Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
yusufozugenc Hakkinda

Temel Bilgiler

yusufozugenc Hakkinda
Yer:
İstanbul
Motosikleti:
Yamaha MT-07 Race Blue
Kan Grubu:
A Rh+
Ad Soyad:
Yusuf Özügenç

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
773
Günlük Ortalama Mesajlar
0.18
Genel Bilgiler
Son girişi
08 Haziran 2020 11:55
Üyelik
05 Şubat 2013
  1. moruk cbr'ın standart lastıklerı berbat barkın abi videosunda dıyordu kesınlıkle alan kısı degıstırdın . ama kawasakıde onu soylemedı tek kotu yanı gosterge panelı dedı onuda sıktır et panelemı bakıcaz sankı . ninjanın lastikler nasıl degıstırılmesı gerekır mı standratların dısında . sımdı motoru alınca ekıpmanlarıda alcam cunku aynı gun.
  2. Başakşehir tarafındayım ben, hyo çok buralarda :D
  3. zuhauah kardeşim sen nerde ıkamet edıyorsun ıstanbulun ben mecıdıyeköydeyım
  4. Hem alırken biraz daha tuzlu, hem de bakımları biraz daha tuzlu. Ama açıkçası aslan besleyen yemini düşünmez. Senin ninjada baya bi gönlün var. 4-5 sene de kullanırım demişsin. Zaten nisan yağmurlu geçer acemiliği kuru havada atmak lazım. Ninjanın satımı cbra göre evet zor olur ama başlangıç seviyesi bir motorun özellikle de japonsa satımı zor olmaz. Paranı ayarla, temiz bi ninja bul, iyi bir ustaya kontrol ettir, motoru dinlesin anormal bir ses var mı, gaz yiyor mu sıkıntısı var mı, sonra da bastır parayı al gitsin. 250cc hepsi başlangıç motoru. Kronik bir arızası yoksa hepsi temelde aynı, gönlünden geçeni al, mutlu ol. Motosiklet bu zevk işi. Ayrıca şahsen cbr almadığıma hiç pişman değilim şimdi hyoyla yanlarından geçerken bi korna öttürüp uzuyorum, utanmasam ışıklarda cici cici diye sevicem. Oyuncak lan cbr :D
  5. Şöyle diyim dostum sana yaşım 20 ilk tecrubem olcak . bi 4-5 sene kullanırım gıbıme gelıyor aldıgım motoru askere gıdene kadar vs. aldıgım motora güzel bakarım bakımları servisini fln aksatmam cunku ilk göz bebeğim olcak . Sımdı bakıyorum nınja deli duruyo cbr'ın yanında . cbr a 8 bin vericem max pazarlıkla bulurum 8'e Km si biraz düşük fln . kawasakilere bakıyorum 10 bin oda . yani 2 ay daha para bırıktırırım martta almamda mayısda alırım ama değer bence ninja ıcın aldıgımdada bakımı vs 4-5 sene kullanırım onu gercı nınjanın satımıda zor olur o kadar zaman gecıcek bide ustune tarih bi motor olur gıbımede gelmıyor deıl acıkcası ama gıdecegın yere cbr yerıne nınja ile gidersen daha bi havan olur buda bı gercek sence ne dersın nınja mı cbr mı moruk ılk . bide bir once kı mesajda haa ben dıyorsan cok param var alırım kullanırım derken paradan neyı kast ettın . bakımları servisi vs onlar mı
  6. Hyosungun boyutları ninjadan çok büyük değil, hatta 150lik lastik oluşu yola daha iyi basmasını sağlıyor. Boyun 1.75 veya üzeri falansa çok rahat edersin sıkıntı olmaz. Hyosungda depoyu dizlerle tutup bileklere yük bindirmezsen herhangi bir ağrı falan olmuyor 1 haftaya alışıyorsun. Sen hyosungu da bir bayiye müşteri gibi git üstüne otur incele şöyle bir tart motoru. En az 5-6 sene kullanırım diyorsan temiz bulduğun bir ninjayı cbr'a tercih edebilirsin ama tahminimce bu motorlar senin için başlangıç motoru yani ilerde büyüteceksin. 2-3 sene binip satarım diyorsan cbr al derim. Zarar etmezsin. Para kolay kazanılmıyor sonuçta. Ama 2-3 sene imaj yok, sağa sola ben spor motor kullanıyorum demek yok. Trafikte de biraz iriysen altında elektrikli bisiklet gibi kalacak bunu unutma
  7. hysoung bana bıraz buyuk gelır gıbıme gelıyo -1 güvensizlıkle baslarsam psikolojik olarak kendımı veremeye bılırım o yuzden cbr ve nınja arasındayım. Şimdi ninjanında dedıgın gıbı piyasadan kalkması bakım ve servis olanaklarını çok pahalıya yapmaya sebep ola bılır . bence nınjayla cbr'a baktıgımda kurye motoru gıbı duruyo cbr nınjanın yanında 2 arkadsım var 2 sıde delı gıbı ninja'cı ben asla almazdım o paraya cbr'ı dıyorlar . ninjayı alsak asdarı kılıfını geçer mı bakımıydı servısıydı fln ufak kazaları onarımı vs yağ değişimi vs
  8. 2013 modeller öncekilere göre kalite olarak da biraz daha önde. Arka süspansiyonu, beyni, boya kalitesi, sele kumaşı geliştirilmiş ve daha temiz çizgilere sahip. Yalnız hyosungun ikinci elde riskli bir model olduğu gerçek. Çünkü şekil açısından en önde olan model ve fiyatı uçuk değil. Bu yüzden bilinçsiz apaçiler tarafından alınmış, bakımları yapılmamış ve 250cc olduğu unutularak sıkıştırılmış sorunlu makinalar piyasada çok. İmkanın varsa sıfır almanı tavsiye ederim. Ninja fiyatının haketmediği biçimde yüksek oluşu ve üretimden kalkmış bir model oluşuyla çok da mantıklı bir tercih değil, ama alırım kullanırım param da var dersen kaliteli bir motosiklet. Şekil, gidiş bekliyorsan cbr yerine hyosungu ve ninjayı tercih etmelisin. Hyosung ninja arasında karşılaştırma yaparsak hyosung ninjadan daha şık, v motor olduğu için sesi çok daha güzel, ve benzin göstergesine sahip. Ninjanın ise japon oluşu dışında hyosungdan önde olması için herhangi bir sebep yok.
  9. Cbr iyi motor, kaliteli motor ama imaj istiyorsan çok yanlış adres bu bir gerçek. Ben motor almadan önce 3 seçenek arasındaydım. gtr, cbr, inazuma. Ya üst kalite rahat bir motora binecektim ama çok hantal ve sohc motor olacaktı. Bana göre değil diyerek inazumayı eledim. cbr ve gtr kaldı elde. Cbr alırsam gerçekten az yakan konforlu bir motorum olacaktı. Ama yakından görünce cbrın küçücük oluşu benim için konforsuz kılacaktı, ayrıca egzantrik sesi falan muhabbetleri özellikle 2013 kullanıcılarından çok duyduğum bir durumdu dedim hiç gerek yok zaten tek silindir ses yok titreşim bir miktar var. Gtr zaten çevremde çok vardı ve herkes memnundu. Yalnız çevrem dediğim tamamen bilinçli kullanıcı, temiz motorlardı. Hyosungu özellikle sıfır alacaksan gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
  10. ninja mı cbr mı sence
Toplam ziyaretci mesajı: 41
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

5 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 5 of 5