selam,bu sitede çalışma sistemini anlatan video ( http://video.yandex.com.tr/#search?t...rQ4k4LpfUXI%2C ) buradaki yan tekerlerin açılmasında mekanik dişli sistmelemi yoksa hidrolik bir kollamı çalışıyor,yada buradada aynı video var ( Car or Motor Bike? Jeremy tries out the EcoMobile - Jeremy Clarkson's Motorworld - BBC Youtube.com'da )
scooterlara yan teker hidrolik derken konuyu tam anlayamadım biraz daha detay verirseniz iyi olacak :)
ama motor aksamı zehir gibi oldu elektirik tesisatı ve tüm işlevleri ,uzunlar kısalar sellektör sinyal hepsi olması gerektiği gibi çaşlışıyor firen lambasına , parklarına kadar ama eminj ol en çok elektirik içi oyalıyor insanı o yüzden bir hayli yorgunum konuyla alakalı yardım edebileceğimi düşündüğün herhangi bir şey olursa her daim sorabilirsin yardımcı olmaktan mutlu olurum kal sağlıcakla :)
tam 10 gündür akşam 5 ten gece 12 ye kadar her akşam motosikletle uğraşıyorum siteye öyle bir girip çıkıyorum , hurdalıktan honda scooter aldım kazalı idi onunla uğraşmaktayım , şaside yamulma vardı onları düzelttim motorda ufak tefek noksanları tamamladım , km sayacı far tası her şey dağılmıştı , hepsini başka motorlardan ona taktım yani bu motosiklette hiç bir şey orjinal değil hepsi tamamen elimde ne varsa o malzemeyle yaptığım işler , sonuçta evraksız motosiklet yarın bir gün dağda bayırda gezerken yakalnırsam diye fazla masraf etmek istemiyorum ,
aleyküm selam arkadaşım linkini verdiğin mono trike dedikleri olay tabiki imkan ve olanaklarla olmayacak iş değil lakin öyle kısa soluklu bir çalışma değil kesinlikle onu söyleyebiliririm :) mopet değilde scooterlara daha uygun olur zannederim lakin insanı en çok uğraştıracak konu fiber kalıp işçiliği olsa gerek , gerisi orta seviyede teknik altyapısı olan her atölyede olur , tabi bu aşamada karşımıza nelerin çıkacağını bilemeyiz bunun için işin içine dalmak gerekli :) tonalık iş çıkarsa oda uğraştırabilir :)
Kocaeli İl Temsilcisi