Hayabusa ve gsxr600 deneyimi
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 13:02
#41
Millet atıp tuttuğu için bilen birine sorayım dedim yoksa napıcam r1 in kaç yaptığını. Doğru söylüyorsun hocam günlük kullanım için SS istanbul trafiğinde bi zamandan sonra çok sıkıntı yaratır , haklısın asfalt kalitesi de iyi değil. Ama yinede ss zevki hiç alınmıyor da değil.Remzi abi dediğin gibi bende bi motosikleti virajlı bir yolda sürmenin hem daha teknik , zor ve daha keyifli olduğunu farkındayım.Benim bu r1 kaç yapıyor diye coq nickli kişiye sormamın nedeni , saçma sapan biri 300 yapıo ama o daha iyi bilmem ne gibi bir yorum yapmak değildi.Bu soruyu herkesin dilinde bir laflar dolaştığından doğru ve kesin bir bilgiyi bu işi bilen birine sormak istedim o kadar.Saygırlar
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
Reklamlar
-
25 Haziran 2012, 19:43
#42
Virajlı yolda SS sürmek daha eğlenceli, ama bence virajlı yolda güzel lastikleri olan bir CBF150/CBR125 sürmek en eğlencelisi. Fazer ile virajlı yola girince 5 saniye gaz açıyorsam 10 saniye fren yapıyorum CBF150'yle doludizgin sürmek, viraja mümkün olan en yüksek hızla girmek, virajda bu hızı taşıyıp viraj çıkışında korkmadan gaz açmak çok daha eğlenceli geliyor. Hem CBF'te virajı alamazsam motoru kaldırıp frenlemek çok daha kolay, motor çok daha hafif. CBF'le ucuz yırttığım bazı durumlarda Fazer'la en az 2-3 bin lira masraf açardım başıma. CBF150'den aldığım zevki Fazer'dan alamıyorum.
Bence yavaş bir motoru hızlı sürmek, hızlı bir motoru yavaş sürmekten çok daha eğlenceli.
-
26 Haziran 2012, 03:13
#43
160 ile gidip hız sınırını ihlal ediyorsun üstüne bir de 160dan sonra gazlıyorsun tam ölüme ve ölümlere davetiye umarım trafik olmayan alanda gazlamışsındır.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
27 Haziran 2012, 17:44
#44
Trafiğe kapalı alan mı ? Kusura bakma nürburgring pisti malasef yok buralarda.Otoyolun çok boş bir anında trafiğe açık bir alanda kısa bi süreliğine gazladım.50 ile gidilecek yerde 100 le giden , makaslar atan , görmediği yerde basan , müziği açıp önüne arkasına sağına soluna bakmadan gazlayan adamlar ölüme davetiye açar.Otoyolda kısa bir süreliğine motosiklet için 110 km olan hız sınırında 160 gören adam ölüme davetiye açmaz.Sadece sürat mi ölüme davetiye açan ? Yapma allahaşkına her gün 80 i geçmeden otoyolda 160 km ile giden bi motosikletten çok daha tehlike yaratan arabaları görmüyormusun yoksa ? Bu forumda acaba kaç kişi 110 olan hız sınırını geçmemiştir bi düşünsene.Kaçla gittiğin değil , kaçla nerede gittiğin önemli.Basılacak yer var , basılmayacak çok yer var.Kendimizi kandırmayalım. Yoksa sen 600 cc bir motorla otoyola çıktığında aman hız sınırı 110 deyip bir saniye bile geçmiyorsan zaten ne mutlu sana.
''Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin.'' #99 JL
-
09 Temmuz 2012, 03:23
#45
gsxr600 e hastayım. kullanımı zorlu gözükmüyor, eğlenceli bir motor. hayabusadan tırsıyorum arkadaş. rüyalarıma giriyor. öcü gibi bişey.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)