Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Japonya’dan Dedikodular : CBR400R Yollara Çıkmaya Hazırlanıyor !

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    bu adamlar zamanında vtr'ı 13 14bin'e satmaya çalıştırlar bu motoru kaça satacaklarını düşünüyorsunuz..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu adamlar zamanında vtr'ı 13 14bin'e satmaya çalıştırlar bu motoru kaça satacaklarını düşünüyorsunuz..
    ozamanlar ötv yüzde 22 idi keşke yüzde 8 düştükten sonra vtr yi getirselerdi cbr250r ile aynı para olurdu :S veya 600-700tl daha fazla ama japon malı cok kalitei bi aletti kendisi
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  3. #23
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Çift silindir yerine 4 silindir kullansalarmış keşke,fakat ama artık hayal salak saçma euro3 normları yüzünden
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  4. #24
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı psyche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çift silindir yerine 4 silindir kullansalarmış keşke,fakat ama artık hayal salak saçma euro3 normları yüzünden
    ben 2 silindir olmasına sevindim 4 silinidr alcak olsa 600-1000lik alırım zaten 50bg yeterli performans 2 silindir ekonomi benim gibi düşünenler için çok mantıklı yanibüyütme düşüncesi olmıyanlar için bu ülkedeki fiyatlarda 4 silindire karşıyım ben cok masraf
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #25
    Baelmoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mct 250 , Suzuki XF 650 Freewind
    Bardağa birde boş tarafından bakacak olursak, eğer bu motor gelirse insanlar her gün burada "400 cc ile başlasam olurmu" konularıyla karşılaşacak hazır 600'lük le 1000'lik le başlasam konuları yok olmaya yüz tutmuşken taze kan gibi olur, hoş olur

  6. #26
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    honda bu motoru çinde üretmesine hangi ülkede üretirse üretsin. Afrika bile olur.honda, yamaha ya çin karıştı, çinlilerin puanı yükseldi, honda,yamahanın puanı düştü. Çinde,japonda çekik gözlü ama çinliler yapınca illa bi mokluk çıkıyo.

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    tvs apache rtr150 gri (2011)
    Fiyat konusu cok buyuk bir etken olacaktir.

  8. #28
    dogus2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400 UG
    bir ara yamaha r4 de geliyodu ama ben görmedim

  9. #29
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Şimdi fotoğraf tamamı fotoşok. 250R kıçı, 600f deposu ve fake fotolardan ekleme bi ön kısım ve altada çift egzoz monifoltu monte edilmiş

    Ama şöyle düşünmek lazım, 250R satışları dünyada iyi gidiyor honda bu aracı tek silindir ve uygun bir maliyete üretti ve firmanın yüzünü güldürüyor. burdan aldığı motivasyonla yine üretim maliyeti ucuz sıralı 2 silindir bi motor ve 600R gibi komplike olmayan basit bir şase ile yine uygun fiyatlara bir 400cc üretimi olabilir.

    Böyle bir motorun üretimi %50 iltimal olsada(fotoşok) üetilirse fiyatı 14.000 seviyesinde tutulabilir. Buna %08 yerine %22 ötv ile hesaplarsanız max 15.5000- 16.000 e saatte 200km yapan ve çift silindirden dolayı uzun yolda 3.5-4.0 litre yakan TR için kullanışlı bir motosiklet çıkar.

    600RR gibi seksi görünmez ve o sesi çıkarmaz ama 30.000 binlik RR nin alım ve benzin masraflarını karşılayamayacak kesim için güzel bi boşluğu doldurur.

    zaten hafif aliminyum şaseye ve yarış dinamiklerine sahip 4 silindir 85 hp 16.000/dd 400cc lik bir mini roket üretse honda eskisi gibi, Glock'un dediği gibi 25.000 lik fiyatı yüzünden CBR600RR den pek farkı kalmaz.

    Bu motorun bi versiyonunu geçmişteki Kawasaki GPZ500R gibi düşünebiliriz.. Sıralı çift silindir 58 hp motoru vardı ve alış fiyatı 600ss lerin neredeyse yarısıydı


  10. #30
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    CBF400 olsa dadından yenmez :D cbf 150 kasa tasarımında 400 cc lastiklerde kalın olcak of of ne guzel birsey olur o işte o benim son motorum olurum :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  11. #31
    kanmix_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2012
    Şehir
    Gonya- Mevlana Selçuklu
    Motosikleti
    Cbf150,Ybr,Tvs üçlüsü :)]
    Surata bak ya dövecekmiş gibi bakıyo
    İmza yok
    Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
    Oğlum Bak Git

  12. #32
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    sesim anca gitti japonyaya demek

  13. #33
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Titreşim varsa alınmaz

  14. #34
    WOLKANWOLKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    CB 600F HORNET
    Biz fiyata göre, gavur ihtiyacına göre belirliyor.

    Yoksa gavura hepsi bir.

    Motor senin memleketinde olduğundan daha ucuz, geliri seninkinin min. 3-5 katı. 300-500 cc fiyat farkına bakmıyor.

  15. #35
    psyche - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    Wrocław
    Motosikleti
    CBF 600
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 2 silindir olmasına sevindim 4 silinidr alcak olsa 600-1000lik alırım zaten 50bg yeterli performans 2 silindir ekonomi benim gibi düşünenler için çok mantıklı yanibüyütme düşüncesi olmıyanlar için bu ülkedeki fiyatlarda 4 silindire karşıyım ben cok masraf
    Sonra yanından 4 silindir geçince şeytan dürtüyor ne yapıp edip 4 silindir diye tutuşuyorsun Herşeyi geçtim görüntünün içini dolduracak tok ses veremiyor çift silindir zevk işi tabi de gazı sıktığında ötmeli biraz racing'in olayı da burda zaten,fıtı fıtı gitmemeli.
    Örneği mevcut;4 silindir eski cbr 250 rr,yada hornet 250 gibi.
    Bence ses olayının önüne geçilirse alınca ömürlük binilebilen bir model olur geçiş motorunun çok ötesinde yer eder kendine.
    "Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
    utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "

    Psychedelic Gececi

  16. #36
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı WOLKANWOLKAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz fiyata göre, gavur ihtiyacına göre belirliyor.

    Yoksa gavura hepsi bir.

    Motor senin memleketinde olduğundan daha ucuz, geliri seninkinin min. 3-5 katı. 300-500 cc fiyat farkına bakmıyor.
    evet olayın özü, özeti tamamen bu

  17. #37
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    buraa geellmeez bea
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  18. #38
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Türkiyeye 400 cc getireceklerini sanmıyorum. Hondanın zaten birçok 300 400 500 cc motoru üretim ve satım aşamasında fakat birçoğu Türkiyeye gelmedi. Sebebi fiyatın çok arada kalması ve Türk milletinin " 400 cc ye o kadar vereceğine 2. el 600 cc alırsın " mantığı.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  19. #39
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Türkiye'ye 15-16 civarı bir fiyata gelirse sıfırını almayı düşünürüm. 50 hp, çift silindir ve hafif bir alet bana iyi gelir.

    "Büyük motor" hevesini de anlamıyorum, 2 senedir Fazer kullanıyorum ama büyütmeyi değil, küçültmeyi istiyorum. Bende mi bir arıza var arkadaş?

  20. #40

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    İkinci el bizim ülkede çok revaşta. Sıfırına o kadar para verecek insan zor bulunur bizde. Getireceklerini hiç sanmıyorum... İkinci el 600 lük alırım der geçer insanlar.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)