o artçıyla irtibatı kes hacı sen :Dsen 65 o 95 :O
o artçıyla irtibatı kes hacı sen :Dsen 65 o 95 :O
ybr al iki kişi seksen km ile istediğin uzun yola gider.. bayırlarda sorun yaşamazsın korkmadan al.......
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
dün kymco ck 125 modeli arkadasım yolda kalmış 30-35 km kadar çektim ybr çok zorlandı 80 kg ben ck 125 teki arkadaşta70 kg derken ybr nin ön dişlide 15 derken baya bi zorlandı ama tık demedi çok meşakkatli bi iş iple motor çekmesi.. belki konudışı olcek ama napiyim şimdi nereye yazayım içimde kalmasın ya çeken motör 250 üzeri cc olacak yada çekme işlemi olmayacak
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
arkadaşım ben ybryi aldım, dediğin ağırlıkla (100 kiloluk artçımla, ben de 60 kiloyum) rahat rahat gezdim dolaştım, çok dik bayırlar da çıktım, rüzgara karşı da sürdüm. illaki zorlanacaktır ama zaten sağlam motor olduğu için yıpranmasını dert etme. sağlamlığı konusunda endişen olmasın. yakıtın artar, biraz da yavaşlarsın o kadar. neden muadilleri dururken o kadar para veriliyor? çünkü sağlam motor. gerisi zaten 125 cc ne kadar olursa o kadar.
Ybr alacak arkadaşa söylüyorum mcx yarı fiyatına ve çekişi %50 daha fazla ben o yüzden önerdim. Ha dersen ki benim altımda marka olsun, iki katını vereyim çekiş sıkıntısı çekerim diyorsan buyur ybr al. Ybr diyorlar sağlamda diğerleri farklı değil ybrden, biri demirden biri plastikten yapılmıyor. Anlamıyorum bu marka merakını aşırı derecede fark olsa diyeceğim tmm arada fark yok nerdeyse. İkisininde grenajları plastikten ikisinin şaseside demirden. Emin ol motorları da o derece aynı. Paranıza yazık mcx yanına en kaliteli ekipmanları alırım o paraya.
YBR ile cross motoru gibi dimdik tepelere 2 kişi çogu kez çıktım. Hatta dere yataklarından kum içinde dahi crosscu arkadasın pesinden her yere gittim Harika bir motor. 250cc-300cc si olsa dadından yenmez.. 1. viteste her türlü çıkar ama zorlanırmı dersen cigerden bagırır azcık yakıtın artar. Ama çıkar her türlü.
---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:44 ----------
Kötülemek gibi olmasın mondial vs. YBR ile kıyaslama yapmayın kaç defa ikisinede bindim. (Japonlar hariç). Gazı veriyorsun bi titreme geliyor motordan heryerin hissediyor gazı keserken bi titremede arkadaki aksamlardan geliyor çin mallarında. Motorun heryeri ayrı hareket ediyor gibi. Ybr de öyle değil tek parça demir varmış gibi altında dengeli kıvrak atik... Çin alacağına bundan al derim.
http://www.flashokey.com
arkadaşım dediklerini biz de düşündük vaktiyle. bu kadar insan fazla para verirken emin ol çok düşünüyor. şimdi tutup her şey aynı niye fazla para veriyorsunuz demen pek gerçekçi olmuyor. ben bu motoru alırken aklımda sadece bakımlarını yapayım ve beni yolda bırakmasın düşüncesi vardı. bu güveni de yıllardır kendini kanıtlamış olan ybr verdi. ustaların kucağında gezmektense veya ne bileyim yolda kalıp düşünmektense emin olduğum bir şeyi yaptım ve ybr aldım. diğerleri verse bu güveni emin ol fazla para vermez yerine o paraya benzin alır daha çok gezerdik. hem zaten adam karar vermiş.
http://www.flashokey.com
mrb arkadaşlar. arkadaşım sana tek bişey dicem.ben 90 kiloyum abim 105 kilo abımde motor olmadıgı için motoruma birlikte biniyoruz.illaki yokuşda kesilme oluyor ama daha yolda kaldıgımı yada yokuş çıkamadıgımı hatırlamıyorum
Olmaz bişi her yokusu cıkarsın
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Hiç belli olmaz bir Tvs Apaçi rtr150 ye biner tüm bildiklerinizi unutuverirsiniz
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
YBR al.... O kadar ;-)
130 kiloya yakın bayır yukarı 70 80 gördüğümüz oldu ybryle korkma bence kullanmayı bilirsen rahat gidersin zorlandığı yerde boğma motoru
nası keseyim usta babam olur kendisi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
evet arkadaşım doğru söylüyorsun o vibrasyon yokmu en sağlam adamı mahvediyor vallahi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
195 kilo vay be o zaman bende her yere çıkarım bu kiloyla bu artçıyla sıkıntı yapma diyorsun yani
ybr nin canını alsan, kafasına silah dayasan yinede o dediğin bayırları rahat bir şekilde çıkacaktır... sorun yaşarmıyım sorusuna gelirsek motoru bozmaya ömrün yetmez
Apaçiler cublara 3-4 kişi binip her bayırı çıkıyorlar sen ybr ile 2 kişi rahat rahat çıkarsın :D
Her sey gazda bitiyor dostum.. Asıldıgın sürece gider gitmem demez tık demez motor ne titreme var nede sorunu
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
vallaha bilader motor hiç tıkanmıyo bende var bir tane benim kilom 85 arkadaşımım ağırlığı hemen hemen 80 e yakın yokuş filan hiç tınlamıyo benzin konusuna gelirsek motor nasıl yapıyo bilmiyorum ama gittiğim mesafe 120 km ben tam gaz 100 km den aşağı hemen hemen düşmedim arada bir işte ışıklara filan takıldım 15 tl gittim :D
biraz titreşir ama tvs apache tam senlk zaten hint malı oranın nüfus kosullarına göre yapılmıs sıgdırırsan 3 kişide binersn
ben ybr nin yansanayisine devamlı 150 kg yüklü biniyorum. ibreyi 90 a direk yapıştırıyor. sonra ıkınıyor.
ybr çok daha iyidir elbet.
ha devamlı kesiciye falan sokmazsan motora zarar veremezsin.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)