Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Cross en fazla ne kadar çöker

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i


    Dün itibari ile Mondial X-Treme MAX Cross motor aldım.
    Bayiden içeri girmeden önce drift 125 tipi bir şey düşünüyordum.
    Arkadaşımla birlikte içeri girdiğimizde MAX (Köpek ismi gibi oldu ) 10 çeşit motor arasında gel bana gel bana diyordu.
    Bizde süzüle süzüle endamlı bi şekilde yanına doğru gittik. Racing seven biri olmama rağmen çok hoşuma gitti.
    Önce bir bineyim dedim ama köy eşekleri ile karıştırdım. Bildiğin demir at kardeşim Bastım ayaklığına çıktım tepesine, bildiğin everest
    Bindik ama sadece bir ayak ucum yere değiyor. özellikle belirtmek isterim. Çanağın biri sola doğru yatırılmış olsa bile ayak ucu değiyor.
    Pigme kabilesinden geldiğim için motor uzun geldi. 170 boy var. ne yapalım. Tanıdığımız doktorda yok ki bacakları koparsın. Yerine uzun bi bacak ekletelim.
    Sonuç itibari ile satın aldım. Cross kullanan arkadaşlardan ricam. Bu motoru en fazla kaç cm çökertiriz. En azından bir ayağım yere tam bassın.
    Bende motordan inerken van damme gibi tekme atmak zorunda kalmayayım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Öncelikle hayırlı olsun bence yapılıcak sey ya ayagınıza biraz fazla topuklu ayakkabı giyiceksiniz veya ön&arka amasörleri biraz kestiriceksiniz
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  3. #3
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Gecen arkadaşım bu motordan almak istedi gittik baktık. Üzerine otrumamla vazgeçmem bir oldu. Bu motorun amortisörleri cros değil de daha çok taşı andırıyor. Cros motor amortisörleri çok esnek olur yumuşak olur. Üzerine oturdunmu çöker. Koca koca cukurlardan geçsen bile hissetmezsin. Çinli crosların amortisörlerini iyi kontrol etmek lazım. Görüntü cros olsada kullanımı araziye uymayabilir.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  4. #4
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hayırlı olsun bence yapılıcak sey ya ayagınıza biraz fazla topuklu ayakkabı giyiceksiniz veya ön&arka amasörleri biraz kestiriceksiniz
    Ayakkabı olarak Prada mı yoksa Gucci mi tercih etmeliyim , Ben düz taban seven ve giyen biriyim. Kalın tabanlı ayakkabı tercihim olamaz
    Orjinalliğini bozmadan kaç cm çöker, bozarsakda en fazla kaç cm çöker. Bilinçli ve başına gelmiş yada gelene şahit olmuş arkadaşlardan cevap bekliyorum

    Alıntı Sinan Er adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gecen arkadaşım bu motordan almak istedi gittik baktık. Üzerine otrumamla vazgeçmem bir oldu. Bu motorun amortisörleri cros değil de daha çok taşı andırıyor. Cros motor amortisörleri çok esnek olur yumuşak olur. Üzerine oturdunmu çöker. Koca koca cukurlardan geçsen bile hissetmezsin. Çinli crosların amortisörlerini iyi kontrol etmek lazım. Görüntü cros olsada kullanımı araziye uymayabilir.
    Ben oturduğumda da çökmedi. 170-70 kg - Arkadaşım oturdu. 185- 90 kg. çökeceği tuttu.
    Beyaz renkte Shaquille O'Neal kılıklı bir abi bindi. resmen yarı yarıya çöktü. Zamanla daha da çöker dedi.
    Bu paraya da fazla bir şey beklememek lazım. Uygun fiyatlı olduğu ve hiç denemediğim bir tarz olduğu için aldım.
    Bakalım RedBull takımı gibi takla atabilecek miyim.

