Kuralkan ( Kanuni ) Garanti Uygulaması ( Saçmalığı )
Reklamlar
-
Gerekli bilgiler mail de var anacak bir özet gecim. Bozulan amortisörüm garantiden değişmedi ve yeni prosedür gereği tüm süspansiyon hataları kullanıcı hatası oluyor motoru aldınız 1000 km sonra bozuldu sizin hatanız aklınızda olsun
Sayın yetkili,
Bu kullandığım ilk motorum değil ama inanın lanet ettim bu kadar kişiye özel garanti süreci süren bir kuruluş olamaz. Garanti dediğiniz şey neyi kapsıyor? Motorum garantisi var diye sevinmeyim boşuna.
Sabit AKSU
From: STKanuni Müşteri Hizmetleri [mailto:stkanuni@stkanuni.com.tr]
Sent: Wednesday, May 30, 2012 10:02 AM
To: Sabit Aksu
Subject: Sabit Aksu
Sayın Müşterimiz,
Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; başvurunun red gerekçesi servisimize bildirilmiş olup, arzu ederseniz servisimiz ile irtibata geçerek konu hakkında gerekli ve detaylı bilgileri alabilirsiniz. Bilgilerinize sunar, hayırlı günler dileriz.
Saygılarımızla,
S&T Kanuni Müşteri Hizmetleri
KURALKAN Mot. Arç. Ürt. S. Ve Dış Tic.A.Ş.
Eski İzmit Yolu Üzeri Tepeören Mevkii
34940 Tuzla / İstanbul
Tel: 800 261 33 43
Tel: 216 581 21 81
Faks: 0216 304 05 57
Web: www.stkanuni.com.tr
From: Sabit Aksu
Sent: Wednesday, May 30, 2012 9:39 AM
To: stkanuni@stkanuni.com.tr
Subject: RE: Sabit Aksu
Sayın Yetkili,
Henüz 6300 km de olan garantisi devam eden, Yetkili servisinizin parça sorunudur dediği bir parçayı incelemeden neye istinaden RED ederisiniz? Kaza, çarpma gibi bir sorunu olmadan bozulan ayıplı ürününüzü ben neden maddi olarak karşılıyorum.
Tekrar dile getiriyorum gerekli işlemin garanti kapsamından değişmesini talep ediyorum.
Saygılarımla,
Sabit AKSU
From: STKanuni Müşteri Hizmetleri [mailto:stkanuni@stkanuni.com.tr]
Sent: Wednesday, May 30, 2012 9:32 AM
To: Sabit Aksu
Subject: Sabit Aksu
Sayın Müşterimiz,
Öncelikle STKanuni’yi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Tarafımıza iletmiş olduğunuz konu ile ilgili; aracınız için yetkili servisimiz Motopark 25.05.2012 tarihinde garanti kapsamında gerekli olan parçaların başvurusunda bulunmuş olup, ilgili birimler tarafından red edilmiştir. Buna istinaden arzu ederseniz aracınız için gerekli olan parçaların ücretli olarak siparişini verebilirsiniz.
Bilgilerinize sunar, hayırlı günler dileriz.
Saygılarımızla,
S&T Kanuni Müşteri Hizmetleri
KURALKAN Mot. Arç. Ürt. S. Ve Dış Tic.A.Ş.
Eski İzmit Yolu Üzeri Tepeören Mevkii
34940 Tuzla / İstanbul
Tel: 800 261 33 43
Tel: 216 581 21 81
Faks: 0216 304 05 57
Web: www.stkanuni.com.tr
From: Sabit Aksu
Sent: Wednesday, May 30, 2012 8:56 AM
To: kanuni@kanuni.com.tr
Subject: RE: Garanti Talebindeki saçmalık
İyi Günler;
Daha Kore’den cevap geliyor siz cevap veremiyorsunuz!... Bu kadar mı acizsiniz bir mail atamıyorsunuz.
Sabit AKSU
From: Sabit Aksu
Sent: Tuesday, May 29, 2012 3:51 PM
To: 'kanuni@kanuni.com.tr'
Subject: Garanti Talebindeki saçmalık
İyi Günler,
Henüz 6300 km olan garantisi devam eden motorumun arka amortisörü patmıştır. Moto Park servisi aracılığı ile garantiden değişmesi üzerine talepte bulundum nasıl bir zihniyettir ki ustanızın garantiden değişmesi gerekir dediği bir parçayı bakmadan garanti dışı kullanıcı hatası dersiniz?
Bozulan parçanın garantiden değişmesini talep ediyorum.
