Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
osmanba Hakkinda

Temel Bilgiler

osmanba Hakkinda
Yer:
İstanbul /( Katkısız Laz )
Motosikleti:
Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
Kan Grubu:
O Rh+

İmza


" Aslanların terk ettiği diyarı çakallar istila eder"

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
1.037
Günlük Ortalama Mesajlar
0.15
Genel Bilgiler
Son girişi
09 Ocak 2014 22:36
Üyelik
05 Haziran 2006
  1. üstadım bende de 125 esd var motor yağını değiştirdiğim gün motor balata kaçırırı gibi yapmaya başladı bende keçileri kaçırıyorum mobil yağ aldım 10 40 onu bi koydum Allahım yok böle bişeymotor bi anda nakavt 1 viteste 8 bin devirde bebriyajı bi salıyorum motor yıkıyo ortalığı ama çok yavaş kalkıyo yagdan önce durduramıyorum yerinde motoru bide yakıtıda arttı bunun yüzünden zamanla geçermi acaba balata değiştileri 5 bin olmadı bile
  2. kardeş burda doğru konuştuğun icin sana teşekürler.
  3. ‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto...-lutfen.html’’ konusuna verdiğiniz destek için teşekkür ederim. (Yazdığınız her bir harf ile hayatımın olumlu yönde değişmesine katkıda bulundunuz bilmem farkındamısın….) tekrar teşekkürler Sevgiyle kalın,
  4. osman bey parrot meselesi için telefonunuzu bekledim. Neyse inşallah gürcistan işkal heyetinde buluşuruz .hoşçakal herşey gönlünce olsun görüşmek üzere
  5. sa memnun oldum kardeşim bende ordu aybastı memleket ist ataşehir ikamet yolunuz düşerse başımın üstünde yerinizvar allaha emanet ol
  6. sa oman kardeş memleket neresi.
  7. ha parca olarak gidon ve 3 adet tel. gaz telleri(pull-push) ve bi adet debriyaj teli.
  8. selamlar osman bey. gurol abi sizden baya bahsetmişti kendisi beni iyi tanır:) her neyse evet bu konuda bilgim var aynı işlemi harleyime yaptım. elektrik tesisatı ve fren hidrolik hortumunuda uzatılması gerekiyor tabiki. gidon orjinal gidondan 10 cm yüksek ve gayet güzel oluyor shadowa. bos haliye taktım baktım. benim shadow 2008 enjeksiyonlu idi. fren hortumunu degiştirmeye gerek kalmaz diye düsünmüştüm cünkü 10 cm uzatılabilecek boslukları var gibi duruyodu. sizin motorun modelini bilemiyorum ama karbüratörlü ise muhtemelen sizin gidonda riser yok gidonun kendisi dogrudan baglanıyor sanırım masaya dolasıyla böyle bi gidona dönmeniz icib extra riser da almanız gerekir. hepsi sıfır 520 tl gibi bi rakam toplamda ama ben 400tl ye vericem ilgilenen olursa. zaten bu işlemin en pahalı kısmı teller. fren hortumu ve elektrik tesisatı bişi degil. istanbul gibi bi yerde usta bi motorcunun kolaylıkla halledebilecegi bi işlem:)
  9. Serdar abi çok teşekkür ederim tekrar.
  10. merhabalar..Öncelikle kendimi tanıtayım..Adım serdar..
    tiger 250 motor kullanıyorum ve ismi de caroline..
    Şimdi normalde ön dişliler 13 lük orjinal dişliler..Ve ben bu motorla 120 km hıza çok rahat çıkabiliyorum..Yani en kötü 115 km/sa lık hızımı her şartta koruyabiliyorum..
    ancak uzun yolda bu bazen yetmeyebiliyor..Dün afyondan ankaraya geldim ve gayet rahat bir sürüş yaptım ancak 125 km/sa lık hıza geldikten sonra motor gaz kesiyor..yaklaşık 9700 rpm devirde bunu yapıyor..
    Peki ben orjinal dişliyi 15 lik takarsam ne gibi değişiklikler olacak..yani torktan kaybım olacak mı..Ya da 140 km hıza çıkacaksa bile bunu uygun hava koşullarını bekleyerek mi yapacak yoksa yine rahatça yapabilir mi..Malum uzun yolda inanılmaz bir rüzgar oluyor..ayrıca yakıt sarfiyatı nasıl değişecek..Şehir içinde artıp uzun yolda aalır mı yoksa her ikisinde de azalır mı..?
    ..haftaya tekrar uzun yola çıkacam ve kararsız kaldım..
    şimdiden çok teşekkür ederim..
    saygılar..
    Serdar Topraktan
Toplam ziyaretci mesajı: 12
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

8 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 8 of 8