Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

BMW Alma Üzer Seni

    REKLAM ALANI
  1. #41
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Adi ustunde BORUSAN girmesin boru

    Bmw hem salakca cok cir kin motor ....kullanisi sacma parcasi anasin gozu

    Nefret ediyom bmw gereksiz motor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzerse yakıtta üzer aksi halde bir bmw motosikleti honda yamaha ile bile kıyaslamam
    OZAMAN PSI 150 HONDA YA BINME GIT BMW SCHOTER BIN

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boşuna yaşıyoruz r.k
    Sen bosuna yasiyorsun

    Cok var dunyayi honda yamaha ile gezen ne alaka
    ucanteneke5 bunu beğendi.
    TRANSALP.GR.COM


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    Bütün yazıları sabırLa okudum.özetle,kedinin ciğere bakması gibi olmuş.
    Bmw kullanmıyanların ağırlıkta yorum yaptıkları bir forum olmuş.bmw den daha kaliteli hangi motor bulunduğunu bir türlü anlıyamadım.diğer motorlar gibi max.6000 km. De değil, 10.000km de bakımları yapılır.yani bakımları %50 daha pahallı olsa bile yine de pahallı değildir.
    PArçaları daha pahallı diyenlere de son bir lafım olacak.
    ASLAN BESLİYORSAN YEDİĞİNİ HESAPLAMIYACAKSIN
    shooter1, krd, alipehlevan ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #43
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar bi üzülmüşler,bi üzülmüşler olmaz böyle bir şey,
    motor 98 model,km burada,sadece şu bir kaç fotoğraf bile bile ağıt yakmaya yeter

    http://img580.imageshack.us/img580/9773/sdim7784s.jpg

    http://img706.imageshack.us/img706/6...gnegavalge.jpg
    http://img12.imageshack.us/img12/7679/sdim7218s.jpg
    http://img195.imageshack.us/img195/1403/sdim4661s.jpg
    http://img515.imageshack.us/img515/6752/sdim6667s.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------


    ben" 5-10 binde bir senkron ayarı ister"diyen usta da gördüm bu sayede
    yağ değişimi bile 10.000 km de olan bir motoru daha önce senkron ayarı yapacak,vay anasını!.
    sürekli senkron ayarı gerektiriyor diyen müşteriyi nasıl yemişse artık,müşteri de alışmış.
    Adam 55.000 km kullanmış,iki kere krank sensörü arızası yaşamış,bunun kronik bir arıza, olduğunu zannediyor.
    halbuki krank sensörü basınçlı suyla yıkamakla bozulan bir parçadır.
    O motor 250 000 km olasaya kadar adam ne parasi kalmistir ne evi .... her bmw ozelikle gs 25 30 bin km derbiyaj balatasi ister hep sekron ayari ister cok yakar ebenizi anarsiniz .... keceleri problemlidir.... şase yok tur motorla birdir sakin ufak kaza yapma...
    Boxer olusundan motor blogun ustune dusme .virajida bence yok malum boxer kisaca sacma makina

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

    Alıntı poyraz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün yazıları sabırLa okudum.özetle,kedinin ciğere bakması gibi olmuş.
    Bmw kullanmıyanların ağırlıkta yorum yaptıkları bir forum olmuş.bmw den daha kaliteli hangi motor bulunduğunu bir türlü anlıyamadım.diğer motorlar gibi max.6000 km. De değil, 10.000km de bakımları yapılır.yani bakımları %50 daha pahallı olsa bile yine de pahallı değildir.
    PArçaları daha pahallı diyenlere de son bir lafım olacak.
    ASLAN BESLİYORSAN YEDİĞİNİ HESAPLAMIYACAKSIN
    He turkiyede yasiyon ..avrupada mi yoksa usa .....ayrica ben bir tek aslan tanirim....... ODA KTM YADA HONDA
    TRANSALP.GR.COM

  4. #44

    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Alıntı alipehlevan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar bende bmw r 1100gs mi honda afrika twin mi alsam diye düşünüyürum bütçem 12 bin tl hem sağlamlık hem konfor hem yedek parça hemde hangisi daha az arıza verir diye düşünüyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim
    africa twin öneririm. daha problemsizdir.

  5. #45
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    öyle bir yere gelmiş evcil hayvan alıyorum kangal mı alsam fino mu alsam

  6. #46

    Üyelik
    30 Mart 2011
    Motosikleti
    yamaha cryptone
    Bmw fabrikatör ve zengin motoru. Öyle karşıdan görüldüğü gibi değil bir yağ hava filtre değişimi artı komple bakım 800- 900 tl. Yemişim kalitesini onun. Açıkçası parasının hesabını bilmeyenler için.
    HELLAS ve tr_select bunu beğendiler.

