Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

arora zorro ar-150-70

    REKLAM ALANI
  1. #21
    scorpions_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2009
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    racer 200_discovery150_cbf 150_cbr 250_
    Alıntı serseric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben arora kullanıcısı olarak bu markayı önermem.istersen açıklamaalarıda yaparım
    dostum açıklamaları yapsaydın en azından bizdede fikir oluşur biraz.
    olacak olacak...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teknik verileri görmeden almayın derim.
    ben hiç almayın derim...
    baş agrısı sadece
    Mengu16 bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  3. #23

    Üyelik
    26 Nisan 2009
    bütçem kısıtlı ybr beni zorluyor .arora çevremde de yok başka illerde gördüm olmazsa sırf onları bulup yorum alacağım .teşekkürler.konu yoruma açıktır takip ediyorum

  4. #24
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    bakınız bu has çinli motorların ne yapacagı belli olmaz
    birinin freni sorun cıkarır
    birinin karbüratoru
    random yani :D
    o yuzden bulaşma araştır öyle al
    yerinde olsam bi tane honda titan alırım
    sagına soluna biraz para harcarsın
    adem abi gibi 2020 ye kadar binersin :D
    arora alsan 2. sene başlar cebini yakmaya
    # motosikletle.blogspot

  5. #25
    yasin.33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Çelik SK 100-3
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5693309/detay/

    teknik özellikleri burada var fena bir motora benzemiyor çin japon ne farkeder düzgün kullanmazsan hepsi arıza yapar
    Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !

  6. #26
    serseric - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2012
    parça sıkıntısı çok fazla dostum nerdeyse 4 ay önce istediğim parça hala yok ortada ayrıca malzeme kalitesi çok kötü her an elinde kalabilir herşeyi
    Akıl Adama Sermaye...

    Remember remember the fifth of november



  7. #27
    Ghostrider91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Arora Zorro 150-70
    Şu anda 770 kmde deli gibi biniyorum vitesli ilk motosikletim. Bundan önce pizzacı kuryesi olarak çalşırken 2011 ybr nin üstnde 17bin küsür km yaptım. Ve bi yamaha modeline göre kıyaslarsak YBR kadar rahat ve Ybr ye göre performansı bariz çok fazla tatmin edici. Dijital göstergesini sorun eden arkadaşlar yağmur çamur hatta benzinlikteki tazzikli su bile etkilemiyor (denendim). 11 bin devire çıkarıyorum sesi gerçekten iyi :D Aldıgımdan beri bi çok kişi sordu bilgi almak istedi dikkat çekiyor sanırm :D Titreşime gelince oyle bişey yok 0 diyebilrim. Vites geçişleri kısa ve yumuşak işçiliğine gelince plastik her aksamında S2 gibi bil logo var nedir bilmiyorm ama kaliteli bi plastik oldugu belli çıt çıt plastik deil. Kaportasında biribirne geçen yerlerinde tırnak yok kalın içi dolu yarım cm uzunlugunda uçlarla birleşiyor ve çok dikkat ettim birbine geçen kaporta parçalarında milimetrik bi kayıklık olmadıgnı soyleyeblrm ve geçtiği yerler kauçuk sıkı geçiyor.


    Eeee buda kul yapısı reklammı yapıyosun demeyin gelelim şikayetçi oldgm kısımlara..:D
    500 km olduktan sonra canını okumaya başladım diyebilirm 105 km/s hızı ne yaptıysam geçiremedim ama şoylede bi durum var 2. viteste gaza yüklenmeden düz biyerde rolantide harakete geçebiliyodu : :D derken bu durum beni fazlasıyla sıktı yerinden kalkarken hemen 1-2-3 ve 50km/s 8000Rpm bukadarda olmaz demiştim. Arka dişliyi küçülterek bu sorunu çözdüm. şu anda 133 km/s gördü :D
    Oteki bi sorun arka lastiğin tipsizliği gerçekten tipsiz kare dişli 90-90-18 bisiklet tekerleği gibi ama tutuşu mükemmel. Öyle biniyorum şimdilik kısa bi zamanda değiştircem :D
    Önemli bi sorunuda çok fazla ısındıgnı fark ettim ve son 500 km ye yakın vites geçişleri zorlaşmıştı. Yağı değiştirnce bu sorunda halloldu.
    Deponun altından devir yükseldikçe bi dızırdama sesi vardı o ses beni soğutabilrdi o motordan o seste deponun altındaki radyatör görünümlü şeyin üstüne mont edilmiş 2 tane kornanın gevçek olmasındanmış onuda hallettik sıktık :D
    İlk aldıgımdada fabrika hatası vardı alternatörle ilgili ufak bi sorundu

    Sonuç olarak tavsiye ederim. şimdilik çok memnunm diyebilrm. Merak eden arkadaşlara umarm yardımcı olmuşumdur. Sormak istediğniz başka bişey varsa buyrun
    Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum

  8. #28

    Üyelik
    27 Kasım 2012
    YAKLAŞIK ON AYDIR KULLANIYORUM ZORROYU BU FİYATA BU MOTOR ÇOK İYİ HEM ŞEKİLSİZ ŞEMALSİZ BİR MOTOR DEĞİL O YÖNDEN TATMİN EDİYOR DİKKATLERİ ÜZERİNE TOPLUYOR HEM ÖZELLİKLERİ YÖNÜNDEN ÇOK TATMİN EDİCİ BİR MOTOR EKSİ YANI BENİM İÇİN SADECE İBRENİN DİJİTAL OLMASI BEN İBRENİN HAREKETİNİ GÖRMEK İSTERDİM ŞAHSEN HA DİJİTAL SU KAÇIRIR BOZULUR BUNLAR YALAN DOLAN HABER BENİM MOTOR ONCA SU GÖRDÜ HİÇ BİŞEY OLMADI OLMAYACAK DEMİYORUM AMA ÇATLAK YOK BİŞEY YOKSA NEDEN SU KAÇSIN Kİ SONRA YAKITI 110 İLE 150 KURUŞ ARASI YAKIYOR BENCE GAYET İYİ TEK YAPTIĞIM DEĞİŞİKLİK ÖN DİŞLİ 15 İKEN 16 YAPTIM SEBEBİ MOTOR BİRAZ UZASIN VE AŞIRI ATİK BİR MOTOR AŞIRI GÜCE VERMİŞLER ÇOK SERİ KALKIYORDU BİRAZ YAVAŞLATTIM O KADAR

