Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Karar verdim YBR 125 alıyorum Sizce Nasıl???

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Aralık 2004
    ben uzun zamandır motor kullanırım.piyasadaki motorlarıda özelliklerinide yakından takip ederim.bu arada ybr 125 im var.biliyorumda söylüyorum.sınıfında bunun gibi bir motor daha yok yanılırsam arkadaşlar beni uyarsın.fakat bu makinanın ufak bir problemi var aslında büyütülcek bir problem değil.şanzumanda ufak bir problem viteslere geçerken biraz zorlanıyorsunuz ilk zamanlar fakat sonradan aşina oluyor ayaklarınız sadece bu motora özgü bir şanzıman sistemi.fakat genel olarak hoş ve keyif verici bir motor uzun yola çıkabilirsiniz beni yolda bırakır diye endişelenmeyin.125 lik olmasına rağmen ciğerli bir motor.arkadaşlara tavsiye ederim.ben 125 le sadece benzin almak için durdum ve 1200 km yaptım helal dedim.bu sefer yapmış şu japon oğulları
    125 i olanlara tavsiyem modifiye yapmak isterseniz yapmayın sadece çift egzos çıkışı yapın ve yosimiro egzos kullanın.arkadan uzayan çamurluk plastiğini sinyalleri işaret alarak kesin.görünüm için.arka zincir dişlisini bir boy küçültün.fakat bunu yaparcak olursanız çift egzos sistemini kullanın işte ozaman ek 30 km daha.yani 170 yapan bir 125.başarılar herhalde türkiyedeki en süratli 125 bende.hoşçakalın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    tek-serhat eyvallah gazı kökle kucağa geliyor diyorsunda ne kadar köklersen kökle bendeki hiç oralı olmuyo
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  3. #23
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    ali g 170 i hangi devirde görüyon çok merak ettim... :xcensoredx:
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  4. #24
    tek serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    su an yok
    jet aıme dıyorumya anlatmayla olmaz sende ne var ybr ıse gelmesı lazım tabı bırazda sen yardım etceksın motora cekcen bıraz yanı sımdı sana gelelım alı kardes gercekten bende merak ettım nasıl 170 vuruyon ben ınanmıyom bunun 170 vurcagına en suratlı makına bende dıyosun modıfıye yaparsan tabı olur ama 170 yapmaz bır kere orayı gec sen ızmıte yolun duserse gel bı gunu yarısalım ıstersen tek teker yarısırız o motoru ıkı teker herkes kullanır ama tek teker zor gıder bıraz ızmıte yolun duserse beklerım merak ettım yanı 170 yapan ybr yı vay be :geek:
    motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam

  5. #25

    Üyelik
    22 Haziran 2004
    i: YBR 170 Km hıza çıksın gel benim motosikleti modifiye et sana temizinden işçilik için 1 milyar para.(Taktığın parçaların masrafıda benden!Benim Moto 15 HP 9000 RPM 119 Boş Ağırlık) Ha derseniz 1 kereye mahsus Nos, Egzost, Taşlama, Cilalama,Yağlama,Poplamayla 170 km hıza çıkar sonra kaldır at motoru eywallah (Ayrıca 2 Yoshimura Parası YBR 125'den pahalı haberin varmı bilmem ) Digital Fotograf makinan varsa bir şekilde o motor 150-160 yaparken Kadranın fotoğrafını/2-3 snlik videosunu çek dostum sana saygım sonsuza dek sürer yok çekemem yattı çamura battı dersende bari son kez olsun abartmanın sınırlarını iyi belirle kurduğun cümleleri ölç biç Şaka Maka 170 Dedi Yahu!

    Dip Not: Adanada Bildigimiz Mobilet Motosikletlerin üzerinde 2 teker gidon kalana dek parçalayıp hafifleten sonrada otobanda superman edasıyla 1.5 beygirlik motorla 100'ün üzerine çıkan arkadaşlar gördüm duydum.Belki YBR belkide 170 yapıyordur ama ben gözümle görmediğim şeye inanmam kardeşim.Göster Ölümü ye

  6. #26
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    beygir değilki olay.. Hangi şanzımanla yapıyo o önemli...
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  7. #27
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    ya millet o zaman ben honda twister alıcam bende 260 filan yaparım yani r6 almama gerek yok o zaman racinglerle kafa tutarım walla
    ya hocam abartmayalım diyorum gerçi gözle görmeden inanılmaz ama o alet 170 yapsın yolda piston tavana vurur herhalde isatı olmalı diye düşünüyorum ayrıca tek serhat kardeş avatardaki fotoyu siteye atsana daha iyi olur bence
    ERASER WİLL COME BACK

