bütçem kısıtlı ybr beni zorluyor .arora çevremde de yok başka illerde gördüm olmazsa sırf onları bulup yorum alacağım .teşekkürler.konu yoruma açıktır takip ediyorum
bakınız bu has çinli motorların ne yapacagı belli olmaz
birinin freni sorun cıkarır
birinin karbüratoru
random yani :D
o yuzden bulaşma araştır öyle al
yerinde olsam bi tane honda titan alırım
sagına soluna biraz para harcarsın
adem abi gibi 2020 ye kadar binersin :D
arora alsan 2. sene başlar cebini yakmaya
# motosikletle.blogspot
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5693309/detay/
teknik özellikleri burada var fena bir motora benzemiyor çin japon ne farkeder düzgün kullanmazsan hepsi arıza yapar
Sadece Koruyacak Beyni Olanlar Kask Takar !
parça sıkıntısı çok fazla dostum nerdeyse 4 ay önce istediğim parça hala yok ortada ayrıca malzeme kalitesi çok kötü her an elinde kalabilir herşeyi
Akıl Adama Sermaye...
Remember remember the fifth of november
Şu anda 770 kmde deli gibi biniyorum vitesli ilk motosikletim. Bundan önce pizzacı kuryesi olarak çalşırken 2011 ybr nin üstnde 17bin küsür km yaptım. Ve bi yamaha modeline göre kıyaslarsak YBR kadar rahat ve Ybr ye göre performansı bariz çok fazla tatmin edici. Dijital göstergesini sorun eden arkadaşlar yağmur çamur hatta benzinlikteki tazzikli su bile etkilemiyor (denendim). 11 bin devire çıkarıyorum sesi gerçekten iyi :D Aldıgımdan beri bi çok kişi sordu bilgi almak istedi dikkat çekiyor sanırm :D Titreşime gelince oyle bişey yok 0 diyebilrim. Vites geçişleri kısa ve yumuşak işçiliğine gelince plastik her aksamında S2 gibi bil logo var nedir bilmiyorm ama kaliteli bi plastik oldugu belli çıt çıt plastik deil. Kaportasında biribirne geçen yerlerinde tırnak yok kalın içi dolu yarım cm uzunlugunda uçlarla birleşiyor ve çok dikkat ettim birbine geçen kaporta parçalarında milimetrik bi kayıklık olmadıgnı soyleyeblrm ve geçtiği yerler kauçuk sıkı geçiyor.
Eeee buda kul yapısı reklammı yapıyosun demeyin gelelim şikayetçi oldgm kısımlara..:D
500 km olduktan sonra canını okumaya başladım diyebilirm 105 km/s hızı ne yaptıysam geçiremedim ama şoylede bi durum var 2. viteste gaza yüklenmeden düz biyerde rolantide harakete geçebiliyodu : :D derken bu durum beni fazlasıyla sıktı yerinden kalkarken hemen 1-2-3 ve 50km/s 8000Rpm bukadarda olmaz demiştim. Arka dişliyi küçülterek bu sorunu çözdüm. şu anda 133 km/s gördü :D
Oteki bi sorun arka lastiğin tipsizliği gerçekten tipsiz kare dişli 90-90-18 bisiklet tekerleği gibi ama tutuşu mükemmel. Öyle biniyorum şimdilik kısa bi zamanda değiştircem :D
Önemli bi sorunuda çok fazla ısındıgnı fark ettim ve son 500 km ye yakın vites geçişleri zorlaşmıştı. Yağı değiştirnce bu sorunda halloldu.
Deponun altından devir yükseldikçe bi dızırdama sesi vardı o ses beni soğutabilrdi o motordan o seste deponun altındaki radyatör görünümlü şeyin üstüne mont edilmiş 2 tane kornanın gevçek olmasındanmış onuda hallettik sıktık :D
İlk aldıgımdada fabrika hatası vardı alternatörle ilgili ufak bi sorundu
Sonuç olarak tavsiye ederim. şimdilik çok memnunm diyebilrm. Merak eden arkadaşlara umarm yardımcı olmuşumdur. Sormak istediğniz başka bişey varsa buyrun
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
YAKLAŞIK ON AYDIR KULLANIYORUM ZORROYU BU FİYATA BU MOTOR ÇOK İYİ HEM ŞEKİLSİZ ŞEMALSİZ BİR MOTOR DEĞİL O YÖNDEN TATMİN EDİYOR DİKKATLERİ ÜZERİNE TOPLUYOR HEM ÖZELLİKLERİ YÖNÜNDEN ÇOK TATMİN EDİCİ BİR MOTOR EKSİ YANI BENİM İÇİN SADECE İBRENİN DİJİTAL OLMASI BEN İBRENİN HAREKETİNİ GÖRMEK İSTERDİM ŞAHSEN HA DİJİTAL SU KAÇIRIR BOZULUR BUNLAR YALAN DOLAN HABER BENİM MOTOR ONCA SU GÖRDÜ HİÇ BİŞEY OLMADI OLMAYACAK DEMİYORUM AMA ÇATLAK YOK BİŞEY YOKSA NEDEN SU KAÇSIN Kİ SONRA YAKITI 110 İLE 150 KURUŞ ARASI YAKIYOR BENCE GAYET İYİ TEK YAPTIĞIM DEĞİŞİKLİK ÖN DİŞLİ 15 İKEN 16 YAPTIM SEBEBİ MOTOR BİRAZ UZASIN VE AŞIRI ATİK BİR MOTOR AŞIRI GÜCE VERMİŞLER ÇOK SERİ KALKIYORDU BİRAZ YAVAŞLATTIM O KADAR
2658 Kmde. .Bakımını 4/4 lük yapıyorum ama. Canını okuyorum 10000Rpm ye çıkarıyorum. Etraftakilern bakması gerçekten hoşuma gidiyor
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
selam arkadaşlar bende 4 gün önce arora zorro aldım 104 km de şuan
3200 Km oldu aynı şekilde devam. !50 cc lik bir motosiklete göre istdiklerimden çok fazlası var. Bu motosiklet alınır pişman etmez. İlk aldığım zaman sadece hayal kırıklığına uğradım bi fabrika hatası ve o hatayı bulmaya çalışan servis hatırlamak bile istemiyorum. Artan cıvatanın yerini kendim buldum. Garantisinide yırttım attım. Baharı bekliyorum eskişehire gidicem bu aletle.
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
ön dişliyi bir büyüğünden değişmeyi düşünüyorum acaba nasıl olur ?
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
zaten kalkıslarda çok atik yavaslarsa sorun olmaz gibi ama kalktıktan sonra hemen 5, vıtes geliyoruz vıtes aralıklar bıraz uzasın ıstıyorum açıkçası
ben zamanında 100 lük motoruma yapmıştım...motorda 100 cc cup motoru vardı ön dişliyi bir diş büyüttüm yani yapmak istediğinin aynısını 100 cc motorda yaptım vites aralıkları da uzadı dediğin gibi ama motor eski gücünü yitirdi motora iki kişi binemez olduk,rüzgarda gitmez oldu,tek kişiyle hızlanması yavaşladı ama bütün bunlar motor 100 cc olduğu için olmuştur diye düşünüyorum 150 cc de bu kadar olumsuzlukları yaşamazsın umarım...
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
hmm bızım motorlarda değiştiren yokmu kesin bi bilgi verse servise sordum en uygun dişli üstündeki daha uygunu olsa muhendısler onu takarlardı felan die konusuyor açıkçası hem değiştirmek istiyorum hemde promlem yaşarım die kurcalamak istemiorum
arkadaşlar arora zorronun benzin muslugu hangi yönde olması gerek yedek depo veya ana depo oldugunu nasıl anlıyacam yardımcı olurmusunuz
hocam arka dişliyi kaç küçügüyle değiştirdin 133 hızı gördu bızım canavar yakında bende değiştirmeyı dusunuyorum kaç diş olması lazım kalkısta sorun olmaması ıcın bılgılendırırsen sevınırım
Üzerindeki dişli abartılmış derecede büyük 3. viteste kaldırabiliyodum o dişli varken gerisini sen hesap et. 36 ya düşür önüde bir diş büyüt 1. vites zaten hiç bi işe yaramıyor o dişliyle. 95 i geçmeyen motosiklet dişliyi değiştrdkten sonra 4. viteste 105 yapmaya başladı. Şu da var ben pek sakin binmiyorum genelde 9bin 10bin vites deiştriyorum 11bni geçtiğide oluyor duruma göre iyimi ediyiyorum bilmiyorum :D . Vites geçişleri biraz sıkıntılı Servis herhangi bir yağ koymayı mecbur etmediyse( Ben garantisini yırttım attım) Castrol power Racing1 10-50 yağ kullan en iyi sonucu onda aldım. Aklında olsun yağı 1200ml civarında alıyor. Şu an 4000 km nin üstnde hiç bir sıkıntısı yok. Hayırlı olsun. Kazasız belasız bin inşallah
Yaşadığımı Bazen Devir Saatinden Anlıyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)