  9. #29
    Ghostrider91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Arora Zorro 150-70
    2658 Kmde. .Bakımını 4/4 lük yapıyorum ama. Canını okuyorum 10000Rpm ye çıkarıyorum. Etraftakilern bakması gerçekten hoşuma gidiyor
    Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum

  10. #30

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    selam arkadaşlar bende 4 gün önce arora zorro aldım 104 km de şuan

  11. #31
    Ghostrider91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Arora Zorro 150-70
    3200 Km oldu aynı şekilde devam. !50 cc lik bir motosiklete göre istdiklerimden çok fazlası var. Bu motosiklet alınır pişman etmez. İlk aldığım zaman sadece hayal kırıklığına uğradım bi fabrika hatası ve o hatayı bulmaya çalışan servis hatırlamak bile istemiyorum. Artan cıvatanın yerini kendim buldum. Garantisinide yırttım attım. Baharı bekliyorum eskişehire gidicem bu aletle.
    Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum

  12. #32

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    ön dişliyi bir büyüğünden değişmeyi düşünüyorum acaba nasıl olur ?

  13. #33
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    Alıntı mza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyi bir büyüğünden değişmeyi düşünüyorum acaba nasıl olur ?
    motorun hızlanması yavaşlar,ama eskisine göre daha düşük devirde biraz daha hızlı gider,bayır aşağı maksimum hızı artar başka da ne olur bilmiyorum
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  14. #34

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    zaten kalkıslarda çok atik yavaslarsa sorun olmaz gibi ama kalktıktan sonra hemen 5, vıtes geliyoruz vıtes aralıklar bıraz uzasın ıstıyorum açıkçası

  15. #35
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    Alıntı mza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten kalkıslarda çok atik yavaslarsa sorun olmaz gibi ama kalktıktan sonra hemen 5, vıtes geliyoruz vıtes aralıklar bıraz uzasın ıstıyorum açıkçası
    ben zamanında 100 lük motoruma yapmıştım...motorda 100 cc cup motoru vardı ön dişliyi bir diş büyüttüm yani yapmak istediğinin aynısını 100 cc motorda yaptım vites aralıkları da uzadı dediğin gibi ama motor eski gücünü yitirdi motora iki kişi binemez olduk,rüzgarda gitmez oldu,tek kişiyle hızlanması yavaşladı ama bütün bunlar motor 100 cc olduğu için olmuştur diye düşünüyorum 150 cc de bu kadar olumsuzlukları yaşamazsın umarım...
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  16. #36

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    hmm bızım motorlarda değiştiren yokmu kesin bi bilgi verse servise sordum en uygun dişli üstündeki daha uygunu olsa muhendısler onu takarlardı felan die konusuyor açıkçası hem değiştirmek istiyorum hemde promlem yaşarım die kurcalamak istemiorum

  17. #37
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hmm bızım motorlarda değiştiren yokmu kesin bi bilgi verse servise sordum en uygun dişli üstündeki daha uygunu olsa muhendısler onu takarlardı felan die konusuyor açıkçası hem değiştirmek istiyorum hemde promlem yaşarım die kurcalamak istemiorum
    Şehiriçi sürüyosan çok dur kalk yapıyosan dişliyi değiştirme, ama genelde uzun yolda sürüyosan 90km üzeri hızlarda sürüyosan ön dişliyi bi numara büyütebilirsin.

  18. #38

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    arkadaşlar arora zorronun benzin muslugu hangi yönde olması gerek yedek depo veya ana depo oldugunu nasıl anlıyacam yardımcı olurmusunuz

  19. #39

    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Şehir
    hatay
    Motosikleti
    arora zorro
    hocam arka dişliyi kaç küçügüyle değiştirdin 133 hızı gördu bızım canavar yakında bende değiştirmeyı dusunuyorum kaç diş olması lazım kalkısta sorun olmaması ıcın bılgılendırırsen sevınırım

  20. #40
    Ghostrider91 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Arora Zorro 150-70
    Üzerindeki dişli abartılmış derecede büyük 3. viteste kaldırabiliyodum o dişli varken gerisini sen hesap et. 36 ya düşür önüde bir diş büyüt 1. vites zaten hiç bi işe yaramıyor o dişliyle. 95 i geçmeyen motosiklet dişliyi değiştrdkten sonra 4. viteste 105 yapmaya başladı. Şu da var ben pek sakin binmiyorum genelde 9bin 10bin vites deiştriyorum 11bni geçtiğide oluyor duruma göre iyimi ediyiyorum bilmiyorum :D . Vites geçişleri biraz sıkıntılı Servis herhangi bir yağ koymayı mecbur etmediyse( Ben garantisini yırttım attım) Castrol power Racing1 10-50 yağ kullan en iyi sonucu onda aldım. Aklında olsun yağı 1200ml civarında alıyor. Şu an 4000 km nin üstnde hiç bir sıkıntısı yok. Hayırlı olsun. Kazasız belasız bin inşallah
    Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)