  7. #47
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    95 model R80 binicisiyim.Üzerine biner Almanyaya giderim,motoruma güveniyorum neden mi?
    Şaftındaki vidaların 2 sinin orjinal olmadıgını,
    şanzıman keçesinin yağ kaçırdığını,
    şarz keserse tofaş konjektörünün nasıl bağlandığını
    8-10 takım taklavatla motor indirebilecegimi,
    bildiğim için.Her BMW binicisi teknik açıdan motorunu bilir,tanır.Teknik bilgin en azından merakın varsa BMW ihya eder.
    dockerengin bunu beğendi.

  8. #48
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O motor 250 000 km olasaya kadar adam ne parasi kalmistir ne evi .... her bmw ozelikle gs 25 30 bin km derbiyaj balatasi ister hep sekron ayari ister cok yakar ebenizi anarsiniz .... keceleri problemlidir.... şase yok tur motorla birdir sakin ufak kaza yapma...
    Boxer olusundan motor blogun ustune dusme .virajida bence yok malum boxer kisaca sacma makina

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------



    He turkiyede yasiyon ..avrupada mi yoksa usa .....ayrica ben bir tek aslan tanirim....... ODA KTM YADA HONDA
    mundar o ciğer mundar sana gelmez .
    aha bak buraya yazıyorum kullanıcı ve servis hatası olmadığı sürece
    10km de bir subap ve sekron ayarı yağ yağ filtresi hava filtresi(özel servis 400 tl kendin yaparsan eğer 140 tl)
    ektra olarak
    20 binde difransiyel ve şanzıman yağı değişir 180 ml + 800 ml(20 tl hadi en iyisi olsun yağ 34 tl)
    40 binde bir (bujiler alternatör kayışı ve yakıt filtresi değişir)(kendin yaparsan 100 tl anca tutar)

    honda da otomobil üretiyor ama otomobildeki teknolojiyi motosiklete adapte edemiyor.
    bmw ise bunu çok başarılı bir şekilde yapıyor özellikle 2004 den sonraki motosikletlerinde çıtayı iyice yükseltti . ha paran yetmez almazsın içinde kalır bok atarsın AMA BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMAYIN ARTIK YA

    unutmadan senin gördüğün kullanıcılar debriyaj kullanmayı bilmiyordur yoksa en kötü smooth ve agresif sürüşte bile debriyaj balatası 80 binden önce ses çıkarmaz. ha senin ustan takmasını bilmiyordur merkezlemeden takmıştır o ayrı mesele. unutmadan 3.75 lt yağ alan 1100 gs e 4.5 lt yağ koyarsan keçe de patlatır balata da yağlar sonra derler ki debriyaj balatası bitiyor biter tabi
    RAMİREZ, krd ve Guven bunu beğendiler.

  9. #49

    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    HELLAS;

    motor 250 000 km olasaya kadar adam ne parasi kalmistir ne evi .... her bmw ozelikle gs 25 30 bin km derbiyaj balatasi ister hep sekron ayari ister cok yakar ebenizi anarsiniz .... keceleri problemlidir.... şase yok tur motorla birdir sakin ufak kaza yapma...
    Boxer olusundan motor blogun ustune dusme .virajida bence yok malum boxer kisaca sacma makina

    bu yorumundan hiç BMW kullanmadığın o kadar belli ki, ısrarla halen bok atıyorsun. Bu kadar cahil olup bu kadar ukala olma...

  10. #50
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Öncelikle orjinal kilometresini gösteren ve gerektiğinde bakımları aslına uygun yapılan hiçbir motordan korkmaya gerek yoktur.
    Korkmanız gereken kullanıcısı ve satıcısıdır.
    Ve bmw lerin ağır bakımları gerçek anlamda ağır olduğu için maaşlı adamların kullandığı yaşlı makineleri almak pek mantıklı olmayabilir.
    Hiç kimse motoru ne olursa olsun , 60 bin peryodik bakımı için 2 maaşını vermek istemez. Bu durumda ya satar ya geçiştirir yada uydurmasyon bir şekilde işini halleder. bunuda değil bmw hiçbir model sevmez ve o savsaklanan bakımların acısıda genelde son sahibinden çıkar.

    Bizde kimsenin beğenmeyip yanına yanaşmayacağı motorlarla avrupalı kullanıcılar yüzbinlerce km yapıyor.
    500-600 bin km deki motoruyla dünya turuna çıkanlar var.
    Bizde 30 binde motor alınırmı diye konular açıyoruz.

    Son sözüm.
    Alınmaz kardeşim bu kadar sahtekarın içinde adam akıllı motor bulunmazda alınmazda.

