Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Başlangıç motoru Kawasaki ninja 250 R ?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Arkadaşın yaşı genç daha 17 neden kendini kasıyosun ki 250 diye bugün 250 ile başlayan biri biraz ben öğrendim diyip 4 silindir makineye geçer ne gereği var bence aşama aşama gidilmeli maddi olarak zorlanılmıycaksa tüm cc ler denenmeli tecrübe edilmeli. 10 yaşında motor kullanmaya başlayan 7 yılda sadece 1000km yapıp ondanda 2 kaza geçiren 17 yaşında bir gence ben 30 küsür beygirlik racing makine önermem bana ters geliyor. Ama güvenli sürüş eğitimleri alınıp başlana bilir ama sokak arasında tecrübe edip başlamayı doğru bulmuyorum çünkü basmıcam desende o motorun üstüne oturunca emin ol basarsın. bazı arkdaşlarda 125cc ile 250cc arasında fark yok demişler ama yeni başlayan için arada çook fark var 125cc makina 12-13 beygirdir 250cc ise 33-35 arasında ki ninja çift silindirli bir motor bu adam daha debriyaja alışmadan çok zorlanır neden kendini riske atıcaksın ki al ybr yada cbf aldın paraya rahat satarsın biraz kullan 1-2 sezon bin sonra gönlündeki motoru al acele etme emeklemeden koşan insan gördünmü sen.
    caner6776 bunu beğendi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    caner6776 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul/ Kilyos
    Motosikleti
    Honda Cb125e '13
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın yaşı genç daha 17 neden kendini kasıyosun ki 250 diye bugün 250 ile başlayan biri biraz ben öğrendim diyip 4 silindir makineye geçer ne gereği var bence aşama aşama gidilmeli maddi olarak zorlanılmıycaksa tüm cc ler denenmeli tecrübe edilmeli. 10 yaşında motor kullanmaya başlayan 7 yılda sadece 1000km yapıp ondanda 2 kaza geçiren 17 yaşında bir gence ben 30 küsür beygirlik racing makine önermem bana ters geliyor. Ama güvenli sürüş eğitimleri alınıp başlana bilir ama sokak arasında tecrübe edip başlamayı doğru bulmuyorum çünkü basmıcam desende o motorun üstüne oturunca emin ol basarsın. bazı arkdaşlarda 125cc ile 250cc arasında fark yok demişler ama yeni başlayan için arada çook fark var 125cc makina 12-13 beygirdir 250cc ise 33-35 arasında ki ninja çift silindirli bir motor bu adam daha debriyaja alışmadan çok zorlanır neden kendini riske atıcaksın ki al ybr yada cbf aldın paraya rahat satarsın biraz kullan 1-2 sezon bin sonra gönlündeki motoru al acele etme emeklemeden koşan insan gördünmü sen.
    Herkesin farklı düşünceleri var. Herkes kendine göre haklı ve ben kime danışayım bilmiyorum. Onun için buraya konu açtım zaten

    Şimdi abicim ben gerçekten tırtım :D Yani benim altıma 600cc motor ver. Al bu yol bu motor desen. İnan olsun 180i geçemem. Altımdaki makinaya tam olarak ısınmadan onun herşeyini bilmeden basamam. Yapım böyle şahsen. Yanlız anlatmak istediğim şey şu ailem sık motor değiştirmeme hiç sıcak bakmaz. İlk motoru cbf 150 alırsam o motor 3-4 sene altımda kalır.

    Alıntı angorstatik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    honda gs1 aldım. daha ilk defa vitesli bir motorun üzerine oturdum (mahalle aralarında mobiley kiralayıp gezerdik küçükyalıda) 2 günlük eğitimin sonunda hemen gidip (hocanın da tavsiyesi ile) cbf 150 aldım. cbf 250 de olabilir ama cbf 150yi rahat satarsın demişti. cbf 150yi kullandıktan 2 haafta sonra nedee gn cbf 250 almadım diye hayıflandım. en büyük avantajım motora 35 yaşında başlamamdı. o yüzden saçma sapan hiç bşr hareketi yapmayı bırak, düşünüp yeltenmedim bile.. ninja 250r kullanmadım fakat güzel bir motor bence.. sağduyulu olursan, çok rahat kullanabileceğini düşünüyorum. şimdi 150 al sonra zararına sat 250 al.. 100 tl zarar da olsa kimse parayı sokakta toplamıyor..
    senin için hayırlı olsun, inşallah uzun yıllar sağlıkla motora binersin..
    Çabuk öğrenen biri olduğumu düşünüyorum Umarım kolaylıkla alışırım. Çok teşekkürler

    Alıntı 94CanRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içinde çok farketmiyor da otoyola çıktığın zaman 120 ile giderken bağıra çağıra gidiyorsun ve gözün hep aynada ezilmemek için bi süre sonra sen de motorda yorulmaya başlıyosun hızını düşürmeye bu sefer iyice sağ şeride kayıyorsun falan filen.250 de 120 ile sakin giderken zorda kalıp gazı açtın mı 160 170 sol şerit de bile gidebilirsin mis gibi . otoyolda çok fark ediyor gerçekten
    Ninja gerçekten güçlü bir motor. Beni tatmin edecek kadar güçlü. Trafikte sıkıştırmalara karşı güzel bir ivmelenmesi var sanırım. Bundan dolayı tercihim ninja. Yanlız şu 160-170 olayı. Ben makinayı üst sınırlarda kullanmayı pek hoş karşılamıyorum. Kullanacağımıda sanmıyorum
    Caner KIRMIZI
    [Zonguldak-MT]

