Siz olsanız ne alırdınız?
Reklamlar
-
10 Haziran 2012, 15:12
#21
UNdocab adlı üyeden alıntı
Yasadigin sehir neresi? Ana yollarda 120 yi gecmeyen motosiklet daha tehlikeli. O alandan cikman gereken durum olur cikamazsin. Hem kallavi gorunusu olsun hem az yaksin istiyorsan sana yine gt250 oneriyorum.mukemmel degil ama mukemmel parasi vermiyosun zaten. Ninja var 6.5lt 100km benzin yakiyo dusuk devirde gideyim dersen hararet tavan yapiyor. Cbr sakin adam icin super hemde az yakar fakat turkiyedeki kullanicilarin ihtiyacini gt250 10 numara gorur.ikisinin arasinda. Az yakar cok kacar. Fiyat performans iyi
ıstanbuldayım dun gece 1 cıvarı bır kıta degıstırıyım dedım yogun trafıkte sıkıntı olmadı ama yollar bosalmaya baslayınca sagdan kurtulamıyorum tabı orda da yavas gıden araclar olunca daha can sıkıcı oluor nınja 6.5lt derken 250cc mı er6dan mıbahsettınız cok abarttı bır verıde.
Reklamlar
-
10 Haziran 2012, 15:28
#22
ey cemaat rahmetliyi nasıl bilirdiniz
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
10 Haziran 2012, 15:43
#23
Herkes bişiyler yazmış, 600 cc ye geçmemen gerektiğini anlamışsındır umarım. Bu yazı CB 125 inle geçir,en az 10000 km. tecrübe edin daha sonra ER- 5 al derim.
Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
Ağlarken Sen Gülüyor Ol !
-
10 Haziran 2012, 15:46
#24
Ya öyle bi anlatıyosunki sanki motosikletle sadece düz gidilir, E5'ten köprü geçilir. 125-150cc motorlar köprü trafiğinde bu kadar sıkıntı oluyorsa nasıl kuryeler günde 10 kere kıta değiştiriyor. Sağdan kurtulamıyosan o senin acemiliğin 100 km hız az bir hız değil, sağ şeridin hızı hiç değil.
Duyan da istanbul trafiğini cehennem sanacak, bak 100'lük motorum var hiç sağ şeride düşüyomuyum.
-
10 Haziran 2012, 15:59
#25
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ya öyle bi anlatıyosunki sanki motosikletle sadece düz gidilir, E5'ten köprü geçilir. 125-150cc motorlar köprü trafiğinde bu kadar sıkıntı oluyorsa nasıl kuryeler günde 10 kere kıta değiştiriyor. Sağdan kurtulamıyosan o senin acemiliğin 100 km hız az bir hız değil, sağ şeridin hızı hiç değil.
Duyan da istanbul trafiğini cehennem sanacak, bak 100'lük motorum var hiç sağ şeride düşüyomuyum.
arkadan gelıp bana selektor yapan arabaya yol verıyorsam ve sen bunu benım acemılıgım goruyorsan bsy dıyemıcem. Gece temde vs gıbı yollarda 100lugunle nası gıdıyorsun merak ettım.Merak edıyorum onundekı araba fren yaptıgında hızın 90dn 60 dustugunde yan serıde gecıp ne kdr surede hızlanıyorsun olay ılla 100 yapmak degıl 100 ne kdr surede cıkman... Gun ıcınde ıllakı gıdersın zaten trafıkten arabalarda gıdemıyor. Nyse arkadaslar konu actıgıma pısman oldum ben motorlar hakkında fıkır alıcaktım onerı beklıyordum ne oldurmedıgınız kaldı ne motoru kullanmayı bılmedıgım nede acemı olup yolda gıdememem.100lukle bıle super gıdılıyormus.