    Km si ile oynanmış motorlar muayeneden ağır kusurlu olarak geçememeleri için bir çalışma yapmak lazım.
    solmyr ve taşkın pekca bunu beğendiler.

  11. #51
    HELLAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2008
    Şehir
    izmir (gümülcine. komıtını greece)
    Motosikleti
    VSTROM BEYAZ
    Gs sahibi olup vazgecen cok insanvar ozellikle derbiyaj baski balatisi zirtpirt degisencok . Yok sekron habire ister Burda ovup durmayin bmw hayir dicem almanlardan para mi aliyorsunuz yok osizden coo k para aliyor CuNKU HANS GINE MAVI TOUR CIKMIS SIZIN GIBI CAHILLER SAGOLSUN......
    Traktor sesli mootor iste......

  12. #52
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Ben tüm dünya devi markaların üst düzey motosikletlerinin aralarında çok uçurum farklar olmadığını düşünüyorum,

    ki zaten ülkemiz hariç birçok yerde kimsenin BMW yi öyle göğe çıkardığı falan da yok

    Yani aralarındaki farklar değerlerini en fazla şukadar etkiliyor,

    cece89 bunu beğendi.

  13. #53
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    arkadaş o büyük enduroların hepsini bindim kullandm test etme fırsatım oldu. bence ilk 4 bmw 1200 gs-ktm 1190 adv-triumph tiger 1200-yamaha super tenere şu hellas arkadaşa söyleyin artık bazı gerçekleri kabul etsin

  14. #54
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    motoru kimse sevmek zorunda diye bir kaide yok

    açıkçası ben daha çok ss tarzda makina kullanmayı seven biriyim özellikle viraj kabiliyetleri ve bana verdiği zevk nedeni ile

    ama 2 hafta sonu önce iş nedeni ile aldığım özel eğitimde r1200gs ad / k12s / vfr1200 kullandıktan sonra konfor anlamında ad açık ara önde gelmekteydi
    daha kolay dönüşler daha rahat oturuş pozisyonu performans olarakta 1200cc tork dolu bir motoru var ve hiçte tatmin etmeyecek cinsten değil.
    kullanmayana kadar daha sonraki yaşlar için diye tabir ettiğim bir sınıftı enduro özellikle ve özellikle bmw gs serileri taaki kullanana dek

    gelelim üzer kısmına.
    şu an sahibi olduğum motor 2001 model honda cbr 600f tricolor enjeksiyonlu serinin ilk modeli
    gelelim sorunlarına
    su pompasındaki o ring değişmesi gerekiyor dümdüz olmuş artık
    daha geçtiğimiz günlerde ( hatta eğitimi aldığım ilk gün ) debriyaj kapağındaki manete kablo ile bağlı olan ayırma saplamasının contası değişti
    debriya balatası değişimimde yağ karterindeki ve yağ pompası ucunda bulunan süzgeç çıkartılıp temizlenecek pompanın basınç değeri ölçülecek ( gerekiyorsa değişimi yapılacak )
    radyatördeki fan müşürüm bozuk olduğundan ufak bir kablo tesisatı ile düğme sistemi yaptım kendim ( şehir içinde dur kalk trafiğine neredeyse pek girmediğimden değiştirmek için aciliyet hissetmedim )
    ön süspansiyon yağlarım yenilecek yazın

    bunların hepsi sorun olmasada yapılması gereken işlemler benim gözümde

    neden ?

    motorum 12 yaşında bu 1
    2. neden orj olarak 68600 küsür olmuştur bu gün iş nedeni ile biraz da gezme amacı ile çıktım


    e sen şimdi bunca zaman biniyorsun illaki parçalar yıpranıyor kimisi zamanını dolduruyor
    ben debriyaj balatalarını değiştirip temizliğini yapmadan devam edebilirim ? veya su pompasındaki oring değiştirmeyebilirim
    sonuçta ilerde karteri ve süzgeçi temizlememek bana yatakta sorunların oluşması olarak geri dönüş yapacak ? ne olur 100tl fazla versem daha iyi bakım yapılsa ?


    ben bu kadar zahmet edip bakıyorsam motorum bu km'ye sorunsuz bir şekilde çok rahat çıkabilmiş demektir. türkiyede ss grubunda kaç motor vardır bu km'lerde ?
    heleki açılmadan işlem görmeden özellikle


    bmw daha farklı bir makina
    daha farklı ihtiyaçları var
    daha farklı bakım periyotları ve belli periyotlarda değişmesi gereken parçalar daha farklı

    gelelim boxer motorla viraj yapamazsın diyen arkadaşa
    bal gibide yapıyorsun


    e tabii super sport olmayan bir aletle 60 70 derece ile virajda yatarak dönülemeyeceğini ufak çocuk bile biliyordur herhalde
    afrika twin tenere varadero vs motorlarla dönebilen varsa buyursun gelsin ( sport lastiklerle değil enduronuz için üretilmiş lastikler ile tabiki )
    umurcan bunu beğendi.

  15. #55
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    neymiş? boksörle viraj yapılmıyor muymuş?



    hemen bmw mühendislerine haber verelim. bunca yıl yanlış yapmışlar.
    ero__ bunu beğendi.

  16. #56
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı HELLAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gs sahibi olup vazgecen cok insanvar ozellikle derbiyaj baski balatisi zirtpirt degisencok . Yok sekron habire ister Burda ovup durmayin bmw hayir dicem almanlardan para mi aliyorsunuz yok osizden coo k para aliyor CuNKU HANS GINE MAVI TOUR CIKMIS SIZIN GIBI CAHILLER SAGOLSUN......
    Traktor sesli mootor iste......
    2000-2004 arası bir transalp alsak, ayakta tutabilir miyiz? Zırt pırt arıza çıkarıp yada aldığımdan kısa bir süre sonra bana 2-3 bin lira kitleme ihtimali var mıdır ?
    If you want to be happy for a day, Drink; If you want to be happy for a year, Marry; If you want to be happy for a life time, Ride a Motorcycle.

  17. #57
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000-2004 arası bir transalp alsak, ayakta tutabilir miyiz? Zırt pırt arıza çıkarıp yada aldığımdan kısa bir süre sonra bana 2-3 bin lira kitleme ihtimali var mıdır ?
    Düzgün motora denk gelinirse sorun olmaz ancak Xt660 serisinin daha sorunsuz olduğu söyleniyor.

  18. #58
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    arkadaşlar tartışmaya son verin artık GS1100 almak isteyen arkadaş alsın içinde kalmasın o sadece size sormuş siz ise burayı tartışma arenasına çevirdiniz herkezin görüşü ve cebi farklıdır.
    şimdi gelelim eleştirilere ben zengin de olsam BMW kapımdan sokmam GS serilerini kulandım 650 den 1200 kadar bana göre çok gereksiz ve maaliyetli bi traktor. asfalt dışına çıkıp biraz çamur yaparsan gömüldüğün yerden yalnız çıkaramazsın, bakım ve parça fiyatlarından dolayı bu siteye takılan bir çok motosiklet sevdalısına bir boy büyük gelir, ama ben aç gezerim senede bi kere gezmeye çıkarım havamı basarım diyosan alabilirsin BMW yi.
    yani diyeceim o ki BMW iş adamların makinası alt ve orta sınıfa gelmez yoksam güzel görünüyo ama gidişi okadarda zevk vermiyo.

  19. #59
    ataper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    Maltepe - İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1150GS - Honda AfricaTwin Adv
    Ucanteneke5 arkadaşa çokca katılıyorum.

    Farklı düşündüğüm yerler;

    Gidişi zevk vermiyo dediğine katılmıyorum. Gidişi ve yol tutuşu hele hele frenajı on numara.
    Her türlü güven veriyor.
    Telelever ve paralever sistemleri olayın sihiri. Virajda dahi (biyere kadar) frenajı alması, dengesi v.s. başka motorlardan ayırdediyor.

    Diğer dediklerine aynen katılıyorum.
    Bakımı ve parçaları pahalıdır. Toprak için uygun olmaz.
    Özetle bunu kaldıracak paran varsa on numara alettir.

    Bu arada tecrübemi aktarmadım;
    6 sene hard off-road dahil 1150GS kullandım (bkz; Gezi Raporu : TransToros 2009)
    Canına okudum ama bana mısın demedi, çok dayanıklı namussuz. Ancak bakım ve parçaları pahalıydı. Dışardan parça tedariki ve özel ustalara götürerek ekonomik çözüyordum.

    Ardından 2 sene Yamaha XT660R kullandım. On numara alet. Toprak için mükemmel. Uzun yolda biraz rahatsız.
    Parçaları sudan ucuz geldi bana. Bakımı zaten hep kendim yaptım, o kadar basit mekaniği.

    Sonra tekrar 1150GS e döndüm. Sebebi artık çok fazla toprağa girmeyecek ve uzun yol yapacaktım.
    Şimdi XT den sonra asfaltta bana verdiği güven ve hakimiyeti daha çok farkettim.
    Ancak tabiiki XT ile girdiğim araziye giremem bu öküzle.

    Velhasıl ne için kullanacaksın ona karar ver ve seçimini yap.
    taşkın pekca bunu beğendi.

  20. #60
    Hsncn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Kawasaki en500
    Abi yağ filtre degisimi dediginiz olay cok kolay birsey degil mi ? Neden ustaya yaptirilir ?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)