik takabilir miyim? Ve bunun güvenlik açısından bir katkısı olur mu?
-Default lastikleri direk bayiye bıraksam alacağım lastiklerde bir indirim sözkonusu olur mu?
Merhaba. Sorularınıza sırasıyla bir cbr 250r kullanıcısı olarak cevap vermek isterim.
1)_ Motorun üstündeki lastikler iyi bir kaliteye sahip olmasa da, ısındıktan sonra kuru zemin performansı kötü olmayan bir lastiktir. Ben elbetteki daha sağlıklı bir sürüş için değiştirmenizi şiddetle tavsiye ederim.
2)_ Motorumun orjinal lastiklerini 1.000 km. de michealin pilot activ ile değiştirdim. Fren performansım da, viraj giriş ve çıkışlar da gözle görülür bir iyileşe oldu. Bu sebeple kullandığım lastikleri tavsiye ederim. Ben takım ve peşin olarak 630 TL gibi bir rakama almıştım sanırım. Ebat değişikliğini tavsiye etmem. Uzmanlar zaten uygun olan ebatı belirleyip, motorumuzu o şekilde piyasaya sunuyorlar. Fakat arka lastiği 160'lık la değiştiren arkadaşlar olmuş olabilir. Orjinal ebatların dışına çıkıldığın da, yol tutuş ve benzin tüketim değerlerin de değişiklikler olabilir. Bu sebeple illa değiştirmek isterseniz (bence hiç gereği yok) iyice araştırmanızı tavsiye ederim.
3)_ Bu sorunuza en iyi cevabı, konuşacağınız bayilerden alırsınız. İnternetten alış-veriş söz konusu ise, lastiklerinizi alan bir online satış mağazası olacağını sanmıyorum. Onun yerine biraz daha masraf yapar, elinizdeki mevcut lastikleri internet aracılığı ile satabilirsiniz.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
Zahmet edip yazdığın güzel tavsiyeler için çok teşekkür ederim soner. Ebat değişikliğinden vazgeçtim söylediğin üzerine çünkü benim için güvenlik önce gelir. Dediğin lastiğe de baktım forumlarda, beğenilen bir lastikmiş biraz daha araştırma yapıcam diğer üyelerden de lastik tavsiyeleri gelirse üzerine düşünüp karar veririm.
-
150 Lastik takabilirsin bence.Bi sorun olacağını sanmıyorum
-
Default lastik ebatları nedir acaba?
-
susruta adlı üyeden alıntı
Zahmet edip yazdığın güzel tavsiyeler için çok teşekkür ederim soner. Ebat değişikliğinden vazgeçtim söylediğin üzerine çünkü benim için güvenlik önce gelir. Dediğin lastiğe de baktım forumlarda, beğenilen bir lastikmiş biraz daha araştırma yapıcam diğer üyelerden de lastik tavsiyeleri gelirse üzerine düşünüp karar veririm.
Rica ederim.
Orjinal ölçüler:
Ön: 110/70-17
Arka: 140/70-17
Önce emniyet, sonra hareket...
-
susruta adlı üyeden alıntı
Default lastik ebatları nedir acaba?
140 70 17 ebatları
-
SonpoL adlı üyeden alıntı
Merhaba. Sorularınıza sırasıyla bir cbr 250r kullanıcısı olarak cevap vermek isterim.
1)_ Motorun üstündeki lastikler iyi bir kaliteye sahip olmasa da, ısındıktan sonra kuru zemin performansı kötü olmayan bir lastiktir. Ben elbetteki daha sağlıklı bir sürüş için değiştirmenizi şiddetle tavsiye ederim.
2)_ Motorumun orjinal lastiklerini 1.000 km. de michealin pilot activ ile değiştirdim. Fren performansım da, viraj giriş ve çıkışlar da gözle görülür bir iyileşe oldu. Bu sebeple kullandığım lastikleri tavsiye ederim. Ben takım ve peşin olarak 630 TL gibi bir rakama almıştım sanırım. Ebat değişikliğini tavsiye etmem. Uzmanlar zaten uygun olan ebatı belirleyip, motorumuzu o şekilde piyasaya sunuyorlar. Fakat arka lastiği 160'lık la değiştiren arkadaşlar olmuş olabilir. Orjinal ebatların dışına çıkıldığın da, yol tutuş ve benzin tüketim değerlerin de değişiklikler olabilir. Bu sebeple illa değiştirmek isterseniz (bence hiç gereği yok) iyice araştırmanızı tavsiye ederim.
