Uzun süre tam doldurulmayan depolarda daha cok üst kısımlarda pas kir olusuyor. bunu gidermenin yolu var mıdır ?
Uzun süre tam doldurulmayan depolarda daha cok üst kısımlarda pas kir olusuyor. bunu gidermenin yolu var mıdır ?
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir
yakıt fiyatlarının düşmesi kesin çözüm olabilir
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
pas kir olacağını sanmıyorum. benzin depoda sabit durmuyor çünkü, çalkalanıyor sürekli. ama motor yatarsa uzun süre onu bilemem.
depodaki pas kir için de tuz ruhu doldurup çalkalamak işe yarıyor gibi şeyler okumuştum. forumda bolca konu mevcut olması lazım.
ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN
Depoyu fullemek , ve benzin filtesi takip 1000 km yapmak. Sonrasinda depoyu tamamen bosaltip yikamak. Daha sonrada depo kurutulup icine epoksi dokup her yerine bulasmasini saglayip kurutacaksiniz. Cok kabaca yazdim cidden yapacagin zaman tam detayini veririm
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Şimdi sıra ile yapılabilecek şeyleri bildiğim kadarı ile paylaşayım:
1-Elektroliz yöntemi:
Elektroliz ile yapılan işlem aslında bir nevi kaplamadır yani pası sökmek yerine tüm deponun içerisini metal ile kaplama işlemi ile aynıdır bunu ifade edebilecek en iyi şey bildiğiniz Galvaniz işlemine tabi tutmak gibi diyebiliriz. Buradaki sorun kaplama bir süre sonra içeride meydana gelen paslanma neticesinde dökülür ve daha fazla atık ortaya çıkmasına neden olur. Geçici çözümler için kullanılabilir...
2-Kumla temizleme işlemi:
Burada yapılan işlem bir nevi zımparalamak denilebilir, depo içerisine bir miktar kum (büyüklüğüne göre ortalama yarım kilo kadar 5-10 mm arası) ve benzin yağ karışımı eklenerek deponun çalkalanma (ki bunun yerine düşük devirli bir motor ile otomasyonda yapabilirsiniz) sureti ile paslarının sökülmesi sağlanır. İşlem sonrası güzel köpüklü bir bir banyo ve hemen arkasından hızlıca kurutulması ile kullanılabilir. Bu işlemdeki en büyük sorun ise iç kaplama kimyasalına zarar verildiği için paslanma yenilenir ve yine aynı işlemi yapmak zorunda kalabilirsiniz tabi 3-4 işlem sonrasında deponun delinmesi işten bile değildir.
3-Tuzruhu ile temizleme:
Kesinlikle önermem depo yu çöpe atarsınız bir kaç gün sonrasında...
4-Epoxi kaplama:
En güvenli ve kalıcı çözümdür, sağlam bir kaynak ustası bulup depo alt tarafından karpuz gibi ikiye bölünür, sıfır zımpara ile kuru zımparalama yapılır ve tüm pas silindikten sonra iç kısma epoxi kaplama yapılır, kurumasının akabinde düzgünce kaynaklanır ve uzun süreler ilk alındığı gün gibi kullanılır...
Benim bildiklerim bunlar farklı çözümler veya bilgilerimde yanlışlıklar var ise lütfen düzeltiniz....
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
Depoyu salla üstlerede gelsin (Düz mantık)
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)