  8. #28

    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    bilgisayar/internet/motosikletler/
    ya üstad harbiden çok zor gibi.. modifiyede olsa max göreceğin 140 bilemedin 150.. o motorun kasası o hızı taşımaz bir kere savrulur yaldır-yaldır gider ama Ates arkadaşımızsın dediği gibi 2-3 hatta 5 sn falan videosunu çek... o zaman helal dicem..
    kerimboga PcKopat_Motorcu oldu :)

  9. #29
    fuatahan2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2004
    Şehir
    Halkalı
    Motosikleti
    Honda NC750X AD
    hoca ben de inanmıyorum ama bunu duyduğum ikinci kişi 170 ten inmeyen bir arkadaş var mersinde. ben gözümle görmedim görenler söylüyor ama en yakın zamanda ayrıntılı bilgi verecem. ayrıca benim motor bugunlerde 110 yapmıyo duz yolda karburator ayarıyla bir ilgisi olabilir mi? bilgisi olan varsa..
    Live to Ride & Ride to Live

  10. #30
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    arkadaşın motorla ben 125 gördüm yalan deyil ybr ile ama onuda hafif bir yokuş vardı orda gördüm normalde 115-120 yaptım ama 170 abartmayalım diyorum o zaman 250cc honda twister alırım bende 260 yaparım racing zevkimi fazlası ile tatmin eder
    ERASER WİLL COME BACK

  11. #31
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  12. #32
    tek serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    su an yok
    : ne oldu jet neye kızdın gene
    motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam

  13. #33

    Üyelik
    16 Aralık 2004
    Arkadaşlar herkezlere iyi akşamlar dileyerek beni yanlış anladığınızı hatta yazdıklarımla alakalı olmayan yorumlar aldığımı bildirmek isterim.bu arada arkadaşlarımızdan birtanesi 2 adet yoshimura egzosun bir motor parası edeceğini bildirmiş buna bir açıklık getirelim.iki adet yoshimura egzosun fiatı 500 dolar eğer adamını bulabilir ve kdv işini işin içine katmazsanız ortalama 100 dolar karınız var demektir.yani işin aslı 400 dolara 2 adet temin edebilirsiniz bunun tl fiatı ise size 600 milyondur.yani bir motor parası değil.
    gelelim ikinci şıkka.Bana demişsinizki bana video çekimi gösterin.ben size bu motorla 170 yaptığımı söylemedim herhalde yazdıklarımı tam olarak idrek etmediniz.ben bu motorun 170 yapabileceğini yazdım.Nasıl olduğunu merak ederseniz yazdıklarımı dikkatle okuyun.herşeyden önce olaya fiziksel olarak bakmanızı isteyeceğim.çünkü motor yapısı oluşturulurken aerodinamik yapısını tamamen fizik kurallarına uygun biçimde tasarlamanız gerekmektedir.ybr 125 in 170 ile gidecek aerodinamik yapısı orjinal halinde elbette yok.Bunu tamamıyle siz oluşturmalısınız.
    motorunuzun 140 yapabilmesi için size rodaj devresinde önerildiği gibi kullanmanız gerekmektedir.yani motorunuzu kurallara uygun bir biçimde açmanız gerekir aksi takdirde motorunuz sağır olur ve 12000 devire asla ulaşamazsınız.zaten 12000 devire 5. viteste ulaşmanız sizin motorunuzun 135 ile 140 km hız arasında seyretmesi demektir.eğer burada mutabık kalacak olursak size 170 km hıza ulaşabilecek daha doğrusu 5. vites 9000 devirde 140 km yi nasıl yakalayacağınızı anlatayım.
    motorumuzun teker dişlisini 4/1oranında küçültün.küçülttüğünüzde motor sıkışma oranı 4/1 oranında gerçekleşecek .Bunu 0 a indirebilmek için çift egzos sistemi kullanınki motorumuz daha rahat çalışsın.bilinen şuki egzosu olmayan motor daha seri ve daha rahat çalışır.9000 devirde 140 ,12000 devirde170 li günler dilerim.