-
10 Haziran 2012, 16:06
#26
Aslında motorunda devir göstergesi olsa hızlanmalarda daha rahat ederdin çünkü motoru sınırlarda ama patlatmayacak şekilde kullanabiliyosun devir göstergesi sayesinde. Bak motorun çevreyollarına uygun olmayabilir, yada senin tecrüben bu hacimde bir motoru öyle yollarda kullanmaya yetmeyebilir. Ama 1500km kullanıp bana 125'lik yetmiyor demek yanlış, çünkü vitesli motorla çok az bir tecrüben var. 250cc yada daha büyük bir motor aldığında sınırlarını çok daha kolay aşacaksın bu nedenle kaza ihtimalin çok artar.
-
10 Haziran 2012, 16:23
#27
arkadaşım git ve al evet hız yükseldikçe kaza riski artar e risk artıyo diye 150 likten yukarı motor alamayacan mı saçmalık ötesi he desen ki hiç motor kullanmayı bilmiyom 600 lük 1000 lik motor tavsiyesi desen salaklık olur ama motor kullanmayı biliyon hacı git al cbr yi hiç düşünme bile hiç evham yapmaya gerek yok kimse kusura bakmasın. cbr yi alırsın babalar gibi kullanırsın. dikkatli olduğun sürece hiç bişey olmaz
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
11 Haziran 2012, 14:24
#28
Bide motorla düz yolda herkes gider, sadece düz yolda kullanacağını düşünüyosan cb125'ini satmadan 600'lük al. E5'e TEM'e çıkacağın zaman 600'lüğüne binersin, virajlı yollara gideceğin zaman Cb'ye.
-
11 Haziran 2012, 14:34
#29
-ZERO- adlı üyeden alıntı
arkadaşım git ve al evet hız yükseldikçe kaza riski artar e risk artıyo diye 150 likten yukarı motor alamayacan mı saçmalık ötesi he desen ki hiç motor kullanmayı bilmiyom 600 lük 1000 lik motor tavsiyesi desen salaklık olur ama motor kullanmayı biliyon hacı git al cbr yi hiç düşünme bile hiç evham yapmaya gerek yok kimse kusura bakmasın. cbr yi alırsın babalar gibi kullanırsın. dikkatli olduğun sürece hiç bişey olmaz
bende baştan 250 cc al dedim ama sonradan vazgeçtim yorumuda değiştiremedim 1500 km tecrübe gerçekten çok az ve 250 cc motora binice gazı açtıkça motor basıcak böylece nolacak kaza riski artacak bence cb125e devam et dostum.Dikkatli olduğun sürede tecrübe az oldumu dikkatli olsan ne fark eder ??
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
11 Haziran 2012, 14:38
#30
250cc ye kadar ne motor alırsan al kullanırsın ancak 1500km kullanıp ben bu işi öğrendim bana yetmiyo demek çok doğru değil. Yani istanbuldan bodruma git gel ben motor kullanmayı öğrendim de bukadar bir mesafe yapmışın.600cc çok riskli bence özellikle şehir içi için çok daha gereksiz. 250cc bir motor al sonra er5 gibi bir motora terfi edersin.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
11 Haziran 2012, 14:44
#31
Karlıyollar adlı üyeden alıntı
bende baştan 250 cc al dedim ama sonradan vazgeçtim yorumuda değiştiremedim 1500 km tecrübe gerçekten çok az ve 250 cc motora binice gazı açtıkça motor basıcak böylece nolacak kaza riski artacak bence cb125e devam et dostum.Dikkatli olduğun sürede tecrübe az oldumu dikkatli olsan ne fark eder ??
risksiz birşey var mı dünyada hiç motor sürmeden 600 lük motora başlayanlar var onlar ayrı bi muamma zaten (tabiki de tavsiye etmiyorum)
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
11 Haziran 2012, 14:48
#32
-ZERO- adlı üyeden alıntı
risksiz birşey var mı dünyada
hiç motor sürmeden 600 lük motora başlayanlar var onlar ayrı bi muamma zaten (tabiki de tavsiye etmiyorum)
Direk 600lük ile başlayanlar bana göre hayatını önemsemeyen bireylerdir. Kendini boş yere riske atmaya gerek yok.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
11 Haziran 2012, 14:49
#33
Karlıyollar adlı üyeden alıntı
Direk 600lük ile başlayanlar bana göre hayatını önemsemeyen bireylerdir. Kendini boş yere riske atmaya gerek yok.