3)_ Bu sorunuza en iyi cevabı, konuşacağınız bayilerden alırsınız. İnternetten alış-veriş söz konusu ise, lastiklerinizi alan bir online satış mağazası olacağını sanmıyorum. Onun yerine biraz daha masraf yapar, elinizdeki mevcut lastikleri internet aracılığı ile satabilirsiniz.
michelin pilot active iyi midir ? daha iyisi ya da başka seçenek var mıdır fiyatı gayet makul gözüküyor ?
-
CBR 250R İÇİN LASTİK TAVSİYENİZ NEDİR ACABA
-
Default ne arkadaşım. Mevcut lastik desen havan mı batar. İçine ettiniz güzel Türkçemizin.
-
500 tl civarına maalesef lastikler yok. Michelin veya Pirelli marka lastik önerebilirim. Pirellide 1 , michelinde uyan 2 ebat var yanılmıyorsam
-
Pirelli diablo rosso 2. Orjinal ebatlari degistirme.
-
Herkesin hep bir ağızdan önerdiği lastik Rosso 2 dir...
-
Cbr250 olsun Ninja300 olsun orijinal lastikleri ile (ikisinin lastigi de ayni marka) hafif bir frende motorun kici atiyordu. Pirelli Diablo Rosso aldim sorun kalmadi. Kesinlikle rosso 2.
-
Eski bir 250r çı olarak Rosso 2 şifa olur şifa virajcı olur çıkarsın
-
orjinal ebatları değiştirmeyin.
pirelli diablo rosso 2 kullanıyorum. asfalt güzel ise lastikler çok iyi, ama asfalt kötü ise, parlıyosa, mermer üzerinde gidiyormuş hissi var. lastikte fazla diş olmadığı için çok kayıyor.
michelin pilotlar şehir içi kullanımda daha rahat olabilir.
-
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
orjinal ebatları değiştirmeyin.
pirelli diablo rosso 2 kullanıyorum. asfalt güzel ise lastikler çok iyi, ama asfalt kötü ise, parlıyosa, mermer üzerinde gidiyormuş hissi var. lastikte fazla diş olmadığı için çok kayıyor.
michelin pilotlar şehir içi kullanımda daha rahat olabilir.
Lastikte diş olmaması yalnızca yağmurda, çamur ve toprakta dezavantaj olur. Kuru tutuşta hiç su kanalı-diş-kesit her ne ise olmazsa tutuş o kadar yüksek olur
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Lastikte diş olmaması yalnızca yağmurda, çamur ve toprakta dezavantaj olur. Kuru tutuşta hiç su kanalı-diş-kesit her ne ise olmazsa tutuş o kadar yüksek olur
hocam şehiriçinde parlayan asfaltta rosso 2 lerle kullandın mı bilmiyorum ama arka taraf hiç sabit durmuyor nerdeyse.
teorik olarak dediğin doğru olabilir ama ben pratikte yaşadığım kendi tecrübelerimi aktardım.
-
Kullandım hocam, kendiniz diyorsunuz asfalt parlak diye. Tabi ki kayacak. Diş hiç olmasa daha az kayar
-
Merhabalar orjinal lastiği 30 bin kullandım.. Daha sonra Michelin pilot street aldım.. Pirelli Rosso2 de iyi baya ama ıslak performansı pilot streete göre bir tık daha düşük.. Rosso2 kuru havada candır yalnız.. Ebat değiştirmenizi önermem.. Alabileceğiniz lastikler şöyle..
Michelin pilot street
Pirelli diablo Rosso2
Bridgestone battlax bt-45
Bridgestone s20 evo
Bir kaç marka daha var ama çok kalın hamurlu lastikler tr yollarına bence bunlar ideal.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)