Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kros ile tekteker.Bir ts125e sahibim ve motorumun 1.vitesi çok kısa nasıl teker yprm

    REKLAM ALANI
  1. #21
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    bugün teker yarın stopi!!! butun suc o kütüklerde biliyorsunuz degilmi?
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    @Khutuck senden bahsediyorlar bak
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  3. #23
    mstfkrfk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    Cbf 600 SA & zongshen zs 200
    yahu arkadaşlar,adam cross kullanıyor,adı üstünde cadde motoru değil.arazide tek teker olmazsa olmazdır,hayat kurtarır.enduroyle off road la hiç uğraşmamış anlamayan kişiler gelip saçma sapan yorumlar yapmasın,yardımcı olmaktan çok kendinizi küçük düşürüyorsunuz.

  4. #24
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Olm uğraşmayın benimle

  5. #25
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    normal şehir motorlarında çalıştırıyorsun debriyaja basıyorsun vitesi 1e atıyorsun deviri 8 civarlarına getiriyorsun gökyüzünü buluyorsun
    [Bunu bir yerde okumuştum kendi tecrübem değiL]

    ben denemedim pek de tavsiye etmem. biri caddede tek yapıyordu. karşısına araba çıktı birden inince dengesini kaybetti motorda sinyal, lamba vs. kalmadı. 1-2 sene oluyor bunu arkadaştan duyalı :D :D
    Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !

  6. #26
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    harbi ne alıp veremedikleri var kütüklerle hic anlamadım
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  7. #27
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı mstfkrfk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu arkadaşlar,adam cross kullanıyor,adı üstünde cadde motoru değil.arazide tek teker olmazsa olmazdır,hayat kurtarır.enduroyle off road la hiç uğraşmamış anlamayan kişiler gelip saçma sapan yorumlar yapmasın,yardımcı olmaktan çok kendinizi küçük düşürüyorsunuz.
    Konu ilgimi cekti biraz aciklarmisin? Arazide tek teker hangi durumlarda elzemdir? Cidden bilmedigim ve ogrenmek istedigim icin soruyorum..

    Daha once kütüklerin uzerinden atlarken gerekiyor denmis ondan yazdik..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing

  8. #28
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı piyanist_irf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kütüğün üzerinden atlamak yerine motordan inip kütüğü elle kenara çekip yolumuza baksak olmazmı ? fikirdi
    abi elle çekilebilecek boyuttaki kütüğün üstünden geçmek çok sıkıntı olmayacaktır ya kütük çekilecek gibi değilse
    Ninja

  9. #29

    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul-antalya
    Motosikleti
    ( yok mlsf : (
    yapma
    10 karakter

  10. #30
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu ilgimi cekti biraz aciklarmisin? Arazide tek teker hangi durumlarda elzemdir? Cidden bilmedigim ve ogrenmek istedigim icin soruyorum..

    Daha once kütüklerin uzerinden atlarken gerekiyor denmis ondan yazdik..
    Karşınıza çıkan herhangi bir engelden geçneizi kolaylaştırır ön tarafın hafiflemesi. Büyük bir kayaya çıkarken bodoslama vurursanız çıkamazsınız fakat önü kaldırıp taşın üstüne koyabilirseniz gazla tırmanıp yolunuza devam edersiniz, yahut deminden beri muhabbeti geçen kütüğü kenara çekmek yerine üzerinden tekeri geçirirseniz durumu kurtarırsınız zira gazı açarsanız arka teker rahatça tırmanıp devam edecektir. Özetle ön kaldırabilmek motorunuzu tanımak anlamına gelir ve offroad için bu elzem bir durumdur, motorunuzu tanımak ve kontrol edebilmek avantaj sağlar.

    Konunun ana sorusuna gelirsek, bence gayet gereksiz bir istek bu. Yani offroadda ihtiyaç duyulan tek teker olayı kısa sürelidir, kaldırır ve indirirsiniz -erotik cümle - ve vitesin uzunluğuyla çok fazla işiniz olmaz. Zira uzun süre tek tekerde gitmeye çalışırsanız engebeli zeminde düşmeniz kaçınılmazdır. Şayet şov yapmak amaçlı tek teker yapılacaksa bunu yapmak için ön teker havadayken vites değiştirmeyi öğrenmek çok daha faydalı olacaktır ve bu sayede vites oranlarıyla oynamak gibi gereksiz bir çabada bulunulmayacaktır.

    Kolay gelsin.

  11. #31
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . Zira uzun süre tek tekerde gitmeye çalışırsanız engebeli zeminde düşmeniz kaçınılmazdır..
    bende mantık olarak böyle düşünmüştüm.. Dağa kayaya tırmanırken degilde uzun süre tekerde kalmak engebeli arazide nasıl bir elzemdir diye düsünmüstüm.. teşekkür ederim paylaşım için..
    If you don't Ride, You don't know...

    Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)