    ---------- Post added at 10:53 ---------- Previous post was at 10:38 ----------

    Kullanım tarzım bu şekilde olacak


    Cross var diye de bu şekilde düşünmeyin , Hayalinizde Redbull takımını canlandırmayın. Taklalar, hoplamalar, zıplamalar olmayacak. Action yok, efendi efendi sürecez.
    En fazla küçük bir tepe çıkarım. Düşerim. O gün gelenleri eğlendiririm. yada dereden geçmeye çalışırken boğulurum. başkada bir cacık olmaz.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  5. #5
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Hayırlı Olsun
    Tolga Can bunu beğendi.
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  6. #6
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Bi fotoğraf falan koysaydınız keşke yana döne bu motoru kullanan kullanıcı arıyoruz bizde birde kaça aldınız? bildiğim kadarıyla o modelin ön ve arka amortisörü ayarlanabiliyor..
    ANGARAJ

  7. #7
    Hedef_Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Rx3i Evo
    Fiyatlara baktımda bu 150cc 3.485 yazıyor diğer cross kategorisindeki 250cc olanlar direk 7.800 Demekki aradaki 100cc yaklaşık 4.500 liraya mal oluyor
    (1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO

  8. #8
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı GaCCaLL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi fotoğraf falan koysaydınız keşke yana döne bu motoru kullanan kullanıcı arıyoruz bizde birde kaça aldınız? bildiğim kadarıyla o modelin ön ve arka amortisörü ayarlanabiliyor..
    3.750 TL tuttu. Bir ayağım yere tam bassa yeter.
    Bu video daki arkadaş gibiyim. Kullanacağıma inanıyorum.
    http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
    Lakin Trafik içersinde dur kalklarda zorlanabilrim.
    Hafif tümsek bir yere gelmekten korkuyorum. Bu sefer ayak ucuda yetmez
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://f1205.hizliresim.com/x/v/6vrdu.jpg

    Dün itibari ile Mondial X-Treme MAX Cross motor aldım.

    Önce bir bineyim dedim ama köy eşekleri ile karıştırdım. Bildiğin demir at kardeşim Bastım ayaklığına çıktım tepesine, bildiğin everest
    Bindik ama sadece bir ayak ucum yere değiyor. özellikle belirtmek isterim. Çanağın biri sola doğru yatırılmış olsa bile ayak ucu değiyor.
    Tamam,boyun o motoru kullanmak icin yeterli,hatta bir süre sonra bu konunun tersini bile açman mümkün değil.
    herkes motora bindiğinde sanki iki ayağının da topuğunun yere değmesi gerektiği gibi bir düşünce icinde.
    Bunu belki chopper-cruiser tarzı motorlarda,racinglerde çokça gördüğümüz icin" böyle olmalı "diye algılıyoruz.
    Cross ve enduro motorlarda böyle bir zorunluluk yok,durduğun anda bir ayağının ucuyla bile motoru tutabiliyorsan sorun yok demektir.
    o motor zaten çok ağır olmayan bir motor,bir kaç gün icinde çok rahatlıkla alışacaksın.
    özcan1980 bunu beğendi.

  10. #10
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam,boyun o motoru kullanmak icin yeterli,herkes motora bindiğinde sanki iki ayağının da topuğunun yere değmesi gerektiği gibi bir düşünce icinde.
    Bunu belki chopper-cruiser tarzı motorlarda,racinglerde çokça gördüğümüz icin" böyle olmalı "diye algılıyoruz.bir ayağının ucuyla bile motoru tutabiliyorsan sorun yok demektir.
    o motor zaten çok ağır olmayan bir motor,bir kaç gün icinde çok rahatlıkla alışacaksın.
    Evet motor çok ağır değil. Ağırlık merkezi altta kalıyor. Kullanmak benim için sorun değil. Videodaki arkadaş gibi binerim yine binerim.
    Ancak şehir içinde trafik içersinde zorlanmak istemiyorum. GT250 R kullanırken sadece iki ayak ucum değiyordu. Frene bastığımda bir ayağım yere tam basıyordu.
    Cross motorda da çanağı sola yatırıp ayağımın ucu değilde en azından yarısı bassa yeter. Sağlıklı denge sağlayayım yeter bana.
    Ondan sonra Amerikalı Donald amcamın dediği gibi ;
    SOL ayak yerde SAG ayak frende.....
    SOL el debriyajda
    VITES 1 de
    SAG el gazda
    SOL ayak yerde SAG ayak frende.....

    Sag ayagini yere basmayi unutacaksin. Binerken - inerken durmaya yakin poponu azicik sola kaydirmayi aliskanlik edineceksin...

    Tamam mi? Bunlari yapabilirmisin? O zaman kullanirsin.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  11. #11
    delileoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    ön amortisörleri masadan ve üst tabladan 2 3 cm aşağı indirsen işini fazlasıyla görür

  12. #12
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı delileoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön amortisörleri masadan ve üst tabladan 2 3 cm aşağı indirsen işini fazlasıyla görür
    5-10 cm arası değer bana yeter de artar bile, Baletler gibi ayak ucumuzda duruyoruz.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  13. #13
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Alıntı Tolga Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5-10 cm arası değer bana yeter de artar bile, Baletler gibi ayak ucumuzda duruyoruz.
    Her zman iyisi olmaz ters durum olur deyemessin düşersin olmaz o videoki adamda sakat kullanıyor boyundan büyük motor giderken sag ayak atıp inio ya kırmızıda durcak olsa ayagı yere deymiyor olmaz öyle kestir biraz amasör
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  14. #14

    Üyelik
    25 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul-GAZİANTEP
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R-125
    Öncelikle hayırlı olsun kardeşim. Pek fazla anlamam cross motorlarından ama inşallah 5-10 cm arası bi azaltma olursa tam istediğin gibi olur.
    Tolga Can bunu beğendi.

  15. #15
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    ön amortisör şaseye bağlı olan yerden iniyo.kesmene gerek yok
    arka amotrisörüde gevşetirsin 3-4 santim iner
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”

  16. #16
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı kashmar54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön amortisör şaseye bağlı olan yerden iniyo.kesmene gerek yok
    arka amotrisörüde gevşetirsin 3-4 santim iner
    Bende orjinal hali bozulsun istemiyorum. 5 cm biraz daha fazla inse de fena olmaz yani
    Birde defa yamaha xt 660 r kullandım. Güzel motor. Fiyat olarak bana gitmedi o ayrı. En azından düşersek ucuza düşelim.
    Zaten düşmeyen motorcu yoktur. Düşmeye hazır motorcu vardır. 32 yaşıma geldim. Motordan düşemedim. her şeyin bir ilki vardır.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  17. #17
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Hayırlı olsun, Cross'un doğası gereği yüksek olması lazım zaten Ben de buradaki bayide görmüş üstüne oturmuştum. 1.72 boyumla çok da yüksek gelmemişti bana halbuki. Motor hafif olduğundan şehir içi trafikte alıştıkça pek zorlanmazsın. Ön amortisörlerden biraz kısaltsan bile bir kaç gün sonra tekrar yükseltmek isteyeceksin bence. Kullan bakalım bir kaç gün, 1 ay içinde motordan düştüm, yana yattım, çamura battım diye başlık açmazsan bence öyle kalsın yüksekliği.
    Bir ihtimal daha yüksek tabanlı motosiklet botu ile kullanabilirsin. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
    Tolga Can bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  18. #18
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, Cross'un doğası gereği yüksek olması lazım zaten Ben de buradaki bayide görmüş üstüne oturmuştum. 1.72 boyumla çok da yüksek gelmemişti bana halbuki. Motor hafif olduğundan şehir içi trafikte alıştıkça pek zorlanmazsın. Ön amortisörlerden biraz kısaltsan bile bir kaç gün sonra tekrar yükseltmek isteyeceksin bence. Kullan bakalım bir kaç gün, 1 ay içinde motordan düştüm, yana yattım, çamura battım diye başlık açmazsan bence öyle kalsın yüksekliği.
    Bir ihtimal daha yüksek tabanlı motosiklet botu ile kullanabilirsin. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
    Yorum için teşekkür ederim.
    Risk almayı hiç sevmeyenlerdenim. Şehir içinde yan düşüpde bir araca hasar vermek bana göre değil.
    Hem rezil oluruz. hemde hasar veririz. benimde şansıma zaten yanımda ya porcsh yada bmw x5 durur.
    Önce kısaltayım. Kendime güvenim olsun. Daha sonra dediğin gibi yükseltirim. Hatta kirlenmek güzeldir diye başlık bile açarım.
    Bu yüksek tabanlı botlardan bana örnek link verebilir misiniz ? Bana extra kaç cm kazandırır.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  19. #19
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Cross'a ek güvenlik olarak bir şeyler ilave etmeli miyim ?
    Düşme anında sağını solunu korumak adına
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i

  20. #20
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Dostum benim boyum senden kisa o motoru rahatlikla kullanabiliyorum. Yada sen 170 degilsin
    Zamanla alisirsin , on amortisor masalarindan biraz alcaltabilirsin ama fazlasi zarar.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)