Şahide gerek yok virajda taşı altına alırsan düşersin yolda bağlantın kesiliyor çünkü. Gece eğimde kısalarla 120 le iniceksin köpeğe çarpıcaksın ayağını vuracaksın :D sen düşündüğümdende hayalperest çıktın ;) Bmw bile çukurda ne olmuş 120 çarpıyosun motor uçar be
motorla köpeğe çarptığımda ayağımı vurmadım. Vuramazdım.ayak nakavt olurdu. Düştüm diyorum düştüüüm. Motor yan yattı sürükleni diyorum. Neden anlamıyosun veya anlamaya çalışmıyosun. Taktın bana habire yazıyosun. Düştüm arkadaşım düştüm. motor yanyattı sürüklendi. Ben mucize eseri yan yatıp sürüklenen motorun üstüne düştüm. Motor yerde yatmış bi şekilde kayıyoken ben motorun üstünde sırt üstü uzanıyodum. Baya bi öyle kaydım. Son saniyelerde asfaltı öptüm. Ayak bileğim incindi. Bikaç kanlı çizik oldu sürtünmeyle. Evet o halde 10 km daha gittim. dahada açıklama bekliyomusun? Ayak vurma orta hızlarda çukur motoru sağa sola çektiği zaman yapıyorum. Yılda 1-2 kez denk geliyor. Amma taktın bana ha. Sanki bişey ispatlamam gerekiyor. Burda herkes yazdığını ispatlamaya kalksa ortalık karışır. Kimse kimseye bişey ispatlamak zorundada değildir.isteyen inanır isteyen inanmaz. Sevgiler.
20-25 km hızla paldır küldür evimizin bahçesine daldım, tahtaların kalasların üzerinden geçtim, lastikler banamısın demedi. Ön lastik 2.25-17 olmasına rağmen. Sarsılmadım bile fakat motor 17 jant, amortisörlerin 6-7 cm esneme mesafesi var, scooterda aynı durumda takılır kalırsın bu yüzden scooterlar güvenli değil taş ve çukurlar konusunda.
bu adama laf anlatmak bir bela allah aşkına bi konunuda için sıçma kardeşim geldin benim konuya ettin başkasına ettin git başka bir foruma ne yapacaksan yap yeter be.
Herkes hız konusuna takılmış ancak yollar o kadar arabalara göre yapılmış ki bazen çıldırmamak elde değil. Adamlar kocaeli üniversitesine çıkan yolu daha yeni yaptılar ve kaymak gibi asfalt ama yepyeni yolda çökmeler ve delikler mevcut. Geçen gün 80 km gibi bir hızla o hafif çökmüş bölgeye girdim ki neredeyse düşüyorum. Yol yeni olmasa tamam insan dikkatli olur çukur olabilir der ama yapanlar bu yollardan motorlarda geçebilir mi diye düşünmüyorlar heralde. Bu gibi yollar aşırı derece çok. Bence yoldaki taşlardan daha önemli bir şey bu çünkü nerede ne zaman karşınıza çıkacağı belli olmuyor. Kimse bana da gelip yok hız kurallarına uyarsan hiç bir şey olmaz demesin yollar Allaha emanet resmen..
yav arkadaşlar naaptımsa anl atamadım ezquero arkadaşa. Niye taktı bu kadar onuda anlamadım. Hortlatıp duruyo konuyu. Anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az. Sevgiler.
Bana kalırsa ezquero isimli arkadaş can sıkıntısından böyle bir konu açmiş Önce soru soruyor sonra cevap veriyor.yorum yapanlarla dalga geçiyor.Madem kendi fikrin , sadece kendin için geçerli neden baskalarının fikrini soruyorsun.Ben yaşı küçük olmasına veriyorum.Ayrıca gidonu tut debriyaj çek diyenleride anlayamadım.O kadar vakti olan adam ztn sağından solundan bir şekilde geçer.Ayrıca çok göreceli bir soru bana göre
olay amortisör, sürücü ve lastikte biter. scooter motorlar her çukurdan eğimden etkilenir. zaten 160 km'ye güvenli çıkacak bi taşıtla o hıza çıkarsanız bişey olmaz.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Uvv olay büyüyecek...
Ölümüne gidelim dedinde benzin mi yok dedik
Bende bu gün bir çukurun içine girdim ama bisikletle
Şehir içinde normal seyrederken ( bisikletle ne kadar hız yapılabilirki )
Biraz önümde cukur cukur dediysem telefon şebekesimi doğalgazmı ne baya derin üstü demir kapak kaplı
Sol elimde cigara sağ elimle tutuyorum gidonu ön taraf çukura girmesiyle gidon elimden kaydı elim boşa cıktı
Hemen sol elimide attım ama gidon ters dönmüş zaten düşme noktasına kadar geldim hemen elimi ileriye doğru attım ellerimin üzerine düştüm sağ elim hala ağrıyor
( Her şey 2 saniyede oldu bitti ) Ne olduğunu bile anlayamadım bisiklet bi tarafta ben bi tarafta
Yollardaki mazgalara ve telefon fiber doğal gaz kapaklarına dikkat
İmza yok
Ne Oldu Ha, Vuruyummu Sırtına
Oğlum Bak Git
Viraj için yatmışken çukura girersen lowside kaza olabilir. Bana oldu ordan biliyorum, 50 km/h hızım vardı. Ne yazık ki tır yüzünden içten girmek zorunda kaldım viraja ve fazla yatırdım, yoldaki çukur da bu hatamı affetmedi. Her zaman dış iç dış sıralamasına uymak lazım onu anladım.
çukura yüksek süratle girdiğinizde tam çükür içerisine teker girmez yaş girmek ile hızlı girmek arasında fark olur yavaş giderken çukur üzerinden geçersen o çukuru çok fazla hissedersin fakat yüksek süratlerde teker çukur içine tam girmez o yüzden yaşa giderkenki gibi hissetmezsin anlıyacağın birşey olmaz
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)