İyi çalışmalar,
Sabit AKSU
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Reklamlar
-
Yorumsuz...Dicek söz yok mahkemeye verin
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
Moderatör
Adamlar gayet kibarca, sattik almasaydin demisler sanki.
Tuketici hakem heyeti dedikleri birime git hocam bence.
-
Lucas adlı üyeden alıntı
Adamlar gayet kibarca, sattik almasaydin demisler sanki.
Tuketici hakem heyeti dedikleri birime git hocam bence.
fiyat nedeniyle tüketici mahkemesine başvurması daha uygundur
-
Ne saçmalık ya kontrol bile etmeden ınş gelmez başımıza böyle bisey.. geçmiş olsun
-
Bunun üzerine STMotor' mail gönderdim. Kuralkandan hızlı geri döndüler bakalım onların teğkisi ne olcak. Detaylar altta.
Dear Sabit,
Our service team will contact you tomorrow.
Regards,
Justin Lee
Global Marketing Team
Sabit Aksu <saksu@soyakholding.com.tr> 님이 쓰신 메시지:
Dear Sir,
Who continue to guarantee the engine's rear shock 6300 miles yet deteriorated. Moto Park Service have been requested on how to change through the warranty service, warranty must change a mentality that says, without looking at a piece of user error out of warranty do you think? How can an ordinary product and the warranty period, however, and nothing is more an accident of 6000 km, which continue to guarantee a non-user error is to give the engine a problem? I want to deplore what is necessary in Turkey from KanuniMotor.
I am requesting a change of deteriorating track warranty.
Sincerely
Sabit AKSU
From: Sabit Aksu
Sent: Tuesday, May 29, 2012 3:51 PM
To: 'kanuni@kanuni.com.tr'
Subject: Garanti Talebindeki saçmalık
İyi Günler,
Henüz 6300 km olan garantisi devam eden motorumun arka amortisörü patmıştır. Moto Park servisi aracılığı ile garantiden değişmesi üzerine talepte bulundum nasıl bir zihniyettir ki ustanızın garantiden değişmesi gerekir dediği bir parçayı bakmadan garanti dışı kullanıcı hatası dersiniz?
Bozulan parçanın garantiden değişmesini talep ediyorum.
İyi çalışmalar,
Sabit AKSU
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
Telefonlarımıza bakan bir hatun var . onu sabrından dolayı canı gönülden tebrik ediyorum.. zamanında az ağzına....... onun bana üstünü bağla dediğim de görüşebileceğin en üst yetkili orasıymış. kuralkan'a iş başvurusu yapıp o hatunu tanımak isterim çünkü gerçekten sabırlı..comet konusuna yazdığım gibi kuralkan çok şerefli ve bilinen tüm küfür ve hakaretleri hak edecek bir kuruluştur.. cidden ordan bir yetkiliyi yolda görsem kaportasına çok fena basmak isterim.
eRRRen adlı üyeden alıntı
Ne saçmalık ya kontrol bile etmeden ınş gelmez başımıza böyle bisey.. geçmiş olsun
gelecek her kullanıcı bir gün bu acıyı yaşayacak
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
Kuralkandan yedek parça olarak vida bile almamak lazım.2008den önce grenaj fiyatları neydi kuralkan başına geçtikten sonra ne oldu..Şu mahkemeleri sonlansada tekrar hyosung olarak gelse bu motorlar.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Selam motosiklette aynı kuralmı geçerlidir bilmiyorum ama arabalarda amortisör garanti dışıdır mesela yeni araba aldın yada yeni amortisör taktırdın ertesi gün amortisör arızası için git amortisör patlaksa değişim için ücret talep ederler bazı markalar 1 yıl garantili diyorlar fakat arıza için gittiğinde sert çukura girilmiş onun için patlamış kullanıcı hatası diyerek ücret talep ediyorlar
-
çok yumuşak konuşmuşsun,biraz kalayla bak nasıl yola geliyorlar...
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
Ön amortisör icin dediğin gecerli ve tamiri mümkün 50 tl kece değişiyor sadece ama arka amortisör öyle birsey değil...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
Mondial de aynı arkadaşlar. Mcx kullanıyorum güzel motor ama garanti sıfır-müşteri memnuniyeti sıfır-ilgi sıfır. Yani motoru sattık bizden çıktı umrumuzda olmaz diyor adamlar.
Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.
