bugün teker yarın stopi!!! butun suc o kütüklerde biliyorsunuz degilmi?
bugün teker yarın stopi!!! butun suc o kütüklerde biliyorsunuz degilmi?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
@Khutuck senden bahsediyorlar bak
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
yahu arkadaşlar,adam cross kullanıyor,adı üstünde cadde motoru değil.arazide tek teker olmazsa olmazdır,hayat kurtarır.enduroyle off road la hiç uğraşmamış anlamayan kişiler gelip saçma sapan yorumlar yapmasın,yardımcı olmaktan çok kendinizi küçük düşürüyorsunuz.
Olm uğraşmayın benimle
normal şehir motorlarında çalıştırıyorsun debriyaja basıyorsun vitesi 1e atıyorsun deviri 8 civarlarına getiriyorsun gökyüzünü buluyorsun
[Bunu bir yerde okumuştum kendi tecrübem değiL]
ben denemedim pek de tavsiye etmem. biri caddede tek yapıyordu. karşısına araba çıktı birden inince dengesini kaybetti motorda sinyal, lamba vs. kalmadı. 1-2 sene oluyor bunu arkadaştan duyalı :D :D
Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !
harbi ne alıp veremedikleri var kütüklerle hic anlamadım
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
yapma
10 karakter
Karşınıza çıkan herhangi bir engelden geçneizi kolaylaştırır ön tarafın hafiflemesi. Büyük bir kayaya çıkarken bodoslama vurursanız çıkamazsınız fakat önü kaldırıp taşın üstüne koyabilirseniz gazla tırmanıp yolunuza devam edersiniz, yahut deminden beri muhabbeti geçen kütüğü kenara çekmek yerine üzerinden tekeri geçirirseniz durumu kurtarırsınız zira gazı açarsanız arka teker rahatça tırmanıp devam edecektir. Özetle ön kaldırabilmek motorunuzu tanımak anlamına gelir ve offroad için bu elzem bir durumdur, motorunuzu tanımak ve kontrol edebilmek avantaj sağlar.
Konunun ana sorusuna gelirsek, bence gayet gereksiz bir istek bu. Yani offroadda ihtiyaç duyulan tek teker olayı kısa sürelidir, kaldırır ve indirirsiniz -erotik cümle - ve vitesin uzunluğuyla çok fazla işiniz olmaz. Zira uzun süre tek tekerde gitmeye çalışırsanız engebeli zeminde düşmeniz kaçınılmazdır. Şayet şov yapmak amaçlı tek teker yapılacaksa bunu yapmak için ön teker havadayken vites değiştirmeyi öğrenmek çok daha faydalı olacaktır ve bu sayede vites oranlarıyla oynamak gibi gereksiz bir çabada bulunulmayacaktır.
Kolay gelsin.
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)