Ekrem bey merhaba iyi gunler; 2018 d400 ler ayni hindistandaki renk secenekleri eklenerek gelicekmi altin sarisi jantlari (mavi kirmizi ve mat siyah)ile yoksa exclusive olarak yinede gelicekmi? En azindan sari jantlar?? 2019 a az kaldi sizcede gelmeli mi? Bir kucugunuz olarak karabukden saygilarim ile 2016 pulsar 200 ns
Merhaba , Ekrem bey müşteri ile olan ikişkilerinizi duydum sizden bir konuda yardım istiyorum. Bir buçuk yıldır bajaj pulsar 150 ns model motosikletim var kullanıyorum bunun bir senesi yedek parça bekleyerek geçti. Motosiklette gaz kesme soruni var. Karbüratör iğnesi değiştirilerek sorunun çözüleceği belirtildi ancak bir yıldır.bulunduğum ildeki ve ilçedeki yetkili servisler parçayı temin edip değiştiremedi. Servisler parça gönderilmiyor diyor bir senedir çok ilgisizler ve motosikleti bakım için servise götürdüğünüzde hiçbir bakım yapmıyorlar . Konudaki mağduriyetimi çözmek için ilgiki yerlere mail yoluyla ve telefon yoluyla ulaşmaya çalışıyorum iki gündür.Sizede yazmak istedim. Saygılarımla.. İyi Çalışmalar.. Tayfun Gün 554 441 67 25
İyi akşamlar ekrem bey ben 1 aydır dominar400 kullanıcısıyım motorumu sıfır olarak kartal yeşilyurttan aldım alırken önerileri üstüne orjinal olduğunu söyledikleri koruma takozunu orda alır almaz takdırdım motor 3000 küsür km de iken külbütor kapak kısmından yağ sızdırmaya başladı kadıköy bay motonun aşırı ilgilenmesi sayesinde contadan olduğu düşünüldü ta ki bugün sökülürken takılan takozun vidasının kapağı çatlattığı görüldü bunun sebebinin yeşilyurtta takılan takoz olması diğer dominarlara da aynı sıkıntıyı yaratabilir bu arada diğer sıkıntı da 750 ilk bakımını kırklareli merkez servisinde yaptırdım burada yağı fazla konmuş bunu da bay moto dan öğrendim her iki konu hakkında resmi olarak yarına firmanıza şikayette bulunacağım umarım burdan da görürsünüz sizin bu model için çabalarınızı biliyorum ama böyle şeyler dominarı kötüler sadece boşa gitmesin diye yazıyorum ve olumlu olumsuz bana dönüş yaparsanız sevinirim Recep Erdem Yetiştiren 05301250326
Kuralkan ile bazı sıkıntılar yaşadım. Sizin müşteri ile olan iletisiminizi bildigim için durumu iletmek istedim. Motosikletin ayak marşında sorun vardı. Garanti kapsamında çözülmesini ilettim, onaylandı. Ankara motomekanik servise 18/05 te bıraktım. 19/05 te parca talebinde bulundular. Eksik bir parça yurtdışından temin edildi ve 19/06 da servise gönderildi. Ancak yağ pompası girişiyle uyumlu olmadığını, yeni parça icin tekrar Kuralkan a göndermeleri gerektiğini söylediler. Servise motosikleti bıraktığım tarih ile günümüze kadar geçen süre itibariyle, 20 iş günlük süreyi fazlasıyla geçtiler. Bu nedenle arızalı ve yasal süresinde tamir edilmeyen motorumun ücretsiz değiştirilmesini istedim. Konunun gereği yapılmadığı takdirde Tüketici Mahkemesi'ne de başvuracağımı Kuralkan'a bildirdim. Mağdur ettiler, Hakkımı aramak zorunda bıraktılar. İletisim formu (001A115714755) ile Kuralkan a ilettim. Artık sorunumun çözülmesini değil kanuni hakkımı kullanarak, motor değişimi istiyorum. Teşekkürler.
Merhabalar Ekrem bey. Servis ile irtibatim çok iyi. Sorunlari bir bir hallettik. Servisimizde bulunan Erhan bey çok ilgileniyor mümkünse bu insani kaybetmeyin. Şu an sorunsuz bir motorsiklete sahibim. Gönül isterdi ki en başindan hiçbir sorunumuz olmasaydi fakat kul yapisi ne olucagini bilemeyiz kestiremeyiz. İlginiz için teşekkürler hayirli günler..
Ekrem bey iyi günler bajaj pulsar 150 ns konjektör sorunu yaşadım motorum cumartesi gününden beri serviste. Pazartesi günü mesai başladığında sanırım konjektör siparişi verdi servisim ne zaman gönderilir acaba ben şehir dışına çıkacağım hızlı gönderi takep ediyorum. Teşekkür ederim.
Ekrem bey merhaba ben pulsar 150 ns sahibiyim motorumun gidisinden donusunden her seyinden cok memnunum fakat motoref bagcilar servisinden degilim... Arkadasim ile beraber gidip onun bozulan akusunun yenisini isteyince red yaniti aldik fakat baska kisiler baska servislerde bu isi halletti bu konuda bir kac kisi olarak cok muzdarip olduk.Gerekli uyarilarin yapilmasini rica ederim.Saglicakla kalin...
Merhaba Ekrem bey. 4 mayista ehliyet randevum var. Sonraki iki gun icerisinde motosikleti teslim alabilecek sekilde siyah veya siyah beyaz bir pulsar 200ns almak istiyorum. 6mayis dogumgunum. Kendime hediye edecegim. Eskisehirde yasiyorum ve henuz bir bayi ile gorusmedim. Ancak bayilerin stoklarinda olmamasi durumunda yeni sevkiyat ne kadar surer merak ediyorum. Internet sitesinden iletisim formu karakter kisitlamali oldugu icin ve online satis kisminda ns200 modeline bir turlu erisemedigim icin buradan rahatsiz ediyorum. Saygilarimla.
Merhaba Ekrem bey, servis ile ilgili bir sorun yaşıyorum. Bir Pulsar NS200 sahibiyim, daha 1 sene olmadı. Fakat aküsü arızalandı. Yeşilyurt motor a götürdüm merkeze yolladılar fakat merkez motorun km si düşük diye aküyü değiştirmemiş. Servis bu şekilde gelen 10 akünün değiştiğini sadece benimkinin değişmediğini, anlam veremediklerini söyledi. Motorun km si nin düşük olması benim motoru kullanmadığım anlamına gelmez ki, ev ile iş arası zaten 20 km. Kışın da yağışlı olmadığında kullandım. 1 sene dolmadan böyle sıkıntılar yaşamak beni üzdü. Merkezin en azından müşteri memnuniyeti adına işlem yapmasını beklerdim. Yardımcı olabilir misiniz? Cep numaram 0536 374 75 97 Whatsapp tan cevap yazabilirsiniz.
Merhaba Ekrem Bey. Sanırım Kuralkanda bir yönetici pozisyonundasınız. Aralık ayında yeni nir pulsar rs 200 aldım. Aldığım ertesi Günü digital göstergenin çalıştırtığımda yanmadığını farkettim. Çlıştırdıktan sonra rolantı ve hız göstergesi geliyor. 4 44 servis yeni gösterge talep etti garantiden. Fakat daha motor 90 km de ve sökülecek buda canımı çok sıkıyor. Sahibinden de Eskişehirde satan bi arkadaş var oda 1500 km de ve aynı problem varmış. Kronik bir hatamıdır bu? ve gerçekten yeni aldığım bir motorun elektrik aksamının Bir kısmında işlem yapılacak olması canımı sıkıyor.
Forumdan Uzaklaştırıldı