Cross en fazla ne kadar çöker
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Öncelikle hayırlı olsun bence yapılıcak sey ya ayagınıza biraz fazla topuklu ayakkabı giyiceksiniz veya ön&arka amasörleri biraz kestiriceksiniz
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
-
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Hayırlı Olsun
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
Bi fotoğraf falan koysaydınız keşke yana döne bu motoru kullanan kullanıcı arıyoruz bizde birde kaça aldınız? bildiğim kadarıyla o modelin ön ve arka amortisörü ayarlanabiliyor..
ANGARAJ
-
Fiyatlara baktımda bu 150cc 3.485 yazıyor diğer cross kategorisindeki 250cc olanlar direk 7.800 Demekki aradaki 100cc yaklaşık 4.500 liraya mal oluyor
(1996) Coba 175 > (2007) Yuki YK250 > (2013) Hyosung GT250R > (2014) Yamaha XJ6 Diversion F > (2014) Yamaha YZF R1 > (2015) Mondial Drift 125 > (2016) Mondial Cup 100 > (2016) Mondial RX3İ EVO
-
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
Bi fotoğraf falan koysaydınız keşke yana döne bu motoru kullanan kullanıcı arıyoruz bizde birde kaça aldınız? bildiğim kadarıyla o modelin ön ve arka amortisörü ayarlanabiliyor..
3.750 TL tuttu. Bir ayağım yere tam bassa yeter.
Bu video daki arkadaş gibiyim. Kullanacağıma inanıyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
Lakin Trafik içersinde dur kalklarda zorlanabilrim.
Hafif tümsek bir yere gelmekten korkuyorum. Bu sefer ayak ucuda yetmez
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Tolga Can adlı üyeden alıntı
http://f1205.hizliresim.com/x/v/6vrdu.jpg
Dün itibari ile Mondial X-Treme MAX Cross motor aldım.
Önce bir bineyim dedim ama köy eşekleri ile karıştırdım.
Bildiğin demir at kardeşim
Bastım ayaklığına çıktım tepesine, bildiğin everest
Bindik ama sadece bir ayak ucum yere değiyor. özellikle belirtmek isterim. Çanağın biri sola doğru yatırılmış olsa bile ayak ucu değiyor.
Tamam,boyun o motoru kullanmak icin yeterli,hatta bir süre sonra bu konunun tersini bile açman mümkün değil.
herkes motora bindiğinde sanki iki ayağının da topuğunun yere değmesi gerektiği gibi bir düşünce icinde.
Bunu belki chopper-cruiser tarzı motorlarda,racinglerde çokça gördüğümüz icin" böyle olmalı "diye algılıyoruz.
Cross ve enduro motorlarda böyle bir zorunluluk yok,durduğun anda bir ayağının ucuyla bile motoru tutabiliyorsan sorun yok demektir.
o motor zaten çok ağır olmayan bir motor,bir kaç gün icinde çok rahatlıkla alışacaksın.
-
savaskayan adlı üyeden alıntı
Tamam,boyun o motoru kullanmak icin yeterli,herkes motora bindiğinde sanki iki ayağının da topuğunun yere değmesi gerektiği gibi bir düşünce icinde.
Bunu belki chopper-cruiser tarzı motorlarda,racinglerde çokça gördüğümüz icin" böyle olmalı "diye algılıyoruz.bir ayağının ucuyla bile motoru tutabiliyorsan sorun yok demektir.
o motor zaten çok ağır olmayan bir motor,bir kaç gün icinde çok rahatlıkla alışacaksın.
Evet motor çok ağır değil. Ağırlık merkezi altta kalıyor. Kullanmak benim için sorun değil. Videodaki arkadaş gibi binerim yine binerim.
Ancak şehir içinde trafik içersinde zorlanmak istemiyorum. GT250 R kullanırken sadece iki ayak ucum değiyordu. Frene bastığımda bir ayağım yere tam basıyordu.
Cross motorda da çanağı sola yatırıp ayağımın ucu değilde en azından yarısı bassa yeter. Sağlıklı denge sağlayayım yeter bana.
Ondan sonra Amerikalı Donald amcamın dediği gibi ;
SOL ayak yerde SAG ayak frende.....
SOL el debriyajda
VITES 1 de
SAG el gazda
SOL ayak yerde SAG ayak frende.....
Sag ayagini yere basmayi unutacaksin. Binerken - inerken durmaya yakin poponu azicik sola kaydirmayi aliskanlik edineceksin...
Tamam mi? Bunlari yapabilirmisin? O zaman kullanirsin.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
ön amortisörleri masadan ve üst tabladan 2 3 cm aşağı indirsen işini fazlasıyla görür
-
delileoo adlı üyeden alıntı
ön amortisörleri masadan ve üst tabladan 2 3 cm aşağı indirsen işini fazlasıyla görür
5-10 cm arası değer bana yeter de artar bile, Baletler gibi ayak ucumuzda duruyoruz.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Tolga Can adlı üyeden alıntı
5-10 cm arası değer bana yeter de artar bile, Baletler gibi ayak ucumuzda duruyoruz.
Her zman iyisi olmaz ters durum olur deyemessin düşersin olmaz o videoki adamda sakat kullanıyor boyundan büyük motor giderken sag ayak atıp inio ya kırmızıda durcak olsa ayagı yere deymiyor olmaz öyle kestir biraz amasör
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
Öncelikle hayırlı olsun kardeşim. Pek fazla anlamam cross motorlarından ama inşallah 5-10 cm arası bi azaltma olursa tam istediğin gibi olur.
-
ön amortisör şaseye bağlı olan yerden iniyo.kesmene gerek yok
arka amotrisörüde gevşetirsin 3-4 santim iner
"Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”
-
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Moderatör
Hayırlı olsun, Cross'un doğası gereği yüksek olması lazım zaten Ben de buradaki bayide görmüş üstüne oturmuştum. 1.72 boyumla çok da yüksek gelmemişti bana halbuki. Motor hafif olduğundan şehir içi trafikte alıştıkça pek zorlanmazsın. Ön amortisörlerden biraz kısaltsan bile bir kaç gün sonra tekrar yükseltmek isteyeceksin bence. Kullan bakalım bir kaç gün, 1 ay içinde motordan düştüm, yana yattım, çamura battım diye başlık açmazsan bence öyle kalsın yüksekliği.
Bir ihtimal daha yüksek tabanlı motosiklet botu ile kullanabilirsin. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Lucas adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Cross'un doğası gereği yüksek olması lazım zaten
Ben de buradaki bayide görmüş üstüne oturmuştum. 1.72 boyumla çok da yüksek gelmemişti bana halbuki. Motor hafif olduğundan şehir içi trafikte alıştıkça pek zorlanmazsın. Ön amortisörlerden biraz kısaltsan bile bir kaç gün sonra tekrar yükseltmek isteyeceksin bence. Kullan bakalım bir kaç gün, 1 ay içinde motordan düştüm, yana yattım, çamura battım diye başlık açmazsan bence öyle kalsın yüksekliği.
Bir ihtimal daha yüksek tabanlı motosiklet botu ile kullanabilirsin. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
Yorum için teşekkür ederim.
Risk almayı hiç sevmeyenlerdenim. Şehir içinde yan düşüpde bir araca hasar vermek bana göre değil.
Hem rezil oluruz. hemde hasar veririz. benimde şansıma zaten yanımda ya porcsh yada bmw x5 durur.
Önce kısaltayım. Kendime güvenim olsun. Daha sonra dediğin gibi yükseltirim. Hatta kirlenmek güzeldir diye başlık bile açarım.
Bu yüksek tabanlı botlardan bana örnek link verebilir misiniz ? Bana extra kaç cm kazandırır.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Cross'a ek güvenlik olarak bir şeyler ilave etmeli miyim ?
Düşme anında sağını solunu korumak adına
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Dostum benim boyum senden kisa o motoru rahatlikla kullanabiliyorum. Yada sen 170 degilsin
Zamanla alisirsin , on amortisor masalarindan biraz alcaltabilirsin ama fazlasi zarar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)