Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Hyosung artık bir Türk markası / Menderes Özel

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    bunun böyle olduğu aşikar. ama bir hyo kullanıcısı tarafından belirtilmesi, oldukça anlamlı. medeni cesaretinden dolayı seni tebrik ederim.

    bu sebepten dolayı, konuyla alakalı açılan her başlıkta rakip firmaya ağır ithamlarda bulunmak hiç ahlaki değil.
    Kuralkan tum bu ahlaksiz ve yasadisi hareketlerinde...
    bu nasıl bir yakıştırmadır?
    ben kuralkan olsam, bu tür ithamda bulunanları topa tutardım...
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    LordofDarkness - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2008
    Şehir
    Mersin
    Alıntı Sato8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye TÜRK malı gibi gösterirseler utanırmısın bi türk malını kullanmaktan. sen türk dilmisin birazcık türk ol be kardeşim ülküce ol yaa
    ben ne ülkücüyüm ne başka birşey.ben sadece türküm okadar!
    ben ne kanuni tanırım ne st motor.ben herşeyi orjinalinde severim.her güzel şey orjinal durumunda yerli yerinde kalsın.
    o güzelim motorların kıytırık üreticilerin elinden çıkmasını da istemiyorum hepsi budur.
    başka itirazı olan varsa özel olarak ilgilenirim vaktim var..

  3. #23
    Sato8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Cf Moto 250 SR
    Alıntı LordofDarkness adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ne ülkücüyüm ne başka birşey.ben sadece türküm okadar!
    ben ne kanuni tanırım ne st motor.ben herşeyi orjinalinde severim.her güzel şey orjinal durumunda yerli yerinde kalsın.
    o güzelim motorların kıytırık üreticilerin elinden çıkmasını da istemiyorum hepsi budur.
    başka itirazı olan varsa özel olarak ilgilenirim vaktim var..
    marly manson kardeşim ben alayını tanımam ne orjinalini ne hyosunu benim derdim o motorlardan kazanılacak para türkiyenin kasasına girsin sen yorma kafanı o motor yine hyo şu anki pazarı neyse yine bu pazarlan devam edicek
    müşteri - Bir sinek ilacı alabilir miyim?
    satıcı - Sineğinizin nesi var acaba?

  4. #24

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    YBR 125
    Bütün mesele şirketlerin kar ve faiz hesaplarında yatıyor,
    onlar için ne tüketiciler ne de milli ekonomi hiçbir zaman
    kar ve faiz kadar önemli olmayacaktır, bu gerçeği anlayan,
    mağdur olan tüketiciler de fırsatı buldukça bunları şikayet
    etmeye hatta hakarete varan aşağılamalarla bu şirketler
    hakkındaki duygularını açıklamaya devam edeceklerdir.
    [COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]

    [B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]

  5. #25
    LordofDarkness - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2008
    Şehir
    Mersin
    Alıntı Sato8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marly manson kardeşim ben alayını tanımam ne orjinalini ne hyosunu benim derdim o motorlardan kazanılacak para türkiyenin kasasına girsin sen yorma kafanı o motor yine hyo şu anki pazarı neyse yine bu pazarlan devam edicek
    benim birbaşka derdim de o kardeşim.girmesin o para bizim kasamıza.
    mükemmel devletimiz bizi yeterince sövüşlüyor zaten.daha ne girsin kasaya yapma gözünü seveyim (:

  6. #26
    Sato8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Cf Moto 250 SR
    Alıntı LordofDarkness adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim birbaşka derdim de o kardeşim.girmesin o para bizim kasamıza.
    mükemmel devletimiz bizi yeterince sövüşlüyor zaten.daha ne girsin kasaya yapma gözünü seveyim (:
    aman hocam böle düşünme üzülürüm devlet kazansında bana vermesin isterse. sınırda -30 derece askerlik yapan askerlerimiz var şu an zor dönemler devlete para lazım makine saanayi çok gelişti 5 seneye kalmaz türkiye bi motorlar üretir hyo lara dönüp bakmazsınız
    müşteri - Bir sinek ilacı alabilir miyim?
    satıcı - Sineğinizin nesi var acaba?

  7. #27
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı LordofDarkness adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim birbaşka derdim de o kardeşim.girmesin o para bizim kasamıza.
    mükemmel devletimiz bizi yeterince sövüşlüyor zaten.daha ne girsin kasaya yapma gözünü seveyim (:
    Sövüşleyen Devlet değil hükümetlerdir..hükümetleri iktidara gelmesini sağlayan önemli güçlerden biride seçmenlerdir...Devlet yeri gelir sensindir benimdir..bu yüzden sistemlerdeki arızalardan yanlışlardan dolayı Devlete düşman olmaya gerek yok...bunun dışında Global fransız firmasımı bildiğim kadarıyla o da Türk firması..Kuralkanın yaklaşımını iş etiğine aykırı bulanlardan biride benim..Global bu markayı Türkiyeye tanıttı,emek verdi..şimdi sen gel hımm..güzel markaymış ben alayım de..hoş değil...

  8. #28
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    bu kaçıncı hyosung başlığı anlamış değilim bazı şeyler insanlara kabul ettirilmek mi isteniyor çok enteresan gelişmeler oluyor artık takip edemiyorum...

    Biz harcanan emekleri çin malı motoru türk malı diye satmaya çalışan etik davranışın ticaret ahlakının ne olduğunu bilmeyen bir firmaya kaptırmayız....
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  9. #29
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    millet kanuni yi niye öcü olarak görüyor anlamış değilim gelsin bence süper olur
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  10. #30
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Tahminim:Burada kesinlikle Global yada Kanuni'nin kontrolünde olan bir iş yoktur.Burada S&T ve Hyosung çekişmesi vardır.Türkiye'de özellikle avrupada söz sahibi olmak,uygun bir üretim platformu gerektirir.S&T akıllı bir stratejiyle Kanun'iyle üretim ortaklığına gidecektir.Hyosung'da aynı isimle Global motor tarafından satılmaya devam edecektir.Sonraki dönemlerde ayrı modeller üretecekleri kesindir ama şu dönem aynı modelleri farklı isimlerde görmeye devam edeceğiz.Bence Global'inde üretime geçmesi an meselesidir.Yine ülkemiz kazanacak ve istihdam oluşacaktır diye pembe bir sayfa açarak bitireyim yazımı.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  11. #31

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı canafar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ortaklık beyaz eşyada aynı ürünün vestel ve regal olarak satılması gibi olmaz mı? Öyle olursa ne farkı olur? Çok da sıkılırsan regali söker vestel yapıştırırsın

    Zaten Kanuniler gelirse ve birileri alırsa sanırım ilk yapacakları fellik fellik Hyosung logosu aramak olacak.
    Tıpkı diğer leş Kanunilerde olduğu gibi, ya üstündeki Kanuni ismi sildirilir ya da Hyosung yapıştırılır. Hatta birileri alıpta üstüne Kawasaki yazarsa hiç şaşırmam.

    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tahminim:Burada kesinlikle Global yada Kanuni'nin kontrolünde olan bir iş yoktur.Burada S&T ve Hyosung çekişmesi vardır.Türkiye'de özellikle avrupada söz sahibi olmak,uygun bir üretim platformu gerektirir.S&T akıllı bir stratejiyle Kanun'iyle üretim ortaklığına gidecektir.Hyosung'da aynı isimle Global motor tarafından satılmaya devam edecektir.Sonraki dönemlerde ayrı modeller üretecekleri kesindir ama şu dönem aynı modelleri farklı isimlerde görmeye devam edeceğiz.Bence Global'inde üretime geçmesi an meselesidir.Yine ülkemiz kazanacak ve istihdam oluşacaktır diye pembe bir sayfa açarak bitireyim yazımı.

    Keşke bu olsa, yani her ikisi de üretim yapsa. Ama Kanuni bugüne kadar üretim yaptı mı ki, yoksa montajcılıkla mı uğraştı. Haa bu arada Kanuni ismini aslında okurken uzatmadan(Kaanuunii demezseniz) hızla okursanız sanki bir japon markası gibi oluyor yav.
    Kanuni üretim yaparsa bir gün, belki avrupalılar uzakdoğu markası sanabilirler isminden dolayı.
    Şakası bir yana bir Türk Markası ama kaliteli bir motosiklet üretilmesini kim istemez. Ancak bu işler öyle kolay işler değil, olsaydı Kanuni bunca yıldır üretim yapardı montajcılık yerine sanırım. Bu işlerde belli kotalar ve ekonomik olarak dışa bağımlı olmalar etkilidir.
    Uzatmıyalım, bekleyip göreceğiz zaten.

  12. #32
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Hyosung kore markası ve avrupa pazarına girmek istiyor. Kanuni ile ortak üretim anlaşması yapıp motorları kısmen burda ürettirip gümrük birliği vasıtyasıyla avrupa pazarına daha uygun koşullarda girmek mümkün. Yabancı bir yatırmcı Türkiye de yatırım yapıyorsa ya ucuz işgücünden yaralanmak yada avrupa ve ortadoğu pazarına kolay girmek için yapıyodur. İşgücümüz çindekinden pahalı olmakla beraber Avrupa ülkelerine göre oldukça düşüktür.

  13. #33

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    kanuni nin yaptığını pek hoş bulmamakla beraber.
    bundan sonra ki gelişmeleri ve çıkacak sonucu hiç bi yerime takmıyorum

  14. #34
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten Kanuniler gelirse ve birileri alırsa sanırım ilk yapacakları fellik fellik Hyosung logosu aramak olacak.
    Tıpkı diğer leş Kanunilerde olduğu gibi, ya üstündeki Kanuni ismi sildirilir ya da Hyosung yapıştırılır. Hatta birileri alıpta üstüne Kawasaki yazarsa hiç şaşırmam.




