tartışılması gereken konu bir yazarın motosiklet tanıtımı bu kadar çılız olurmu ?
tartışılması gereken konu bir yazarın motosiklet tanıtımı bu kadar çılız olurmu ?
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
Test yazıları hedeflenen kitleye göre farklılık gösterir.
Bir testte sadece üzerine binip konforundan, görünüşünden, hızından bahsedilebilir.
Diğer bir testte ise teknik detaylardan girip dyno verilerine kadar inilebilir.
Bütün test yazıları tek tip değildir, herşeyden bahsedilmesine gerek yoktur.
Test yapan kişi "ben bu motoru caddebostana çıkaracağım, kaç kişi bakacak testi" yapabilir.
Aynı şekilde "ben bu motoru duvara çarpacağım kaç parçaya ayrılacak testi" de yapabilir.
Test sonucuna göre beğenip beğenmediğini dile getirir.
Onun için tek eksantrikliymiş çift eksantrikliymiş umrunda değildir.
Test, Menderes Bey'in de belirttiği üzere belli bir kitleye hitap edilerek hazırlanmış.
O kitle de motorun sıkıştırma oranıyla kaç beygir ürettiğiyle ilgilenmeyecek bir kitle.
Bu test, yeni giriş yapan bir modelin tanıtım yazısı olmuş. Kabaca özelliklerinden bahsedilmiş.
Derin test yazısını daha sonra AEA da yapacaktır.
İyi forumlar.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
SOHC eksik yön falan değildir. İki silindirli olduğu için gücü daha fazla olabilirdi diyebilirsiniz ama SOHC eksiklik falan değildir. O zaman çantası yok diye de eksik yön var diyebiliriz. Siz sonuca bakın, detaylara değil. Ortada iyi bir motor var. Egsoz'un iki tane olmasında ne varmış onu da anlamadım ?
Birşeyleri biliyor olmakla bildiğini sanmak arasında çok fark var.
Onu bunu boşverin de benim en çok merak ettiğim şey bu suzi servis be bayileri senede 2 tane motor satarak nasıl ayakta kalıyo , onu anlamak mümkün değil.Honda servisleri boş kalmıyo , baya iyi çalışıyo.Yamaha servis ve bayileri kanuniyle birleşip bi şekilde ayakta kalmayı başardı.Ancak şu Kawa ve Suziki durumu zaten vahim.İlerisini de hiç parlak görmüyorum.Devletin de koyduğu vergilerin yüksekliğinin büyük payı var aslında.Koskoca suzuki , kawasaki firması türkiye'de tarih olmak üzere.
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Dun fuarda Inazuma'yi gordum. Ozellikle kirmizi rengi harika duruyor.
Sizin tarafsız yorum anlayışınaza marka fanatikliğinizede mühendislik bilgilerinizede şaştım kaldım bu nasıl bir çamur atma politikası !
İnazumayı fuarda test ettim bi kaldırdım ölçtüm biçtim 250 lik seride bunun kadar parça kalitesi üst seviyede ve ben buradayım diyen başka bir motor yok !
Tipsiz diyenlere motorunu beğenmeyenlere el insaf diyorum.Cbr250 nin yanına inazumayı koyun cbr oyuncak gibi kalır.Bumu kötü tasarım ?
Cbr250 tek silindir yaptı sorun yokta suzuki çift silindir tek egzantrik yapıncamı problem oldu ?
Elinizi vicdanınıza koymadan yorum yapmayın başlangıç için kusursuz bir makine yapmış suzuki.
Ne yani illa muhteşem motor olması için yanında 2 gram grenajmı olması lazım ? Komik olmayın beyler
Cift eksoz olusunu bende sevmedim.
Benim gibi surekli eksoz fobisi olan bir artci ile gezenler icin ufakta olsa bir sorun.
Fuarda inceledim , bekledigimden daha kaliteli iscilik ve malzeme kullanilmis.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
Fotosuna videosuna bakıp yorum yapmış burda olumsuz yorum yapanlar.Bu motorun avrupa satış fiyatı 4500 dolar.
Türkiyede 11 liraya satıldığına aslında dua etmemiz gerekir ki devlet 250cc altına vergiyi düşürmese bu motorun değeri 13 14 milyardı biraz tarafsız yorum yapalım.
İnazumadan inip suzuki gladiusa oturdum inanın gladius daha küçük bir motor inazumanın yanında ki gladius 650cc dir.Suzuki inazumayla ben motosiklet hayatıma şişirme bir iki teker değil gerçek bir motosikletle başlamak istiyorum diyenleri hedef almış o kesin.
Sadece tek bir yanını beğenmedim oda lastikleri irc markaydı performansını bilemem ama markası pek iyi değil.Ki zaten hiçbir marka bu cc lere metzeler pirelli takmıyor.
Belki başlıktaki 10larca 100lerce sayfada yapılan boş tayfanın motora sallaması üzerine cevap vermeye çalışanların en güzel kanıtı fuarda verildi ben inazumanın kasasını çok beğenmemiştim gerçekte resimdekinden daha iyi ancak benlik durmuyor fakat motorun 250lik sınıfta görülmeyecek bir kalitesi ve duruşu var gerçekten lastik konusunda da dediginiz gibi hiç bir markada kaliteli lastik yok bu sınıfta sanırım 250lik sınıfın türkiyedeki yeni amiral gemisi olmaya en büyük aday şuan inazuma.
ben de merak edip üstüne fuarda oturanlardanım. valla alet o parayı hakediyor. hemen yanında gladius vardı, motor hiç ben cbr250 gibiyim demiyor arkadaş.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Artık hasta olacam bu inuzumaya çamur atılmasından ötürü.
Yine ayarlarım bozuldu,kayış kopartacam,yatak saracam,segman kesip,kol çıkartacağım.
Allah, herkesin gönlüne göre versin.
kim neyi beğenip,istiyorsa nasip etsin.
xmax ı verip inadınaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
inuzuma alacağııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Varsın çirkin olsun
varsın yok dosh,yok soch herneyse o olsun.
parçası olmasın,lazım olduğunda japondan getirteceğim.
45 beygir olmasın 24 hp olsun
teknoloji fakiri olsun ama benim olsuuuunnnnn
zevk benim değilmi, ne istersem onu alırım.
Almıyoooom kardeşim,almıyom heryani plastik janjanlı almıyom.
Benimkisi böyle bir aşk işte
Tüm kusurlarıyla sevdim ben onuuuuuuu
Anlayan,anlamıştır.
Bunada,yazacak birşeyler bulur şimdi birileri
Sözüm meclisten dışarı.
Rahatladım vallahi.
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
İlgimi çeken bir motor, ancak görece pahalı ve tasarımı bence çirkin. Suzuki de servis bakımından hiç güven vermiyor.
11.000'e 24HP/180 kiloluk Inazuma'yı alacağıma az daha yükseğe 25HP/130kg'lık KTM Duke 200 almayı tercih ederim. Aşığım alete, ama benimki imkansız aşk... Duke'e artçılı binmek imkansız...
Bu arada 45HP bence çok net yalan. 4 silindirli, 19.000 devir çeviren CRB250RR (1990'ların motoru) ancak 45HP üretiyordu. 2 silindir, dört zamanlu SOHC motorla ve 10.000 devir redline ile 45HP üretmek (180hp/1000cc) olanaksız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)