Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
volkanmet86 Hakkinda

Temel Bilgiler

volkanmet86 Hakkinda
Yer:
Konya
Motosikleti:
Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
Mesleği:
Öğretmen
Kan Grubu:
A Rh+

İmza


Eğleniyor muyuz?

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
646
Günlük Ortalama Mesajlar
0.10
Genel Bilgiler
Son girişi
18 Mart 2024 09:10
Üyelik
16 Haziran 2006
  1. Motor ne alemde? Mcx motoru 200 yaparken ne kadar masraf gitti?
  2. Boy az bile biri sürü conta taktım üstüste silindir kısa gelip sıkıştırmayı aşırı yükseltince. 79'luk silindir iyi olurdu.
  3. 65,5 çap 76.4 mm yükseklik galiba
  4. 16 - 36 yap benim motor öyle. Çok ideal oldu dişli oranları. Arkayı oynamadan önü 17 yapabilirsin ama zincir statör kapağına çok yakınlaşıyo sıkıntı.
  5. Motor silkeleme ve kesilme yapıyo. Ses olarak da tak tak vuruyo piston.
  6. Ben motorun krank'ını üst kapağını subap şişlerini emme manifoldunu karbüratörünü ne varsa değiştirdim yine de sorun çıkardı.
  7. Motoru büyütebilirsin bi engel yok ama sorun çıkartabilir. Ben Cg motorumu 210 cc yaptım. Hızlanması çok iyi oldu ama motorun vuruntu yapmasından dolayı eskisinden bile düşük son hızı. 120km hızı geçemiyorum vuruntudan. Motor kırılacakmış gibi kesilme yapıyo, piston kırma tehlikesi var. Üst kapakta yanma odasını taşladım büyüttüm. Bi sürü conta attım araya sıkıştırma oranını düşürdüm ama nafile.
  8. Ön dişliyi çok kolay 16 yapabilirsin ama arka dişli 34 olarak sadece Cg'ler için var, onların dişlisinin cıvata yerleri baya geniş, uymaz senin motora. Dişli kapağını söküp, vites müşürünün kablosunun yerini değiştirip ön dişliyi 17 yapabilirsiniz, işinizi görür. Bir de şöyle diyim yeni silindirin rodajı bitene kadar dişliler olduğu gibi kalsın, hem fazla kastırmamış olursunuz motoru, hem de rodaj daha çabuk biter takacağınız yeni dişlilere göre. 500-600km sakin ve düşük devirlerde sürdükten sonra gazlayabilirsiniz, motor zaten açıldığını belli eder. İlk 250km çok yumuşak davranın motora, ve soğukken motor 2 dakika ısınmadan yürütmeyin.
  9. 250cc dediği iyidir ama lafta 250 gerçekte motor 181cc olacak haberin olsun. Krank aynı krank çünkü, pistonu 65.5mm yapmakla o kadar oluyo anca.
  10. Yok o sadece piston silindir sekman fiyatı. O linkte yok üst kapak.
Toplam ziyaretci mesajı: 13
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

4 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 4 of 4