Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
ismo61 Hakkinda

Temel Bilgiler

ismo61 Hakkinda
Yer:
Trabzon
Motosikleti:
Honda cbr 650f
Mesleği:
Elektrik Teknikeri
Kan Grubu:
A Rh+

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
108
Günlük Ortalama Mesajlar
0.02
Genel Bilgiler
Son girişi
09 Kasım 2016 10:55
Üyelik
01 Nisan 2012
  1. Pulsar servısının pahalılıgı son hızın yetersız olması ayrıca yakıt tuketımı nedenıyle motorumu degıstırdım. Honda 250 cbr 2014 model aldım daha dun 6000 km bakımına gıttım yag degısımı yag fılteresı degısımı ıscılık dahıl 80 tl hatta ıscılık bıle almadılar dıyebılırım. koyulan yag castrol 10w50 racıng ben pulsarın servısınde bır turlu boyle kalıtelı yag koyduramamıstım bunu ekrem abıye ıletmeme ragmen. su ankı motorumun yakıt tuketımı km de 17 kurus ve sureklı 8000 devır uzerı kullanımda 150 km uzerı hızda bu deger, pulsarda ıse km de 21 kurus cıvarı yakıt tuketımım vardı belkı bıraz konuyu dagıttım kusura bakmayın siz sohbetı acmısken ufakta bır karsılastırma yapayım dedım :)
  2. merhaba hocam msj yenı gordum, evet dişli değişimi yapmıştım. Şuan hatırımda pek yok motorumu degıstırdım yanlış hatırlamıyorsam 7000 devirde 114 km gıbı bır hızdı 9000 devirde de 140 km hızı goruyordu. Fakat 6. vıtes bayagı bır oldu ozellıkle ıkı kısıde o 6. vitestekı seri olan hızlanma oldu 5. vıtesı daha cok kullanmak zorunda bıraktı benı ayrıca motor devırden dusmesın dıye daha yuksek devırlerde vıtes gecırmeye baslamıstım yanı hocam ozetlersek bence bır fazladan 14 km hız ıcın degmez egerkı ben motoru satmasaydım orjınal dıslıyı gerı takacaktım.
  3. Merhabalar hocam Pulsar dişli değiştirmişsiniz sanırım forumda görmüştüm birkaç sorum olacaktı rahatsızlık vermezsem.
    100 - 110 -120 km yi kaç devirde yapıyor ben genel olarak eskişehir kayseri arasını 555 km gidip geliyorum bu yıl en az 4 defa git gel yapıcam motor yorulmasın az yaksın bağırmasın diye dişli değiştirmeyi düşünüyorum yorumlarınızı bekliyorum.
Toplam ziyaretci mesajı: 3

5 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 5 of 5

100 Beğeni

1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu
  1. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by onur1601 Açık thread : Honda CBR 650F (Yeni)
    ismo61 selam, Serviste bulunan hondanın yağı tam sentetik bir yağ değil. Bu nedenle kullanmanı tavsiye etmem. Tam sentetik olmayan yağ özellikle 10w30 ince bir yağ olduğundan özellikle yaz aylarında...
    Tarih: 28 Nisan 2016, 13:03
  2. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Shamy Açık thread : Honda CBR 650F (Yeni)
    1- fabrikanin orjinal yag numarasini kullan her zaman, motor 0km , Ayrica yeni motorlarin tumunde artik daha az yag kapasitesi var, yag kanallari daha ince, pompalar daha hassas. İnce yağ kullanmak...
    Tarih: 23 Nisan 2016, 15:03
  3. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by onur1601 Açık thread : Honda CBR 650F (Yeni)
    ismo61 selam, Kullandığım kadarıyla yorum yapmaya çalışayım; 1-Aradığın özelliklere bakılırsa verdiğin karar doğru çünkü bu kriterlere uygun tek bir motor bulmak çok zor :) ve bu özellikleri...
    Tarih: 05 Nisan 2016, 12:36
  4. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by GP500-1st Açık thread : Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    @Kakare Hocam km ilerlemesede max 12 ayda içindeki yağı değiştirmen lazımdı. Motor zarar görmüşmüdür? eğer 2 yıllık yağ ile gaz gelip 10 bin devir sürdüysen özelliğini yitirmiş yağ yüzünden biraz...
    Tarih: 04 Aralık 2015, 10:40
  5. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by A.Türker Açık thread : Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    2 yıldır yağının değişmediğine inanmak istemiyorum belki 4bin km kabul edilebilir ama öyleyse marşa bile basmadan değiştir o yağı acıdım motora yahu.
    Tarih: 04 Aralık 2015, 10:40
  6. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by ardacik Açık thread : Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Ben arka lastigi 150 ebat kullandim michelin anakee 2 virajlarda cok daha az caba harcayip donuyosun benim gozlemledigim + yonu buydu ama bikac ay kullandiktan sonra orjinale dondum motor biraz daha...
    Tarih: 27 Kasım 2015, 13:44
  7. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Mengu16 Açık thread : Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Depoyu fullediğimde ankara çevresinde gezerken bir gün götürmüyo beni. Rastgele bir benzinciden de benzin alamıyorum, büyük ilçe düzgün marka olması lazım. Tapagaz 350km götürmeli bence bir depo...
    Tarih: 06 Ekim 2015, 12:54
  8. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by mcsultan Açık thread : Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Serviste test cihazı varsa motora bağlayıp sıkıntı nerede bakabilirler. Aküyü beklemeden konjektöre bakmak istersen, motoru çalıştırın ve akü bağlantı kablolarını ölçün. 14.2-14.8 volt aralığında...
    Tarih: 30 Eylül 2015, 11:13
  9. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by ayzek Açık thread : Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    öncelikle geçmiş olsun H05 dt8 25 diye bir arza verir önceki motorumda bir türlü çözemediğimiz arzadır kendileri her ne kadar aküden de deselerde akü değişimiyle devam edip sonucu geçirdiğim kaza ile...
    Tarih: 30 Eylül 2015, 11:12
  10. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Ertugyigit Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Bu motor çinde üretiliyor , dediğiniz italyan kalitesi yoktur olamaz. İki rodajın içine etmişsiniz tebrikler ileride o motordan adam olmaz , bari plakayı da yazın da arkadaşlar ileride satın almasın.
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:31
  11. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Seko Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hayırlı olsun. Yazmayayım diyorum ama Bursalı arkadaşlar zorluyorlar. Lütfen şu motorların rodajına dikkat edin. Motor açmak diye bir şey yoktur. Alacaksınız kullanma kılavuzunu, orada yazanı aynen...
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:31
  12. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Seko Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Korkacak bir şey yok, sebebi bulunmuş, sorun giderilmiş. Bu firmalar ve de kullanıcılar bir türlü anlamıyorlar, şu memleketin cahilliği servis eğitimiyle aşılamaz. İlkokul mezunu servis elemanına...
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:24
  13. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by polo34 Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Ne ilksin ne sonsun, geçmiş olsun:) japon harici olanlarda ne yazık ki böyle ilk montaj özensizliği oluyor, geri zekalılar bir motoru sorunsuz teslimi yıllardır beceremiyorlar... Yerinde olsam...
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:24
  14. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by meseduzu Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    26 sinda bende bu aletden aldim 12700 + ruhsat plaka sogorta 780 tl daha 100 km olmadi ilk 19 km de yolda kaldim. ama motosikletin sucu yok. teslim eden servisin sucu akuyu baglamis sarj eden kabloyu...
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:23
  15. ismo61
    ismo61 bunu beğendi, post by Seko Açık thread : Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Bence motor bloğunun dışı farklı değildir. İçerisindeki parçalar değiştirilerek 300 cc yapılabileceğini düşünüyorum fakat enjeksiyon programının da değişmesi gerekiyorsa o zaman sorun çıkabilir....
    Tarih: 07 Eylül 2015, 14:18
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu