- Yaş
- 52
GrafiQer Hakkinda
- Yer:
- Sapanca
- Motosikleti:
- Arctic Cat 650 H1 TRV
- Mesleği:
- Creative Director
- Kan Grubu:
- A Rh+
- Ad Soyad:
- M. B. Ketancı
Mesaj adeti
- Mesaj adeti
- 12
- Günlük Ortalama Mesajlar
- 0.00
Genel Bilgiler
- Son girişi
- 06 Ağustos 2013 13:23
- Üyelik
- 15 Şubat 2013
6 Beğeni
-
GrafiQer bunu beğendi, post by Teo23 Açık thread : Keihin CVK 40mm hakkında uzmanlığa ihtiyacım var
Bence değiştirdiğin meme neticesinde ayar vidası işlevsiz kalıyor. Zaten kendin de demişsin. Benzin tüketimlerini kıyaslarsan daha doğru bir sonuca götürür. Hava ayar vidasını çokca ve her konumda...
Tarih: 06 Ağustos 2013, 13:14
-
GrafiQer bunu beğendi, post by tr100a Açık thread : Keihin CVK 40mm hakkında uzmanlığa ihtiyacım var
jikle ile alakalı olsa (çekili kaldığını veya klepenin tam açılmadığını var sayarsak) soğukken güzel çalışır ısınınca problem yaşarsın veya jikle aktif olmassa soğukken problem yaşar ısınınca düzelir...
Tarih: 06 Ağustos 2013, 13:13
-
GrafiQer bunu beğendi, post by ergün1968 Açık thread : Pipo direnci olmadan ateşleme bobinini direkt bujiye bağlamak?
Rica ederim,faydam olabildiyse ne mutlu.
Tarih: 05 Ağustos 2013, 14:22
-
GrafiQer bunu beğendi, post by ergün1968 Açık thread : Pipo direnci olmadan ateşleme bobinini direkt bujiye bağlamak?
Tr de aramakla uğraşmayın,direk eBay vs den alın.Hem ucuza hemde sorunsuz temin edersiniz.Kolay gelsin.
Tarih: 05 Ağustos 2013, 14:18
-
GrafiQer bunu beğendi, post by ergün1968 Açık thread : Pipo direnci olmadan ateşleme bobinini direkt bujiye bağlamak?
Problem,iğne ve meme çapları farklı olduğundan kaynaklanıyor sanırım.Gazı bıraktığınızda benzini bir miktar emmey devam ediyor herhalde.Set olarak yada mevcut memeye göre bir iğne temin etmeniz...
Tarih: 05 Ağustos 2013, 14:07
-
GrafiQer bunu beğendi, post by MBHoro Açık thread : Pipo direnci olmadan ateşleme bobinini direkt bujiye bağlamak?
bencede en fazla bobini yakarsın, yine de her ihtimale karşı bujiyide değiştir pipo geldiğinde..
Tarih: 05 Ağustos 2013, 13:33