bu adamlar zamanında vtr'ı 13 14bin'e satmaya çalıştırlar bu motoru kaça satacaklarını düşünüyorsunuz..
bu adamlar zamanında vtr'ı 13 14bin'e satmaya çalıştırlar bu motoru kaça satacaklarını düşünüyorsunuz..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Çift silindir yerine 4 silindir kullansalarmış keşke,fakat ama artık hayal salak saçma euro3 normları yüzünden
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Bardağa birde boş tarafından bakacak olursak, eğer bu motor gelirse insanlar her gün burada "400 cc ile başlasam olurmu" konularıyla karşılaşacak hazır 600'lük le 1000'lik le başlasam konuları yok olmaya yüz tutmuşken taze kan gibi olur, hoş olur
honda bu motoru çinde üretmesine hangi ülkede üretirse üretsin. Afrika bile olur.honda, yamaha ya çin karıştı, çinlilerin puanı yükseldi, honda,yamahanın puanı düştü. Çinde,japonda çekik gözlü ama çinliler yapınca illa bi mokluk çıkıyo.
Fiyat konusu cok buyuk bir etken olacaktir.
bir ara yamaha r4 de geliyodu ama ben görmedim
Şimdi fotoğraf tamamı fotoşok. 250R kıçı, 600f deposu ve fake fotolardan ekleme bi ön kısım ve altada çift egzoz monifoltu monte edilmiş
Ama şöyle düşünmek lazım, 250R satışları dünyada iyi gidiyor honda bu aracı tek silindir ve uygun bir maliyete üretti ve firmanın yüzünü güldürüyor. burdan aldığı motivasyonla yine üretim maliyeti ucuz sıralı 2 silindir bi motor ve 600R gibi komplike olmayan basit bir şase ile yine uygun fiyatlara bir 400cc üretimi olabilir.
Böyle bir motorun üretimi %50 iltimal olsada(fotoşok) üetilirse fiyatı 14.000 seviyesinde tutulabilir. Buna %08 yerine %22 ötv ile hesaplarsanız max 15.5000- 16.000 e saatte 200km yapan ve çift silindirden dolayı uzun yolda 3.5-4.0 litre yakan TR için kullanışlı bir motosiklet çıkar.
600RR gibi seksi görünmez ve o sesi çıkarmaz ama 30.000 binlik RR nin alım ve benzin masraflarını karşılayamayacak kesim için güzel bi boşluğu doldurur.
zaten hafif aliminyum şaseye ve yarış dinamiklerine sahip 4 silindir 85 hp 16.000/dd 400cc lik bir mini roket üretse honda eskisi gibi, Glock'un dediği gibi 25.000 lik fiyatı yüzünden CBR600RR den pek farkı kalmaz.
Bu motorun bi versiyonunu geçmişteki Kawasaki GPZ500R gibi düşünebiliriz.. Sıralı çift silindir 58 hp motoru vardı ve alış fiyatı 600ss lerin neredeyse yarısıydı
CBF400 olsa dadından yenmez :D cbf 150 kasa tasarımında 400 cc lastiklerde kalın olcak of of ne guzel birsey olur o işte o benim son motorum olurum :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Surata bak ya dövecekmiş gibi bakıyo
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Biz fiyata göre, gavur ihtiyacına göre belirliyor.
Yoksa gavura hepsi bir.
Motor senin memleketinde olduğundan daha ucuz, geliri seninkinin min. 3-5 katı. 300-500 cc fiyat farkına bakmıyor.
Sonra yanından 4 silindir geçince şeytan dürtüyor ne yapıp edip 4 silindir diye tutuşuyorsun Herşeyi geçtim görüntünün içini dolduracak tok ses veremiyor çift silindir zevk işi tabi de gazı sıktığında ötmeli biraz racing'in olayı da burda zaten,fıtı fıtı gitmemeli.
Örneği mevcut;4 silindir eski cbr 250 rr,yada hornet 250 gibi.
Bence ses olayının önüne geçilirse alınca ömürlük binilebilen bir model olur geçiş motorunun çok ötesinde yer eder kendine.
"Önü yoktan sonu boktan bu kuru davadan,
utanır gayret-i güfranla cehennem de geçer. "
Psychedelic Gececi
buraa geellmeez bea
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Türkiyeye 400 cc getireceklerini sanmıyorum. Hondanın zaten birçok 300 400 500 cc motoru üretim ve satım aşamasında fakat birçoğu Türkiyeye gelmedi. Sebebi fiyatın çok arada kalması ve Türk milletinin " 400 cc ye o kadar vereceğine 2. el 600 cc alırsın " mantığı.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Türkiye'ye 15-16 civarı bir fiyata gelirse sıfırını almayı düşünürüm. 50 hp, çift silindir ve hafif bir alet bana iyi gelir.
"Büyük motor" hevesini de anlamıyorum, 2 senedir Fazer kullanıyorum ama büyütmeyi değil, küçültmeyi istiyorum. Bende mi bir arıza var arkadaş?
İkinci el bizim ülkede çok revaşta. Sıfırına o kadar para verecek insan zor bulunur bizde. Getireceklerini hiç sanmıyorum... İkinci el 600 lük alırım der geçer insanlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)