katılıyorum
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
11 Haziran 2012, 14:50
#34
Youtube'da görüyoruz 600'lük motorla başlayanları, videoların genel teması gaz verince adam geri devriliyo, motor da füze gibi alıp başını gidiyo işte
-
11 Haziran 2012, 14:51
#35
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Youtube'da görüyoruz 600'lük motorla başlayanları, videoların genel teması gaz verince adam geri devriliyo, motor da füze gibi alıp başını gidiyo işte
Hocam motorlar canavar gibi :D kara uçağı resmen
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
-
11 Haziran 2012, 14:51
#36
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Youtube'da görüyoruz 600'lük motorla başlayanları, videoların genel teması gaz verince adam geri devriliyo, motor da füze gibi alıp başını gidiyo işte
para var akıl yok
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
11 Haziran 2012, 15:02
#37
Aynen, para var akıl yok..
Arkadaş uzun süre araba kullandığını söylemiş ama tecrübesini trafikle kıyaslıyor maalesef. Yani her trafik tecrübesi motor tecrübesine benzemez ki; şundan dolayı, genel olarak motosiklet kullanıcılarını hiçe sayıyorlar. Ben şahsen hangi şeritte gidersem gideyim tam şerit ortasından gidiyorum ki, arabayı nasıl geçiyorlarsa beni de öyle geçsinler. Tamam seninkisi biz motorculara hava atmak değil belki ama tecrübeli kullanıcılar olarak adam gibi tavsiyelerde bulunuyoruz sen bunu fırça babında anlıyorsun.
Sana tavsiyem küçük cc motorunla en az bir yaz, bir kış geçir ve hangi havada ne oluyormuş öğren. Bunları da tecrübe edinirken full koruma giy mümkünse.
Hadi selametle kal ve tavsiyelere her zaman kulak as " UYMASAN DA"
-
11 Haziran 2012, 15:34
#38
Cihan abi tvs alsaydın cok işini görürdü 13.5 hp cok az yakar cok kacar az egimli yolda 140 ı görür düzde 125-130 arası gider Hem cb125e de son hızı 120 deyilmi yeter abi bosver
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
11 Haziran 2012, 17:53
#39
Mr.cihans adlı üyeden alıntı
ıstanbuldayım dun gece 1 cıvarı bır kıta degıstırıyım dedım yogun trafıkte sıkıntı olmadı ama yollar bosalmaya baslayınca sagdan kurtulamıyorum tabı orda da yavas gıden araclar olunca daha can sıkıcı oluor nınja 6.5lt derken 250cc mı er6dan mıbahsettınız cok abarttı bır verıde.
250 ninja yakıyor bunu üzerinde akrapoviç egsoz var. hadi biraz da o fark etsin. o kadar.
Size söylenen veriler aktif kullanım değil nenem gibi yolda giderken yaktığı değerlerdir.
Kesinlikle motosikleti ekonomik olarak değerlendirmeyin. sadece 150cc ye kadar olanlar ekonomik
-
11 Haziran 2012, 18:44
#40
seni anlayabiliyorum...cbr 250 ile ben de zaman zaman aynı şeyi hissediyorum, bu da sakin kullanan biri olmama rağmen...ben motorun bağırmasını sevmediğim için yüksek cc bişey istiyorum..cbr ın 160 son hızı olmasına rağmen yoldaki seyir hızı 100-110 gibi..6. viteste 7000 devir gösteriyo bu hızda ve titreşim başlıyo...bu da adamı keyiften alıkoyuyo...halbuki olsa bi er6n-f yine aynı hızda çok daha rahat gidersin ve anında hızlanabileceğini bilirsin...cbr bu hızlarda biraz atak olmayabilir...
er6 nın da gidonu racing gibi değil ve geniş..
bu gözlemlerimi 400 km lik bir tecrübe ile edindim...
ama bu yazı geçirmen senin için en sağlıklısı olacaktır...keza benim için de
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
250 cc ile başlamak için ise hiç bir sorun yok...öyle bastım mı gitmiyo motor...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)