  14. #34
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    Teker dişlisi olayıyla biraz daha mantıklı geldi kulağa..
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  15. #35
    tek serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    su an yok
    oyle anlatsana dıslıyle oynarsan olabılr ama yınede ben bu makınann 170 gorucegını sanmıyorum
    motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam

  16. #36
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    sonuç olarak YBR tavsiye ediliyor herAlde değilmi..
    ben daha önce vitesli motor hiç kullanmadım, YBR almadan önce bi kurs yada dersle öğrenmemi mi tavsiye edersiniz yoksa ehliyet alarak mı öğrenmemi tavsiye edersiniz tabii böyle olunca 350 milyonu ve basit birkaç dersle geçiştirileceğimi helede yasa çıkarsa B ehliyetim olduğu için buna gerek kalmayacağını derssiz de daha sonra 250 milyon civarı A ehliyeti alınacbileceğini göz önünde bulundurunuz arkadaşlar
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  17. #37
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    ya muritu ben yasayı inceledim bu B sınıfı motor kullanır olayına rastlamadım..
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  18. #38

    Üyelik
    22 Haziran 2004
    Arkadaşım Sen 170 Yapan YBR ile ilgili ilk yazdığın mesajda Sanki bu anlattıklarının hepsini kendi motosikletine uygulamıssında daha sonrada şu cümle ile ''başarılar herhalde türkiyedeki en süratli 125 bende'' yazını bitirince herhalde başka bir yorum yapmamızı/yapmamı bekleyemezsin öyle değil mi?

    Ayrıca Yoshimura+Arrow+Akrapovic egzostların 110 Eurodan başlayan modelleride vardır şimdi kalkıp bana Yoshimuranin 200 Dolardan başlayan en ucuz egzostlarıyla bahsettiğin hız artışını yakalayabileceğini yazmışsın!E daha önceki yazında nerede ''Yoshimura'nın En Ucuz Modeli ilede bu hıza ulaşmanız mümkün'' diye bir kısım yazıyor göster bana?Yoshimura'nın RS3 Modeli Egzost'unun Sadece ikinci el fiyatı 400 Euro sen neden bahsediyorsun?Ha Bursa Sanayisinde Yapılan Neredeyse Birebir Yoshimura Takliti Olan ve 200 Milyona satılan ''Türk Yoshimuralarından'' bahsediyorsan o ayrı konu.(Dragon+Zero Bunlarda Bursada yapılıyor ve Türk Üretimi.Bilmeyenler bilinçlensin)

    Orjinal Yoshimura RS3 Tüp:
    http://www.sahibinden.com/pls/images...7003/YOSHIMURA TRI OVAL1.jpg

    Bursa Yapımı Yoshimura Tüp:
    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=520&AdId=714980&Preview=

    Yani.. Yoshimura Egzost olayi Yaş iş. İkinci el alınacak olsa bile 400x2= 800 Euro: 1.440.000.000 TL yapar buda ortala bir motosiklet parasına denk geliyor zaten..YBR'ye yapılabilecek modifikasyon olayi için aklıma yatan şey dişli küçültmek,motosikletin aerodinamigini iyileştirmek için extra fiber+karbon rüzgarlıklar döşemek vs geliyor..

    Saygılar+Sevgiler

  19. #39
    powerbyaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2004
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    suzuki gsr600 2009
    muriti al ybr diyoruz sen hala diyosun ki nasıl öğrenicem ehliyet lazım mı filan muhabbeti yapıyosun
    ve öğrenme işine gelince kendin ilk etapta 1-2 gün vitesleri filan çalış sonra yavaş yavaş öğrenirsin zaten yani kursa filan gerek yok ha dersen ki hayabusa filan alıcam önce kursa git ama bu konuda jetaime bile kendi öğrenmiş ve bende sadece ilk gün zorlandım vitesler ve debriyajda sonra alıştım yani içinde heves olucak sürmek için
    modifiye konusunda yorumsuz yazıyorum ne yazsak boş ama madem arkadaş onları yapıyor pistonun üstüne 1 milim alimünyum kaynak atsın yada piston kolunu uzatsın bu sayede patlama daha fazla iticektir pistonu o zaman 200 vurur herhalde
    ERASER WİLL COME BACK

  20. #40
    tek serhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2004
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    su an yok
    evet duz yolda 125 felan gıdıyo bayır asagıya ben ıkı kısı 140 ı gordum jet aıme sanzıman onemlı degıl arkadasın anlatmak ıstedıgı dıslı ıle ılgılı bak o bıraz mantıklı gelıyo ama zor gorur bıraz 170 ı
    motorsikleti seveni bende severim herkese selam tek tekere devam


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler