Koruma demiri kimden korur ?
Reklamlar
-
26 Haziran 2012, 22:23
#1
Koruma demiri motorcuyu neyden korur ? bence yandan sürterek motora çarpan bir aracın, sürücünün ayağını koruma demirine sıkıştırıp ayağını kopartma ihtimali yatan motorun altından ayağı zamanında kurtaramama ihtimalinden daha fazladır. Koruma demiri acemi icadıdır Madem motor yatınca ayak altında kalıyor cross motorlarda niye yok adamlar çok düşük süratlerde bozuk satıhta kullanıyor ve sele çok yüksek, normal motordan atlayıp kaçmak çok daha kolay cross dan kaçmak zor ama onda bile koruma demiri yok.
Reklamlar
-
26 Haziran 2012, 22:28
#2
Süper mantık yürütmüşsün. Kutlarım
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
-
26 Haziran 2012, 22:33
#3
Koruma demiri motosikleti senden korur.
-
26 Haziran 2012, 22:36
#4
ihtiyacın olmasın allah korusunda düştüğün zman kimi kimden korur görürsün
-
26 Haziran 2012, 22:42
#5
koruma demiri ve arkateker topuzunun can kurtardığını gören olmadığından savuruyor arkadaşlar
2009 model ukt 125 motorsiklet 0 aldım ozaman ikiz kızlarım 3-4 yaş daha ufak ikiside benimle gezmek istediklerinden arka amortisörlere de bir ayaklık yaptırdım tabiki ilk işim koruma demiri taktırmak olmuştu mutlaka birisi arkama diğeride önüme otururdu önümdeki ayağını koruma demirine arkadakide ilave ayaklıklara ne ise bunlar önemli deil
birgün ben yemeğe gitmiştim işyerine benim de tanıdığım daha önce de motorumu verdiğim elemanımın arkadaşı motoru iş yerimden almış
dört yolda kırmızı ışıkta durmuş yeşil yandığında kalkış yapmış soldan gelen raçta konvoyu kaçırmamak için durmamış motorsiklet vuran araç ile sağındaki aracın arasında tost olmuş
125ukt yi bilen bilir arkalastik ve jantı nekadar kalın vuran araçla diğer araç arasında sürünürken kocaman göbek yerinden çıktığı halde çocuğun ayağında hiç birşey yoktu kafasında kask olduğundan vuran aracada kafası çarmış o halde çocuk sağ çıktı kazadan isteyen bunu manisa salihli trafik müdürlüğünden öğrenebilir
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
26 Haziran 2012, 22:46
#6
Bence haklısın. Hatta arka teker üzerinde gitmek varken neden ön tekerleğe masraf ediyoruz? İnsanın canı da kıymetlidir, malı da.
Nokta kadar menfaat için virgül kadar eğilme...
-
26 Haziran 2012, 22:51
#7
durduğu yerde yatan motoru çokta güzel korur top case ile askıya bile alıyorlar motor.
-
26 Haziran 2012, 23:49
#8
kardeşim düşmüştü. Ayağı koruma demirine girmiş ve çıkaramamış. Motor resmen biraderi çekmiş sürüklenirken. Biraderin dizi çıkmıştı. Hah işte o işe yarıyor
-
26 Haziran 2012, 23:53
#9
CBF'le 40'la giderken düştüm, ayağımın motorla asfalt arasında kalmasını koruma demiri engelledi. Motoru ilk aldığım gün de durduğum yerde devrilmiştim, yine ayağımı koruma demiri kurtarmıştı.
-
26 Haziran 2012, 23:58
#10
Yarari varmis demekki
durdugu yerde motoru bozuk zeminde ayakliga almam sebebiyle dusen motorumun deposunun yamulmasini engelledi
verdigim parayi bir sederde amorti etti
-
26 Haziran 2012, 23:58
#11
adem80 adlı üyeden alıntı
kardeşim düşmüştü. Ayağı koruma demirine girmiş ve çıkaramamış. Motor resmen biraderi çekmiş sürüklenirken. Biraderin dizi çıkmıştı. Hah işte o işe yarıyor
Aynen böyle faydaları var, çevreyolunda çılgın gibi makas atan arabaların motosiklete çarpıp hem devirmesi hemde o sırada sürücünün ayağını koruma demirine sıkıştırıp koparması gibi faydaları da var. Ani frenle stoppie yapan motordan atlayıp kaçabilecekken ayakları koruma demirine takıp kafa üstü yere çakılıp motosikletin üzerinden geçmesi gibi bir faydası da var.
-
27 Haziran 2012, 00:03
#12
Koruma dan ziyade ayaklarını uzatmayada yarar
Ben jack'in kalın bağırsağıyım..
-
27 Haziran 2012, 00:05
#13
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Aynen böyle faydaları var, çevreyolunda çılgın gibi makas atan arabaların motosiklete çarpıp hem devirmesi hemde o sırada sürücünün ayağını koruma demirine sıkıştırıp koparması gibi faydaları da var. Ani frenle stoppie yapan motordan atlayıp kaçabilecekken ayakları koruma demirine takıp kafa üstü yere çakılıp motosikletin üzerinden geçmesi gibi bir faydası da var.
Ani bir frenle stoppie yapan adam fren yapmayı bilmiyordur. Mantıklı boyutlardaki koruma demirleri kaza anında hasar almanızı engeller, ama aşırı büyük koruma demirleri zarar verebilir.
Buradaki gibi bir koruma demirinden hasar almanız zordur.
-
27 Haziran 2012, 00:07
#14
olay şudur. Bazen bacağı koruyabilir, bazende koparabilir.
-
27 Haziran 2012, 00:09
#15
2 gün önce düştüğüm için taze taze anlatıyım motoru üstüne düşmekten korur yerde sürüklenirken üstünde 200 kiloluk bişey sürüklendiğini düşünsene, bence crosslardada hafiflik önemli olduğu için koymamışlar hem crosscular atlıyor zıplıyor yüksek hız yapıp sürüklenen görmedim ben o kadar
-
27 Haziran 2012, 00:15
#16
Ben anlamadım senin koruma demirine takıntını bir kere daha başka bi konuda açmıştın bunu, koruma demiri hem motoru korur hem seni bende düştüm ve bacağım motor ile demir arasında kaldı yani asfalt ile motor değil ve tabikide motoru korudu bence boşuna takıyorsun koruma demirine
-
27 Haziran 2012, 00:19
#17
Valla abiler geçtiğimiz Aralık ayında çevreyolu, emniyet şeridinde giderken (Anadolu yakasından Avrupaya köprüden geçtim)Beşiktaş'a dönen yola 300 mt kala emniyet şeridine ''hart'' diye giren,ve elemanın ''çok sıkıldım,trafik yoğundu,Beşiktaş'a dönecektim,biliyorum biraz erken girdim'' demesinden hemen sonra kendimi yerde buldum ve sadece düşerken sağ elimi bariyere çarptığımdan biraz eziklik oluştu,onun dışında ilk çarpma,şok etkisinin emilimi ve bir süre düşene kadar ve hız azalana kadar beni koruyan tek şey,koruma demiri oldu.
-
27 Haziran 2012, 00:26
#18
Hiç Motorum olmadı ancak mantıklı düşünür isen
1- Bacağının asfaltla motor arasında parçalanmamasına yarar.
2- Motorun yan yatarsa fazla zarara görmemesine yarar.
3- Motorun yan sağa yattığını düşünelim gidonun yere temas edip takla attırmasını yata frenin yere sürtüp tekeri kitlememesini sağlar.
4- Dalgınlıkla ağırlık merkezini kaçırıp motoru inerken binerken düşürürsen çizilmemesini sağlar.
5- Yandan aldığın bir darbede direk bağacının değil koruma demirinin hoop dur gardaş diyerek geri püskürtmesini sağlar.
6- Sis farlarını monte etmeyi sağlar.
7- Kışın çamurluk takılarak ıslanmamayı sağlar.
Daha sağlarda sağlar...
Ne Adamlar gördüm Altında Motor Yok. Ne Motorlar Gördüm Üzerinde Adam Yok.....
-
27 Haziran 2012, 00:45
#19
Koruma demiri fantazin nerden kaynaklı?
Nerden ürettin bu komplo teorilerini??
Yıllardır kullanırım... hep faydasını görmüşümdür...
Hiç duymadım koruma demirinden bacağı kopan ya da kırılan?...
Sen takmassın olur biter..
Takana da mani olmayalım...
Ben kullanıyorum...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
27 Haziran 2012, 01:01
#20
Süper Moderatör (BBRR)
Saçmalamanın bu boyutu..
koruma demiri ayağı koparırmışmış.. 30 yıldır binerim bu merete ne duydum nede gördüm ..
koruma demirinin ne işe yaradığını motor yan yatar sürüklenirse + olduğu yerde bile devrilse görürsün merak etme ..
adam gidip araba fiyatına motor alıyor .ama kafası çalışmadığından koruma demiri taktırıyor senin mantığa göre..
Bu başlığı okuyup deneyimsizlikten kafası karışan olursa sakın ha sakın karışmasın koruma demiri sürücü için her zaman bir avantajdır.. hem canını hem cebini korur..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)