Fazla 0.7 ucu olan var mı?
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 15:42
#1
Merhaba;
1997 model Kawasaki VN 1500 Classic'in karbüratör manifoldunda çatlak var.
Motor hava aldığı için dengesiz çalışıyor veya stop ediyor.
Z Moto parçayı en iyi ihtimalle 45 gün sonra getiriyor.
Başka bir alternatif bulmaya çalışıyor.
Özetle:
Fazla manifoldu olan var mı?
Manifold borusunun tamiri mümküm mü? Nerede ve kime tamir ettirilebilir?
Reklamlar
-
08 Haziran 2012, 15:47
#2
Arkadaş hala Z-moto dan alışveriş eden mi var ? Ebaydan siparişi veriyorum 6-10 günde elimde Yurtdışı alışverişi bir araştır.
-
08 Haziran 2012, 15:48
#3
Başlık çok yaratıcı, arkadaşlar acil yardım diye çığıran herkesin bu tarz başlıklar atmasını bekliyorum
-
08 Haziran 2012, 15:53
#4
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Başlık çok yaratıcı, arkadaşlar acil yardım diye çığıran herkesin bu tarz başlıklar atmasını bekliyorum
Dikkat çekmek şart.
-
08 Haziran 2012, 15:53
#5
çatlakların bir numaralı ilacı japon-karbonat ikilisi ama esnemeyle kırıldığı için burada işe yaramaz
diğer yapışkanlarla da aynı sonucu alacaksın muhtemelen
denemedim ama şamyel patlaklarının tamir yöntemini uygulamayı deneyebilirsin
veya bütün manifoldu kaliteli bir elektrik bandıyla baştan sona dolaşırsan kısa süreli de olsa çözüm olur, ne de olsa sipariş verdin
-
08 Haziran 2012, 15:58
#6
sysroot adlı üyeden alıntı
Arkadaş hala Z-moto dan alışveriş eden mi var ? Ebaydan siparişi veriyorum 6-10 günde elimde
Yurtdışı alışverişi bir araştır.
Ebay'den sık sık alışveriş yapıyorum. Ancak ne yazık ki parçanın sıfırı yok.
Bulgaristan ve Yunanistan'daki yetkili Kawasaki'lere mail gönderdim. Umarım dönüş olur. Parça fiyatı 120 TL. Fakat 60 gün beklemek paha biçilmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
1500 cc motoruun ürettiği basınca karşılık elektrik bandı o kadar çaresi kalıyor ki.
Bant üreticisi durumu görse işini bırakır.
Aynı parçayı aluminyumdan üretmek mümkün olsa yaptırmak isterim.
21. yüzyılda çatlak plastiği tamir edecek bir kimyasal bulamayan kimya mühendisleri utansın: Varsa yoksa yağ lekesiyle uğraşınlar, deterajan geliştirsinler.
Benim manifold çatlak kalsa da olur. Önemli olan kar beyazı çamaşırlar. ))
-
08 Haziran 2012, 16:07
#7
bizim motor ustası bir arkadaş var, aradım sordum şimdi
"yenisini alacak" dedi bana
dedim "adam onu akıl etmiş te 45 gün sonra gelecek "
"o zaman bana göndersin ben tamir ederim ücret karşılığı" dedi, nasıl yapacağını söylemedi
yaparım derse yapar yalnız
-
08 Haziran 2012, 16:12
#8
Malzemeyi ve çatlağı görmedim sevgili Bora, ancak tangit denediniz mi? Birçok poli malzemede olumlu sonuç veriyor bilhassa sert pvc de, tavsiye ederim.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
08 Haziran 2012, 16:17
#9
Bende vn800 karbüratörü ile ilgili sorun yaşamıştım hallettim sayılır. Büyükçekmecede MotoStop var ara bir konuş istersen. Muhtemelen yapabilirler. (535 212 04 29)
-
08 Haziran 2012, 16:45
#10
iletişim bilgilerini özelden ya da mahsuru yoksa buradan yazabilir misin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
Biraz araştırdım. Birçok farklı çeşiti var ürünün. Ancak ağırlıklı olarak sert PVC için kullanım alanı belirtilmiş.
http://www.walraven.com/tr/tr/henkel-tangit/ linktekilerin hangisi uygun olur acaba.
Yüksek ısıya dayanıklı olması,
Esneklik imkanı vermesi,
Dolgu yapması gerekiyor.
(Yani anlayacağın beklentim çok yüksek ))
-
08 Haziran 2012, 16:46
#11
pm olarak attım bilgileri
-
08 Haziran 2012, 16:55
#12
-
08 Haziran 2012, 17:06
#13
-
08 Haziran 2012, 17:25
#14
Ben, geniş elektrik bandı + siyah silikon + tekrar bantlamayla 10.000 km kadar idare etmiştim. (Motor 650'likti)
-
08 Haziran 2012, 17:58
#15
Neler denedim anlatamam. Bir sürü kimyasal denedim. Olmuyor. Basınç öyle yüksek ki, silindirlerin hareketi manifold'un şişip inmesine neden oluyor. Ekli olan hiçbir metod işe yaramıyor.
-
08 Haziran 2012, 18:04
#16
Sıcak lastik kaynağı falan işe yarayabilir belki.
-
08 Haziran 2012, 18:11
#17
Sıcak lastik kaynağı manifold için kullanılan malzedemeden daha sert.
Manifold ısıtılarak yapılması gerekiyor. Ancak esneme payı hesaplanamadığı için yapılamıyor :((
-
08 Haziran 2012, 18:23
#18
boraerdin adlı üyeden alıntı
Ebay'den sık sık alışveriş yapıyorum. Ancak ne yazık ki parçanın sıfırı yok.
Bulgaristan ve Yunanistan'daki yetkili Kawasaki'lere mail gönderdim. Umarım dönüş olur. Parça fiyatı 120 TL. Fakat 60 gün beklemek paha biçilmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
1500 cc motoruun ürettiği basınca karşılık elektrik bandı o kadar çaresi kalıyor ki.
Bant üreticisi durumu görse işini bırakır.
Aynı parçayı
aluminyumdan üretmek mümkün olsa yaptırmak isterim.
21. yüzyılda çatlak plastiği tamir edecek bir kimyasal bulamayan kimya mühendisleri utansın: Varsa yoksa yağ lekesiyle uğraşınlar, deterajan geliştirsinler.
Benim manifold çatlak kalsa da olur. Önemli olan kar beyazı çamaşırlar.
))
alüminyumdan yapabilirim ama sağlıklı olacağını düşünmüyorum..esneme yapmaz..maça ayarlaması filan zaman alır..
boğaz plastikse tamiri mümkün..en kötü havya ile erite erite kaynak ve dolgu yapılır eskisi gibi olur...
lastikse yapacak bişey yok....
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
08 Haziran 2012, 18:53
#19
fasulity adlı üyeden alıntı
oha bu sunfix denen zımbırtı ne acaip bişey yahu
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
08 Haziran 2012, 20:52
#20
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
oha bu sunfix denen zımbırtı ne acaip bişey yahu
Bende ilk gördüğümde seninkine benzer bir tepki vermiştim:-)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)