  3. #43
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    bir arkadaşın dediği gibi ninja kullanımı çok kolay bir motordur. oturuş pozsiyonu dik olduğundan motora her hızda rahatça hakim olabilirsin.

    diğer bir arkadaşın söylediğinin aksine ben selesini rahat buluyorum. istanbul'dan turgutreis'e yolculuk yaptım defalarca tek günde (11 - 12 saat kadar sürdü), yorgunluk yada totoda acıma yapmadı bende

    ama boyuna oranla karşılaşabileceğin sorunun şu olacağını tahmin ediyorum, ninjanın ön camı çok yatık ve çok kısa. yeterince bombeli değil. benim boyum 1.76 ve motor üzerindeyken ön cam, rüzgari direk göğüsüme yönlendirdiği için rahatsız oluyordum. bu yüzden bombeli cam taktırdım, faydasını da gördüm.

    ani hızlanmalarda ve kalkışlarda çok seridir, beklediğinden de daha seridir. ani ivmelenmeler için 2 kere vites düşürüp rahatça hızlanabilirsin.

    sakin kullanırsan şehir içinde 4.2 - 4.5 yakar, uzun yolda 3.6 - 3.8 yakar.

    parçaları ateş pahasıdır, ama arıza yapan bir motor değildir. devirip, çarpıp kırmadıkça problem olmaz. bu arada hyosungların parçalarıda çok pahalıdır, sahipleri yurtdışından sipariş verip ucuza temin ederler. bu yüzden hyosung al derler. Yurtdışından getirdikten sonra ninja'nın parçası da ucuz olur.

    örn serviste yağ filitresinin 20 - 25tl gibi bir ücreti vardır ama arka disk 700tl'dir.

    7 yıldır scooter kullandığın için bence ninja alabilirsin. 125'lik motor alıp kendine yine eziyet etme trafikte.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #44
    caner6776 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul/ Kilyos
    Motosikleti
    Honda Cb125e '13
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir arkadaşın dediği gibi ninja kullanımı çok kolay bir motordur. oturuş pozsiyonu dik olduğundan motora her hızda rahatça hakim olabilirsin.

    diğer bir arkadaşın söylediğinin aksine ben selesini rahat buluyorum. istanbul'dan turgutreis'e yolculuk yaptım defalarca tek günde (11 - 12 saat kadar sürdü), yorgunluk yada totoda acıma yapmadı bende

    ama boyuna oranla karşılaşabileceğin sorunun şu olacağını tahmin ediyorum, ninjanın ön camı çok yatık ve çok kısa. yeterince bombeli değil. benim boyum 1.76 ve motor üzerindeyken ön cam, rüzgari direk göğüsüme yönlendirdiği için rahatsız oluyordum. bu yüzden bombeli cam taktırdım, faydasını da gördüm.

    ani hızlanmalarda ve kalkışlarda çok seridir, beklediğinden de daha seridir. ani ivmelenmeler için 2 kere vites düşürüp rahatça hızlanabilirsin.

    sakin kullanırsan şehir içinde 4.2 - 4.5 yakar, uzun yolda 3.6 - 3.8 yakar.

    parçaları ateş pahasıdır, ama arıza yapan bir motor değildir. devirip, çarpıp kırmadıkça problem olmaz. bu arada hyosungların parçalarıda çok pahalıdır, sahipleri yurtdışından sipariş verip ucuza temin ederler. bu yüzden hyosung al derler. Yurtdışından getirdikten sonra ninja'nın parçası da ucuz olur.

    örn serviste yağ filitresinin 20 - 25tl gibi bir ücreti vardır ama arka disk 700tl'dir.

    7 yıldır scooter kullandığın için bence ninja alabilirsin. 125'lik motor alıp kendine yine eziyet etme trafikte.
    Çok tatmin edici bi cevap oldu. Çok teşekkür ederim. Sanırım kafamda birşeyler şekillenmeye başladı

  5. #45
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
    Ninjanın göstergesi için harika bir çözümmüş bu keşke fabrika çıkışlı böyle olsaydı
    Videodaki vatandaş galiba yeni almış motoru rodaj yapıyo kanımca ya da göstergeyi deniyo da olabilir

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...All-Categories

    Ebay de göstergeden var ninjası olan arkadaşlara...

    Bide senin gönlünde ninja yatıyo sen git ninjanı al hem kilo ve boy olarak maşallahın var motoru rahatlıkla zaptedebileceğine inanıyorum
    caner6776 bunu beğendi.

  6. #46

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Honda cb125e
    apachedekı gosterge bıle mukemmel 3750 verılen motor kawasakı neden hala degıstırmıyor cok merak edıyorum...
    caner6776 bunu beğendi.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)