Karar verdim YBR 125 alıyorum Sizce Nasıl???
Reklamlar
-
26 Aralık 2004, 23:31
#21
ben uzun zamandır motor kullanırım.piyasadaki motorlarıda özelliklerinide yakından takip ederim.bu arada ybr 125 im var.biliyorumda söylüyorum.sınıfında bunun gibi bir motor daha yok yanılırsam arkadaşlar beni uyarsın.fakat bu makinanın ufak bir problemi var aslında büyütülcek bir problem değil.şanzumanda ufak bir problem viteslere geçerken biraz zorlanıyorsunuz ilk zamanlar fakat sonradan aşina oluyor ayaklarınız sadece bu motora özgü bir şanzıman sistemi.fakat genel olarak hoş ve keyif verici bir motor uzun yola çıkabilirsiniz beni yolda bırakır diye endişelenmeyin.125 lik olmasına rağmen ciğerli bir motor.arkadaşlara tavsiye ederim.ben 125 le sadece benzin almak için durdum ve 1200 km yaptım helal dedim.bu sefer yapmış şu japon oğulları
125 i olanlara tavsiyem modifiye yapmak isterseniz yapmayın sadece çift egzos çıkışı yapın ve yosimiro egzos kullanın.arkadan uzayan çamurluk plastiğini sinyalleri işaret alarak kesin.görünüm için.arka zincir dişlisini bir boy küçültün.fakat bunu yaparcak olursanız çift egzos sistemini kullanın işte ozaman ek 30 km daha.yani 170 yapan bir 125.başarılar herhalde türkiyedeki en süratli 125 bende.hoşçakalın
Reklamlar
-
27 Aralık 2004, 08:37
#22
tek-serhat eyvallah gazı kökle kucağa geliyor diyorsunda ne kadar köklersen kökle bendeki hiç oralı olmuyo
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
27 Aralık 2004, 08:40
#23
ali g 170 i hangi devirde görüyon çok merak ettim... :xcensoredx:
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
27 Aralık 2004, 21:06
#24
jet aıme dıyorumya anlatmayla olmaz sende ne var ybr ıse gelmesı lazım tabı bırazda sen yardım etceksın motora cekcen bıraz yanı sımdı sana gelelım alı kardes gercekten bende merak ettım nasıl 170 vuruyon ben ınanmıyom bunun 170 vurcagına en suratlı makına bende dıyosun modıfıye yaparsan tabı olur ama 170 yapmaz bır kere orayı gec sen ızmıte yolun duserse gel bı gunu yarısalım ıstersen tek teker yarısırız o motoru ıkı teker herkes kullanır ama tek teker zor gıder bıraz ızmıte yolun duserse beklerım merak ettım yanı 170 yapan ybr yı vay be :geek:
motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam
-
27 Aralık 2004, 21:19
#25
-
27 Aralık 2004, 21:38
#26
beygir değilki olay.. Hangi şanzımanla yapıyo o önemli...
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
27 Aralık 2004, 21:45
#27
-
27 Aralık 2004, 22:23
#28
ya üstad harbiden çok zor gibi.. modifiyede olsa max göreceğin 140 bilemedin 150.. o motorun kasası o hızı taşımaz bir kere savrulur yaldır-yaldır gider ama Ates arkadaşımızsın dediği gibi 2-3 hatta 5 sn falan videosunu çek... o zaman helal dicem..
kerimboga PcKopat_Motorcu oldu :)
-
27 Aralık 2004, 23:58
#29
hoca ben de inanmıyorum ama bunu duyduğum ikinci kişi 170 ten inmeyen bir arkadaş var mersinde. ben gözümle görmedim görenler söylüyor ama en yakın zamanda ayrıntılı bilgi verecem. ayrıca benim motor bugunlerde 110 yapmıyo duz yolda karburator ayarıyla bir ilgisi olabilir mi? bilgisi olan varsa..
Live to Ride & Ride to Live
-
28 Aralık 2004, 12:04
#30
arkadaşın motorla ben 125 gördüm yalan deyil ybr ile ama onuda hafif bir yokuş vardı orda gördüm normalde 115-120 yaptım ama 170 abartmayalım diyorum o zaman 250cc honda twister alırım bende 260 yaparım racing zevkimi fazlası ile tatmin eder
-
28 Aralık 2004, 12:09
#31
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
28 Aralık 2004, 19:49
#32
: ne oldu jet neye kızdın gene
motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam
-
29 Aralık 2004, 01:24
#33
Arkadaşlar herkezlere iyi akşamlar dileyerek beni yanlış anladığınızı hatta yazdıklarımla alakalı olmayan yorumlar aldığımı bildirmek isterim.bu arada arkadaşlarımızdan birtanesi 2 adet yoshimura egzosun bir motor parası edeceğini bildirmiş buna bir açıklık getirelim.iki adet yoshimura egzosun fiatı 500 dolar eğer adamını bulabilir ve kdv işini işin içine katmazsanız ortalama 100 dolar karınız var demektir.yani işin aslı 400 dolara 2 adet temin edebilirsiniz bunun tl fiatı ise size 600 milyondur.yani bir motor parası değil.
gelelim ikinci şıkka.Bana demişsinizki bana video çekimi gösterin.ben size bu motorla 170 yaptığımı söylemedim herhalde yazdıklarımı tam olarak idrek etmediniz.ben bu motorun 170 yapabileceğini yazdım.Nasıl olduğunu merak ederseniz yazdıklarımı dikkatle okuyun.herşeyden önce olaya fiziksel olarak bakmanızı isteyeceğim.çünkü motor yapısı oluşturulurken aerodinamik yapısını tamamen fizik kurallarına uygun biçimde tasarlamanız gerekmektedir.ybr 125 in 170 ile gidecek aerodinamik yapısı orjinal halinde elbette yok.Bunu tamamıyle siz oluşturmalısınız.
