Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

slm, otomatik motorlar

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Mart 2006
    merhaba arkadaşlar ben yeni katıldım aranıza,motorlar hakkında fazla bir bilgim yok. Onun için size bir şey sormak istiyorum; bu otomatik motorsikletler hakkında ne düşünüyorsunuz? vitesli olanla arasında ki avantaj veya dez avantajı nelerdir. yardımcı olursanız sevinirim

    *************************************************
    »»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
    Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
    Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ************** Site Yöneticisi: BBRR **************


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    hoşgeldin arkadaşım.

    otomatik motorlar rahat şehiriçi kullanımına daha uygun
    vitesli motorlar daha az yakıt tüketir bakımları daha kolay (örnek:ybr125 ve beat100)

    daha çok ama benden bu kadar
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  3. #3

    Üyelik
    25 Eylül 2005
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    '16 Z-One S Mondial
    hoşgeldin!!!:..
    Uzaklarda bir güneş doğuyor!..

  4. #4

    Üyelik
    13 Mart 2006
    hoş bulduk arkadaşlar.Motorum yok birtane almak istiyorum. Baklaım kısmetse bi regal raptor almayı düşünüyorum

  5. #5

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mr 250 destro
    ben otomatık motor kullanıyorum cok rahat.vıteslı motorda zıncırı yaglamak gerekıyor .zıncır yagı arka tekerlege dagılıyor her 1000km de zıncır gevsıyor zıncırı gerdırıyosun.ayakların dısarda kalıyor butun ruzgarı yıyıyor.sen en ıyısı otomatık al bıraz fazla benzın yıyıyor ama keyfıne deger bence.

  6. #6
    rider89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2005
    Şehir
    Evimm
    Motosikleti
    Hussar125
    Hoşgeldin
    0 Rh (+)
    06 - 09

  7. #7
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    hoşgeldin



  8. #8
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    hoşgeldin. İkisininde birbirine göre avantaj dezavatajları var.Ayrıntıları siteyi şöyle bir gözden geçirsen bile kaparsın.

  9. #9
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    hoşgeldinnnn ikiside ayrı şeyler ya avantajı dezavantajı yok aslında ........
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  10. #10
    Aleksis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Motosikleti
    YBR 125
    hoş geldin aramıza.
    otonatik motoru kullanması dada rahat.soğuk havalarda önü kapalı olduğu için avantajlı.ama vitesli motora binmenin zevki çok ayrı

  11. #11
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Otomatik motorda sürüş daha güvenli çünkü senin kullanman gereken sadece
    ellerin , o nedenle yola daha iyi konsantre olunuyor kaza riski azalıyor !!

  12. #12

    Üyelik
    13 Mart 2006
    sagolun, arkadaşlar otomatik motorda zincir yerine şaft mı var?

  13. #13
    foresight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2005
    Motosikleti
    Asya 150 T-1,Mobylette 52 VS Electronic,Kanuni Seyhan 250C
    selam arkadaşlar,serhat ekmekci otomatik motosikletlerde şaft ve zincir yerine kayışla aktarma kullanılmaktadır.Örneğin mobiletlerde varyatörle kasnak arsındaki kayışlı sistemin benzeri scooter'larda tekerlekle motor arasında kullanılmaktadır.Tabi bu kayış mobiletlerdekinden daha geniş ve kalındır.Ayrıca bu kayış normal durumda oldukça gevşek olup,motora gaz verildiginde varyatörün sağladıgı sonsuz dişli benzeri yapı sonucunda tekerleğe güç aktarmakta ve motoru harekete geçirmaktedir.İnşallah yardımcı olabilmişimdir.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler