sıfır HYOSUNG GT250R - ikinci el NİNJA 250R ??
Reklamlar
-
150 cc başlangıç motorumu 600 cc ile değiştirmeyi düşünüyordum ama görüyorum ki 1-2 sene daha bütçem el vermicek.Fakat bu 250 likleri alabilirim.Bütçem en fazla 9 milyar.Hyosung sıfırına yetiyor kawas ikinci el az kilometrede buldum bir iki tane 8.5 - 9 a ? Sizce hangisi 0 hyosung 2.el kawas ??? Yada değmez bunları alıp satmaya 2 sene için bekle para biriktir direk 600 al mı dersiniz ? Bütün önerilerinizi bekliyorum Teşekkürler
Reklamlar
-
Hocam güçleri hemen hemen aynı birisi kawasaki adı yeter diyeri hyo kalıbı yeter tercih meselesi
Bence bizden Ziyade Kendine sorman lazım bu soruyo ama Kawasaki Temzisse kawa Bi ihtimal daha iyi olur İsmi yeter
-
-
8u senaryoyu tanıyorum bır yerden , bızım bır arkadasta aynı dusuncelerde :D
-
ikiside olur.
hiç farketmez.
-
bende kawas diye düşünyorum aslında ama işte içime sinmiyor bi dahaki motorun kesinlikle 600 ve üstü olmasını isterim ah neden bu kadar pahalı bu r6 lar ama 250 dede bi kaç sene geçiricez anlaşılan
-
Şahsi fikrim sıfır bir Hyosung. Al 20.000 - 30.000 km yap bu arada paranı da biriktir... Hem tecrübe kazanmış olursun, hem motorun sıfır olur, hemde 600 cc lik motorlar içinde benim yaptığım gibi para biriktirirsin... Maşallah ben 42.000 km dir MZ kullanıyom daha 600 cc lik bir para biriktiremedim ... Herhalde bende bir Kawasaki ER -5 alcam napim birikmiyor bu para ... Sağlıcakla, kazasız keyifli sürüşler .
-
alacağın motor geçiş motoru olacak.doğal olarak paran biriktiği an satmak isteyeceksin,sanırım hyosungların 2. el piyasası daha uygun,bu sebeple hyo tercih edebilirsin ya da cbr 250 alsan istediğin an satabilirsin,ama görüntü pek tatmin etmeyebilir.
-
Hocam 600 cc ye geçiçekmişsin madem en yüksek güçde torklu maknayı almakda fayda var hani 600cc ye geçişin Kolay olsun
O yüzden tavsiyem cbr Olmaz
-
Sıfır motor gibisi yok. Eğer 2 yıl kullanırım dersen sıfır gayet mantıklı.
Yalnız o paraya CBR 250 R'da alınabiliyor. Onuda düşün derim...
-
Suzuki İnazuma geliyor 250cc. o bütçeyle düşünürsün belki. İyi bi alternatif olabilir, onuda bi incele derim.
-
tabiki gtr 250 şekil süper
-
TABİİKİ HYOSUNG GT250R
Nedenleri aşağıda :
* Hyosung fiyatı daha uygun.
* Hyosung ikinci elini elden çıkarmak daha kolay
* Hyosung bakımları ve yedek parçaları daha uygun.
* Hyosung daha heybetli
* Hyosung ön gidon ve oturuş şekli daha Racingvari
* Hyosung ön fren çift disk bir racing te olması gerektiği gibi. ( Kawa tek disk )
* Hyosung da arka Lastik Ebadı Kawasakiden daha kalın ( hyo 150 lik Kawa 130 luk )
* Hyo Enjeksyonlu ( Kawa hala karburatörlü karbüratör mü kaldı )
* Hyo makul fiyatlı Kawa gereğinden pahalı .
-
Önerileriniz için teşekkürler arkadaşlar.Honda düşünmüyorum eğer bir makine para vericeksem öncelikli 2 silindirli olmalı uzun yol da fark yaratır hem titreşim hem güç açısından.kawasaki marka olarak ve görünüş olarak gerçekten güzel açıkçası hyosungun tipini çok fazla beğenmiyorum.Alışmak açısından problem yok bir çok kez bırakın 600 ü 1000 de kullandım o benim tek amacım bütçeme uygun alıcağım motosikletle uzun yol (300 km gibi ) rahat rahat yapıyım.Yani arabalar devamlı yol vererek en sağ şerit de gitmeden Sese önem veriyorum aslında bu tip ufak makinelerin sesleri hiç bir zaman iyi olmuyor önüne bir racing geçince kendi sesini duyamıyorsun ama kawasaki bu yöndende spor egzos takılarak bir yere geliniyor sanırım tercihim kawasakiden yana olucak.Hyosung un tek sevdiğim tarafı ibreleri gerçekten güzel daha doğrusu ninjanın ibreleri berbat
-
Önce şunu söyleyeyim 1-2 sene kullanacaksın hangisini alsan olur.
Olaylar aşağıda saydığım gibidir.
çok fark etmez nasıl olsa geçici olarak kullanacaksın. Bir birine yakın motosikletler.
Bildiğin temiz bi motosiklet varsa hyosung'u da 2. el düşünebilirsin. Her zaman sıfır alan en çok zarar edendir. en az 1500 2000tl paran cebinde kalır. Sıfır alınca plaka ruhsat olayları da var unutma. Para biriktirmeye sıfırdan başlamamış olursun.
Al bitane 2011 hem yeni kasa hem de 5000 6000km mühim değil.Emin ol sıfırdan farkı yoktur çoğunun(ÇOĞUNUN!!).
Hyo da ninja da son hızlarda 170 lerde dolanıyorlar ninja 5-6km daha hızlı gider. Birazdaha kalitelidir. Ama karbüratörlüdür arkadaş.
Hyo daha büyük arka lastiğinin etkisiyle yakıt tüketimini arttırsa bile yinede tablo aşağıdaki gibidir.Hyosung enjeksiyonlu olmasının avantajını kullanır.
Yakıtları da değerlendir.
Şehir dışı Şehir içi
hyo 3.2/100km 3.7/100km
ninja 3.8/100km 4.5/100km
Şahsi görüşüm herşeyi bir yana koy tipini beğendiğini al. Başkası tipini, farlarını, deposunu, göstergelerini beğenmeyebilir.
Ben alalı 1 sene oldu hala 3m geriye çekilip baktığımda süper yakışıklı motosiklet beaah diyorum.
Sen hangisini alacaksan gözünün sevdiğini al gerisi önemli değil.
-
Ninjayı Kötülemiyorum ama 2. el alacaksan Altın elbiseli adamı izlemeni Tavsiye ederim çok güzel yorumluyor ve anlatıyor...Benim duyduğum kullanan arkadaşlardan her 10 bin km de ön amartisör keçeleri patlıyor ve parçaları biraz pahalı araştırmanı öneririm saygılar ..
-
-
bu yorumlar düşüncelerimi değiştirdi arkadaşlar teşekkür ederim önerileriniz için ikinci el 5-10 tane bulup hepsine tek tek bakıcam içime sineni alıcam.Hemen hemen aynı gibi motosikletler zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
Bu arada önemli bir fark gördüm hyosung da önde çift disk fark bu gerçekten frenajda fark yaratabilir ?
-
Hyoda Frenler Çift disk olmasına rağmen bana göre diyorum Tırrtt.ama iyi bir lastik kullanırsan virajlar ve frenler süper buna ek olarak şunu söylemek istiyorum hyo 250 cc grubunda en fazla hız yapan ve o heyecanı yaşatan motor tabi bu kendi fikirlerim..
-
frenajda hyo kötü diyenler olabilir. Sebebi üzerinde orjinal gelen lastiklerdir.lastikleri harbiden çok kötü.Frenlemeyi çok etkiliyor kaliteli bi lastikle değiştirirsen fren performansında diğerleri yanına bile yaklaşamaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)