O arkadaş motorundaki gereksiz bütün ağırlıkları çıkarmış, dişlileri hıza göre ayarlamış motorun da üzerine yatıyor 165'i görüyor. Senin motorda 63.5 silindir zaten var 197cc motor hacminde. O motorla senin motorun gücü aynı. Motorun ömrünü kısaltmadan motora yapabileceğin tek şey 65.5 silindir takıp motoru 210cc yapmak. 220cc yapmak 67'lik silindirle mümkün ama silindir gömleği çok ince, ömrü kısa olur ve uzun yolda şişer. 5. vites çok bağırıyosa da ön dişliyi büyütürsün. 210cc olunca motorun 8000 devirde 110km hız yapması lazım, ideal dişli oranı bu. Benim motorum da böyle. Maksimum hız 135 falan yapıyor yeterli bence. Sürekli 120-125 gidebiliyor düz yada yokuş fark etmeden duble yolda, ancak motorun ömrünü yediğimi düşünüyorum. Test amaçlı bikaç deneme dışında sürekli 110'dan hızlı gitmemeyi düşünüyorum.
Dostum hangi sigortaya yaptirdin 368 e