-
Hocam mahkemeden bir sonuç alamazsın,amortisörlerle ilgili aleyhine bir garanti prosedürü varsa onu kullandılarsa bence parayla almak durumundasın artık.birde bu kadar mail attıktan sonra bile sana böyle cevaplar geliyorsa senin açından değişen bir şey olmaz artık.konu en üst yetkiliye gitmiş ve onun tarafından da reddedilmiş demektir.
birde burada klavye başında sallarken dikkat edin küfür müfür edip sonra davalı duruma düşmeyin.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
bu ne yaw.. direk mahkemeye ver .... görsünler günlerini....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
hocam o İngilizce nedir öyle ya? Google translate ten mı çevirdin? adamlar anlamamış sana donecek demişler.
-
sabit kardeşim sen daha bişey görmedin
bir kawasaki arızası olsaydı bak sana neler neler yapıyolardı
mondial halen elinde yedek parça bulundurmuyor sanki çok pahalı da
hiç borusan kazığı yedin mi almanyadan buraya uçak 2 saatte karayollarıyla 2 günde gelecek parça 4 ayda gelmiyor
bu s&t ye özel bişey değil
z motoya parasını peşin verdiğin halde parça 3 ayda anca geliyor
bu arada amartisör patlaması tamamen kullanıcı hatasıdır o yüzden hiç birşey tutturamazsın
yanlış anlama bu bakım kitaplarının tamamında böyledir
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
Okur_tr adlı üyeden alıntı
hocam o İngilizce nedir öyle ya? Google translate ten mı çevirdin? adamlar anlamamış sana donecek demişler.
Aynen :D yazmakla kastıramadım :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
otopsici adlı üyeden alıntı
sabit kardeşim sen daha bişey görmedin
bir kawasaki arızası olsaydı bak sana neler neler yapıyolardı
mondial halen elinde yedek parça bulundurmuyor sanki çok pahalı da
hiç borusan kazığı yedin mi almanyadan buraya uçak 2 saatte karayollarıyla 2 günde gelecek parça 4 ayda gelmiyor
bu s&t ye özel bişey değil
z motoya parasını peşin verdiğin halde parça 3 ayda anca geliyor
bu arada amartisör patlaması tamamen kullanıcı hatasıdır o yüzden hiç birşey tutturamazsın
yanlış anlama bu bakım kitaplarının tamamında böyledir
Benim zaten umudum yoktu onceden honda kullandım dediklerine katılıyorum Garanti dedikleri şey motor bloğu ile ilgili geri kalan herşey kullanıcı hatası benim sinirimi bozan Yetkili servisi garantiden değişir diyip sonra geri dönmesi zaten garanti talebinde bulunurken umutlu değildim maksat laf olsun ( arakadasın motorunu baktırmak icin gitmişken benim kinide sorim ) diye sordum ok dediler.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
Sıfır çin malı scooter aldım 2011 Ağustosta Denizli Yiğitler'den, ben pişman oldum 3000 km.de sattım. Bu km.ye kadar abartısız 15 kere yolda kaldım, yağmurda, köprü altından geçerken.. yani işin içinde ölüm tehlikesi de var. Egzos koptu kaynak yaptırdım cepten, ön gidon boşluk oldu sıktırdım cepten, olmadı yerde yolda kaldım, çekici çağırdım cepten... haftada bir vidalarını sıktırdım.. satarken yarı fiyatına güç bela satabildim.. gittim şimdi sym aldım, huzura erdim. Benim gibi motorla yeni tanışanlara tavsiyem kesinlikle ama kesinlikle kaliteli bir şey ve sıfır alın. Paranız yetmiyorsa sıfır çinli fiyatına 2. el yine kaliteli bir marka alın... Para kolay kazanılmıyor, saygılar.
-
...Kuralkan ( Kanuni ) Garanti UygulamaMAsı ...
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
Amortisör söz konusu olunca arabalarda bile aynı olaya rastlıyorlar. Abimin arabası daha ~10.000 km civarındayken ön amortisörden ses geldiği için servise götürdü. Aldığı cevap;
1- amortisörler garanti kapsamına girmez,
2- ses geliyor diye bişey yapamayız,
3- Ses geldiği için sıkıntısı varsa ve bu sıkıntı bir süre sonra amortisörün patlamasına sebep olursa kullanıcı hatasıdır
Sizin ustanın nasıl garanti kapsamında değişmesi gerek dediğine şaşırdım ben doğrusu. Ama genel ve alışıldık olan kuralkanın cevabıdır. Ne yazıkki amortisörler konusu böyledir. Aslında %50 haklı sayılırlar (2 adet +90 kiloluk insan ile 1000 km gezsen bile patlar amortisör) ama ustanın raporunu dikkate almamaları ayrı bir saçmalık.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)