motorunuzun 140 yapabilmesi için size rodaj devresinde önerildiği gibi kullanmanız gerekmektedir.yani motorunuzu kurallara uygun bir biçimde açmanız gerekir aksi takdirde motorunuz sağır olur ve 12000 devire asla ulaşamazsınız.zaten 12000 devire 5. viteste ulaşmanız sizin motorunuzun 135 ile 140 km hız arasında seyretmesi demektir.eğer burada mutabık kalacak olursak size 170 km hıza ulaşabilecek daha doğrusu 5. vites 9000 devirde 140 km yi nasıl yakalayacağınızı anlatayım.
motorumuzun teker dişlisini 4/1oranında küçültün.küçülttüğünüzde motor sıkışma oranı 4/1 oranında gerçekleşecek .Bunu 0 a indirebilmek için çift egzos sistemi kullanınki motorumuz daha rahat çalışsın.bilinen şuki egzosu olmayan motor daha seri ve daha rahat çalışır.9000 devirde 140 ,12000 devirde170 li günler dilerim.
-
29 Aralık 2004, 08:32
#34
Teker dişlisi olayıyla biraz daha mantıklı geldi kulağa..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
29 Aralık 2004, 15:27
#35
oyle anlatsana dıslıyle oynarsan olabılr ama yınede ben bu makınann 170 gorucegını sanmıyorum
motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam
-
30 Aralık 2004, 01:48
#36
sonuç olarak YBR tavsiye ediliyor herAlde değilmi..
ben daha önce vitesli motor hiç kullanmadım, YBR almadan önce bi kurs yada dersle öğrenmemi mi tavsiye edersiniz yoksa ehliyet alarak mı öğrenmemi tavsiye edersiniz tabii böyle olunca 350 milyonu ve basit birkaç dersle geçiştirileceğimi helede yasa çıkarsa B ehliyetim olduğu için buna gerek kalmayacağını derssiz de daha sonra 250 milyon civarı A ehliyeti alınacbileceğini göz önünde bulundurunuz arkadaşlar
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
30 Aralık 2004, 09:04
#37
ya muritu ben yasayı inceledim bu B sınıfı motor kullanır olayına rastlamadım..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
-
30 Aralık 2004, 10:10
#38
Arkadaşım Sen 170 Yapan YBR ile ilgili ilk yazdığın mesajda Sanki bu anlattıklarının hepsini kendi motosikletine uygulamıssında daha sonrada şu cümle ile ''başarılar herhalde türkiyedeki en süratli 125 bende'' yazını bitirince herhalde başka bir yorum yapmamızı/yapmamı bekleyemezsin öyle değil mi?
Ayrıca Yoshimura+Arrow+Akrapovic egzostların 110 Eurodan başlayan modelleride vardır şimdi kalkıp bana Yoshimuranin 200 Dolardan başlayan en ucuz egzostlarıyla bahsettiğin hız artışını yakalayabileceğini yazmışsın!E daha önceki yazında nerede ''Yoshimura'nın En Ucuz Modeli ilede bu hıza ulaşmanız mümkün'' diye bir kısım yazıyor göster bana?Yoshimura'nın RS3 Modeli Egzost'unun Sadece ikinci el fiyatı 400 Euro sen neden bahsediyorsun?Ha Bursa Sanayisinde Yapılan Neredeyse Birebir Yoshimura Takliti Olan ve 200 Milyona satılan ''Türk Yoshimuralarından'' bahsediyorsan o ayrı konu.(Dragon+Zero Bunlarda Bursada yapılıyor ve Türk Üretimi.Bilmeyenler bilinçlensin)
Orjinal Yoshimura RS3 Tüp:
http://www.sahibinden.com/pls/images...7003/YOSHIMURA TRI OVAL1.jpg
Bursa Yapımı Yoshimura Tüp:
http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=520&AdId=714980&Preview=
Yani.. Yoshimura Egzost olayi Yaş iş. İkinci el alınacak olsa bile 400x2= 800 Euro: 1.440.000.000 TL yapar buda ortala bir motosiklet parasına denk geliyor zaten..YBR'ye yapılabilecek modifikasyon olayi için aklıma yatan şey dişli küçültmek,motosikletin aerodinamigini iyileştirmek için extra fiber+karbon rüzgarlıklar döşemek vs geliyor..
Saygılar+Sevgiler
-
30 Aralık 2004, 12:17
#39
muriti al ybr diyoruz sen hala diyosun ki nasıl öğrenicem ehliyet lazım mı filan muhabbeti yapıyosun
ve öğrenme işine gelince kendin ilk etapta 1-2 gün vitesleri filan çalış sonra yavaş yavaş öğrenirsin zaten yani kursa filan gerek yok ha dersen ki hayabusa filan alıcam önce kursa git ama bu konuda jetaime bile kendi öğrenmiş ve bende sadece ilk gün zorlandım vitesler ve debriyajda sonra alıştım yani içinde heves olucak sürmek için
modifiye konusunda yorumsuz yazıyorum ne yazsak boş ama madem arkadaş onları yapıyor pistonun üstüne 1 milim alimünyum kaynak atsın yada piston kolunu uzatsın bu sayede patlama daha fazla iticektir pistonu o zaman 200 vurur herhalde
-
31 Aralık 2004, 20:55
#40
evet duz yolda 125 felan gıdıyo bayır asagıya ben ıkı kısı 140 ı gordum jet aıme sanzıman onemlı degıl arkadasın anlatmak ıstedıgı dıslı ıle ılgılı bak o bıraz mantıklı gelıyo ama zor gorur bıraz 170 ı
motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler