M3x3l1n4 Hakkinda
- Yer:
- Konya
- Motosikleti:
- Mondial 150 MR Vulture
- Mesleği:
- Öğrenci
- İletişim:
- alimaanav@gmail.com
- Ad Soyad:
- Ali Manav
Mesaj adeti
- Mesaj adeti
- 23
- Günlük Ortalama Mesajlar
- 0.01
Fotoğraflar
- Toplam Albüm
- 1
- Toplam Resim
- 0
Genel Bilgiler
- Son girişi
- 25 Aralık 2017 22:52
- Üyelik
- 06 Eylül 2016
5 Beğeni
-
M3x3l1n4 bunu beğendi, post by emremm Açık thread : Super Sport'dan Cruiser'dan Enduroya geçiş. Yardıma ihtiyacım var.
Bana kalsa CRF250L-Rally, KLX250L bile enduro değil, toprak, stabilize yol motorlarıdır.
Bunlar çift amaçlı, yakıtlı, ufak bir çanta ile 150-160 kg. motorlar ve yol dışına çıkamazlar.
Tek...
Tarih: 06 Eylül 2017, 15:09
-
M3x3l1n4 bunu beğendi, post by telike Açık thread : Super Sport'dan Cruiser'dan Enduroya geçiş. Yardıma ihtiyacım var.
Enduro motosikletler rahat konforlu uzun yolculuklar yapabileceğiniz motosikletler değildir. Touring modelleri tavsiye ederim. Enduro nispeten dağlardan daşlardan ordan burdan atlayıp...
Tarih: 06 Eylül 2017, 15:08
-
M3x3l1n4 bunu beğendi, post by TUTITO Açık thread : Super Sport'dan Cruiser'dan Enduroya geçiş. Yardıma ihtiyacım var.
Siz ne yaptınız arkadaslar? Benimde tamı tamına 29 yıldır motosiklet ehliyetim var. Yılda olsa olsa 5.000 km motorla yol yaparım. Hadi 10.000'de arabayla yapmış olayım. Hepsi bu, hayatımız sokakta...
Tarih: 05 Eylül 2017, 14:43
-
M3x3l1n4 bunu beğendi, post by emremm Açık thread : Super Sport'dan Cruiser'dan Enduroya geçiş. Yardıma ihtiyacım var.
Dedim ya.
Ya hesap bilmiyor, ya da hiç dayak yememiş.:)
Sallarlar böyle.
Elemanın biri vardı zamanında, bir milyondan falan bahsederdi.
Yaşına bakıyorum, daha otuzlarında bile değil....
Tarih: 05 Eylül 2017, 14:42
-
M3x3l1n4 bunu beğendi, post by DadasOflu Açık thread : Super Sport'dan Cruiser'dan Enduroya geçiş. Yardıma ihtiyacım var.
Crf L elbette kötü değil. Fakat Rallinin asıl L den farkı çekiş/tork ile alakalı demek daha doğru olur. Bu sebeple rally dedim..alçaltma kiti ile yükseklik sorunuda çözülür. Buradan kullanici...
Tarih: 05 Eylül 2017, 00:08