Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
aksel111 Hakkinda

Temel Bilgiler

aksel111 Hakkinda
Motosikleti:
honda xlr 125- duke200
İletişim:
aksel111@hotmail.com

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
68
Günlük Ortalama Mesajlar
0.01
Genel Bilgiler
Son girişi
26 Eylül 2015 20:27
Üyelik
28 Mart 2010

1 Arkadaş

Arkadaşlar gösterme 1 to 1 of 1

17 Beğeni

1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
  1. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by Alp Er Timur Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hocam gecen sezondu tam hatırlamıyorum. Kardeşim simdi biz arkadasimla sabah buluşuruz acariz navigasyonu gözümuzü kapatır bir nokta seçeriz sonra sur babam sur :) bende yol macerası çoktur. Yazın...
    Tarih: 24 Nisan 2015, 12:55
  2. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by sdirer Açık thread : KTM 250 DUKE ve RC250 Modelleri Tanıtıldı
    " 200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının...
    Tarih: 24 Nisan 2015, 01:49
  3. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by Serk21 Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Dostum 390 i deneme şansin oldu mu? Bence temizini bul al evladiyelik bin :) bnde z300 ile arasinda kalmistim iyiki duke ü seçmişim :)
    Tarih: 07 Nisan 2015, 20:28
  4. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by Sepetçioğlu Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Geçmiş olsun aksel111, İyi en azından "ustalara" çarpılmadan olayı çözmüşsün :cat:
    Tarih: 06 Nisan 2015, 20:24
  5. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by bloodmoney35 Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Kitapçığı da inceledim ama bulamadım sürekli farlar açık sistemini devre dışı bırakabiliyor muyuz? Kaza geçiren arkadaşa çok büyük geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.
    Tarih: 06 Nisan 2015, 20:08
  6. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by CxAnKACx Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    1. Ve 2. Vitese gecisten cok memnunum ozellikle evet ama 5-6 da bir kac kere yasadiktan sonra soriyim dedim. Dediginiz gibi biraz kibarimdir dogru vites konusunda yarin tekrar deneyip buraya...
    Tarih: 05 Nisan 2015, 02:05
  7. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by xawa Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Haklısın, bence karşı tarafla görüş netice alamasan dediğin gibi yaparsın.
    Tarih: 04 Nisan 2015, 16:38
  8. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by ykocabay Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    @aksel111, geçmiş olsun Allah daha kötüsünü yaşatmasın...
    Tarih: 04 Nisan 2015, 15:35
  9. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by fortunesv Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hak talep etmekten kastının tam olarak ne olduğunu anlamadım. Karşı taraf suçluysa şikayetçi olabilirsin. Ancak elbette hasarını kendin karşılamak zorundasın. Karşılıklı anlaşma ile hasarı karşı...
    Tarih: 04 Nisan 2015, 12:50
  10. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by CxAnKACx Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Aksel cok gecmis olsun allah daha buyuklerinden korusun hepimizi. Benim motordan mi kaynakli anlamadim da barkin abinin hep bahsettigi bu hintli motorlarda olan sorun var 5 ve 6 arasi gizli bos...
    Tarih: 04 Nisan 2015, 12:50
  11. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by fortunesv Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    Geçmiş olsun hocam. Sende birşey yok sevindim. Motosiklet ne durumda? Tam bilgim yok. Bir sigorta acentenle görüş derim. Ancak benim bildiğim kadarıyla sigorta şirketleri hasarı karşılamıyor....
    Tarih: 04 Nisan 2015, 00:54
  12. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by berkcigdem Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    duke 200 ün yada duke serilerinin şasesine zarar vermeniz için zaten ciddi bir kaza geçirmeniz gerekir. çünkü tasarımında şase ve motor parçaları grenajın tamamen içine oyulup sokulmuş gibi. yürüyen...
    Tarih: 02 Nisan 2015, 21:32
  13. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by Sepetçioğlu Açık thread : KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
    17500 mü yuh diyorum! Vergi 200 le aynı vergi, çoğu parçası zaten aynı olacak sadece 390 şasesini kullanıyorlar niye bu kadar fark olsun ki? 17500 390 var niye ona para vereyim ben? O mertebelere...
    Tarih: 02 Nisan 2015, 21:30
  14. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by CengoCenk Açık thread : Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Anladığım kadarıyla bir geçiş motoru düşünüyorsun dostum. O aralıkta dikkate değer diyebileceğim 3 motor var. (kendi düşüncemdir) 1- Kawasaki Ninja veya Z300 2- Duke 390 3- R25 (beygiri...
    Tarih: 27 Mart 2015, 12:17
  15. aksel111
    aksel111 bunu beğendi, post by Sokollu Açık thread : Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Çarşı bayağı karışmış :thumright
    Tarih: 27 Mart 2015, 01:18
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu