Snapyy'min büyük değişimi...
Reklamlar
-
Reklamlar
-
anaa!
bizim burak bu!
8-Geçen yaz Ayvalık'a gelen jr. kardeşimle kumsalda okey oynarken bir tur vererek uğurlu poposunu motoruma değdirttim, o gün bugündür çok memnunum.
ellerine sağlık, çok tatlı olmuş, satacağın zaman haber et, durumu gözden geçirelim.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
ne güzel yapmışsın sen böyle evren o şans bizede lazım o zaman ..
-
buradan uğura inanan goldwingci arkadaşlara sesleniyorum.
olay bi tur vermeye bakar.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
güzel uğraşı olmuş lakin, ön/arka fren hala kampana... ona da bi el at bence. Ayrıca sana bir önerim olacak, amortisörleri de modifiye etme imkanın varsa yapmalısın. çünkü ön amortisör çinli cublarda nerdeyse yok gibi...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
-
heheh ) tamam burakcım bakarız biz ona .. evren o zaman benim motorada bi el atsan diyorum bi kaç tur olmaz mı ? )
-
ozgurakman adlı üyeden alıntı
güzel uğraşı olmuş lakin, ön/arka fren hala kampana... ona da bi el at bence. Ayrıca sana bir önerim olacak, amortisörleri de modifiye etme imkanın varsa yapmalısın. çünkü ön amortisör çinli cublarda nerdeyse yok gibi...
özgür ön arka kampana olması aslında bir yerde iyi..bu hafta sonu İzmir yolculuğu yaptım ve kampana fren olmasının avantajını fazlası ile gördüm..90-100 km süratle panik fren yapma gereği duydum istemeden de olsa,ve savrulma kayma belirtisi olmadan cok stabil bir sekılde kısa bir mesafede durdurdum motoru.eğer ki ön fren disk olsa o bozuk yolda eminim ki kayardı ön teker ve ben yerde o yüzden kampana olarak bırakıcam,yoksa ön arka disk olacaktı diğer aklımdaki bir uygulama oydu..
ön amortisör yok gibi derken sert olduğunu söylüyorsan,ben memnunum şu an için çünkü cunda yollarında bile (döşeme taş) sarsıntı vuruntu yaşamıyorum,hatta bazen çok yumuşak gibi geliyor bana..belki eski kasa cupların sert olabilir..
-
adamım güzel olmuş baya.... ellerine sağlık..............
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Eski kenboo 125 gözümde canlandı.
Şu motorların yakıt deposu büyük olsa tadından yenmeyecek
Tebrik ederim seni uğraşmışsın. Çok güzel olmuş.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
Tolga Can adlı üyeden alıntı
Eski kenboo 125 gözümde canlandı.
Şu motorların yakıt deposu büyük olsa tadından yenmeyecek
Tebrik ederim seni uğraşmışsın. Çok güzel olmuş.
Teşekkür ederim sağol,depo 3,5 litre evet çok küçük ama 3 litre ile İzmir'e kadar gidebiliyor o yüzden sorun etmeye değmiyor ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
adamım güzel olmuş baya.... ellerine sağlık..............
Ramazan tşk ederim kardeşim ;) bir ara senin şu tvs için de bir konuşalım..bu aralar bir tvs sevdası var bende
-
eby78 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim sağol,depo 3,5 litre evet çok küçük ama 3 litre ile İzmir'e kadar gidebiliyor o yüzden sorun etmeye değmiyor
;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------
Ramazan tşk ederim kardeşim ;) bir ara senin şu tvs için de bir konuşalım..bu aralar bir tvs sevdası var bende
nasip kısmet adamım.. ne zaman istersen benim adres tel her zamanki gibi aynı..sıkıntı yok yani....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Burak haklı beyler
Cunda'da artçısı oldum, gayet konforluydu yani.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Cub motor aldım,modifiye ne önerirsiniz diye arkadaşlar bakın görün. Sadece jant boyaması ve şeritler ne kadar hoş durmuş,iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
Müsadenizle bir iki soru sormak istiyorum
1-Karbüratörü daha yüksek cc için taktınız diye anladım,burada çekiş ve yakıt değişti kısmındaki yakıt değişimi,artan bir tüketim mi yoksa daha az tüketim mi
2-Jant boyama işlemi ne kadara mal oldu.
-
Haklıyım tabee )
konforundan ben memnunum şahsen..parçası ucuz,benzini neredeyse yok,şehir içinde performansı da tatminkar..daha ne olsun.büyük motorun yanında mutlaka bir cup motor olmalı diye düşünüyorum günlük kullanım için..biliyorsun benim gönlümde yatan aslan yeni kasa beyaz Hyosung 250R..kısmet olursa önümüzdeki yaza sıfır almak istiyorum,ama cup motor mutlaka ikinci motor olarak kalacak sanırım..
-
ben her zaman ybr yi tutuyorum elimde ...2. bir motor her zaman bulunacak............
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Cub motor aldım,modifiye ne önerirsiniz diye arkadaşlar bakın görün. Sadece jant boyaması ve şeritler ne kadar hoş durmuş,iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
Müsadenizle bir iki soru sormak istiyorum
1-Karbüratörü daha yüksek cc için taktınız diye anladım,burada çekiş ve yakıt değişti kısmındaki yakıt değişimi,artan bir tüketim mi yoksa daha az tüketim mi
2-Jant boyama işlemi ne kadara mal oldu.
Uğur teşekkür ederim dileklerin için sorularına gelince;
1- Karbüratör yakıt konusunda azalma olarak yansıdı.üzerindeki orjinal karbüratör belli bir devirden sonra benzini düzgün yakmadan çiğ atıyor bu euro3 dedikleri motoru sıkmaktan başka bir işi olmayan katalizör sebebi ile..tabii 110 cc olmasıda da etken oldu yakıt konusunda..güç ve tork artışı az da olsa artınca motoru kaldırmakta ve gidişinde daha az gaz kolu çevirmeme sebep oldu..kasayı daha rahat kaldırıyor artık ve zorlanmadığı için de daha az yakmaya başladı diyebilirim..
2-Jantlar toz boya ve nikelaj karışımı idi orjinalinde..boyaların temizlenmesi astarlanması ve fırın boya toplam maliyeti 80 TL tuttu ön arka..15 TL de jant şeritleri ve işçiliği tuttu..
-
güle güle kullanın...bir ara almayı düşündüğüm bir modeldi...nasip değilmiş...size hayırlı yolculuklar...
-
teşekkür ederim brds soğol...
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
eby78 adlı üyeden alıntı
Uğur teşekkür ederim dileklerin için
sorularına gelince;
1- Karbüratör yakıt konusunda azalma olarak yansıdı.üzerindeki orjinal karbüratör belli bir devirden sonra benzini düzgün yakmadan çiğ atıyor bu euro3 dedikleri motoru sıkmaktan başka bir işi olmayan katalizör sebebi ile..tabii 110 cc olmasıda da etken oldu yakıt konusunda..güç ve tork artışı az da olsa artınca motoru kaldırmakta ve gidişinde daha az gaz kolu çevirmeme sebep oldu..kasayı daha rahat kaldırıyor artık ve zorlanmadığı için de daha az yakmaya başladı diyebilirim..
2-Jantlar toz boya ve nikelaj karışımı idi orjinalinde..boyaların temizlenmesi astarlanması ve fırın boya toplam maliyeti 80 TL tuttu ön arka..15 TL de jant şeritleri ve işçiliği tuttu..
Çok teşekkürler,
Tekrar iyi günlerde kullanmanız dileğiyle,Allah kaza bela vermesin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)