    Keşke bu olsa, yani her ikisi de üretim yapsa. Ama Kanuni bugüne kadar üretim yaptı mı ki, yoksa montajcılıkla mı uğraştı. Haa bu arada Kanuni ismini aslında okurken uzatmadan(Kaanuunii demezseniz) hızla okursanız sanki bir japon markası gibi oluyor yav.
    Kanuni üretim yaparsa bir gün, belki avrupalılar uzakdoğu markası sanabilirler isminden dolayı.
    Şakası bir yana bir Türk Markası ama kaliteli bir motosiklet üretilmesini kim istemez. Ancak bu işler öyle kolay işler değil, olsaydı Kanuni bunca yıldır üretim yapardı montajcılık yerine sanırım. Bu işlerde belli kotalar ve ekonomik olarak dışa bağımlı olmalar etkilidir.
    Uzatmıyalım, bekleyip göreceğiz zaten.

    Aynen katılıyorum Cloud arkadaşım.Bide şu var;REnaultmais'de aynen bu şekilde başlayıp -hala tam yerli olmasada- %70'lere varan oranda yerli üretime ulaşmış durumda.Koskoca ülkenin kendine özgü tek bir markası olmaması içimizde bir yara olmasına rağmen ar-ge'mizin ve teknik elemanlarımızın ulaştığı nokta yerliye ramak kaldığını gösteriyor.Bence Global elde ettiklerini korumaya harcayacağı enerjiyi daha yeni projeler üretip lider olmaya çalışmalı.Aynı şekilde Kanuni içinde geçerlidir.BAkın Kore'liler birbiriyle yarışırken neredeyse Japon'ları geçecekler.Biz niye yapmayalımki?
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  15. #35

    Üyelik
    18 Kasım 2007
    Alıntı 507rr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung'un tum isim haklari 2015'e kadar Global'in elinde. Kuralkan tum bu ahlaksiz ve yasadisi hareketlerinde basarili olsa bile; uzerinde Hyosung yazan bir igne bile getiremez, uretemez. Once "Hyosung isminden hic bahsetmeyelim, ST Kanuni diyelim" dediler. Baktilar yemedi, simdi de Hyosung'u sahiplenmeye calisiyorlar.
    Kanunlar bir islemeye baslasin da hele...

  16. #36
    -MUSTURAKİ- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    bence bu gelişme iki firmanın fiyatlar bakımından rekabetine yol açabilir buda bi seviyede kullanıcı için avantaj sayılabilir

    bazı arkadaşlarım bana kızacaklar ama bir konu varki servis sorunu eğer bu markayı kanuni kendi markasıyla getirip satacaksa servisinide şu anki kanuni servis ağı yapacakdır

    acaba kanuni servislerinden kaç tanesi bir gt 650 yada gv 650 yi komple dağıtıp toplayabilir ben biraz şüpheliyim bu konuda

    benim fikrim aynı motorların iki marka altında satılması markanın değerini bence biraz düşürecektir

  17. #37
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Baslik bence hatali. "Hyosung artik bir Turk markasi" yerine, "Kuralkan S&T ile stratejik ortalik icinde" olmaliydi.

    Turlu turlu kavram karmasasi yasatiliyor insanlara ve acik konusayim insanlarin kafasi cok fena karisti. Suan Hyo satislari bu isten eminim etkilendi. Nedeni ise ortalikta dolasan dedikodular soylentiler. Firmalarin yaptigi aciklamalari dikkate alsak ve yorum yaparken bu aciklamalari referans alirsak kimsenin kafasi karismaz.

    Saygilar.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  18. #38
    imacosfx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Minsk
    bakacak göreceğiz.. umarım kullanıcılar için iyiye yönelik bir çalışma olur.. saygılar..

  19. #39
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Ben olaya salt kullanıcı açısından bakıyorum ticaret yada distribütörlük dahası üretici olmak lisansörlük yada markalaşma çokta yorumlamak istediğim kavramlar değil...Eski bir Hyosung kullanıcısı olarak yetkili bir servise bıraktığım motorumun yağ değişimi sonrası filtre kapağının contası takılmıyorsa yada unutuluyorsa ve bu motosiklet bu şekilde yağ akıtmadan 1000 km ilerleyebiliyorsa hatta bu servis yaklaşık 1,5 sene öncenin fiyatları ile diğer şehirlerde 30-40 ytl olan 1000 km bakımına 75-80 ytl alıyorsa ben bu noktada motorun kalitesinden memnuniyetimi servistende şikayetlerimi dile getiririm...
    Sonuç anlamında motosikletin kalitesinin ve bunun kullanıcısı olan bizlere kalitenin korunması anlamında getirileri beni çok daha fazla ilgilendiriyor...

  20. #40

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung kore markası ve avrupa pazarına girmek istiyor. Kanuni ile ortak üretim anlaşması yapıp motorları kısmen burda ürettirip gümrük birliği vasıtyasıyla avrupa pazarına daha uygun koşullarda girmek mümkün. Yabancı bir yatırmcı Türkiye de yatırım yapıyorsa ya ucuz işgücünden yaralanmak yada avrupa ve ortadoğu pazarına kolay girmek için yapıyodur. İşgücümüz çindekinden pahalı olmakla beraber Avrupa ülkelerine göre oldukça düşüktür.
    Yalnız Hyosung Avrupada uzum zamandır var zaten.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler