2 yıl servis garantin var zaten. motosikletin sıfır olduğu için en az 1 yıl arıza çıkarmaz umarım. ondan sonra iyi bir usta dersen izmir de sayılı derim sana)
2 yıl servis garantin var zaten. motosikletin sıfır olduğu için en az 1 yıl arıza çıkarmaz umarım. ondan sonra iyi bir usta dersen izmir de sayılı derim sana)
Motorun kilosuda ideal.. ilk başta boş bir alanda alıştırma yapmayı düşünüyorum. sonra ufak ufak sokak araları sonra yavaş yavaş şehir içi gezintiler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Evet galiba öyle İzmirde iyi bir servis yada usta bulmak kolay değilmiş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------
İzmirli arkadaşların muhakkak bildikleri ustalar vardır diyede düşünüyorum. Zamanı geldiğinde bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Ben bir yer buldum ama nasıl olduğunu öğrenmem için henüz fırsatım olmadı.
özlem hanım sizi korkutmayım ama kullanmayı öğrenirken düşmeyide öğrenin derim size. motosikleti kullanmak kadar düşerken nasıl düşeceğinizide öğrenin . hayat kurtarır.buda benim yorumum
Aynı fikirdeyim. Düşerken düştüğünüz yerede dikkat etmek gerekir. Bir uçurumun kenarında yada bir tırın önünde yada herhangi bir durumda olabilir. o yüzden panik yapmadan anında karar vererek hem hayatımı hem belki kazayı bile önleme şansınız olabilir. Motor hız içindir ama ben hızdan ziyade üzerinde keyifle sürmeyi seviyorum. Hız ve tahminde bulunamamak feci sonuçlara sebebiyet verebiliyor.
Öyle görünüyor. Biliyorsunuz ki konuşmak kolaydır asıl önemli olan konuşulanı yapabilmektir :D Ancak ben dikkat ettimde kendimde bu konularda yani araç sürüş genelde dediğim gibi oluyor yani neler yapabileceğimi tahmin edebiliyorum. Öyle çocukluğumdan beri araba süren birisi değilim. Ancak çok fazla trafiği seyrettim araba kullananları seyrettim. Artık otobüste giderken aracın sesinden tutunmadan dengemi kurmaya başlamıştım lise yıllarında oyun olsun diye. Bu vites geçişlerinde aracın hafif yavaşlaması ve hızlanmasıyla alakalıydı. Ne yapılması gerektğini kestirebilmek. önünüzden yanınızdan arkanızdan gelen araç ne yapacak? ve daha birçok şey... Motorunuzu sürerken viraj akırken ne kadar hızla gideceksiniz ne kadar meğil vereceksiniz. Bunlar hep deneyimle oluyor. büyük tekerlek farklı scooter tekerleği farklı. Önce anlamak hissetmek lazım kitaptan okunduğu gibi uygulamayla olmuyor zannedersem...
motosikleti aldıktan sonra mı soruyorsunuz (Bir bayan için en uygun motor hangisidir? ) bu soruyu?
madem almışsınız en uygunu bu demek ki. kazasız sürüşler...
İşlemler henüz bitmedi askıda... vazgeçme payı bırakmıştım. Ama gönlümde yatan buydu... Hiç tanımadığım insanlardan alacağım yorumlar daha açık olur diye düşündüm. Çok sordum çok araştırdım. iyice sinsin diyede sizlere sorayım dedim. iş çıkışı gidip işlemi sonlandıracağım. olay bu... Gönül isterdi bi yamaha honda yada suzuki ama onlar biraz cep yakıyor. o yüzden lifanı duydum araştırdım. eskiden mondial düşünüyordum ancak 3 4 yılda kullanıcılardan aldığım ve kullarak gördüklerim düşüncelerimi netleştirdi. Lifan Mükemmel değil ama beni üzmeyeceğini düşünüyorum ve şimdiye dek olumsuz bir yorumda almadım burada ve dışarıda...
hayırlısı olsun ozaman kararınızı verdiseniz. zaten bir yıla kalmadan da değiştirirsiniz.
Herkeze yorumları için teşekkür ederim. Bundan sonrada allah cümlemizi kazadan beladan korusun hatasız kullanabilmem için değerli bilgilerinizi benimle paylaşmanızı dileyerek iyi akşamlar diliyorum. Görüşmek üzere...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Neden 1 yıla kalmadan değiştiririm diye sorsam arada
ileride değiştirince söylediğimi hatırlarsınız
Ama neden değiştireceğimide söyler misiniz?
korkmanızı gerektirecek bişey yok. bunu da araba gibi düşünebilirsiniz. nasıl arabada vites değiştireceğiniz zaman debriyaja basıyorsanız bunda da debriyajı sıkıyorsunuz. tek fark motorda debriyaj elinizde arabada ise ayağınızda. unuturum diye korkmayın bence
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
sadece el ayak olayı :D sanırım yaparım yapmadan birşey diyemiyorum. viteslerde kolay 1 aşağı 1 ile 2 arası boş 2 3 4 5 yukarı. düşürmek içinde tek tek indirmek gerekiyor. sağ el ön sağ ayak arka fren. temeli biliyoruzda pratiğe gelince susuyorum...
valla o 1den sonraki 1 ve 2. vitesler arasındaki boş olayını anlamış değilim bana çok saçma geliyor. bu arada bir bayana her motor yakışır yeter ki tarzını belirlesin.nasıl ki her erkeğe yakışıyorsa her bayana da yakışır. dediğim gibi tarz meselesi. iyi akşamlar iyi forumlar diliyorum.
TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU
Teşekkürler iyi akşamlar bende motoru kullandığım zaman boş vitesi anlayacağım 1 ile 2 arasında ki. Söylenenden ziyade nasıl oluyor bilemiyorum.
Nasıl bir milletiz biz,yardımlasmayı seviyoruz fakat erkeklere deyil... Bunu anlamıyorum Su konuyu burada ben acsam hemen yazım yanlıslarına bakılıp (.,!?) bunlar yok diyip konu saptırılırdı veya cinliye para verme etme denirdi kınıyorum sizi..
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
En uygunu HONDA TODAY daha büyük bişey gerekiyosa TVS VEGO
yada 2.el bulabilirseniz 75cc yada 90cc TVS scooty pept
Yaw motorunu almıs islemler yapılıyor diyor.. Birde tavsiye alayım demiş... Hayal Buysa (HAYABUSA) Honda Cbr1000R,Yamaha R1 bence bunlarla baslamalısın...(Kadın Diyince korkuyorum nerde görsem araba olsun motor olsun eger (GAZ) ondaysa kacıcak delik ararım beni bulmasın anılarım coktur...
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
datlı, uğraşma oğlum. Bisürü kavga çıkaracan gene. Motor alınmış zaten. Bi öneri yazmaya gerek varmı? Yok. Anladın beni sen. Anladın anladın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)